TS haat negers..quote:
Hij moet zelf ook nog ff uitvogelen wat zijn principes zijnquote:Op maandag 30 juni 2008 19:14 schreef reetveter het volgende:
Slotje, ts is gewoon dikke racist
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:14 schreef reetveter het volgende:
Slotje,openhouden, ts is gewoon dikke racist lekker bashen![]()
Nog steeds geen principes gezien? Kom op, maak ff snel een Wikipedia samenvatting.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:19 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
zit het je zo zwaar dat ik je in dat andere topic een starwars geek noemde
TS is nog nooit nederland uitgeweest, en beperkt zich op wat die hoort op het nieuwsquote:Op maandag 30 juni 2008 19:21 schreef Jordy-B het volgende:
verblijd ons door jouw principiële redenen uit de doeken te doen.
Of is het gewoon ordinair "dat lus ik nie"?
Dat ie vast houd aan zijn principesquote:Op maandag 30 juni 2008 19:25 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Ok, waar ben je het precies mee eens?![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
TS is nog nooit nederland zijn huis uitgeweest
Check de OP, de Aziatische keuken ( Chinese/ Japanse) owndquote:Op maandag 30 juni 2008 19:35 schreef Gluckskafer het volgende:
TS komt zeker ook nooit bij de chinees.
christus bij deze ben je de meest kansloze user van dit forumquote:Op maandag 30 juni 2008 19:33 schreef MetalSonic het volgende:
Het hupt lijkt mij degene met het hoogste IQ in dit TOPIQUE. Hij heeft in elkgeval wel gelijk, ik heb een keer donner kebab gegeten op jonge leeftijd en ik moet zeggen dat ik dat erg lekker vond. Veel vlees, en dan nog wat knoflook saus erbij.
Het gaat mij er gewoon om dat ik PRO USA ben en om principiële redenen Amerikaanse producten prefereer boven producten uit het midden oosten. Deze argumentatie is eigenlijk al overbodig waar je het maar gewoon dient te accepteren dat ik bepaalde principes heb. Ik veroordeel toch ook geen linkse boom knuffelaars ( nouja stiekem wel:P ) of vegetariërs.
Turken en maroks behandel ik btw ook altijd met eerbied, dus kom niet met "racist" ofzo.Één van mijn principes is namelijk ook dat ik vriendelijk dien te zijn voor de medemens. Ik denk dat het nu wel duidelijk is, ik neem nog een slok van mijn coca cola
Gelukkig wordt Coca Cola gerund door Amerikanen.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:33 schreef MetalSonic het volgende:
Ik denk dat het nu wel duidelijk is, ik neem nog een slok van mijn coca cola
Indonesisch owndquote:Op maandag 30 juni 2008 19:37 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Check de OP, de Aziatische keuken ( Chinese/ Japanse) ownd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar je prefereert toch Amerikaanse producten boven andere producten?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:37 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem aan dat jouw auto op mais-olie rijdt?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:33 schreef MetalSonic het volgende:
4
Het gaat mij er gewoon om dat ik PRO USA ben en om principiële redenen Amerikaanse producten prefereer boven producten uit het midden oosten.
En ontbijt bij de McDonalds enzoquote:Op maandag 30 juni 2008 19:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jouw auto op mais-olie rijdt?
De gemiddelde Aziatische keuken in Nederland komt helaas niet echt in aanmerking voor het Rob Geus - keurmerk.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:37 schreef MetalSonic het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij past wel in het rijtje bij veganisten en anti-kanker schelders. Die denken ook door dom te doen de wereld te helpenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:03 schreef wikwakka2 het volgende:
En jij denkt dat de wereld een betere plaats wordt door maar geen shoarma te eten bij de lokale turk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |