Ow, ik bedoelde idd met 24 ook mijn leeftijd. duh..quote:Op maandag 30 juni 2008 22:01 schreef Nexie het volgende:
[..]
Oh, met 22 had ik het over mijn leeftijd. Maar bedankt, nu voel ik me nog onzekerder. Inhaalslag!
Op je 22ste eerste keer? Ok nu voel ik me dus vreemd omdat ik vrij vroeg was dan met en zoenen en sexquote:Op maandag 30 juni 2008 22:01 schreef Nexie het volgende:
[..]
Oh, met 22 had ik het over mijn leeftijd. Maar bedankt, nu voel ik me nog onzekerder. Inhaalslag!
quote:
Zet anders ff je telefoon nummer in je signature, gaat dat een stuk vlotter en wordt je voor het door hebt helemaal suf gebeld door allerlij bronstige fokmeneertjesquote:Op maandag 30 juni 2008 21:32 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Als ik word gebeld door al die mannen die me pmen, hoef ik niet steeds mijn pm-box leeg te gooien
(Overdrijven maakt de zaak duidelijk )
Leg uit...quote:Op maandag 30 juni 2008 21:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was 15. Vooral eigenlijk omdat ik het daarvoor niet heel erg durfde.![]()
En eigenlijk ook wel een beetje omdat ik pas rond mijn 15e een beetje leuk op begon te drogen.
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:01 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik dacht al. "Dat is best veel".quote:Op maandag 30 juni 2008 22:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ow, ik bedoelde idd met 24 ook mijn leeftijd. duh..
Ben er weer lekker bij vandaag.
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beter dan de google ad voor het vinden van Lesbian Singles inderdaad.
Ik ook! Maar goed dan ben ik met 15 jaar en 19 stuks dus een dikke man-slutquote:
In short, tot mijn 15e besteedde ik niet heel veel aandacht aan mijn uiterlijk en zag ik er niet heel appetijtelijk uit. En ik ben wel zo arrogant om te zeggen dat ik mezelf er inmiddels wel goed uit vind zien.quote:
M'n eerstequote:Op maandag 30 juni 2008 22:07 schreef MaxC het volgende:
Hoeveel hebben jullie gehad toen jullie 19 waren? Nu voel ik me wel een enorme laatbloeier
Te zien aan de foto's klopt dat wel aardig.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
In short, tot mijn 15e besteedde ik niet heel veel aandacht aan mijn uiterlijk en zag ik er niet heel appetijtelijk uit. En ik ben wel zo arrogant om te zeggen dat ik mezelf er inmiddels wel goed uit vind zien.
Om eea even te verduidelijken:quote:Op maandag 30 juni 2008 22:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook! Maar goed dan ben ik met 15 jaar en 19 stuks dus een dikke man-slut
Die opmerking spreekt wel min of meer voor zich, toch? En anders spreken de foto's in het fotoboek wel boekdelen. Alhoewel de verleiding om er een zachte handdoek omheen te slaan nog wel aanwezig is voor het geval datquote:
* Belsezar bekijkt fobo nog eens, ja helemaal goedquote:Op maandag 30 juni 2008 22:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
In short, tot mijn 15e besteedde ik niet heel veel aandacht aan mijn uiterlijk en zag ik er niet heel appetijtelijk uit. En ik ben wel zo arrogant om te zeggen dat ik mezelf er inmiddels wel goed uit vind zien.
Dit vraagt om een onopvallend klik op het fotoboek.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel je ontwikkelt en hoe je jezelf voelt, denk ik. Sommigen zijn er gewoon eerder klaar voor en anderen falen tot ze op hun 18-19e door beginnen te krijgen dat ze eigenlijk best leuk zijnquote:Op maandag 30 juni 2008 22:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook! Maar goed dan ben ik met 15 jaar en 19 stuks dus een dikke man-slut
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Te zien aan de foto's klopt dat wel aardig.
Volgens mij heeft Kluts in de afgelopen 5 minuten een hele hoop hits gehad in haar foboquote:Op maandag 30 juni 2008 22:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar bekijkt fobo nog eens, ja helemaal goed
Nul, ik was twintig voordat de gelegenheid zich voordeedquote:Op maandag 30 juni 2008 22:07 schreef MaxC het volgende:
Hoeveel hebben jullie gehad toen jullie 19 waren? Nu voel ik me wel een enorme laatbloeier
sjesses dan heb je aardig rond geklutst jaquote:Op maandag 30 juni 2008 22:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om eea even te verduidelijken:
Ik was dus 15 toen ik voor het eerst zoende, ben inmiddels 24, en heb nu ongeveer 30 bedpartners gehad.
(Niet dat ik dat laatste al had verteld, maar even voor de volledigheid.)
Ja ach, het ging heel vloeiend met mijn toemalige scharrel. Dus ik was er wel klaar voorquote:Op maandag 30 juni 2008 22:12 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dit vraagt om een onopvallend klik op het fotoboek.
[..]
Ligt eraan hoe snel je ontwikkelt en hoe je jezelf voelt, denk ik. Sommigen zijn er gewoon eerder klaar voor en anderen falen tot ze op hun 18-19e door beginnen te krijgen dat ze eigenlijk best leuk zijn
gemiddeld dus iets meer dan 3 per jaar, dat is geen slechte score. Niet dat ik het je na doe, maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik a. een laatbloeier ben en me daar niet eens voor schaam, b. eigenlijk me nooit zo bezig heb gehouden met relaties, sex en dat soort dingen omdat ik een onzekere laatbloeier was.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was dus 15 toen ik voor het eerst zoende, ben inmiddels 24, en heb nu ongeveer 30 bedpartners gehad.
Join the clubquote:Op maandag 30 juni 2008 22:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
sjesses dan heb je aardig rond geklutst jaIk ben btw een laatbloeier hierin
waarom zoveel?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
19? Maar eentje. Wel vaakquote:Op maandag 30 juni 2008 22:07 schreef MaxC het volgende:
*fobo gecheckt...quote:Op maandag 30 juni 2008 22:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij mij is dat besef eigenlijk de laatste drie jaar doorgedrongen. Sterker nog, daarvoor was ik ook gewoon niet leuk en interessant. Oh, vandaag is het trouwens precies drie jaar geleden dat ik helemaal op mezelf ben gaan wonen, na allerlei studenten-achtige krotten. Dat was een mooie stap voorwaarts.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:12 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel je ontwikkelt en hoe je jezelf voelt, denk ik. Sommigen zijn er gewoon eerder klaar voor en anderen falen tot ze op hun 18-19e door beginnen te krijgen dat ze eigenlijk best leuk zijn
Merk je dan ook niet dat je dat toendertijd ook uitstraalde?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij is dat besef eigenlijk de laatste drie jaar doorgedrongen. Sterker nog, daarvoor was ik ook gewoon niet leuk en interessant. Oh, vandaag is het trouwens precies drie jaar geleden dat ik helemaal op mezelf ben gaan wonen, na allerlei studenten-achtige krotten. Dat was een mooie stap voorwaarts.
Sja, wat is veel.quote:
Net zoals snacken en een goed diner, zeg maarquote:Op maandag 30 juni 2008 22:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, wat is veel.
Ik vind het niet zo belangrijk. Ik ben best wel seksueel ingesteld en kan liefde en sex prima van elkaar scheiden. Als je dan iemand tegenkomt die dat net zoals jij kan zien, waarom zou je het niet doen.
Maar begrijp me niet verkeerd, maar er is verschil tussen een onenightstand en sex met iemand waar je echt wég van bent. Nothing beats that.
Niet zo belangrijk? tja als je sex en je lichaam zo bekijktquote:Op maandag 30 juni 2008 22:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, wat is veel.
Ik vind het niet zo belangrijk. Ik ben best wel seksueel ingesteld en kan liefde en sex prima van elkaar scheiden. Als je dan iemand tegenkomt die dat net zoals jij kan zien, waarom zou je het niet doen.
Maar begrijp me niet verkeerd, maar er is verschil tussen een onenightstand en sex met iemand waar je echt wég van bent. Nothing beats that.
Precies, dat is niet eens te vergelijken met elkaar. Dat is zooo anders. Ik zou niet eens weten hoe ik dat zou moeten omschrijven...quote:Op maandag 30 juni 2008 22:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, wat is veel.
Ik weet niet waar je precies op doelt, maar ikzelf sta toch echt op de eerste plaats. Ik heb van geen enkele bedpartner spijt, en altijd bewust gekozen op dat moment. Zolang je je kop erbij houdt en het veilig doet, vind ik dat heel anders dan een of andere breezer zonder zelfrespect die zich in een of ander fietsenhok laat nemen.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Niet zo belangrijk? tja als je sex en je lichaam zo bekijkt
Dat lijkt me dus ook zo schitterend. Maar goed. Ik moet nu stoppen met drinken en m'n leven op internet gooien.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies, dat is niet eens te vergelijken met elkaar. Dat is zooo anders. Ik zou niet eens weten hoe ik dat zou moeten omschrijven...
Dat is het belangrijkstequote:Op maandag 30 juni 2008 22:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je precies op doelt, maar ikzelf sta toch echt op de eerste plaats. Ik heb van geen enkele bedpartner spijt, en altijd bewust gekozen op dat moment. Zolang je je kop erbij houdt en het veilig doet, vind ik dat heel anders dan een of andere breezer zonder zelfrespect die zich in een of ander fietsenhok laat nemen.
Ze doelt er op dat je dan net zo goed er voor kon laten betalen, dan hield je er nog wat aan over.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je precies op doelt, maar ikzelf sta toch echt op de eerste plaats. Ik heb van geen enkele bedpartner spijt, en altijd bewust gekozen op dat moment. Zolang je je kop erbij houdt en het veilig doet, vind ik dat heel anders dan een of andere breezer zonder zelfrespect die zich in een of ander fietsenhok laat nemen.
Hoe bedoel je amigo? Heb je dat nog nooit meegemaakt dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus ook zo schitterend. Maar goed. Ik moet nu stoppen met drinken en m'n leven op internet gooien.
Ergens zou dat wel slimmer zijnquote:Op maandag 30 juni 2008 22:31 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ze doelt er op dat je dan net zo goed er voor kon laten betalen, dan hield je er nog wat aan over.
Nooit met iemand waar ik echt helemaal stapelgek van was nee...quote:Op maandag 30 juni 2008 22:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe bedoel je amigo? Heb je dat nog nooit meegemaakt dan?
Tja, jij begrijpt 30 niet, it's just a number.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste
En toch begrijp ik niet waarom dan 30, goed sex is lekker maar waarom met zoveel verschillende
En over 10 jaar, hoeveel heb je er dan gehad of maakt je dat weinig uit?
hmm nee dat begrijp ik dan inderdaad nietquote:Op maandag 30 juni 2008 22:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tja, jij begrijpt 30 niet, it's just a number.
Ieder zijn ding, toch?
Ok, als het gebeurd dan merk je wel wat het verschil is, om toch een poging te wagen tot een beschrijving; zie het als rijden in een fiat panda het rijd wel en je komt van punt a naar b en dan stap je vanaf punt b naar c in een top of the line ferrari.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nooit met iemand waar ik echt helemaal stapelgek van was nee...
Weet je wat het is. 30 verdeeld over een tijdsspan van 9 jaar valt wel heel erg mee. Maar 30 opzich klinkt wel heel veel.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tja, jij begrijpt 30 niet, it's just a number.
Ieder zijn ding, toch?
En over 10 jaar, ik heb geen idee. Hoop dat ik dan toch wel een soort huisje-boompje-beestje heb, ik zie geen verdubbeling in het aantal voor me ofzo, als je dat bedoeld.
Ik snap wat je bedoeld idd. Als je echt weg van iemand bent, kun je er veel meer gevoel inleggen als je sex hebt. Alsof je daarmee duidelijk maakt wat je voor diegene voelt. Klinkt allemaal een beetje overromantisch, maar trust me, ik ben zo romantisch als een garagedeur.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, als het gebeurd dan merk je wel wat het verschil is, om toch een poging te wagen tot een beschrijving; zie het als rijden in een fiat panda het rijd wel en je komt van punt a naar b en dan stap je vanaf punt b naar c in een top of the line ferrari.
Bij mij was het zo dat ik na de sex altijd zoiets had van ok nu mijn bed uit en naar huis, ik deed het niet maar zo voelde ik me wel. En toen ik voor het eerst echt gek was op iemand en er sex mee had kon ik ook na de sex niet van d'r aflijven en wou ik zsm nog een keer
Je krijgt er geen genoeg van plus dan nog dat de ervaring zo anders is, net alsof alle puzzelstukjes ineens op zijn plaats vallen...
Ok ja dat klinkt waarschijnlijk allemaal heel vaag voor, zoals ik al zei moeilijk te beschrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |