Ik lees momenteel De Welwillenden; ik neem aan dat je het artikel in De Pers hebt gelezen? Die legde die twee naast elkaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:55 schreef Moron het volgende:
Ik ben van plan om of "Leven en Lot" van V. Grossman te kopen of "De Welwillenden" van Littel. Ik kan alleen niet kiezen! Iemand tips?
Die heb ik ook in de kast staan (en gelezen).quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:41 schreef Greene het volgende:
[ afbeelding ] - John Krakauer
De verfilming is een aanrader. Ik hoop dat het boek mij nog meer zal verrassen.
Ik heb hem afgelopen weekend ook gekocht in London voor maar 4 pond!quote:Op woensdag 3 december 2008 16:05 schreef DaFrenk het volgende:
[ afbeelding ]
Paar maanden geleden gepreordered. Morgen komt hij uit, lijkt me een leuke toevoeging aan de verzameling.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Tweetalige editie (Latijn - Ned dus)
klopt, ik heb m ook gelezen. moet deel 3 alleen nog kopenquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:54 schreef appelsientje het volgende:
Deel 2 laatst gekocht, leest makkelijk weg
[ afbeelding ]
Ik las ergens dat er misschien ook een deel 4 gaat komenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
klopt, ik heb m ook gelezen. moet deel 3 alleen nog kopen
oh echt? ik ben sowieso wel benieuwd of ze het verfilmen ook door gaan zetten. ik vond Saphira in de film in ieder geval erg indrukwekkend. in tegenstelling tot de rest van de film, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik las ergens dat er misschien ook een deel 4 gaat komen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:51 schreef Keios het volgende:
-de welwillenden (jonathan littell)
-memoires of a geisha (arthur golden)
- in de schaduw van de wind (carlos ruiz safon)
- alles is verlicht (jonathan safran foer)
Ben nu ruim over de helft, leest aardig weg, is absoluut de moeite waard!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die staat bij mij ook op het lijstje, laat even weten of het de moeite waard is.
Mag ik u feliciteren? Die twee horen bij de beste boeken die ik de afgelopen drie jaar heb gelezen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:40 schreef Quir het volgende:
[ afbeelding ] Hard-Boiled Wonderland en het Einde van de Wereld van Haruki Murakami
[ afbeelding ] Oblomov van Gontsjarov
Maar natuurlijk. Ik ga me er binnenkort aan wagen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:00 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mag ik u feliciteren? Die twee horen bij de beste boeken die ik de afgelopen drie jaar heb gelezen.
Toevallig ook gisteren gekocht op het Boekfestijn. Samen met vele andere, waaronder:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |