Zie ook: Orange gebruikersgroepquote:Vanaf 1 juli 2008 ronden wij de prijzen die eindigen op
95 cent naar boven af op hele bedragen. Als u onoverkomelijke problemen heeft met deze prijsaanpassing kunt u uw contract kosteloos beëindigen via de klantenservice 0900 9515 (¤ 0,20/min) tot 30 dagen na verzenddatum van deze e-mail.
bijvoorbeeld:
Als u ADSL Extra heeft en nu ¤ 23,95 per maand betaalt, dan wordt
het maandtarief per 1 juli ¤ 24. Het maandtarief voor Antispam gaat van ¤ 0,95 naar ¤ 1.
Af en toe downtime klinkt niet heel positief.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben er redelijk tevreden mee, af en toe downtime.
Ik ook t/m afgelopen donderdag, sindsdien geen internet meer en de de medewerkers van de helpdesk zijn nou niet bepaald de uitvinders van het wiel en buskruit. Komt bij dat ik een andere leuke aanbieding kreeg, maar kon mijn contract pas in april volgend jaar opzeggen. Dus dit komt mij goed uit.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja doen......quote:Op maandag 30 juni 2008 16:47 schreef blessed19 het volgende:
tof!
dus vandaag nog snel een abbo afsluiten, om hem morgen op te zeggen, ivm de prijswijziging
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja doen......![]()
open je dan wel een topic hoe kut je Online/Orange vindt omdat je niet kan opzeggen
Windows-gebruikers denken dat dat normaal is...quote:Op maandag 30 juni 2008 16:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
stomme bash opmerking...quote:Op maandag 30 juni 2008 22:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Windows-gebruikers denken dat dat normaal is...
Ach ja je eigen beperkingen reflecteren op alle windows-gebruikers is zoooo augustus 2004quote:Op maandag 30 juni 2008 22:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Windows-gebruikers denken dat dat normaal is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |