of erger....quote:Op maandag 30 juni 2008 15:29 schreef Metalfrost het volgende:
Misschien is ze wel gristelijk.
Wat is erger dan?quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:27 schreef Gluckskafer het volgende:
Dus hier op kantoor
Ik weet niet waar je het over hebt, maar sommige n00bs maken er ook een sport van om in elk topic de TS proberen te bashenquote:Op maandag 30 juni 2008 15:44 schreef controlaltdelete het volgende:
ooit zit jij ook met zo'n vrouw opgescheept want ooit word jij ook oud en lelijk. Zonder vette bankrekening zien jonge grietjes ouwe knakkers ook niet staan en dan ben jij jaloers op de gozers die het wel voorelkaar krijgen.
Moslim. Vrouwen horen in boerka, niet in rokjes en strakke truitjes!quote:
Nu heeft ze juist toch aandacht?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:27 schreef Gluckskafer het volgende:
Klacht: ze is jaloers op jonge vrouwen die er wél goed uitzien, en wel aandacht krijgen van de kerels.
...op kantoor..
.. vrouwelijke collega's van 25 tot 30 jaar, die in strakke mouwloze topjes rondlopen, en zelfs in een rok tot boven de knieën.
Echte mannen rollen die mouwen op.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:36 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee.
Loop jij met 30 graden soms met lange mouwen
[ afbeelding ]
Als je zo graag met korte mouwen rond wilt lopen trek je een leuk t-shirt of een polo aan, desnoods rol je je mouwen op maar een overhemd met korte mouwenquote:Op maandag 30 juni 2008 16:36 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee.
Loop jij met 30 graden soms met lange mouwen
tja, dat is jouw smaak, waar weer andere meningen tegenover staan.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als je zo graag met korte mouwen rond wilt lopen trek je een leuk t-shirt of een polo aan, desnoods rol je je mouwen op maar een overhemd met korte mouwen
Haha dat is ook het eerste wat ik dacht toen ik dat lasquote:Op maandag 30 juni 2008 15:44 schreef MDMAtjuh het volgende:
overhemd met korte mouwen
ook een korte broek met witte sportsokken?
Niet dat ik nou veel op heb met islam, maar een strak opgemaakte moslima met hoofddoek is een stuk sexier dan een gristenkut met opgestoken haar in een pastelkleurige over-de-knie-rok.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moslim. Vrouwen horen in boerka, niet in rokjes en strakke truitjes!
Je moet niet aan die tories doen, is bullshit. Alleen beef met anderen omdat ze overhemden met korte mouw dragen ..quote:Op maandag 30 juni 2008 16:58 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Haha dat is ook het eerste wat ik dacht toen ik dat las
En nu in gewoon Nederlands?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:30 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Je moet niet aan die tories doen, is bullshit. Alleen beef met anderen omdat ze overhemden met korte mouw dragen ..Die tories zijn voor chingboys
Dat is ook het mooie aan fokquote:Op maandag 30 juni 2008 16:01 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, maar sommige n00bs maken er ook een sport van om in elk topic de TS proberen te bashen
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als je zo graag met korte mouwen rond wilt lopen trek je een leuk t-shirt of een polo aan, desnoods rol je je mouwen op maar een overhemd met korte mouwen
Wat is d'r mis met korte mouwen?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dus, wanneer kom jij uit de kast mijn vrind?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet dat ik nou veel op heb met islam, maar een strak opgemaakte moslima met hoofddoek is een stuk sexier dan een gristenkut met opgestoken haar in een pastelkleurige over-de-knie-rok.
Waarmee, doortrapte vlegel?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:53 schreef Quir het volgende:
[..]
Dus, wanneer kom jij uit de kast mijn vrind?
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:44 schreef MDMAtjuh het volgende:
overhemd met korte mouwen
ook een korte broek met witte sportsokken?
zomg Henny heeft er kijk op.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:57 schreef Henny_Huisman het volgende:
Dat wijf van 50 beseft nu dat ze een uitgezakt lichaam heeft en dat ze langs de zijlijn moet staan.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:04 schreef Blue-eagle het volgende:
Ik zit momenteel lekker op kantoor in de binnenstad van Deventer, deuren open en uitzicht op de leukste straat van Nederland. Ik draag momenteel:
* Overhemd met korte mouwen, niet dichtgeknoopt.
* Wit T-shirt
* Korte broek ala Steve Irwin (de levende variant)
* Witte enkelsokken
* Lichtgekleurde Ecco's
En ik gniffel toch best wel als al die gasten vol in pak langs lopen
Jij zegt dus eigenlijk:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:27 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
daar wil je toch nog niet dood in gevonden willen worden..
Als je dat stijlvol vindt heb ik echt met je te doen..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:53 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Jij zegt dus eigenlijk:
ik heb de houding van een zak hooi, en heb van mezelf zo weinig stylo, uitstraling en charisma, geen eigen mening, én geen zelfvertrouwen, dat die kleren mij helaas niet staan.
Sad
Wat is dat nou weer voor flauwekul?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:51 schreef El_Matador het volgende:
Overhemden met korte mouwen zijn voor ambtenaren en ander veel te duur betaald tuig.
Een echte man draagt gewoon lange mouwen en stroopt ze op, of loopt niet als een wijf te zeiken "dattut zo warrum is".
Toch wel frapant dat iedereen d'r zo'n commentaar over heeft hier.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:53 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Jij zegt dus eigenlijk:
ik heb de houding van een zak hooi, en heb van mezelf zo weinig stylo, uitstraling en charisma, geen eigen mening, én geen zelfvertrouwen, dat die kleren mij helaas niet staan.
Sad
Jij hoeft helemaal niks. Maar kneusjes als jij maken het voor mij wel erg makkelijk om wel stoer en mannelijk te zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:54 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor flauwekul?Ik moet me op 't werk maar een ei gaan uitzweten om voor types als jou stoer en mannelijk over te komen?
Nee, een hemd met lange mouwen of een longsleeve waarvan je de hele tijd je mouwen omhoog zit te frommelen is handig.
dus ikzelf heb me vanochtend een overhemd met korte mouwen aangetrokken
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:02 schreef Zenon het volgende:
* Zenon kopt hem in
Goh ts, werkt jouw moeder op hetzelfde kantoor als jij dan?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hoeft helemaal niks. Maar kneusjes als jij maken het voor mij wel erg makkelijk om wel stoer en mannelijk te zijn.
Dank daarvoor.
Jij bent stoer, mag ik je aanraken?quote:Geboortedatum 29-01-1979
En vrouwen mogen alleen niet doorzichtige panties aan onder hun rokken bij 30 gradenquote:Op maandag 30 juni 2008 16:40 schreef -moppie- het volgende:
Vertel?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:04 schreef Stigma het volgende:
[..]
![]()
Weet al precies in welke sfeer jij komt.
last van narcistische trekjes?quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:43 schreef jack4ya het volgende:
Tot zover geen probleem, want ik heb natuurlijk een ab-so-luut goddelijk lijf en tot in de puntjes verzorgd.![]()
1. Ik draag doorgaans geen Gaastra jassen, dat kan hooguit als je gaat zeilen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:36 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Vertel?
In elk geval niet in sferen met Gaastra-jas boys, boys met bruiningscreme, en boys die als een wijf op een boot zitten met hun benen over elkaar. Om nog maar te zwijgen over gehuurde smoking voor een galafeestje van de Mavo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |