jee ik lees dat je zo ziek bentquote:Op maandag 30 juni 2008 15:20 schreef candygirl het volgende:
zeur,zeur zeur...... hoop toch echt dat antibiotica vlug aanslaat
voel me zo brak en pijnlijk
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:56 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Net goed, moet je maar gezonder eten.
whehe toooff!quote:
dankjequote:Op maandag 30 juni 2008 16:58 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
jee ik lees dat je zo ziek bentheel veel beterschap!
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:08 schreef makkie88 het volgende:
ik voel me.. euhh
alsof je keihard moet poepen, maar dat niet lukt, en dat je dr bijna van over je nek gaateetsmakelijk
* Thrackan wrijft over buikje.quote:
Dankje.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:29 schreef Thrackan het volgende:
[..]
* Thrackan wrijft over buikje.
OT: Vandaag eens zonder al te veel moeite door de werkdag aan het komen
ik heb ook me ex-schoonmoeder geknuffeld, en exact het zelfde..*maar niet getrouwd geweest*.. maar bij mij is het 6 dagen geleden over gegaan:)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:04 schreef DarkManta het volgende:
Vandaag nog effe mijn ex-schoonmoeder gezien elkaar geknuffeld en dat deed goed.
Mijn ex-vrouw was er ook en het vreemde was dat ik haar in eens ontzettend miste.
Nog nooit gehad dat ik een ex zou missen tot vandaag.
gefeliciteerd!quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:14 schreef BlueMage het volgende:
Alles ok hier, beterschap aan al diegenen die ziek zijn. (niet fijn als 't zomer is)
M.
* TheSorrow smeert je voorzichtigjes in met kamillemelkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:45 schreef birdydontfly het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit zó verbrand ben geweesten ik had het niet eens door hahaha.
Je bent niet de enige...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kut ..
Alweer 'n behoorlijke tijd, dus ik zal wel weer in 'n dip zitten. Fijn.
haha!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:54 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
* TheSorrow smeert je voorzichtigjes in met kamillemelk
in n razend tempo zelfsquote:
Vandaag weet ik weer waarom ik zo gelukkig ben dat ik gescheiden ben.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:41 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ik heb ook me ex-schoonmoeder geknuffeld, en exact het zelfde..*maar niet getrouwd geweest*.. maar bij mij is het 6 dagen geleden over gegaan:)
Oh dat heb ik met Beethoven of Bach.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:39 schreef Topspin het volgende:
Licht gespannen maar wel te verdragen
Net even Mozart geluisterd en dat helpt tegen de spanning, andere muziek lijkt vandaag niet bij te dragen tot meer rust. Voel me iets onrustig maar niet helemaal
Beethoven en Bach heb ik ook op de harde schijf staan, een tijd terug cd's gekocht bij het kruidvat tegen lage prijs. Alleen moet ik die muziek nog omzetten naar de mp3-speler, lukte gisteren niet zo goed om de een of andere vage reden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:41 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Oh dat heb ik met Beethoven of Bach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |