quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:07 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en mijn ex meldt dat ze een date heeft morgen
Whoei.
Hier is zojuist het recept van Vork voor vegetarische Mexicaanse 'lasagne' goed gekeurd door de commissie van kritische vadersquote:Op maandag 30 juni 2008 19:08 schreef KrnKje het volgende:
Hej PF!
Wie is de Chef gezien netwel een aardig programma, maar niet super...
Ik wacht nog op het telefoontje van de redactrice met een Ja of Nee...
Nu even een uurtje sporten... eigenlijk geen zin, maar wel gezond
hij zegt van welquote:Op maandag 30 juni 2008 19:21 schreef Isabeau het volgende:
bestaan er universele opladers?ik ken alleen universele afstandsbedieningen die het nooit doen
Da's altijd zo. Topics gaan eerst op slot. En daarna weet je het. Alhoewel je het ook wel aan kan zien komen.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:21 schreef borisz het volgende:
248 zit alweer op slot voordat je het weet.
Het was dan ook een tvp maar dan zwaar verkaptquote:Op maandag 30 juni 2008 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's altijd zo. Topics gaan eerst op slot. En daarna weet je het. Alhoewel je het ook wel aan kan zien komen.
Er gaat hier een lampje branden... Stuur een een foto van het stekkertje dat je zoekt? Ik heb een tijdje terug een universele lader gekocht met een aantal opzetstukjes, misschien past daar een van. Die opzetstukjes passen op iedere nokialader en die zijn al een stuk makkelijker te vinden.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:21 schreef Isabeau het volgende:
bestaan er universele opladers?ik ken alleen universele afstandsbedieningen die het nooit doen
Dat klinkt interessant!quote:Op maandag 30 juni 2008 19:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier is zojuist het recept van Vork voor vegetarische Mexicaanse 'lasagne' goed gekeurd door de commissie van kritische vaders
Wil ik weten over welke lippen je het hebt dat er haar opgroeit?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
ach Dude, mijn hele hoofd is een grote koortslipen Zovirax in mn haar zie ik niet zo zitten.. daarbij tikt het wel aan, met zo een oppervlakte
Daar heb ik ook last vanquote:Op maandag 30 juni 2008 19:39 schreef octopussy het volgende:
Te Veel Praatzieke mensen in CUL![]()
oja, ik moest geloof ik nog avondeten van mezelf gaan maken want anders gebeurd het simpelweg niet
Wat jij nodig hebt....quote:Op maandag 30 juni 2008 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
mijn digitale camera vertoont ook kuren...alles desintegreert hier
jahquote:Op maandag 30 juni 2008 19:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat jij nodig hebt....
is een techneut!
Leuk al die foto'squote:Op maandag 30 juni 2008 09:07 schreef mascara-klodder het volgende:
*foto's*
ik heb een zelfgemaakt tomaten-basilicumsoepje uit de vriezer gehaald en in de magno gedaanquote:Op maandag 30 juni 2008 19:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last vanEn dus eet ik nu een vaag macaroniprutje
Wat ga je maken?
Waarom was je niet gegaan? En waarom heb ik Memento- niet gezien nu ik toch bezig wasquote:Op zondag 29 juni 2008 11:44 schreef FleshWound het volgende:
En ik ben er misschien ook, moet alleen nog iemand zover krijgen dat ie ook meegaat.
ik zei mn hele hoofd, dus ik weet niet welke vunzige ideeen jij hebtquote:Op maandag 30 juni 2008 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wil ik weten over welke lippen je het hebt dat er haar opgroeit?
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de rest van de foto's, en dan vooral de "mislukte" foto's die Milou heeft gemaaktquote:
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
argh! Ik wil lekker iets maken vanavond, met pasta
en ik weet niet wat....
René en ik zijn vandaag anderhalf jaar bij elkaardus wil wel iets lekkers maken
het liefst iets zonder vleesch.. maar ook iets totaal anders zijn
Jij bent dus de enige die ik niet "kende" via hier?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:19 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de rest van de foto's, en dan vooral de "mislukte" foto's die Milou heeft gemaakt
ja, ik ben die ene...quote:Op maandag 30 juni 2008 20:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jij bent dus de enige die ik niet "kende" via hier?
Was net begonnen ze te uploaden, maar de comp knalde weereens uitquote:Op maandag 30 juni 2008 20:19 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de rest van de foto's, en dan vooral de "mislukte" foto's die Milou heeft gemaakt
Eensch!quote:
Haha bedanktquote:Op zondag 29 juni 2008 23:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Van Lein, Lianne en D_H wist ik al dat ze lief waren![]()
Maar er waren ook nog wat andere FOK!kers bij en die waren ook super![]()
Prinsesnogwat is btw erggg lief![]()
Ik heb bergen foto's al dan niet door Milou gemaakt. Zal er een paar uitzoeken en vragen aan desbetreffende personen of ze het goed vinden als ze op i-net komen te staan.
Ik ben echt pas anderhalf uur thuis vanuit parkpop.. Dus ben druk aan het bijlezen en reageren etc!quote:
Was je tentamen vandaag?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*jaloers*
had ook PF wel willen meeten
maar, het huis is wel opgeruimd nu, en het tentamen nog steeds niet geleerd
nu maar slapen, morgen sporten en leren!
Fijne dromen allemaal!
Ja maar dat komt niet door ons feestje maar door mr galaquote:Op maandag 30 juni 2008 20:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben nog aan het bijlezen, rustig
Ik vond het echt super gister!!
Ben ook pas een uurtje thuisHaha
Haha, ja dat is waar.. Vandaag heerlijk in het Vondelpark gelegen!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ja maar dat komt niet door ons feestje maar door mr gala
Goor zeg! Hier hebben ze wel eens in een pak meel gezetenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:31 schreef AKnynke het volgende:
Argh, ik had een larve in m'n risotto-rijst zitten. Gelukkig zag ik het net voordat ik het in de pan deed. Resultaat, een grondig schoongemaakt keukenkastje, Nynke snel op de fiets naar de super voor nieuwe rijst en eindelijk een einde aan m'n motten-plaag. K heb ze eigenhandig doodgemaakt.
De citroen-knoflook risotto was wel heeeeel erg lekker! Heerlijk, die subtiele citroensmaak, heel zomers!
Beschrijf het stekkertje dan eens?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik poste in het singles topic dat ik naar parkpop ging, Belsezar bleek in mijn woonplaats te wonen en zo doende gingen we samen. Ludoootje had weer met Belsezar afgesproken. Den_Haag kwam ook via singles en zei dat jullie ook gingen en MuadDib kwam via Liejannuh.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Ik weet echt niet van wie die 3 extra mannen vandaan kwamen![]()
Wil eik youtube aanslingeren en nrtje It Wasn't Me posten maar dan gaat de comp weer kapoet denk ik
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:33 schreef Den_Haag het volgende:
Risotto met vleesvulling is toch lekker? veel eiwitten
Ik kwam via CUL en SINGLEquote:Op maandag 30 juni 2008 20:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik poste in het singles topic dat ik naar parkpop ging, Belsezar bleek in mijn woonplaats te wonen en zo doende gingen we samen. Ludoootje had weer met Belsezar afgesproken. Den_Haag kwam ook via singles en zei dat jullie ook gingen en MuadDib kwam via Liejannuh.
a dirty mind...quote:Op maandag 30 juni 2008 20:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]gratis eiwitten
bah!
Doe mij maar andere eiwitten
O enne! Hoe gaat het nu? Vervelendquote:Op zondag 29 juni 2008 23:38 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, nee, in een acuut helder moment realiseerde ik me dat ik mezelf niet af kon remmen met m'n voeten, maar dat ik wel even mn knie kon optrekken.
Ging echt zo *hots*hots*hots* op mn gat eraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |