abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59805475
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:10 schreef Kluts het volgende:

[..]

Om eea even te verduidelijken:
Ik was dus 15 toen ik voor het eerst zoende, ben inmiddels 24, en heb nu ongeveer 30 bedpartners gehad.
(Niet dat ik dat laatste al had verteld, maar even voor de volledigheid.)
waarom zoveel?
pi_59805476
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:07 schreef MaxC het volgende:
Hoeveel hebben jullie gehad toen jullie 19 waren ? Nu voel ik me wel een enorme laatbloeier
19? Maar eentje. Wel vaak .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 30 juni 2008 @ 22:16:15 #178
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_59805485
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:08 schreef Kluts het volgende:

[..]

In short, tot mijn 15e besteedde ik niet heel veel aandacht aan mijn uiterlijk en zag ik er niet heel appetijtelijk uit. En ik ben wel zo arrogant om te zeggen dat ik mezelf er inmiddels wel goed uit vind zien.
*fobo gecheckt...

Kan me niet voorstellen dat je met je 15e er niet goed uit zag, je ziet er inderdaad goed uit.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  maandag 30 juni 2008 @ 22:17:04 #179
141482 Q.
JurassiQ
pi_59805503
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:12 schreef Nexie het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe snel je ontwikkelt en hoe je jezelf voelt, denk ik. Sommigen zijn er gewoon eerder klaar voor en anderen falen tot ze op hun 18-19e door beginnen te krijgen dat ze eigenlijk best leuk zijn
Bij mij is dat besef eigenlijk de laatste drie jaar doorgedrongen. Sterker nog, daarvoor was ik ook gewoon niet leuk en interessant. Oh, vandaag is het trouwens precies drie jaar geleden dat ik helemaal op mezelf ben gaan wonen, na allerlei studenten-achtige krotten. Dat was een mooie stap voorwaarts.
For great justice!
  maandag 30 juni 2008 @ 22:19:32 #180
124655 DarkManta
pi_59805565
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Bij mij is dat besef eigenlijk de laatste drie jaar doorgedrongen. Sterker nog, daarvoor was ik ook gewoon niet leuk en interessant. Oh, vandaag is het trouwens precies drie jaar geleden dat ik helemaal op mezelf ben gaan wonen, na allerlei studenten-achtige krotten. Dat was een mooie stap voorwaarts.
Merk je dan ook niet dat je dat toendertijd ook uitstraalde?
Nu, straal je het ook uit dat je je beter voelt, koppie kaal, een glimlach en zelfspot.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_59805603
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

waarom zoveel?
Sja, wat is veel.
Ik vind het niet zo belangrijk. Ik ben best wel seksueel ingesteld en kan liefde en sex prima van elkaar scheiden. Als je dan iemand tegenkomt die dat net zoals jij kan zien, waarom zou je het niet doen.

Maar begrijp me niet verkeerd, maar er is verschil tussen een onenightstand en sex met iemand waar je echt wég van bent. Nothing beats that.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  maandag 30 juni 2008 @ 22:22:14 #182
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59805672
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:20 schreef Kluts het volgende:

[..]

Sja, wat is veel.
Ik vind het niet zo belangrijk. Ik ben best wel seksueel ingesteld en kan liefde en sex prima van elkaar scheiden. Als je dan iemand tegenkomt die dat net zoals jij kan zien, waarom zou je het niet doen.

Maar begrijp me niet verkeerd, maar er is verschil tussen een onenightstand en sex met iemand waar je echt wég van bent. Nothing beats that.
Net zoals snacken en een goed diner, zeg maar
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_59805674
quote:

[..]

Sja, wat is veel.

Niet zo belangrijk? tja als je sex en je lichaam zo bekijkt
  maandag 30 juni 2008 @ 22:22:54 #184
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59805688
quote:

[..]

Sja, wat is veel.

Precies, dat is niet eens te vergelijken met elkaar. Dat is zooo anders. Ik zou niet eens weten hoe ik dat zou moeten omschrijven...
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_59805774
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Niet zo belangrijk? tja als je sex en je lichaam zo bekijkt
Ik weet niet waar je precies op doelt, maar ikzelf sta toch echt op de eerste plaats. Ik heb van geen enkele bedpartner spijt, en altijd bewust gekozen op dat moment. Zolang je je kop erbij houdt en het veilig doet, vind ik dat heel anders dan een of andere breezer zonder zelfrespect die zich in een of ander fietsenhok laat nemen.
  maandag 30 juni 2008 @ 22:26:18 #186
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59805783
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:22 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Precies, dat is niet eens te vergelijken met elkaar. Dat is zooo anders. Ik zou niet eens weten hoe ik dat zou moeten omschrijven...
Dat lijkt me dus ook zo schitterend. Maar goed. Ik moet nu stoppen met drinken en m'n leven op internet gooien.
pi_59805815
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:25 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je precies op doelt, maar ikzelf sta toch echt op de eerste plaats. Ik heb van geen enkele bedpartner spijt, en altijd bewust gekozen op dat moment. Zolang je je kop erbij houdt en het veilig doet, vind ik dat heel anders dan een of andere breezer zonder zelfrespect die zich in een of ander fietsenhok laat nemen.
Dat is het belangrijkste
En toch begrijp ik niet waarom dan 30, goed sex is lekker maar waarom met zoveel verschillende
En over 10 jaar, hoeveel heb je er dan gehad of maakt je dat weinig uit?
  maandag 30 juni 2008 @ 22:31:16 #188
124655 DarkManta
pi_59805936
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:25 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ze doelt er op dat je dan net zo goed er voor kon laten betalen, dan hield je er nog wat aan over.

Zelf vind ik dat iedereen moet doen wat hij/zij goed aan te doen.
pi_59805943
tvp

Zal zo wel even reageren op alle verhalen!

Edit: Owja, goede TT !
  maandag 30 juni 2008 @ 22:32:01 #190
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59805957
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:26 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Dat lijkt me dus ook zo schitterend. Maar goed. Ik moet nu stoppen met drinken en m'n leven op internet gooien.
Hoe bedoel je amigo? Heb je dat nog nooit meegemaakt dan?

En alles op internet gooien daar zijn we in dit topic toch voor? Deel je ervaringen en meningen
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
pi_59805982
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:31 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Ze doelt er op dat je dan net zo goed er voor kon laten betalen, dan hield je er nog wat aan over.

Ergens zou dat wel slimmer zijn
  maandag 30 juni 2008 @ 22:33:03 #192
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59805994
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:32 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Hoe bedoel je amigo? Heb je dat nog nooit meegemaakt dan?
Nooit met iemand waar ik echt helemaal stapelgek van was nee...
pi_59806010
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is het belangrijkste
En toch begrijp ik niet waarom dan 30, goed sex is lekker maar waarom met zoveel verschillende
En over 10 jaar, hoeveel heb je er dan gehad of maakt je dat weinig uit?
Tja, jij begrijpt 30 niet, it's just a number.
Ieder zijn ding, toch?

En over 10 jaar, ik heb geen idee. Hoop dat ik dan toch wel een soort huisje-boompje-beestje heb, ik zie geen verdubbeling in het aantal voor me ofzo, als je dat bedoeld.
pi_59806065
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:33 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ieder zijn ding, toch?

hmm nee dat begrijp ik dan inderdaad niet
Dat een bepaalt aantal je helemaal niets doet
Maar goed het is ook niet belangrijk
Je moet doen waar jij je goed bij voelt
  maandag 30 juni 2008 @ 22:36:51 #195
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59806103
precies wat kluts verteld, als ze zich goed erbij voelt dat ze af en toe de koffer in duikt met een kerel, moet ze dat vooral zelf weten. Dat het mischien niet ieders ding is, prima toch, zolang ze er geen spijt van heeft moet ze het vooral lekker doen. Je moet je pas zorgen gaan maken als je er steeds vaker spijt van hebt dat je het niet hebt gedaan toen je de kans er voor had. Dat is pas jezelf helemaal in de put lullen en depresief van raken.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  maandag 30 juni 2008 @ 22:37:34 #196
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59806121
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:33 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Nooit met iemand waar ik echt helemaal stapelgek van was nee...
Ok, als het gebeurd dan merk je wel wat het verschil is, om toch een poging te wagen tot een beschrijving; zie het als rijden in een fiat panda het rijd wel en je komt van punt a naar b en dan stap je vanaf punt b naar c in een top of the line ferrari.

Bij mij was het zo dat ik na de sex altijd zoiets had van ok nu mijn bed uit en naar huis, ik deed het niet maar zo voelde ik me wel. En toen ik voor het eerst echt gek was op iemand en er sex mee had kon ik ook na de sex niet van d'r aflijven en wou ik zsm nog een keer

Je krijgt er geen genoeg van plus dan nog dat de ervaring zo anders is, net alsof alle puzzelstukjes ineens op zijn plaats vallen...

Ok ja dat klinkt waarschijnlijk allemaal heel vaag voor, zoals ik al zei moeilijk te beschrijven
  maandag 30 juni 2008 @ 22:39:08 #197
124655 DarkManta
pi_59806165
Of gewoon een vriend(in) er op nahouden alleen voor de seks, dat kan ook nog.
  maandag 30 juni 2008 @ 22:39:14 #198
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59806166
Waarom zou je het niet met veel verschillende personen doen? Vind eten ook lekker, maar ook daarbij varieër ik vrolijk en dat smaakt naar meer.
Oke, foute vergelijking, maar ik zie het probleem niet echt en krijg nou niet bepaald het beeld voor me van sletterig gedrag en een gebrek aan eigenwaarde wanneer je gewoon met veel personen seks hebt, ongeacht of er gevoelens zijn buiten de lust.

Seks word hier af en toe wel zwaar overgewaardeerd heb ik het gevoel en benaderd vanuit het eigen oogpunt waarbij seks bij de liefde hoort terwijl dat enkel een verbetering vormt van de seks zelf.
En 30 in 10 jaar, tsja zoveel vind ik het nou ook weer niet als ik eerlijk ben als jong persoontje.
Mijn ding is het overigens niet, maar kan me goed voorstellen dat er genoeg mensen zijn die zo aan hun 'behoeftes' komen, en waarom ook niet.
pi_59806174
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:33 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ieder zijn ding, toch?

En over 10 jaar, ik heb geen idee. Hoop dat ik dan toch wel een soort huisje-boompje-beestje heb, ik zie geen verdubbeling in het aantal voor me ofzo, als je dat bedoeld.
Weet je wat het is. 30 verdeeld over een tijdsspan van 9 jaar valt wel heel erg mee. Maar 30 opzich klinkt wel heel veel.

Waarschijnlijk spuit ik weer 11 zaad, maar ja
A little bit hateful
pi_59806208
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:37 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ok, als het gebeurd dan merk je wel wat het verschil is, om toch een poging te wagen tot een beschrijving; zie het als rijden in een fiat panda het rijd wel en je komt van punt a naar b en dan stap je vanaf punt b naar c in een top of the line ferrari.

Bij mij was het zo dat ik na de sex altijd zoiets had van ok nu mijn bed uit en naar huis, ik deed het niet maar zo voelde ik me wel. En toen ik voor het eerst echt gek was op iemand en er sex mee had kon ik ook na de sex niet van d'r aflijven en wou ik zsm nog een keer

Je krijgt er geen genoeg van plus dan nog dat de ervaring zo anders is, net alsof alle puzzelstukjes ineens op zijn plaats vallen...

Ok ja dat klinkt waarschijnlijk allemaal heel vaag voor, zoals ik al zei moeilijk te beschrijven
Ik snap wat je bedoeld idd. Als je echt weg van iemand bent, kun je er veel meer gevoel inleggen als je sex hebt. Alsof je daarmee duidelijk maakt wat je voor diegene voelt. Klinkt allemaal een beetje overromantisch, maar trust me, ik ben zo romantisch als een garagedeur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')