of erger....quote:Op maandag 30 juni 2008 15:29 schreef Metalfrost het volgende:
Misschien is ze wel gristelijk.
Wat is erger dan?quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:27 schreef Gluckskafer het volgende:
Dus hier op kantoor
Ik weet niet waar je het over hebt, maar sommige n00bs maken er ook een sport van om in elk topic de TS proberen te bashenquote:Op maandag 30 juni 2008 15:44 schreef controlaltdelete het volgende:
ooit zit jij ook met zo'n vrouw opgescheept want ooit word jij ook oud en lelijk. Zonder vette bankrekening zien jonge grietjes ouwe knakkers ook niet staan en dan ben jij jaloers op de gozers die het wel voorelkaar krijgen.
Moslim. Vrouwen horen in boerka, niet in rokjes en strakke truitjes!quote:
Nu heeft ze juist toch aandacht?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:27 schreef Gluckskafer het volgende:
Klacht: ze is jaloers op jonge vrouwen die er wél goed uitzien, en wel aandacht krijgen van de kerels.
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:27 schreef Gluckskafer het volgende:
...op kantoor..
.. vrouwelijke collega's van 25 tot 30 jaar, die in strakke mouwloze topjes rondlopen, en zelfs in een rok tot boven de knieën.
Echte mannen rollen die mouwen op.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:36 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee.
Loop jij met 30 graden soms met lange mouwen
[ afbeelding ]
Als je zo graag met korte mouwen rond wilt lopen trek je een leuk t-shirt of een polo aan, desnoods rol je je mouwen op maar een overhemd met korte mouwenquote:Op maandag 30 juni 2008 16:36 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee.
Loop jij met 30 graden soms met lange mouwen
tja, dat is jouw smaak, waar weer andere meningen tegenover staan.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als je zo graag met korte mouwen rond wilt lopen trek je een leuk t-shirt of een polo aan, desnoods rol je je mouwen op maar een overhemd met korte mouwen
Haha dat is ook het eerste wat ik dacht toen ik dat lasquote:Op maandag 30 juni 2008 15:44 schreef MDMAtjuh het volgende:
overhemd met korte mouwen
ook een korte broek met witte sportsokken?
Niet dat ik nou veel op heb met islam, maar een strak opgemaakte moslima met hoofddoek is een stuk sexier dan een gristenkut met opgestoken haar in een pastelkleurige over-de-knie-rok.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moslim. Vrouwen horen in boerka, niet in rokjes en strakke truitjes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |