Was leukquote:
Sterkte man.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:18 schreef JortK het volgende:
Thanks mensen, ik ben dus niet echt in de stemming om feest te vieren vanavond
klopt , de bass van de main liet er veel te wensen over , die bij de hardcore area liet je oogballen in je oogkassen trillen ,quote:Op zondag 6 juli 2008 08:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Was leuk
Alleen jammer dat het geluid bij de mainstage ruk was... geen enkele vorm van bass.![]()
thanks! ja heb 'm laatst helemaal omgegooid hier en daar nog wat exra's en ga 'm misschien aan Dov en/of Willem voorleggen. Hopelijk krijg ik er reactie op. Vind 'm zelf wel geslaagd anders had ik 'm niet online gegooid uiteraardquote:Op zondag 6 juli 2008 15:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Enne Leon,nice r-mix man!!
Wil 'm wel ff als mp3 luisteren aangezien youtube de kwali aantast...
Heb wel wat op/aanmerkingen, maar dat begin: zeer netjes.
Op een gegeven moment was de hele lucht zwart van die rook, dat was echt niet normaal.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:27 schreef DJ_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
klein stukje van de show van tatanka op groundzero
het geluid is niet best ik heb hem met mijn telefoon gemaakt
maar die sfeer
ohh en wij maar 1,60 betalen per liter en daar vliegt het zo de lucht in![]()
haha ja inderdaad .quote:Op zondag 6 juli 2008 16:36 schreef mstx het volgende:
[..]
Op een gegeven moment was de hele lucht zwart van die rook, dat was echt niet normaal.
Oftewel, trance feesten trekt meer drugsgebruikers dan hardcore/style feestenquote:In Bussloo in Gelderland zijn bij het muziekfestival Ground Zero 33 mensen opgepakt voor drugsbezit. Ook werden twee mensen opgepakt voor bedreiging en mishandeling van twee beveiligers.
Het dancefeest Sensation White in de Amsterdam Arena trok 40.000 bezoekers. Hier arresteerde de politie 89 mensen wegens drugsbezit en de illegale verkoop van kaartjes. Verder verliep het feest rustig, meldde de politie.
het was gezelligquote:
die is vetquote:
wij stopten onderweg naar Matrixx ff bij Vundelaar (net na Deventer) en daar was het goed te horenquote:Op zondag 6 juli 2008 08:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Was leuk
Alleen jammer dat het geluid bij de mainstage ruk was... geen enkele vorm van bass.![]()
Dutch Master zoog flink, bij J&W moest ik nog ff beetje op gang komen, bij Zatox ook al ff flink gegast en bij Alpha2 was het volle bak losquote:Op zondag 6 juli 2008 14:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Viel wel op dat Remocre toch duidelijk voor de nieuwe dingen gaat
daarom had ik ook 3 dagen na DefQon.1 nog spierpijn, ik sloot af in de Blue bij Alpha2 en dan weet je het welquote:Op zondag 6 juli 2008 15:35 schreef Da_Ripper het volgende:
En ReMcOrE gaat inderdaad meer het nieuwe, maar als tie gaat dan gáááát tie ook: schreeuwen & springen dat mensen omkijken en ik hem ineens niet meer ken (wie? hij? nee hoor, die hoort niet bij mij)
er zijn er alleen zat die niet opgepakt zijnquote:Op zondag 6 juli 2008 19:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Oftewel, trance feesten trekt meer drugsgebruikers dan hardcore/style feesten
Goeie conclusie boyquote:Op zondag 6 juli 2008 19:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Oftewel, trance feesten trekt meer drugsgebruikers dan hardcore/style feesten
Mijn overburen (jong getrouwd stelletje) werken allebei bij Global Twist Music en zijn vrienden met Tatanka (komt ook bij hen over de vloer) en doen ook rijden voor hem. Ze zijn gister dus ook naar Ground Zero geweest enzo.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:27 schreef DJ_ het volgende:
klein stukje van de show van tatanka op groundzero
het geluid is niet best ik heb hem met mijn telefoon gemaakt
maar die sfeer
ohh en wij maar 1,60 betalen per liter en daar vliegt het zo de lucht in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |