abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juni 2008 @ 20:17:50 #51
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59801973
Denk je dat je geliefde Amerikanen ook nooit shoarma eten TS?
pi_59802287
Ts is een nsb'er
  maandag 30 juni 2008 @ 20:37:38 #53
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_59802621
quote:
Op maandag 30 juni 2008 20:27 schreef Zenon het volgende:
Ts is een nsb'er
jij bent nog niet op de ladder van Darwin gekomen zeker?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_59802648
Er is wel een groot onderscheid te maken tussen een "Turks restaurant" of zo'n Dönerkebabsharmagrilltent met van die grote neonletters in de Damstraat gerund door een stel Turken.

Het ene heeft iets authentieks, het andere is net zo'n slap aftreksel van echt Turks eten als bijv. een pizzeria in het centrum is van Italiaans eten (waar ik dus ook uit principe niet kom)
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 30 juni 2008 @ 20:40:16 #55
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_59802705
Ik koop ook uit principe niets in een biologische winkel
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_59802790
quote:
Op maandag 30 juni 2008 20:40 schreef Het_hupt het volgende:
Ik koop ook uit principe niets in een biologische winkel
Dat is dom, want buiten de biologische versies van "standaardproducten" die je in de supermarkt vindt heb je bij de biologische winkel ook erg veel erg smakelijke producten die niet bij de supermarkt te krijgen zijn.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 30 juni 2008 @ 21:59:30 #57
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59805006
quote:
Op maandag 30 juni 2008 20:43 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Dat is dom, want buiten de biologische versies van "standaardproducten" die je in de supermarkt vindt heb je bij de biologische winkel ook erg veel erg smakelijke producten die niet bij de supermarkt te krijgen zijn.
Het is biologisch, ik wil dat mijn appeltje met chemicaliën besproeid is.
pi_59805180
ik boycot harry potter, de wii, het systeem, de mac en commerciele televisie.

een echte man heeft minstens 3 lopende boycots continu in zijn leven.
pi_59808137
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:05 schreef Salvad0R het volgende:
ik boycot harry potter, de wii, het systeem, de mac en commerciele televisie.

een echte man heeft minstens 3 lopende boycots continu in zijn leven.
Ik boycot:

- Alles wat maar light/minder suiker/biologisch is, dat sonja bakker spul hoef ik niet
- Urban theme kankerzooi
- Mensen die doner kebab boycotten, falers, weet je niet hoe lekker
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_59808205
quote:
Op maandag 30 juni 2008 19:33 schreef MetalSonic het volgende:
Het hupt lijkt mij degene met het hoogste IQ in dit TOPIQUE. Hij heeft in elkgeval wel gelijk, ik heb een keer donner kebab gegeten op jonge leeftijd en ik moet zeggen dat ik dat erg lekker vond. Veel vlees, en dan nog wat knoflook saus erbij.

Het gaat mij er gewoon om dat ik PRO USA ben en om principiële redenen Amerikaanse producten prefereer boven producten uit het midden oosten. Deze argumentatie is eigenlijk al overbodig waar je het maar gewoon dient te accepteren dat ik bepaalde principes heb. Ik veroordeel toch ook geen linkse boom knuffelaars ( nouja stiekem wel:P ) of vegetariërs.
Omg

Je maakt hier wel een grapje hoop ik

HOOP IK _!
pi_59808602
Jezus, TS is toch wel één van de meest trieste personen die ik de laatste maanden op fok heb gezien
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_59808640
Owja TS, ik neem aan dat je ook alle olie die uit het midden-oosten komt boycot? oftewel, je hebt een fiets?
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 05:09:06 #63
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_59810983
Ik boycot boycots
Ok stelletje hokboeren
pi_59811011
quote:
Op maandag 30 juni 2008 19:33 schreef MetalSonic het volgende:
Het hupt lijkt mij degene met het hoogste IQ in dit TOPIQUE. Hij heeft in elkgeval wel gelijk, ik heb een keer donner kebab gegeten op jonge leeftijd en ik moet zeggen dat ik dat erg lekker vond. Veel vlees, en dan nog wat knoflook saus erbij.

Het gaat mij er gewoon om dat ik PRO USA ben en om principiële redenen Amerikaanse producten prefereer boven producten uit het midden oosten. Deze argumentatie is eigenlijk al overbodig waar je het maar gewoon dient te accepteren dat ik bepaalde principes heb. Ik veroordeel toch ook geen linkse boom knuffelaars ( nouja stiekem wel:P ) of vegetariërs.

Turken en maroks behandel ik btw ook altijd met eerbied, dus kom niet met "racist" ofzo.Één van mijn principes is namelijk ook dat ik vriendelijk dien te zijn voor de medemens. Ik denk dat het nu wel duidelijk is, ik neem nog een slok van mijn coca cola
Welke argumentatie?

Verder ben je een mongool.

Groetjes,

VD
pi_59813182
Principiële redenen...
Zeker teveel FOX en CNN gekeken?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 10:18:21 #66
158452 IQM
I am the one
pi_59813243
WTF doe je op een Nederlands forum?
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_59814498
quote:
Op maandag 30 juni 2008 23:58 schreef afcajos het volgende:
Jezus, TS is toch wel één van de meest trieste personen die ik de laatste maanden op fok heb gezien
Gelukkig denk ik vica versa zo over de meesten hier. Dat wijf in je avatar is sowieso maar een arrogante bitch . Jij zal ook wel een raar figuur zijn.

Btw, deze reacties zag ik al aankomen. Geef aan dat je pro USA bent en veel fokkers zijn op hun teentjes getrapt, gelukkig weerhoudt dat mij niet van mijn principes. Ik blijf mijn eigen mening houden en boycot dingen uit het midden oosten
pi_59815025
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:14 schreef MetalSonic het volgende:
Ik blijf mijn eigen mening houden en boycot dingen uit het midden oosten
Je rijdt geen auto en gebruikt geen stroom?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_59815284
quote:

[..]

Gelukkig denk ik vica versa zo over de meesten hier. Dat wijf in je avatar is sowieso maar een arrogante bitch . Jij zal ook wel een raar figuur zijn.

Btw, deze reacties zag ik al aankomen. Geef aan dat je pro USA bent en veel fokkers zijn op hun teentjes getrapt, gelukkig weerhoudt dat mij niet van mijn principes. Ik blijf mijn eigen mening houden en boycot dingen uit het midden oosten
Mensen begrijpen je boycot wel, maar je boycot is ronduit waardeloos.

Dat ze het er niet mee eens zijn betekend niet automatisch dat ze het niet begrijpen.
deal with it
pi_59815392
quote:

[..]

Wat zeggen je WoW vrienden daarvan?
Want echte heb je (hopelijk) toch niet?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:58:33 #71
138448 PeZu
Suspended animation
pi_59815572
quote:
Op maandag 30 juni 2008 20:38 schreef JohnDDD het volgende:
Er is wel een groot onderscheid te maken tussen een "Turks restaurant" of zo'n Dönerkebabsharmagrilltent met van die grote neonletters in de Damstraat gerund door een stel Turken.

Het ene heeft iets authentieks, het andere is net zo'n slap aftreksel van echt Turks eten als bijv. een pizzeria in het centrum is van Italiaans eten (waar ik dus ook uit principe niet kom)
lokanta's

en TS is een ongekende droeftoeter
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_59815748
Ga eens in op de olie argumenten TS, hoe denk je dat de stroom waar je PC op loopt opgewekt wordt?
pi_59817245
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:51 schreef Agiath het volgende:

[..]

Wat zeggen je WoW vrienden daarvan?
Want echte heb je (hopelijk) toch niet?

In het begin hapte ik wel op de WoW opmerkingen, maar word je nou niet moe van jezelf van je WoW opmerkingen? Het is immers allang duidelijk gemaakt door mij dat ik nooit wow heb gespeeld. Maarja als jij geen nieuwe grappen kan verzinnen, blijf dan maar doorgaan over wow
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:25:08 #74
158452 IQM
I am the one
pi_59817397
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:05 schreef Morphis het volgende:
Ga eens in op de olie argumenten TS, hoe denk je dat de stroom waar je PC op loopt opgewekt wordt?
Daar durft MetalSonic niet op in te gaan, aangezien hij nu ook inziet dat hij helemaal niet zo principieel is.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_59817501
quote:

[..]

Niet omdat je pro-USA bent. Omdat je boycot ronduit debiel is. En ga eens eens in op de eerder genoemde argumenten, als je zo zeker van je zaak bent? Besef je dat het Midden-Oosten best wel groot is en niet iedereen daar hetzelfde denkt over alles? Besef je dat de Turk uit de shoarmazaak niet per se Bin Laden onder zijn speed-dial heeft staan? Rijdt je auto op zonne-energie, slaolie, of toch maar op olieproducten uit het Midden-Oosten? Boycot je plastic, ook een olieproduct? Wat vind je van onze kennis van het schrift, aardewerk, landbouw, sterrenkunde en wiskunde, waarvan de basis is gelegd door geleerden uit, jawel, het Midden-Oosten? Ben je tegen het Christendom? Jezus van Nazareth leefde namelijk ook in het Midden-Oosten.
Het Midden-Oosten heeft ons meer gebracht dan oorlog en shoarma. Je bent nog lang niet klaar met boycotten...

Anyway, fail to you.

Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')