abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59828684
Verdorie, dacht dat je kwam melden dat je al weeen had
pi_59828813
Hehe, nee Denk zal even laten weten dat het nog rustig is
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59828861
Jelief, wat fijn
pi_59828941
Eigenlijk best raar dat je zelfs via een forum best nieuwsgierig kan zijn naar anderen
  dinsdag 1 juli 2008 @ 22:16:57 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59828955
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 21:25 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ja, dat ging per ongeluk eigenlijk
pi_59829363
Oh wat heerlijk Jelief
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 1 juli 2008 @ 22:51:24 #107
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59829892
het is een afwijking TDB
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 22:59:09 #108
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59830090
Jelief, veel plezier op je roze wolk! Hopelijk kun je daar je hele verdere zwangerschap verblijven.
Zo'n magisch moment he, de eerste keer het hartje horen van je kleintje

Llewella, misschien wacht ze wel op morgenavond, ze hebben flinke onweersbuien voorspeld
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 1 juli 2008 @ 23:02:26 #109
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59830198
Llewella het is inmiddels donker misschien zet het nog wel door. Veel kracht gewenst iig.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 23:11:08 #110
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59830438
Nog geen nieuws van lovely hopelijk heb je je beebje al in je armen

Llewella spannend meid.. hopelijk zet het door ik duim alvast...
pi_59831442
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 19:26 schreef cattie het volgende:
Doen vk's geen varentest tov het vruchtwater? In het ziekenhuis doen ze dat standaard voor de zekerheid. Dan weet je het echt zeker.
Wat is een "varentest"?

*edit*

http://www.lala.nl/forum/(...)ijm%20en%20varentest
pi_59833209
Nog altijd rustig, maar blijf nog altijd vocht verliezen. Iedere keer als ik overend kom in bed komt er weer wat (Net weer nat verband en onderbroek zeiknat).
Ik bel voor de zekerheid denk morgenochtend de vk weer tijdens hun vragenuurtje.
Om 16:50 heb ik de wekelijkse afspraak.

M'n vriend vroeg zich gister al af van waarom moet het bij ons altijd zo vaag, de zwangerschapstest was ook al heel vaag wat voor twijfel zorgde (heel licht net aan zichtbaar streepje met de eerste test)

Trouwens net gedroomd dat ik naar het ziekenhuis toe de sloot in reed met keren met de auto, en iemand anders moest bevallen ofzow
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59833230
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 04:00 schreef Llewella het volgende:
Nog altijd rustig, maar blijf nog altijd vocht verliezen. Iedere keer als ik overend kom in bed komt er weer wat (Net weer nat verband en onderbroek zeiknat).
Ik bel voor de zekerheid denk morgenochtend de vk weer tijdens hun vragenuurtje.
Om 16:50 heb ik de wekelijkse afspraak.

M'n vriend vroeg zich gister al af van waarom moet het bij ons altijd zo vaag, de zwangerschapstest was ook al heel vaag wat voor twijfel zorgde (heel licht net aan zichtbaar streepje met de eerste test)

Trouwens net gedroomd dat ik naar het ziekenhuis toe de sloot in reed met keren met de auto, en iemand anders moest bevallen ofzow
Hoi Llewella ook aan het spoken? Verlies je alleen vocht of heb je ook krampen/pijn?

Ik was gisteren aan het zoeken naar nieuwe beha's waarschijnlijk heel veel indruk gemaakt want ik droomde daarstraks dat ik mijn dochter Freya had genoemd (zo'n beha merk)
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_59833412
Ik kwam kijken of er babynieuws was van LovelyLady en Llewella.
Hardloper.
IG @webkim
pi_59833474
Ik spook elke nacht

Maarre niet echt duidelijke krampen of pijn, ja afentoe lichtjes, en nu voornamelijk spierpijn onderaan de buik.

Vocht blijft af en aan komen.
Net weer wat rooiig ook bij afvegen en elke keer vlokjes in de wc, laatste keer ook wat rooiige spoortjes in de wc.
Dus combinatie met slijmprop?

Het kan m'n verbeelding zijn, maar ik voel de contouren van de kleine ook beter, dat was gisteravond al, toen voelde ik ineens al een kuiltje zo rond m'n navel, en ook de overgang of het einde aan de bovenkant van de baarmoeder is beter te voelen, en het een en ander steekt afentoe meer uit/duidelijker te voelen (net een voetje geloof ik).

Om 9 uur iig de vk bellen.
Amber Mae
  woensdag 2 juli 2008 @ 07:13:58 #116
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59833553
Succes Llewella! en Lovely ook natuurlijk!! Spannend hoor!
pi_59833828
Ik ben benieuwd wat de VK zegt Llewella, maar zoveel vocht, dat kan toch eindelijk niet anders dan dat het het vruchtwater is?

Ik ben vandaag 19 weken! Bijna op de helft!
pi_59833837
KD, van harte gefeliciteerd! Wat een mooi meisje zeg

en Llewella en Lovely, heel veel succes! (voor zover dat nog nodig is en ander gefeliciteerd)

Voetjes zijn wel te herkennen, idd. (en volgens mij de billen ook)

Hier wordt 's nachts ook al gespookt; rugpijn, maar geen weeen of zo. Misschien doordat ons bed nu anders staat, misschien doordat de kleine nu zo zwaar wordt dat die ergens op drukt... In ieder geval wat vaker wakker en dan ook even uit bed
nou ja, ik ben dan vaker wakker door het gesnurk

Kindje is al flink aan de indaling bezig, maar volgens de gyn zegt dat nog niets over wanneer het eruit wilt. Wordt waarschijnlijk ook iets groter dan Elise toen was.
En helaas ook nu weer hogere bloeddruk, net zoals bij Elise. Alleen is er nu gelijk iets aan gedaan (2 pilletjes per dag) en dat helpt wel wat. Schijnt ook gelijk beter voor de bevalling te zijn. (Alleen mag je daarmee weer geen borstvoeding geven, dus hoe dat dan met aanleggen zit net na de geboorte... geen idee!)
  woensdag 2 juli 2008 @ 08:16:22 #119
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_59833903
Zijn er dan geen andere pilletjes die ze kan gebruiken, Bright? Misschien eventjes naar vragen, ik krijg in het BV-topic de indruk dat ze vaak erg gemakzuchtig zijn wat betreft de BV en medicijnen. (Als in: Moet ik zoeken naar een oplossing? He getver, dat gaat me tijd kosten. Stop gewoon, lastpak! )
pi_59833957
Dat klopt idd, arsten zijn vaak zéér terughoudend met medicatie en borstvoeding. Ook omdat het volgens de meeste gebruiksaanwijzingen niet wordt aangeraden, maar ook niet afgeraden. Het is gewoon te duur en te kwetsbaar om te testen op de combi van het medicijn en BV dus dan schrijven ze liever dat het afgeraden wordt.

*hier* is een lijst te vinden met medicijnen en hun uitwerking op borstvoeding.
De ervaring leert dat er ook heel vaak wel een ander medicijn mogelijk is maar dat dat niet in eerste plaats wordt voorgeschreven omdat het bijvoorbeeld duurder is, of niet in het sponsorpakketje van de arts zit.

Daarnaast denk ik dat de kans groot is dat het alweer uit de bloedstroom cq melkstroom is als de baby geboren is, maar dat zou je kunnen overleggen met een lactatiekundige
pi_59834043
M'n vader is me net komen voorzien van een nieuwe lading maandverband, en een tom pouche

Ik zit de minuten af te wachten tot ik de vk kan bellen.
Heb m'n vriend al voorbereid dat als dit zo aanhoud, de vliezen toch echt zijn gebroken maar geen weeen, het wellicht toch ziekenhuis wordt.
Geen idee hoe strict ze met dat 24 uur verhaal omgaan?
M'n vriend is wel naar z'n werk gegaan en wacht m'n belletje af; mocht ik toch naar het ziekenhuis moeten dan wacht ie me daar op (Hij werkt er).
Amber Mae
pi_59834072
Nog een klein halfuurtje Llewella!
Heb je ondertussen al een beetje last van weeen?
  woensdag 2 juli 2008 @ 08:35:37 #123
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59834079
LIewella het wordt nu spannend hoor verder even snel bijgelezen, lag vannacht pas om kwart voor 2 in bed... we zijn naar het concert van Radiohead geweest.. was super, ook geweldige locatie.. en ik heb het volgehouden en zelfs teruggereden. Ik ben denk ik definitief over mn zwangerschaspvermoeidheid heen. Dat komt goed uit met de komende 4 dagen Rock Werchter en de vakantie!!! Straks nog wel weer werken.

Jelief wat fijn dat alles goed was en je het hartje hebt gehoord...

en nu snel naar het station voor de trein...
Make love, not war ☮
  woensdag 2 juli 2008 @ 08:36:52 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59834094
Tegenwoordig wordt die 24 uur wel eens opgerekt tot 72 dacht ik Llewella. Hopelijk hoeft dat bij jou niet.
pi_59834102
Nee geen weeen.

Ik had me er toch iets anders bij voorgesteld; niet dit vage gedoe

Edit; ik ga nu de kraamafdeling maar kijken op sbs; misschien dat dat wat opwekt
Amber Mae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')