quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:07 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en mijn ex meldt dat ze een date heeft morgen
Whoei.
Hier is zojuist het recept van Vork voor vegetarische Mexicaanse 'lasagne' goed gekeurd door de commissie van kritische vadersquote:Op maandag 30 juni 2008 19:08 schreef KrnKje het volgende:
Hej PF!
Wie is de Chef gezien netwel een aardig programma, maar niet super...
Ik wacht nog op het telefoontje van de redactrice met een Ja of Nee...
Nu even een uurtje sporten... eigenlijk geen zin, maar wel gezond
hij zegt van welquote:Op maandag 30 juni 2008 19:21 schreef Isabeau het volgende:
bestaan er universele opladers?ik ken alleen universele afstandsbedieningen die het nooit doen
Da's altijd zo. Topics gaan eerst op slot. En daarna weet je het. Alhoewel je het ook wel aan kan zien komen.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:21 schreef borisz het volgende:
248 zit alweer op slot voordat je het weet.
Het was dan ook een tvp maar dan zwaar verkaptquote:Op maandag 30 juni 2008 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's altijd zo. Topics gaan eerst op slot. En daarna weet je het. Alhoewel je het ook wel aan kan zien komen.
Er gaat hier een lampje branden... Stuur een een foto van het stekkertje dat je zoekt? Ik heb een tijdje terug een universele lader gekocht met een aantal opzetstukjes, misschien past daar een van. Die opzetstukjes passen op iedere nokialader en die zijn al een stuk makkelijker te vinden.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:21 schreef Isabeau het volgende:
bestaan er universele opladers?ik ken alleen universele afstandsbedieningen die het nooit doen
Dat klinkt interessant!quote:Op maandag 30 juni 2008 19:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier is zojuist het recept van Vork voor vegetarische Mexicaanse 'lasagne' goed gekeurd door de commissie van kritische vaders
Wil ik weten over welke lippen je het hebt dat er haar opgroeit?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
ach Dude, mijn hele hoofd is een grote koortslipen Zovirax in mn haar zie ik niet zo zitten.. daarbij tikt het wel aan, met zo een oppervlakte
Daar heb ik ook last vanquote:Op maandag 30 juni 2008 19:39 schreef octopussy het volgende:
Te Veel Praatzieke mensen in CUL![]()
oja, ik moest geloof ik nog avondeten van mezelf gaan maken want anders gebeurd het simpelweg niet
Wat jij nodig hebt....quote:Op maandag 30 juni 2008 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
mijn digitale camera vertoont ook kuren...alles desintegreert hier
jahquote:Op maandag 30 juni 2008 19:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat jij nodig hebt....
is een techneut!
Leuk al die foto'squote:Op maandag 30 juni 2008 09:07 schreef mascara-klodder het volgende:
*foto's*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |