quote:Op maandag 30 juni 2008 11:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Discodoofheid is ongeveer hetzelfde als gewone doofheid en dat valt genetisch wel te fixen
Oja...ik zal me eigen verhaaltje wel even aanpassen maar laat mezelf wel bij stagiaires staan want na de vakantie is het weer zoverquote:Op maandag 30 juni 2008 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens.. de OP dient aangepast te worden, heel veel mensen zijn nu stage af
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:54 schreef jna het volgende:
Zijn we nu trouwens niet medeplichtig omdat maddoxx 43 post heeft gemaakt in stage sc?
Dat magquote:Op maandag 30 juni 2008 11:57 schreef Californium het volgende:
Oja...ik zal me eigen verhaaltje wel even aanpassen maar laat mezelf wel bij stagiaires staan want na de vakantie is het weer zover
ZEI JE WAT???quote:Op maandag 30 juni 2008 11:58 schreef nicomart het volgende:
wattuh?
quote:
neuh hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 12:01 schreef Yesse het volgende:
Ik ben straks de enige hier bij in de stage SC
en gelijk een mooi getalquote:Op maandag 30 juni 2008 12:01 schreef Californium het volgende:
we bewaren hem gewoon nog even voor 545![]()
Iedereen komt nog wel een keer langs...en Pili zal er geregeld zijn...het wordt zowiezo wat rustigere maar alleen zul je niet zijn hoorquote:
Met een beetje geluk kan ik veel werken en ben ik er ook weer standaard vanaf 8 uurquote:
quote:
okquote:Op maandag 30 juni 2008 12:01 schreef Californium het volgende:
[..]
we bewaren hem gewoon nog even voor 545![]()
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kan ik veel werken en ben ik er ook weer standaard vanaf 8 uur
DIe zijn lekkerquote:Op maandag 30 juni 2008 12:06 schreef eer-ik het volgende:
krozantjes ftw
Zo bedoel ik het nietquote:Op maandag 30 juni 2008 11:55 schreef Californium het volgende:
[..]
nee lieverd....
Gewone doofheid is genetisch bepaald en kun je dus over een X aantal jaar genetisch behandelen...Als er niets mis is in je genetisch materiaal maar je doofheid door iets anders komt heb je er niet zoveel aan om het genetisch te fixxen
Wiki.quote:Gentherapie lijkt een veelbelovende ontwikkeling. Bij experimenten in 2005 slaagde men erin om met een genetisch gemanipuleerd virus bij cavia's nieuwe haarcellen te laten groeien in het binnenoor. De cavia's kregen 50 tot 80% van hun oorspronkelijke gehoor terug. Het zal nog wel jaren van verder experimenteren duren voordat deze techniek toegepast zou kunnen worden op mensen.
Ja, tuurlijk, Pili is er altijdquote:Op maandag 30 juni 2008 12:07 schreef Californium het volgende:
Iedereen komt nog wel een keer langs...en Pili zal er geregeld zijn...het wordt zowiezo wat rustigere maar alleen zul je niet zijn hoor
Maar goed dat je nu al een beetje aan het afkicken bentquote:Op maandag 30 juni 2008 12:12 schreef Piles het volgende:
Ja, tuurlijk, Pili is er altijd![]()
Ik ben straks ook 3 a 4 keer in de week aan het werk, en overdag dus afwezig
Denk het wel. 2 van de groepen hier moet er optreden. Misschien zelfs 3. We zijn nog aan het onderhandelen met de organisatiequote:Op maandag 30 juni 2008 12:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar de uitmarkt in Amsterdam eind augustus??
Wil wel eens gaan
Over het hoofd gezien, sorryquote:
en die cavia's waren doof door genetische oorzaak of door overbelasting? Als ze geen binnenoorharen hadden klinkt het meer genetisch als overbelastquote:Op maandag 30 juni 2008 12:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het nietIk bedoel doofheid behandelen die is gekomen door een geluidsbelasting, niet een genetisch bepaalde doofheid
[..]
Wiki.
No problemoquote:
nicequote:Op maandag 30 juni 2008 12:13 schreef jna het volgende:
Denk het wel. 2 van de groepen hier moet er optreden. Misschien zelfs 3. We zijn nog aan het onderhandelen met de organisatie
Ze laten haarcellen teruggroeien, dus ze waren en er ooit, maar zijn verdwenen, dat impliceert dat het door overbelasting is gekomenquote:Op maandag 30 juni 2008 12:14 schreef Californium het volgende:
[..]
en die cavia's waren doof door genetische oorzaak of door overbelasting? Als ze geen binnenoorharen hadden klinkt het meer genetisch als overbelast![]()
overbelasting zorgt niet voor verdwijnen van haarcellen, volgens mij....quote:Op maandag 30 juni 2008 12:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze laten haarcellen teruggroeien, dus ze waren en er ooit, maar zijn verdwenen, dat impliceert dat het door overbelasting is gekomen
ook leuk. Eerst maar even wachten tot het volledige programma er is.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nice
ik ga dan puur voor het cabaret denk ik
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:18 schreef jna het volgende:
ook leuk. Eerst maar even wachten tot het volledige programma er is.
Lawaai-doofheid komt toch door overbelasting waardoor je haartjes afbreken ofzoquote:Op maandag 30 juni 2008 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
overbelasting zorgt niet voor verdwijnen van haarcellen, volgens mij....Hoewel genetische oorzaak dat wel kan veroorzaken...
Naja, je haarcellen beschadigen bij hard geluid, en zover ik weet worden die daarna opgeruimd door je lichaam, dus verdwijnen ze. Maar dat weet ik niet 100% zekerquote:Op maandag 30 juni 2008 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
overbelasting zorgt niet voor verdwijnen van haarcellen, volgens mij....Hoewel genetische oorzaak dat wel kan veroorzaken...
Waar heb je al wat gezien dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar wat ik tot nu toe heb gezien is het al erg goed
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, je haarcellen beschadigen bij hard geluid, en zover ik weet worden die daarna opgeruimd door je lichaam, dus verdwijnen ze. Maar dat weet ik niet 100% zeker
Er staat alleen "KLIK HIER VOOR DE OUDE SITE"quote:Op maandag 30 juni 2008 12:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
www.uitmarkt.nl
of is dat van vorig jaar? nee toch
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat de verlies van een functie van bepaalde eiwitten in de haarcellen het smangroeien en verdwijnen van je haarcellen betekend
![]()
Nu wil ik het weten
Oude site betekend niet dat het 'oude informatie' isquote:Op maandag 30 juni 2008 12:27 schreef nicomart het volgende:
Er staat alleen "KLIK HIER VOOR DE OUDE SITE"
Inderdaad, dat is de oudequote:Op maandag 30 juni 2008 12:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oude site betekend niet dat het 'oude informatie' is
maar in dit geval wel..
Stom dat ik dat daarnet niet zag, maargoed.. dan maar wachten..quote:Op maandag 30 juni 2008 12:32 schreef jna het volgende:
Inderdaad, dat is de oude![]()
Logisch ook aangezien dus nog vollop bezig zijn met de artiesten regelen.
Je kunt me vinden in de maccie of de wolvenschuur....quote:Op maandag 30 juni 2008 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
Daar komt Vjezze, holla at ya boy!
Saus op me shirt BA op me haute couture!quote:Op maandag 30 juni 2008 12:52 schreef jna het volgende:
[..]
Je kunt me vinden in de maccie of de wolvenschuur....
Welkom Litsoquote:Op maandag 30 juni 2008 12:54 schreef Litso het volgende:
Goedesmorgens
Ik zal me even voorstellen. Litso, nieuwe moderator hier (al ben ik niet helemaal niet) en aanstaand stagiair.
Ik studeer CMD op de HAN in Arnhem, ga nu net mijn 3e jaar in en daarbij doe ik een stage als webdesigner/developer bij BliXem in Nijmegen
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:54 schreef Litso het volgende:
Goedesmorgens
Ik zal me even voorstellen. Litso, nieuwe moderator hier (al ben ik niet helemaal niet) en aanstaand stagiair.
Ik studeer CMD op de HAN in Arnhem, ga nu net mijn 3e jaar in en daarbij doe ik een stage als webdesigner/developer bij BliXem in Nijmegen
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:54 schreef Litso het volgende:
Goedesmorgens
Welkomquote:Op maandag 30 juni 2008 12:54 schreef Litso het volgende:
Goedesmorgens
Je bent niet helemaal niet. Gelukkig maarquote:Op maandag 30 juni 2008 12:54 schreef Litso het volgende:
Goedesmorgens
Zit jij op de HANquote:Op maandag 30 juni 2008 12:54 schreef Litso het volgende:
Goedesmorgens
Volgens mij alle wedstrijd in de tweede ronde fout gegokt.. behalve Duitsland - Turkijequote:
Het valt nu nog meequote:Op maandag 30 juni 2008 13:08 schreef Litso het volgende:
Godkolere, ik ben er echt te lang uitgeweest
Dit topic gaat veel te snel
Get used to itquote:Op maandag 30 juni 2008 13:08 schreef Litso het volgende:
Jup, ik was de voorganger van crossoverquote:Op maandag 30 juni 2008 12:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Welkom Litso
Klopt het dat jij eerder ook een mod was in SES
Al aangepastquote:Op maandag 30 juni 2008 12:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bent niet helemaal niet. Gelukkig maar
Welkom
Jup, ICAquote:Op maandag 30 juni 2008 13:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zit jij op de HAN!
Welkom terug enzo.
Best langzaam eigenlijk nuquote:Op maandag 30 juni 2008 13:08 schreef Litso het volgende:
Idd ja.. maar ach hij zal er vast wel aan wennenquote:Op maandag 30 juni 2008 13:10 schreef Californium het volgende:
Best langzaam eigenlijk nuvakantie enzo
Och, ik heb ooit in één dag 1024 posts gezet met behulp van de BeF slowchatquote:
jij kent sander?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Jup, ik was de voorganger van crossover
[..]
Al aangepast
[..]
Jup, ICA
quote:Op maandag 30 juni 2008 13:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Och, ik heb ooit in één dag 1024 posts gezet met behulp van de BeF slowchat
Ik ben alleen F&F gewend nu, en daar is alles kalm en vredig
BeF sc.. dat klinkt foutquote:Op maandag 30 juni 2008 13:11 schreef Litso het volgende:
Ook hoiquote:Op maandag 30 juni 2008 13:09 schreef Sweety_girl het volgende:
Vies meisjequote:
1024quote:Op maandag 30 juni 2008 13:11 schreef Litso het volgende:
[..]
-edit-
en ik neem de tijd mijn post te editten als ik de PI vergeet
Je hebt nog ruimte voor verbetering dusquote:
Daar dacht jij ook aan, geef maar toequote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar dacht jij ook aan, geef maar toe
Maar stiekem toch alles meelezen hier hè, anders post je hier nietquote:Op maandag 30 juni 2008 13:14 schreef Milou__ het volgende:
Weer in het verkeerde forum:')
Wie weet komt die dag nog, maar dan moet er wel iemand zijn om tegen aan te pratenquote:
Ik wist het welquote:
Dat is echt ernstig.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:11 schreef Litso het volgende:
quote:
quote:
Dat dusquote:Op maandag 30 juni 2008 13:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien is het wel een kloon van iemand hier![]()
[..]
Dat hou jij bij?quote:
GMTAquote:Op maandag 30 juni 2008 13:18 schreef Californium het volgende:
Of ze is gewoon een kloon van 1 van ons en poste per ongeluk onder de verkeerde naam....ze heeft behoorlijk weinig posts en de posts die ze heeft in aparte topics
Hou eens opquote:Op maandag 30 juni 2008 13:18 schreef Californium het volgende:
Dat dus
Stats enzoquote:
Wie oh Wie zal deze kloon zijnquote:Op maandag 30 juni 2008 13:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Of ze is gewoon een kloon van 1 van ons en poste per ongeluk onder de verkeerde naam....ze heeft behoorlijk weinig posts en de posts die ze heeft in aparte topics
quote:
Owja the king van de statsquote:Op maandag 30 juni 2008 13:19 schreef Piles het volgende:
Stats enzo
http://piles.nl/fok/index.php?user_id=193217
quote:Op maandag 30 juni 2008 13:20 schreef Californium het volgende:
en ik check gewoon haar postgeschiedenis
jahquote:
quote:
Wie weet hoeveel ze ergens anders post, dan ga ik toch niet pagina's vol history door bladerenquote:
Afgeleidt door theo maassenquote:
Tja als king of the stats niet neequote:Op maandag 30 juni 2008 13:23 schreef Piles het volgende:
Wie weet hoeveel ze ergens anders post, dan ga ik toch niet pagina's vol history door bladeren
Jup, ken hem al sinds de 2e van de middelbare ofzoquote:Op maandag 30 juni 2008 13:21 schreef Californium het volgende:
[..]
jahzag m staan bij je favo fokkers
Een vriend van een vriend die jij dan misschien ook wel kent...Jonquote:Op maandag 30 juni 2008 13:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Jup, ken hem al sinds de 2e van de middelbare ofzo
Heb ik al veel avondjes uit en vakanties mee doorgebracht
Waar ken jij 'm van dan?
Daagquote:Op maandag 30 juni 2008 13:25 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
Maar ik ga nu echt buiten spelen
Tot ooit
quote:
Hij is een goede vriend van me hier in Nijmegen...quote:Op maandag 30 juni 2008 13:26 schreef Litso het volgende:
Jon, daar heb ik nog mee van de top van een van de hoogste bergen in Spanje afgesleed
Succes!quote:Op maandag 30 juni 2008 13:32 schreef Californium het volgende:
Lieve mensen! Ik ga naar mijn assesment.. Spannend
doeidoei
quote:Op maandag 30 juni 2008 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
En toen werd het hier dus wel erg rustig
Idd jah ..quote:
Ik niet.. en ik verveel me en ik moet nog een half uurquote:Op maandag 30 juni 2008 13:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd jah ..
of heb jij nog leuke verhalen??
Een half uur is zo voorbij!!quote:Op maandag 30 juni 2008 13:39 schreef Milou__ het volgende:
Ik niet.. en ik verveel me en ik moet nog een half uur
Nee niet echtquote:Op maandag 30 juni 2008 13:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd jah ..
of heb jij nog leuke verhalen??
Jij hebt woensdag al vakantie, ik nietquote:Op maandag 30 juni 2008 13:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een half uur is zo voorbij!!
Ik nog 2,5 uur .. iets langer zelfs..
Dat is waar.. maar jij vrijdag.. toch?quote:
dat is dan wel weer jammerquote:
Jaquote:Op maandag 30 juni 2008 13:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is waar.. maar jij vrijdag.. toch?
En Cuetje mag een verhaaltje vertellen, verhaatlje vertellen, verhaaltje vertellenquote:
Room Elevenquote:Op maandag 30 juni 2008 13:04 schreef jna het volgende:
1 van onze artiesten is genomineerd voor een edison award
Nu ga ik ff spammen
Willen jullie op hem stemmen![]()
Klikkerdeklik en dan Rik Mnol
Ik hou niet zo van een baardje eigenlijk.. Dat schuurt altijd zoquote:Op maandag 30 juni 2008 13:43 schreef jna het volgende:
In de krant staat dat vrouwen houden van stoere, verzorgde, gladgeschoren mannen. Klopt dat?
zit ik hier met m'n baardjeOverigens wel verzorgd
Dat is afhankelijk van het totaalbeeld, sommigen zijn zelfs met baard leukquote:Op maandag 30 juni 2008 13:43 schreef jna het volgende:
In de krant staat dat vrouwen houden van stoere, verzorgde, gladgeschoren mannen. Klopt dat?
zit ik hier met m'n baardjeOverigens wel verzorgd
Dat klopt, snorren zijn ergerquote:Op maandag 30 juni 2008 13:44 schreef Milou__ het volgende:
Ik hou niet zo van een baardje eigenlijk.. Dat schuurt altijd zo
Maar elke dag scheren is zo vermoeiendquote:Op maandag 30 juni 2008 13:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van een baardje eigenlijk.. Dat schuurt altijd zo
En woensdag 30quote:
Dat is het nu toch al bijna elke dag?quote:
Zou best kunnen. Maar volgens de krant is het vandaag 20.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is het nu toch al bijna elke dag?
volg het weerbericht en de graden nooit![]()
Ligt eraan wat de eventuele bijwerkingen zijn.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:52 schreef jna het volgende:
Zouden jullie ooit meedoen aan een medisch onderzoek waar je veel mee kan verdienen?
Klopt wel, hier is het 21quote:Op maandag 30 juni 2008 13:50 schreef jna het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Maar volgens de krant is het vandaag 20.
ooit wel aan gedacht, maar ik ben geen niet rokende gezonde manquote:Op maandag 30 juni 2008 13:52 schreef jna het volgende:
Zouden jullie ooit meedoen aan een medisch onderzoek waar je veel mee kan verdienen?
Nope, want je weet de eventuele bijwerken niet en ik blijf toch liever arm en gezond dan ziek en rijkquote:Op maandag 30 juni 2008 13:52 schreef jna het volgende:
Idd ook wel eens aan gedacht, maar nooit de tijd voor gehad.. of je viel net buiten de groepquote:Op maandag 30 juni 2008 13:52 schreef jna het volgende:
Waarom wil je dat weten eigenlijk?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:56 schreef jna het volgende:
Bij zo'n medisch onderzoek heb ik echt zo'n beeld voor me van a clockwork orange
Als het betekent dat mijn hooikoorts weg zou gaan.. graag.. maar eerst weten wat de bijverschijnselen zijnquote:Op maandag 30 juni 2008 13:52 schreef jna het volgende:
Hij heeft wss geld nodigquote:Op maandag 30 juni 2008 13:58 schreef Milou__ het volgende:
Waarom wil je dat weten eigenlijk?
Staan er wel vaker in..quote:Op maandag 30 juni 2008 13:59 schreef jna het volgende:
[..]
ik zit de metro door te bladeren en zie die advertentie staan.
Nee hoor, hoewel meer geld altijd welkom isquote:Op maandag 30 juni 2008 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij heeft wss geld nodig
Er was ooit zo'n site waar veel van die dingen opstonden, weet um alleen niet meer..
Ja daarom, ik vraag me elke keer af of ik dat zou doen als ik die advertentie zie (bijna wekelijks dus)quote:
Doe dat dan wel onder de naam MaddoxX, dan valt het niet zo opquote:Op maandag 30 juni 2008 14:00 schreef jna het volgende:
[..]
Nee hoor, hoewel meer geld altijd welkom is![]()
Ik kan ook nog altijd een amerikaans bedrijf hacken
Klopt.. las laatst wel van een fokker zijn ervaringen ermee. en hij was zeker positiefquote:Op maandag 30 juni 2008 14:01 schreef Bravebart het volgende:
Het verdient wel supergoed trouwens
Maar nogmaals, ik loop liever geen risico
Die gaat straks genoeg experimenteren met Bubba, als Bubba's personal prison bitchquote:Op maandag 30 juni 2008 14:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doe dat dan wel onder de naam MaddoxX, dan valt het niet zo op
Je zal maar net juist dat ene medicijn moeten testen wat achteraf enorm schadelijk blijkt te zijnquote:Op maandag 30 juni 2008 14:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt.. las laatst wel van een fokker zijn ervaringen ermee. en hij was zeker positief
Weet ook niet of ik dat durf, maar ik heb altijd het idee dat ik tijdens de medische keuring al wordt afgekeurd
Als het goed is gebeurd dat niet, maar die kans zit er in natuurlijk.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:05 schreef jna het volgende:
Je zal maar net juist dat ene medicijn moeten testen wat achteraf enorm schadelijk blijkt te zijn
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die gaat straks genoeg experimenteren met Bubba, als Bubba's personal prison bitch
Precies, de kans is altijd aanwezig. Ik zou ook nooit gaan Russisch rouletten, ook al zit er maar 1 kogel in een magazijn van 100 en kan je een miljoen euro winnen, ik neem zulke risico's gewoon nietquote:Op maandag 30 juni 2008 14:05 schreef jna het volgende:
[..]
Je zal maar net juist dat ene medicijn moeten testen wat achteraf enorm schadelijk blijkt te zijn
maar je gaat wel vliegen en autorijden.. ik weet niet wat daar de percentages van zijn, maar denk dat dat niet veel verschild van de 1 op 100 kansquote:Op maandag 30 juni 2008 14:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies, de kans is altijd aanwezig. Ik zou ook nooit gaan Russisch rouletten, ook al zit er maar 1 kogel in een magazijn van 100 en kan je een miljoen euro winnen, ik neem zulke risico's gewoon niet
Heel foutquote:
Ik heb de hele dag nog niks gedronken ja soep gegetenquote:Op maandag 30 juni 2008 14:20 schreef Bravebart het volgende:
Pff, ik heb de hele dag al dorst, echt irritant
1 op 100 kans om? Om te komen tijdens het autorijden/vliegen?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar je gaat wel vliegen en autorijden.. ik weet niet wat daar de percentages van zijn, maar denk dat dat niet veel verschild van de 1 op 100 kans
Vliegen is veiliger dan autorijden.. En bij Russisch roulette is de kans 1 op 6 (afhankelijk hoeveel kogels in de revolver passen)quote:Op maandag 30 juni 2008 14:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar je gaat wel vliegen en autorijden.. ik weet niet wat daar de percentages van zijn, maar denk dat dat niet veel verschild van de 1 op 100 kans
hij had het over een revolver met 100 kamers.. vandaarquote:Op maandag 30 juni 2008 14:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vliegen is veiliger dan autorijden.. En bij Russisch roulette is de kans 1 op 6 (afhankelijk hoeveel kogels in de revolver passen)
ah.. goed dat je het zegt.. Ik pak ook ook even mijn pak bar-le-duc uit de koelkastquote:Op maandag 30 juni 2008 14:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag nog niks gedronken ja soep gegeten
Even m'n flesje water uit de koelkast halen
Das toch geen uitdagingquote:Op maandag 30 juni 2008 14:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
hij had het over een revolver met 100 kamers.. vandaar
Graag gedaanquote:Op maandag 30 juni 2008 14:31 schreef nicomart het volgende:
ah.. goed dat je het zegt.. Ik pak ook ook even mijn pak bar-le-duc uit de koelkast
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:33 schreef Bravebart het volgende:
De kans op een dodelijk ongelijk is bij een vliegtuig ongeveer 1 op 2,3×106 en bij autorijden is de kans op een dodelijk ongeluk per reiziger-kilometer ongeveer 1 op 1×108 dus vliegen/autorijden is veel veiliger dan Russisch rouletten
Bron
Dan nog, dat is 1 op 100, dat is significant groter dan 1 op 2,3 miljoen resp. 1 op 100 miljoenquote:Op maandag 30 juni 2008 14:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
hij had het over een revolver met 100 kamers.. vandaar
Werkenquote:Op maandag 30 juni 2008 15:06 schreef Piles het volgende:
Ik zou eigenlijk aan m'n stageverslag moeten gaan werken nu
Die logboeken die elke leraar 1 keer openslaat ergens in het midden. 1 alinea ervan leest en het daarna nooit meer open slaatquote:
Doen ze met m'n stageverslag volgens mij ook, dus jaquote:Op maandag 30 juni 2008 15:15 schreef jna het volgende:
Die logboeken die elke leraar 1 keer openslaat ergens in het midden. 1 alinea ervan leest en het daarna nooit meer open slaat
Nee, totaal andersquote:Op maandag 30 juni 2008 15:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Logboek is toch gewoon je urenverantwoording? of bij jullie meer?
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:17 schreef Piles het volgende:
Nee, totaal anders
Wil 'm vanavond wel eens opsturen
Bij ons was dat wel zo + je takenquote:Op maandag 30 juni 2008 15:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook, maarja.. iedere school verschiltquote:
Vind ik ook stom...mja....een 7 is ook goedquote:
Bij mij wel urenverantwoording ja en wat ik allemaal heb zitten doen per week.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ken hetquote:Op maandag 30 juni 2008 15:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Vind ik ook stom...mja....een 7 is ook goed....maar ik haal ALTIJD 7-ens ik ben een 7 leerling...Ik wil meer
Dankjequote:
quote:
Effe bladeren of het allemaal wel logisch is.. en dan vinden ze het wel weer goedquote:Op maandag 30 juni 2008 15:32 schreef jna het volgende:
Bij mij wel urenverantwoording ja en wat ik allemaal heb zitten doen per week.
Daarom kijken die leraren ook maar 30 seconde erin
wat is erquote:
quote:
Weekendje CP met de zaak hequote:
oww......Komt wel goed schatjequote:Op maandag 30 juni 2008 15:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is superdruk en ik zit aan m'n eentje aan de telefoon.
Ik haat telefoon
quote:
Geen idee eig..quote:Op maandag 30 juni 2008 15:46 schreef jna het volgende:
Weet iemand van jullie toevallig hoelaat de post van vandaag in de postbussen op het postkantoor liggen? Is dat 's ochtends al of ook gewoon 's middag zoals thuis?
grapjasquote:
Belt MPG je weerquote:Op maandag 30 juni 2008 15:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is superdruk en ik zit aan m'n eentje aan de telefoon.
Ik haat telefoon
Postbussen schatquote:Op maandag 30 juni 2008 15:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Geen idee eig..
quote:
quote:
Maar goed dat je er geen topic over hebt geopendquote:Op maandag 30 juni 2008 15:52 schreef jna het volgende:
ik bel tnt wel ff
Dat wilde ik eerst nog doenquote:Op maandag 30 juni 2008 15:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar goed dat je er geen topic over hebt geopend
quote:
Wat zal sneller zijn geweestquote:
Dat is sneller dan zo'n forum.. maar bellen is nog snellerquote:Op maandag 30 juni 2008 15:59 schreef jna het volgende:
Ik kon beter naar die postbus lopen om zelf te checken of die brief er al is
Inderdaad, straks dus maar langs de postbus gaan om te checken.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is sneller dan zo'n forum.. maar bellen is nog sneller
quote:
Is het zo erg?quote:
Moest het gewoon even kwijtquote:
Mijn Mustang wat doe jequote:
je weet niet eens waar het over gaatquote:
Sorry, ik durfde het je vannacht niet te vertellenquote:Op maandag 30 juni 2008 16:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mijn Mustang wat doe je [ afbeelding ].
Dat ga je vast nu hier vertellen.. en anders in een pm naar mijquote:
geen goed planquote:Op maandag 30 juni 2008 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ga je vast nu hier vertellen.. en anders in een pm naar mij
ehm...mondje dicht?quote:
Dat komt vast wel goed, je wil niet weten wat er hier tussen mensen gepmt en gemsnt wordtquote:Op maandag 30 juni 2008 16:08 schreef Californium het volgende:
ehm...mondje dicht?
Altijdquote:
he jij kent me nu.. dus pm jij je geheime verhaal maarquote:Op maandag 30 juni 2008 16:09 schreef Piles het volgende:
Dat komt vast wel goed, je wil niet weten wat er hier tussen mensen gepmt en gemsnt wordt![]()
Zou je wel willen hèquote:Op maandag 30 juni 2008 16:10 schreef Cuegirllie het volgende:
he jij kent me nu.. dus pm jij je geheime verhaal maar
Okquote:
jij stiekem ook welquote:
Er gaat een hoop smerigheid, roddels en geheimen rond op fokquote:Maar ik bedoelde het meer in het algemeen
Of ben ik de enige
Vorige week had ik ja gezegd, maar nu niet meerquote:
Kloptquote:Er gaat een hoop smerigheid, roddels en geheimen rond op fok
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:14 schreef Piles het volgende:
Vorige week had ik ja gezegd, maar nu niet meer![]()
Ligt niet aan jou trouwens
quote:
Daar draait Fok! toch op? Roddels, dirt en geheimen.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij stiekem ook wel
[..]
Er gaat een hoop smerigheid, roddels en geheimen rond op fok
heb geen coach nodig... Oja Cue je hebt PMquote:Op maandag 30 juni 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Je gelooft me toch niet
Maar jij bent m'n coach dan ook niet
Doe jij Cali maar coachen
Breng jij ook eens iets in danquote:Op maandag 30 juni 2008 16:23 schreef PieterBas het volgende:
Daar draait Fok! toch op? Roddels, dirt en geheimen.
Kwestie van niet begrijpen eerder.. Maargoed dan zeg jij: maar je kent de situatie nietquote:Op maandag 30 juni 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
Je gelooft me toch niet
Maar jij bent m'n coach dan ook niet
Omdat zij een vrouw isquote:
Omdat ik lief benquote:
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat ik lief ben![]()
en cali en ik vaak op 1 lijn zitten
Het is niet zo moeilijk hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 16:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Kwestie van niet begrijpen eerder.. Maargoed dan zeg jij: maar je kent de situatie niet
Coolquote:Op maandag 30 juni 2008 16:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lees hem thuis door, want kan er nu vandoor.. spreek je over een half uurtje ofzo
Dat kan zeker.. komt goedquote:Op maandag 30 juni 2008 16:26 schreef Californium het volgende:
Wil graag je mening ook weten als dat kan
Omdat scholen niet praktisch zijn?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:27 schreef PieterBas het volgende:
Waarom kan er nooit iets goed gaan met een cijferlijst![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |