Ja nou?quote:
misschien kan MaddoxX nog wat regelenquote:
Ja maar nieuwsgierig boeit niet als je een lul hebt....tieten moet je hebbenquote:Op maandag 30 juni 2008 16:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nou?Ik ben ook nieuwsgierig, daar hoef je geen vrouw voor te zijn
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
misschien kan MaddoxX nog wat regelen
De komende paar jaar niet gok ikquote:Op maandag 30 juni 2008 16:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
misschien kan MaddoxX nog wat regelen
quote:
Ja.. Gelukkig mis ik nog maar 45 EC'squote:Op maandag 30 juni 2008 16:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat scholen niet praktisch zijn?
Had ook gekundquote:Op maandag 30 juni 2008 16:32 schreef Californium het volgende:
Ik dacht aan:
Met roddels en geheimen
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:31 schreef Californium het volgende:
Ja maar nieuwsgierig boeit niet als je een lul hebt....tieten moet je hebben
Gokken kon hij ook nietquote:
Oh, waarom zijn die nou weer nodigquote:Op maandag 30 juni 2008 16:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar nieuwsgierig boeit niet als je een lul hebt....tieten moet je hebben
Lekker snal werken ze daar zegquote:Op maandag 30 juni 2008 16:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja.. Gelukkig mis ik nog maar 45 EC's
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, waarom zijn die nou weer nodigZit er een uitknip ding in je PM waarmee je aan de hand van je tietengrootte kan bepalen of je gelijk hebt of niet?
Welke soap?quote:
Jajaja, huillach me maar weerquote:
quote:
Mis nog 15 ec's voor mijn stage 3e jaarquote:
Ja gek hequote:
quote:
Het was inhoudelijkquote:Op maandag 30 juni 2008 16:38 schreef Bravebart het volgende:
Ja gek heInhoudelijk reageren duurt gewoon langer dan alleen maar een
posten
dat hebben ze dan wel weer goed gedaanquote:Op maandag 30 juni 2008 16:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mis nog 15 ec's voor mijn stage 3e jaar
Mis nog 15 ec's voor mijn minor 3e jaar
Mis nog 15 ec's voor mijn studie buitenland 4e jaar.
Gelukkig staat mijn cijferlijst nu wel goed ipv een minor die ik nooit gevolgd heb
Inhoudelijk is meer dan uiting van je gevoelquote:Op maandag 30 juni 2008 16:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was inhoudelijk
Ik was gewoon blij met het nieuwe topic
Ga jij nou ook al beginnen met dat sociale/spychologische gedoequote:Op maandag 30 juni 2008 16:43 schreef Bravebart het volgende:
Inhoudelijk is meer dan uiting van je gevoel
Ik heb het probleem gevonden.. iemand heeft de overige 15 EC's van mij ontvangen...quote:Op maandag 30 juni 2008 16:39 schreef Californium het volgende:
[..]
dat hebben ze dan wel weer goed gedaan
Ik heb nooit anders gedaanquote:Op maandag 30 juni 2008 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al beginnen met dat sociale/spychologische gedoe
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb het probleem gevonden.. iemand heeft de overige 15 EC's van mij ontvangen...
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:49 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb het probleem gevonden.. iemand heeft de overige 15 EC's van mij ontvangen...
Hij's fijnquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:50 schreef PieterBas het volgende:
Docenten/Coordinatoren die op vakantie zijn... en dan een hele grappige out-of-office reply sturen, zonder te vertellen wanneer ze terug zijn
Ik zeg het niet vaak.... maaruh..quote:
Ah, dat verklaart een hoopquote:Op maandag 30 juni 2008 16:51 schreef PieterBas het volgende:
Ik zeg het niet vaak.... maaruh..
Inholland, je wil toch gewoon goed onderwijs
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak.... maaruh..
Inholland, je wil toch gewoon goed onderwijs
Uhuhquote:
Vroeger was ik nog al bot, met het vaak onterechte kritiek op mijn hogeschool, maar als jij constant loopt te klagen over je hogeschool.. en je toekomstige werkgever zit lekker op je naam te googlen en je zit te zeiken over je hogeschool/universiteit, is dat ook heel goed voor je carrièrequote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vroeger was ik nog al bot, met het vaak onterechte kritiek op mijn hogeschool, maar als jij constant loopt te klagen over je hogeschool.. en je toekomstige werkgever zit lekker op je naam te googlen en je zit te zeiken over je hogeschool/universiteit, is dat ook heel goed voor je carrière
Het is gewoon zo.. tegenwoordig moet je wel een beetje oppassen wat je zeg op het Internet.. Helaas heb ik dan weer zo'n 'bijzondere' voornaam.. dus ik ben nog al snel te vindenquote:
Cali you've got pmquote:Op maandag 30 juni 2008 16:58 schreef Californium het volgende:
Ik ga eten maken en eten....Cue? ik ontvang graag je reactie!
Ja joh, ik ben al bijna klaar voor vandaagquote:
Goed bezigquote:Op maandag 30 juni 2008 17:18 schreef Bravebart het volgende:
Ja joh, ik ben al bijna klaar voor vandaag
Onee hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 17:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Dus we zitten de rest van de dag met je opgescheept![]()
Wat nou ongezelligquote:Op maandag 30 juni 2008 17:24 schreef Piles het volgende:
Doe eens niet zo ongezellig
Dan ga ik ook maar ff![]()
Wat lief dat je speciaal voor ons gewoon een hele dag hier bentquote:Op maandag 30 juni 2008 17:26 schreef Bravebart het volgende:
Wat nou ongezelligIk kan hier ook gewoon de hele dag niet komen, met als rede tentamens, maar dat doe ik niet, dus niet zeuren
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat lief dat je speciaal voor ons gewoon een hele dag hier bent
Dat klopt jaquote:Op maandag 30 juni 2008 17:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb ze net gekocht(kreeg een stille hint dat ik moest trakteren en een taart in je rugzak gaat niet werken
)
Ik moet ook boodschappen doen maar heb totaal geen zin.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:54 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, eigenlijk moet ik maar eens naar huis/boodschappen gaan doen, maar het leerwerk is gewoon te boeiend
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet ook boodschappen doen maar heb totaal geen zin.
gewoon voor school afspreken... Hebben wij op school ook vaak gedaan, als wij een (her-)tentamen om 20 uur hadden. Gewoon een lokaal afgehuurd en pizza's etenquote:Op maandag 30 juni 2008 17:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik kan natuurlijk pizza bestellen met als afleveradres de bieb, maar ik weet niet of ze daar zo blij mee zijn
Dat is opzich prima jaquote:Op maandag 30 juni 2008 17:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik kan natuurlijk pizza bestellen met als afleveradres de bieb, maar ik weet niet of ze daar zo blij mee zijn
Ik sluit ze gewoon vaakquote:Op maandag 30 juni 2008 17:37 schreef eer-ik het volgende:
Cali, jij opent ook topics bij de vleet hier he
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
gewoon voor school afspreken... Hebben wij op school ook vaak gedaan, als wij een (her-)tentamen om 20 uur hadden. Gewoon een lokaal afgehuurd en pizza's eten
Loop je langs de receptie met 7 pizza's en wat blikjes cola en fanta.. "ja, het wordt nachtwerk"quote:Op maandag 30 juni 2008 18:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]Naja ik ga zo toch maar ff langs de Cmille, anders kom ik helemaal niet meer buiten
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Loop je langs de receptie met 7 pizza's en wat blikjes cola en fanta.. "ja, het wordt nachtwerk"
Je had ook gewoon niet in de SC kunnen posten maar kunnen leren. Dan was je nu allang klaar geweestquote:Op maandag 30 juni 2008 18:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]Naja ik ga zo toch maar ff langs de Cmille, anders kom ik helemaal niet meer buiten
Ik moet het ook niet doen in de bieb, dan heb je wel een probleem ja..quote:Op maandag 30 juni 2008 18:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]Als ik met alleen al een blikje cola langs de receptie loop word ik al op mn vingers getikt
Hij weet gewoon waar zijn prioriteiten liggenquote:Op maandag 30 juni 2008 18:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je had ook gewoon niet in de SC kunnen posten maar kunnen leren. Dan was je nu allang klaar geweest
Blijkbaar ja... en ik weet ook waar niet...quote:Op maandag 30 juni 2008 18:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij weet gewoon waar zijn prioriteiten liggen
Klaar ben ik nog niet voorlopig, ik moet nog 180 pagina'squote:Op maandag 30 juni 2008 18:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je had ook gewoon niet in de SC kunnen posten maar kunnen leren. Dan was je nu allang klaar geweest
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij weet gewoon waar zijn prioriteiten liggen
En het wachten dan op een nieuwe post?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]SC posten kost misschien 5 minuten per dag, dat is te verwaarlozen
Hoe bedoel je? Ik leer constant en check af en toe de SC en post dan (of niet)quote:Op maandag 30 juni 2008 18:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En het wachten dan op een nieuwe post?
Je zit gewoon constant te F5en bedoel jequote:Op maandag 30 juni 2008 18:27 schreef Bravebart het volgende:
Hoe bedoel je? Ik leer constant en check af en toe de SC en post dan (of niet)
Neequote:Op maandag 30 juni 2008 18:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Je zit gewoon constant te F5en bedoel je
Herken ik voor de rest ook niet gelukkig
Je post zo ongeveer om de 5 minuten iets..quote:Op maandag 30 juni 2008 18:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik leer constant en check af en toe de SC en post dan (of niet)
Dat maakt wiskundig gezien niet uitquote:Op maandag 30 juni 2008 18:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je post zo ongeveer om de 5 minuten iets..
superb! die visualisatie had ik nog wel, maar had het rarretje weggemietert..quote:Op maandag 30 juni 2008 18:26 schreef eer-ik het volgende:
Ja.
http://www.vondeyck.nl/Archief.zip
En http://www.vondeyck.nl/loopschema.pdf is de visualisatie ervan
Pas de probleme, help je er graag aanquote:Op maandag 30 juni 2008 18:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
superb! die visualisatie had ik nog wel, maar had het rarretje weggemietert..
quote:
Ik moet gaan werken maar heb geen zinquote:Op maandag 30 juni 2008 19:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Verveel me, verveel me, kentucky fried chicken and a pizza hut
Ze moet werken, ze moet werken.. frentucky kied hicken and a chizza putquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze moet werken, ze moet werken.. frentucky kied hicken and a chizza put
Goed plan tochquote:Op maandag 30 juni 2008 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Cuegirllie's remedy tegen verveling: gewoon meeten
Tnx.. succes!quote:Op maandag 30 juni 2008 19:18 schreef Jipje het volgende:
Fijne avond allemaal!
Cue, ga een film kijken of lekker een wandeling maken, tis schitterend weer
Zeg dan gewoon dat je nooit kuntquote:Op maandag 30 juni 2008 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Piles, heb 'em ingevuld
een aantal weekeindes kan ik en twee dagen doordeweeks, want dan heb ik vakantie en die andere dagen ben ik of op vakantie. of jullie moeten allemaal naar de camping komen bij mij op bezoekquote:
erg leuk dat de dagen dat jij net kan.. Cali weer niet kan ..quote:Op maandag 30 juni 2008 19:27 schreef ReMcOrE het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:27 schreef Cuegirllie het volgende:
ik zeg:
maandag 7-7 => werken, kan geen vrij krijgen, vanwege drukte en vlak voor vakantie
zondag 27-7 => op vakanite
maandag 28-7 => op vakanite
zondag 3-8 => op vakanite
Meer data zijn er niet echt
Dat zijn precies de dagen dat cali dan niet kanquote:Op maandag 30 juni 2008 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
een aantal weekeindes kan ik en twee dagen doordeweeks, want dan heb ik vakantie en die andere dagen ben ik of op vakantie. of jullie moeten allemaal naar de camping komen bij mij op bezoek
Sorry hoor.. maar cali moet gewoon aanwezig zijnquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sorry hoor.. maar cali moet gewoon aanwezig zijn
quote:
dan zou ik dus weer afhaken...quote:Op maandag 30 juni 2008 19:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sorry hoor.. maar cali moet gewoon aanwezig zijn
dat magquote:
quote:
Kun je zien he.. op de site waar je het ook invoertquote:
[zeikmodus]quote:Op maandag 30 juni 2008 19:33 schreef Californium het volgende:
[..]
stiekemHoe kom je aan die data's
Komen jullie met z'n allen naar Duitslandquote:Op maandag 30 juni 2008 19:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zijn precies de dagen dat cali dan niet kan
Campings kunne gaaf zijn.. zolang er wijn is
Omdat alles wat wit is ook mogelijk isquote:
Niet te ver in duitsland hequote:Op maandag 30 juni 2008 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Komen jullie met z'n allen naar DuitslandEn ze zullen er heus wel wijn hebben voor jou hoor
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zaterdag 16 augustus kan toch gewoon mooi
Wolfsteinquote:Op maandag 30 juni 2008 19:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet te ver in duitsland hedan is het nog in de buurt ook
Hope so
over 2½ à 3 weken, ga ik al op vakantiequote:
jamaar..... Jamaar....quote:
quote:
kan ik nietquote:Op maandag 30 juni 2008 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zaterdag 16 augustus kan toch gewoon mooi
Liever niet.. dus je kan welquote:
Anders kan ik net zo goed thuis blijven met de vakantiequote:
quote:
Je moet ook niet op vakantie gaanquote:Op maandag 30 juni 2008 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Anders kan ik net zo goed thuis blijven met de vakantie
Ik kan het proberen...maar dat is mijn leerdag voor toetsen dus niet de hele dagquote:
staat niet ingevuld, dus je hebt pechquote:
Okquote:Op maandag 30 juni 2008 19:40 schreef Californium het volgende:
Ik kan het proberen...maar dat is mijn leerdag voor toetsen dus niet de hele dag
je kan in de trein leren en kunnen wij je overhorenquote:Op maandag 30 juni 2008 19:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kan het proberen...maar dat is mijn leerdag voor toetsen dus niet de hele dag
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je kan in de trein leren en kunnen wij je overhoren
1 is genoegquote:Op maandag 30 juni 2008 19:42 schreef Californium het volgende:
Ja ik ga 3 boeken de hele dag meesleuren
de komende 30 minuten?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:33 schreef Piles het volgende:
Deze stilte belooft nog wat voor de komende tijd
Hammond orgelquote:
Andy McKee is goed iddquote:Op maandag 30 juni 2008 20:50 schreef jna het volgende:
Deze gast is ook geweldig. Onvoorstelbaar wat ie uit die gitaar haalt
End an zijn er nog veel meer filmpjes
Briljant.quote:
Wat vind je van deze gast:quote:Op maandag 30 juni 2008 20:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Andy McKee is goed idd
[..]
Briljant.
Ben nu wat aan het doen met de pics, om ze online te rammen.
Die 'ken' ik ookquote:
Mooi.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Briljant.
Ben nu wat aan het doen met de pics, om ze online te rammen.
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:01 schreef Milou__ het volgende:
Ja zn gangetje he![]()
dalijk even douchen en dan naar bed
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:05 schreef Milou__ het volgende:
Ja ik vul voor woensdag mijn werkrooster even in, dan moet dat goed komen
haha iedereen heeft wel tijd om hele dagen op fok te zitten maar als het erop aan komt,, zijn we drukquote:Op maandag 30 juni 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Kijken of we een datum kunnen vinden, iedereen heeft het nogal druk geloof ik
Zo wilde ik het niet zeggen, maar je hebt wel gelijkquote:Op maandag 30 juni 2008 21:08 schreef Milou__ het volgende:
haha iedereen heeft wel tijd om hele dagen op fok te zitten maar als het erop aan komt,, zijn we druk
Ik begin volgende week met het schema.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:16 schreef jna het volgende:
[..]
Ik begin volgende week met het schema.
Zodat ik de volgende dag de hele dag op bed kan liggen met spierpijn
Kwart voor ga ikquote:
Hoezo volgende week?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:16 schreef jna het volgende:
[..]
Idd, geen probleem meer danquote:Op maandag 30 juni 2008 21:17 schreef Californium het volgende:
[..]
met goed strekken komt het goed hoor
Dat zou inderdaad wel eens kunnen helpen. normaal deed ik dat noooooooooooit voor/na het sportenquote:Op maandag 30 juni 2008 21:17 schreef Californium het volgende:
[..]
met goed strekken komt het goed hoor
Ik ook niet, echt niet, maar het helpt hierbij echt welquote:Op maandag 30 juni 2008 21:21 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel eens kunnen helpen. normaal deed ik dat noooooooooooit voor/na het sporten
Beetje warmlopen eerst, effe strekken, dan hardlopen, goed uitlopen en weer effe strekken.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:21 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel eens kunnen helpen. normaal deed ik dat noooooooooooit voor/na het sporten
Verder pitten danquote:Op maandag 30 juni 2008 21:29 schreef Cuegirllie het volgende:
gvd.. ben in slapa gevallen terwijl ik toch wel een film wilde zien
Dat lukt dus nooitquote:
ik begin woensdagquote:Op maandag 30 juni 2008 21:16 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Poule klassement
Positie Gebruikersnaam Score
1 nicomart 57
2 pieterbas 54
3 g.fawkes 45
4 yesse 42
5 piles 33
5 the dean 33
Lays Bakedquote:Op maandag 30 juni 2008 22:12 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie heeft zin in wat lekkers, maar niks in huis
ja ik zit hier inderdaadquote:Op maandag 30 juni 2008 22:12 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie heeft zin in wat lekkers, maar niks in huis
Probeer ze nu eens te uploaden, kijken of dat ook luktquote:Op maandag 30 juni 2008 22:19 schreef Californium het volgende:
Mijn camera doet hetheb wat foto's naar mijn laptopje geladen en doet het prima
je weet toch al hoe ik eruit ziequote:
huh?quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
huh?owja ik kon het opzoeken.. nooit gedaan eig..
Nieuwe foto's zijn altijd goed, moet ik eigenlijk ook nog doen, maar zit zo weinig op hyves, dat ik het gewoon standaard vergeetquote:Op maandag 30 juni 2008 22:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Wou een nieuwe oploaden op me hyves maar kan ze niet vinden
O gevonden...Hij slaat ze dus neit op waar ik wil dat hij dat doet....hmmz...quote:Op maandag 30 juni 2008 22:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nieuwe foto's zijn altijd goed, moet ik eigenlijk ook nog doen, maar zit zo weinig op hyves, dat ik het gewoon standaard vergeet
Dat doen ze nooit, maar gelukkig kun je dat vaak wel zelf aangevenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:30 schreef Californium het volgende:
[..]
O gevonden...Hij slaat ze dus neit op waar ik wil dat hij dat doet....hmmz...
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Houdt je van zwemmen?
Zo ja: dan heb ik je gevodnen
Ja maar nu dus niet en ik wil ze niet daar...quote:Op maandag 30 juni 2008 22:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat doen ze nooit, maar gelukkig kun je dat vaak wel zelf aangeven
Denk dat je beetje de proggries kan onderzoekenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar nu dus niet en ik wil ze niet daar...
* gaat laptop onderzoeken hoe dit kan
quote:
Tussen de regels kennen en ze bebruiken zit een verschil op fokquote:
Zou je wel willen hequote:Linkje linkje linkje![]()
Ja die in kleurquote:Op maandag 30 juni 2008 22:33 schreef Californium het volgende:
[..]
welke die kleurfotoLijkt alleen of ik een enorm voorhoofd heb maar verder
Mooie ogen hequote:Op maandag 30 juni 2008 22:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja die in kleurMet die ogen (meervoud) in kleur
Nee joh, niet gaan zeuren nu
Öndanks dat ik niet snel op blauwe ogen val, zien ze er zeker goed uitquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Öndanks dat ik niet snel op blauwe ogen val, zien ze er zeker goed uit
quote:
Ik heb meer met donkere ogenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:37 schreef Californium het volgende:
[..]
val je niet op blauwe ogen? ik vind blauwe ogen
Ligt eraan hoe de rest eruit ziet en dan vind ik donker soms ook welquote:
Ik vaak altijd welquote:Op maandag 30 juni 2008 22:39 schreef Californium het volgende:
Ligt eraan hoe de rest eruit ziet en dan vind ik donker soms ook wel
Jawel, vrolijkheidquote:Op maandag 30 juni 2008 22:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Met lichte/blauwe ogen heb ik heel snel dat het niks uitstraalt ofzo..
Ik ben gewoon fan van blauwquote:Op maandag 30 juni 2008 22:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vaak altijd wel
Met lichte/blauwe ogen heb ik heel snel dat het niks uitstraalt ofzo..
Donkere zijn sexyquote:
Dat magquote:
quote:
blauw blauw blauwquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Das wel waar denk ik
Wat dat betreft liggen onze interesse verschillend denk ik
Nee hoor.. vrolijkheid gaat ook goed icm sexyquote:Op maandag 30 juni 2008 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Das wel waar denk ik
Wat dat betreft liggen onze interesse verschillend denk ik
Jij hebt een blauw kleurtje in dit topicquote:
Onzichtbaarquote:
Dat je dat nog niet hebt. Dan hoor je er echt niet bij hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Zonder T![]()
[..]
Ik moet toch eens Hyves nemen
Hyvesquote:Op maandag 30 juni 2008 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat je dat nog niet hebt. Dan hoor je er echt niet bij hoor
Wat dacht je danquote:Op maandag 30 juni 2008 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:
anders lees ik even wat er eecht staat
Bij mij ook....Heb voor topicstarter geelquote:Op maandag 30 juni 2008 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij hebt een blauw kleurtje in dit topic
Het is al laatquote:Op maandag 30 juni 2008 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:
anders lees ik even wat er eecht staat
Dat hij ook de hyves van Cali heeft.. en jij als enige nietquote:
Dan ben jij nu dus geelquote:Op maandag 30 juni 2008 22:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Bij mij ook....Heb voor topicstarter geel
Ik heb helemaal niemands hyves op 22 mensen naquote:Op maandag 30 juni 2008 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hij ook de hyves van Cali heeft.. en jij als enige niet
Hoe gemeen van hem dan
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat je dat nog niet hebt. Dan hoor je er echt niet bij hoor
En al geslapen hequote:
Zullen Cue en ik je vriendjes wordenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niemands hyves op 22 mensen na
Jah, dan welquote:Op maandag 30 juni 2008 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat hij ook de hyves van Cali heeft.. en jij als enige niet
Hoe gemeen van hem dan
22 fokkers of gewone vrienden.. volgens mij kom ik nog geeneens aan de 22 ::')quote:Op maandag 30 juni 2008 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niemands hyves op 22 mensen na
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En al geslapen he
Dusjah dan krijg je dat idd. ben blij dat je het snapt :"
Nee blauw omdat ik zelf blauw benquote:
Hopelijk kan je hem snel vinden danquote:Op maandag 30 juni 2008 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga zo mijn bedje eens zoeken, kijken waar het zich deze keer weer verstopt heeft
ik geloof 1 FOK!ker, 2 BN'ers en de rest ken ik of van vroeger of behoren tot mijn huidige vriendenkringquote:Op maandag 30 juni 2008 22:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
22 fokkers of gewone vrienden.. volgens mij kom ik nog geeneens aan de 22 ::')
121 vrienden hierquote:Op maandag 30 juni 2008 22:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
22 fokkers of gewone vrienden.. volgens mij kom ik nog geeneens aan de 22 ::')
Heb jij ook hyvveessssquote:Op maandag 30 juni 2008 22:57 schreef eer-ik het volgende:
Zitten jullie nou serieus over hyves te praten?
quote:
Klopt ja.. was even in de warquote:Op maandag 30 juni 2008 22:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee blauw omdat ik zelf blauw benkan maar 1 kleur aangeven
quote:
wat? O en om luctors hyve te vinden...zijn profielquote:
hoe erg kan het zijn.quote:
lmfdquote:
Anders kom ik niet aan vrienden, hequote:Op maandag 30 juni 2008 23:00 schreef Californium het volgende:
[..]
wat? O en om luctors hyve te vinden...zijn profiel
Zoveel moeite ervoor.. hij moet mij maar toevoegenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:00 schreef Californium het volgende:
wat? O en om luctors hyve te vinden...zijn profiel
gevondenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lmfd
Ik kijk er alleen bijna nooit op
Het is alleen een handig medium om nieuwe medewerkers bij ons op de zaak te checken
wat is jouw hyves dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoveel moeite ervoor.. hij moet mij maar toevoegen
Ik voeg je wel toe hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoe erg kan het zijn.![]()
Als je mij toevoegd, heb je er 122![]()
![]()
in mijn msn heb ik meer onbekenden dan mensen die ik wel kenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:02 schreef Piles het volgende:
Ik moet niet teveel zeggen, heb meer FOK!kers dan kennissen/vrienden in m'n msn![]()
Uh.. als je slim bent vind je mijquote:
En op welke naar kan ik jou zoekenquote:
Ik moet dat echt weer eens doen, staan superbrakke platen opquote:
ik zou niet eens weten hoe ik zou moeten zoeken met hyvesquote:
quote:
Je lacht superschatigquote:Op maandag 30 juni 2008 23:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet dat echt weer eens doen, staan superbrakke platen op
Heb van afgelopen weekend nog wel een paar mooie
ik heb geen leuke foto's van mezelf. Dus zolang ik ze niet leuk vind, ga ik die er ook niet opzetten.quote:
Zelfs ik heb 'r al gevondenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten hoe ik zou moeten zoeken met hyves
die derde fotoquote:
Ik zei toch dat het niet zo moeilijk isquote:
Dat blijktquote:Op maandag 30 juni 2008 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zei toch dat het niet zo moeilijk is
quote:
Ach, ik heb ook foto's van mezelf op hyves staan waarvan ik denk: wtfquote:Op maandag 30 juni 2008 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb geen leuke foto's van mezelf. Dus zolang ik ze niet leuk vind, ga ik die er ook niet opzetten.
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:09 schreef Californium het volgende:
Waarom weet ik Cue d'rn naam nietO wacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |