Waarschijnlijk doordat ze zelf niet goed wijs is!quote:
Veluwe he.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doordat ze zelf niet goed wijs is!
[insert volkslied van Heerde]quote:
Wat nu weer?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:34 schreef CherryLips het volgende:
wat een gezeik weer met de belastingdienst zeg, tering.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:34 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik hoop wel dat ik donderdag weer aardig ben opgeknapt. En dat het toch niet gaat regenen zodat ik niet nog zieker word.
*meehoopt*quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:34 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik hoop wel dat ik donderdag weer aardig ben opgeknapt. En dat het toch niet gaat regenen zodat ik niet nog zieker word.
"Ook onder de randjes"quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:58 schreef Q. het volgende:
Ik wil je wel opdrachten geven hoor.
Ik geef jou de opdracht om mijn kaartje niet te vergeten!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:58 schreef Q. het volgende:
Here he comes to ctrl+s the day!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:58 schreef Q. het volgende:
Ik doe mijn best. Wat niet veel is trouwens.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geef jou de opdracht om mijn kaartje niet te vergeten!
Mooi, ik ga mij omkleden en richting Amsterdam. tot straks!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:06 schreef Q. het volgende:
Ik doe mijn best. Wat niet veel is trouwens.
Dat is een dag te vroeg, ik ben er morgen pasquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, ik ga mij omkleden en richting Amsterdam. tot straks!
Niet Plato, die is er bijna nooit meer.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:12 schreef Liquidootje het volgende:
Ey even tussendoor. Wie is jullie leider eigenlijk?
Gezellig, ik ook. Hoe kleed jij je tegen het noodweer?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is een dag te vroeg, ik ben er morgen pas.
Dan zal het Nixxx wel zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:13 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Niet Plato, die is er bijna nooit meer.
tjk tjk. "die lui"quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:13 schreef Pheno het volgende:
ikweets niet eens waar je het over hebt
Maar goed, ik ga ook niet bij ide lui eten, misschien jij wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |