Ja nou?quote:
misschien kan MaddoxX nog wat regelenquote:
Ja maar nieuwsgierig boeit niet als je een lul hebt....tieten moet je hebbenquote:Op maandag 30 juni 2008 16:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nou?Ik ben ook nieuwsgierig, daar hoef je geen vrouw voor te zijn
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
misschien kan MaddoxX nog wat regelen
De komende paar jaar niet gok ikquote:Op maandag 30 juni 2008 16:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
misschien kan MaddoxX nog wat regelen
quote:
Ja.. Gelukkig mis ik nog maar 45 EC'squote:Op maandag 30 juni 2008 16:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat scholen niet praktisch zijn?
Had ook gekundquote:Op maandag 30 juni 2008 16:32 schreef Californium het volgende:
Ik dacht aan:
Met roddels en geheimen
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:31 schreef Californium het volgende:
Ja maar nieuwsgierig boeit niet als je een lul hebt....tieten moet je hebben
Gokken kon hij ook nietquote:
Oh, waarom zijn die nou weer nodigquote:Op maandag 30 juni 2008 16:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar nieuwsgierig boeit niet als je een lul hebt....tieten moet je hebben
Lekker snal werken ze daar zegquote:Op maandag 30 juni 2008 16:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja.. Gelukkig mis ik nog maar 45 EC's
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, waarom zijn die nou weer nodigZit er een uitknip ding in je PM waarmee je aan de hand van je tietengrootte kan bepalen of je gelijk hebt of niet?
Welke soap?quote:
Jajaja, huillach me maar weerquote:
quote:
Mis nog 15 ec's voor mijn stage 3e jaarquote:
Ja gek hequote:
quote:
Het was inhoudelijkquote:Op maandag 30 juni 2008 16:38 schreef Bravebart het volgende:
Ja gek heInhoudelijk reageren duurt gewoon langer dan alleen maar een
posten
dat hebben ze dan wel weer goed gedaanquote:Op maandag 30 juni 2008 16:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mis nog 15 ec's voor mijn stage 3e jaar
Mis nog 15 ec's voor mijn minor 3e jaar
Mis nog 15 ec's voor mijn studie buitenland 4e jaar.
Gelukkig staat mijn cijferlijst nu wel goed ipv een minor die ik nooit gevolgd heb
Inhoudelijk is meer dan uiting van je gevoelquote:Op maandag 30 juni 2008 16:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was inhoudelijk
Ik was gewoon blij met het nieuwe topic
Ga jij nou ook al beginnen met dat sociale/spychologische gedoequote:Op maandag 30 juni 2008 16:43 schreef Bravebart het volgende:
Inhoudelijk is meer dan uiting van je gevoel
Ik heb het probleem gevonden.. iemand heeft de overige 15 EC's van mij ontvangen...quote:Op maandag 30 juni 2008 16:39 schreef Californium het volgende:
[..]
dat hebben ze dan wel weer goed gedaan
Ik heb nooit anders gedaanquote:Op maandag 30 juni 2008 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al beginnen met dat sociale/spychologische gedoe
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb het probleem gevonden.. iemand heeft de overige 15 EC's van mij ontvangen...
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:49 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb het probleem gevonden.. iemand heeft de overige 15 EC's van mij ontvangen...
Hij's fijnquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:50 schreef PieterBas het volgende:
Docenten/Coordinatoren die op vakantie zijn... en dan een hele grappige out-of-office reply sturen, zonder te vertellen wanneer ze terug zijn
Ik zeg het niet vaak.... maaruh..quote:
Ah, dat verklaart een hoopquote:Op maandag 30 juni 2008 16:51 schreef PieterBas het volgende:
Ik zeg het niet vaak.... maaruh..
Inholland, je wil toch gewoon goed onderwijs
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak.... maaruh..
Inholland, je wil toch gewoon goed onderwijs
Uhuhquote:
Vroeger was ik nog al bot, met het vaak onterechte kritiek op mijn hogeschool, maar als jij constant loopt te klagen over je hogeschool.. en je toekomstige werkgever zit lekker op je naam te googlen en je zit te zeiken over je hogeschool/universiteit, is dat ook heel goed voor je carrièrequote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vroeger was ik nog al bot, met het vaak onterechte kritiek op mijn hogeschool, maar als jij constant loopt te klagen over je hogeschool.. en je toekomstige werkgever zit lekker op je naam te googlen en je zit te zeiken over je hogeschool/universiteit, is dat ook heel goed voor je carrière
Het is gewoon zo.. tegenwoordig moet je wel een beetje oppassen wat je zeg op het Internet.. Helaas heb ik dan weer zo'n 'bijzondere' voornaam.. dus ik ben nog al snel te vindenquote:
Cali you've got pmquote:Op maandag 30 juni 2008 16:58 schreef Californium het volgende:
Ik ga eten maken en eten....Cue? ik ontvang graag je reactie!
Ja joh, ik ben al bijna klaar voor vandaagquote:
Goed bezigquote:Op maandag 30 juni 2008 17:18 schreef Bravebart het volgende:
Ja joh, ik ben al bijna klaar voor vandaag
Onee hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 17:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Dus we zitten de rest van de dag met je opgescheept![]()
Wat nou ongezelligquote:Op maandag 30 juni 2008 17:24 schreef Piles het volgende:
Doe eens niet zo ongezellig
Dan ga ik ook maar ff![]()
Wat lief dat je speciaal voor ons gewoon een hele dag hier bentquote:Op maandag 30 juni 2008 17:26 schreef Bravebart het volgende:
Wat nou ongezelligIk kan hier ook gewoon de hele dag niet komen, met als rede tentamens, maar dat doe ik niet, dus niet zeuren
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat lief dat je speciaal voor ons gewoon een hele dag hier bent
Dat klopt jaquote:Op maandag 30 juni 2008 17:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb ze net gekocht(kreeg een stille hint dat ik moest trakteren en een taart in je rugzak gaat niet werken
)
Ik moet ook boodschappen doen maar heb totaal geen zin.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:54 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, eigenlijk moet ik maar eens naar huis/boodschappen gaan doen, maar het leerwerk is gewoon te boeiend
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet ook boodschappen doen maar heb totaal geen zin.
gewoon voor school afspreken... Hebben wij op school ook vaak gedaan, als wij een (her-)tentamen om 20 uur hadden. Gewoon een lokaal afgehuurd en pizza's etenquote:Op maandag 30 juni 2008 17:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik kan natuurlijk pizza bestellen met als afleveradres de bieb, maar ik weet niet of ze daar zo blij mee zijn
Dat is opzich prima jaquote:Op maandag 30 juni 2008 17:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik kan natuurlijk pizza bestellen met als afleveradres de bieb, maar ik weet niet of ze daar zo blij mee zijn
Ik sluit ze gewoon vaakquote:Op maandag 30 juni 2008 17:37 schreef eer-ik het volgende:
Cali, jij opent ook topics bij de vleet hier he
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
gewoon voor school afspreken... Hebben wij op school ook vaak gedaan, als wij een (her-)tentamen om 20 uur hadden. Gewoon een lokaal afgehuurd en pizza's eten
Loop je langs de receptie met 7 pizza's en wat blikjes cola en fanta.. "ja, het wordt nachtwerk"quote:Op maandag 30 juni 2008 18:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]Naja ik ga zo toch maar ff langs de Cmille, anders kom ik helemaal niet meer buiten
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Loop je langs de receptie met 7 pizza's en wat blikjes cola en fanta.. "ja, het wordt nachtwerk"
Je had ook gewoon niet in de SC kunnen posten maar kunnen leren. Dan was je nu allang klaar geweestquote:Op maandag 30 juni 2008 18:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]Naja ik ga zo toch maar ff langs de Cmille, anders kom ik helemaal niet meer buiten
Ik moet het ook niet doen in de bieb, dan heb je wel een probleem ja..quote:Op maandag 30 juni 2008 18:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]Als ik met alleen al een blikje cola langs de receptie loop word ik al op mn vingers getikt
Hij weet gewoon waar zijn prioriteiten liggenquote:Op maandag 30 juni 2008 18:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je had ook gewoon niet in de SC kunnen posten maar kunnen leren. Dan was je nu allang klaar geweest
Blijkbaar ja... en ik weet ook waar niet...quote:Op maandag 30 juni 2008 18:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij weet gewoon waar zijn prioriteiten liggen
Klaar ben ik nog niet voorlopig, ik moet nog 180 pagina'squote:Op maandag 30 juni 2008 18:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je had ook gewoon niet in de SC kunnen posten maar kunnen leren. Dan was je nu allang klaar geweest
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij weet gewoon waar zijn prioriteiten liggen
En het wachten dan op een nieuwe post?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]SC posten kost misschien 5 minuten per dag, dat is te verwaarlozen
Hoe bedoel je? Ik leer constant en check af en toe de SC en post dan (of niet)quote:Op maandag 30 juni 2008 18:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En het wachten dan op een nieuwe post?
Je zit gewoon constant te F5en bedoel jequote:Op maandag 30 juni 2008 18:27 schreef Bravebart het volgende:
Hoe bedoel je? Ik leer constant en check af en toe de SC en post dan (of niet)
Neequote:Op maandag 30 juni 2008 18:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Je zit gewoon constant te F5en bedoel je
Herken ik voor de rest ook niet gelukkig
Je post zo ongeveer om de 5 minuten iets..quote:Op maandag 30 juni 2008 18:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik leer constant en check af en toe de SC en post dan (of niet)
Dat maakt wiskundig gezien niet uitquote:Op maandag 30 juni 2008 18:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je post zo ongeveer om de 5 minuten iets..
superb! die visualisatie had ik nog wel, maar had het rarretje weggemietert..quote:Op maandag 30 juni 2008 18:26 schreef eer-ik het volgende:
Ja.
http://www.vondeyck.nl/Archief.zip
En http://www.vondeyck.nl/loopschema.pdf is de visualisatie ervan
Pas de probleme, help je er graag aanquote:Op maandag 30 juni 2008 18:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
superb! die visualisatie had ik nog wel, maar had het rarretje weggemietert..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |