Jezus Christus, sinds iemand hier het woord "correlatie" heeft laten vallen wordt het ineens te pas & te onpas getoepastquote:Op maandag 30 juni 2008 21:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar wat is hoog? 5, 15, 30? En wat is de correlatie (ik hou van interessante woorden) met de leeftijd? Stel dat je 5 niet zo'n hoog getal vindt, totdat blijkt dat ze 16 is.
Want hoe vaak hoor je jongens wel niet opscheppen dat ze X aantal meisjes hebben gehad en dat dat heel erg stoer is, totdat een meisje zegt "ik heb er tien gehad", dan is het meteen een slet en een hoer en wil niemand haar. Zeggen ze.
De ongeschreven rekenregel is toch dat je het aantal bij vrouwen moet vermenigvuldigen met drie en bij mannen moet delen door drie?
Uiteraard. Dat hoort zoquote:Op maandag 30 juni 2008 21:25 schreef DarkManta het volgende:
[..]
En later door het liegen toch door de mand vallen.
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:21 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de leeftijd denk ik. En ook wat je doel is. Ik ben niet zo van de ONS maar als ik die zou willen dan zou het mij echt niet boeien hoeveel mij voor zijn gegaan. Zoek ik iets serieuzers en heeft zij opvallend veel voorgangers gehad (dan heb ik het over seks maar ook veel relaties in korte tijd bijvoorbeeld) dan gaat er bij mij wel een alarm af dat ik wellicht serieuzer ben dan zij.
Het is wel moeilijk om er zomaar een getal aan te hangen en dat als grens te zettenMaar vooruit, ik zet laag in met hmmm, 6-8 verschillende mannen! Dat vind ik eigenlijk al aan de hoge kant, erg hè?
Maar ik ben wel nog vrij jong dus dat scheelt wel.
Daar komt ze niet sneller mee thuis. Of jij moet een taxi voor haar bellenquote:
Was ik het? Was ik het!quote:Op maandag 30 juni 2008 21:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jezus Christus, sinds iemand hier het woord "correlatie" heeft laten vallen wordt het ineens te pas & te onpas getoepast![]()
ridicuul zeg ik je
ja ik vind dat ook veel beter dan dat krampachtigewat meeste mensen vanuit huis hebben meegekregen. Niks was onbespreekbaar, het enige waar ik niet mee aan kon komen was drugs. Maar goed daar valt natuurlijk ook wel wat voor te zeggen. Ik heb een hoop uitgespookt met dat in mijn jeugd en ik zou ook tegen mijn kind zeggen nee begin er niet aan. Maar voor de rest hoop ik dat als ik later vader ben ook maar 50% van mijn ouders hun opvoeding behaal dan zal ik al heel blij zijn.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:25 schreef Nexie het volgende:
[..]
Geweldig is dat. Doe mij zo'n opvoeding
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:24 schreef DarkManta het volgende:
[..]
aaaww en dan met dit mooie weer, in ieder geval beterschap
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:25 schreef JanesBrownie het volgende:
Mij maakt het niet uit, al kan ik me niet voorstellen dat ik iets met een maagd zou beginnen... Lijkt me niks.
En ik ben zelf wel heel vrij in praten over sex, maar over het algemeen doe ik het niet echt gauw
Mwah, ik heb er dus niet zo heel veel gehad. Ik vind dat soms wel moeilijk hoor. Ook al weet ik dat ik gewoon bij mezelf moet blijven wat dat betreft... Dan praat je met zo'n meid die er 15 of zo gehad heeft en dan ga je toch denken. Maar misschien laat ik me ook gewoon teveel opnaaien.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Veel of weinig partners, wat maakt het uit? Als iemand meerdere bedpartners heeft gehad, dan neem ik aan dat hij iig goed geoefend hebt, daar pluk ik dan ook weer de vruchten van. Iemand treffen die weinig bedpartners gehad heeft heeft ook wel weer wat, ik snap het gedoe rondom het aantal niet.
Waarom zouden mensen er überhaupt over liegen?
Dan moet je nog in een stroomversnelling vallen. Komt nog wel. Iedereen maakt het meequote:Op maandag 30 juni 2008 21:21 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de leeftijd denk ik. En ook wat je doel is. Ik ben niet zo van de ONS maar als ik die zou willen dan zou het mij echt niet boeien hoeveel mij voor zijn gegaan. Zoek ik iets serieuzers en heeft zij opvallend veel voorgangers gehad (dan heb ik het over seks maar ook veel relaties in korte tijd bijvoorbeeld) dan gaat er bij mij wel een alarm af dat ik wellicht serieuzer ben dan zij.
Het is wel moeilijk om er zomaar een getal aan te hangen en dat als grens te zettenMaar vooruit, ik zet laag in met hmmm, 6-8 verschillende mannen! Dat vind ik eigenlijk al aan de hoge kant, erg hè? Maar ik ben wel nog vrij jong dus dat scheelt wel.
Waarom trek ik m,n bek ook open...........quote:
Maar hier past hetquote:Op maandag 30 juni 2008 21:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jezus Christus, sinds iemand hier het woord "correlatie" heeft laten vallen wordt het ineens te pas & te onpas getoepast![]()
ridicuul zeg ik je
Een van de grootste complimenten die je ze kan gevenquote:Op maandag 30 juni 2008 21:28 schreef Belsezar het volgende:
Maar voor de rest hoop ik dat als ik later vader ben ook maar 50% van mijn ouders hun opvoeding behaal dan zal ik al heel blij zijn.
Ja, daar word je echt heel gesloten van, heeft mij iig geen goed gedaan.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ja ik vind dat ook veel beter dan dat krampachtigewat meeste mensen vanuit huis hebben meegekregen.
Tenzij ze die vijftien ook mee wil nemen wil ze op dat moment jou. Als het meer dan praten wordt tenminste. Heb jij geen vertrouwen in haar keuze?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:29 schreef Ludootje het volgende:
Dan praat je met zo'n meid die er 15 of zo gehad heeft en dan ga je toch denken.
`quote:Op maandag 30 juni 2008 21:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mwah, ik heb er dus niet zo heel veel gehad. Ik vind dat soms wel moeilijk hoor. Ook al weet ik dat ik gewoon bij mezelf moet blijven wat dat betreft... Dan praat je met zo'n meid die er 15 of zo gehad heeft en dan ga je toch denken. Maar misschien laat ik me ook gewoon teveel opnaaien.
Als ik word gebeld door al die mannen die me pmen, hoef ik niet steeds mijn pm-box leeg te gooienquote:Op maandag 30 juni 2008 21:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar komt ze niet sneller mee thuis. Of jij moet een taxi voor haar bellen.
ik denk het wel, je kan toch niks veranderen aan het verleden. Dus je er druk om maken is vrij nutteloos. Zoals ik al zei ik heb een hoop uitgespookt in mijn jeugd en ook de nodige bedpartners gehad maar als mijn toekomstig partner zich daar wat van aantrekt zou ik toch raar vinden. Ok, ja ik foute/slechte/rare dingen gedaan maar wat wil je dat ik daar nu aan doe?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mwah, ik heb er dus niet zo heel veel gehad. Ik vind dat soms wel moeilijk hoor. Ook al weet ik dat ik gewoon bij mezelf moet blijven wat dat betreft... Dan praat je met zo'n meid die er 15 of zo gehad heeft en dan ga je toch denken. Maar misschien laat ik me ook gewoon teveel opnaaien.
Subtiele hintsquote:Op maandag 30 juni 2008 21:32 schreef JanesBrownie het volgende:
Als ik word gebeld door al die mannen die me pmen, hoef ik niet steeds mijn pm-box leeg te gooien
Weet ik nietquote:Op maandag 30 juni 2008 21:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Waarom trek ik m,n bek ook open...........
Denk het niet, ik schrik ook niet van een aantal. The fire is belangrijker....quote:Op maandag 30 juni 2008 21:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
`
Ik vind het aantal partners niet heel belangrijk, en schrik eigenlijk nooit van een aantal. Misschien dat dat voor mannen en vrouwen verschillend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |