quote:Op maandag 30 juni 2008 11:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Discodoofheid is ongeveer hetzelfde als gewone doofheid en dat valt genetisch wel te fixen
Oja...ik zal me eigen verhaaltje wel even aanpassen maar laat mezelf wel bij stagiaires staan want na de vakantie is het weer zoverquote:Op maandag 30 juni 2008 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens.. de OP dient aangepast te worden, heel veel mensen zijn nu stage af
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:54 schreef jna het volgende:
Zijn we nu trouwens niet medeplichtig omdat maddoxx 43 post heeft gemaakt in stage sc?
Dat magquote:Op maandag 30 juni 2008 11:57 schreef Californium het volgende:
Oja...ik zal me eigen verhaaltje wel even aanpassen maar laat mezelf wel bij stagiaires staan want na de vakantie is het weer zover
ZEI JE WAT???quote:Op maandag 30 juni 2008 11:58 schreef nicomart het volgende:
wattuh?
quote:
neuh hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 12:01 schreef Yesse het volgende:
Ik ben straks de enige hier bij in de stage SC
en gelijk een mooi getalquote:Op maandag 30 juni 2008 12:01 schreef Californium het volgende:
we bewaren hem gewoon nog even voor 545![]()
Iedereen komt nog wel een keer langs...en Pili zal er geregeld zijn...het wordt zowiezo wat rustigere maar alleen zul je niet zijn hoorquote:
Met een beetje geluk kan ik veel werken en ben ik er ook weer standaard vanaf 8 uurquote:
quote:
okquote:Op maandag 30 juni 2008 12:01 schreef Californium het volgende:
[..]
we bewaren hem gewoon nog even voor 545![]()
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kan ik veel werken en ben ik er ook weer standaard vanaf 8 uur
DIe zijn lekkerquote:Op maandag 30 juni 2008 12:06 schreef eer-ik het volgende:
krozantjes ftw
Zo bedoel ik het nietquote:Op maandag 30 juni 2008 11:55 schreef Californium het volgende:
[..]
nee lieverd....
Gewone doofheid is genetisch bepaald en kun je dus over een X aantal jaar genetisch behandelen...Als er niets mis is in je genetisch materiaal maar je doofheid door iets anders komt heb je er niet zoveel aan om het genetisch te fixxen
Wiki.quote:Gentherapie lijkt een veelbelovende ontwikkeling. Bij experimenten in 2005 slaagde men erin om met een genetisch gemanipuleerd virus bij cavia's nieuwe haarcellen te laten groeien in het binnenoor. De cavia's kregen 50 tot 80% van hun oorspronkelijke gehoor terug. Het zal nog wel jaren van verder experimenteren duren voordat deze techniek toegepast zou kunnen worden op mensen.
Ja, tuurlijk, Pili is er altijdquote:Op maandag 30 juni 2008 12:07 schreef Californium het volgende:
Iedereen komt nog wel een keer langs...en Pili zal er geregeld zijn...het wordt zowiezo wat rustigere maar alleen zul je niet zijn hoor
Maar goed dat je nu al een beetje aan het afkicken bentquote:Op maandag 30 juni 2008 12:12 schreef Piles het volgende:
Ja, tuurlijk, Pili is er altijd![]()
Ik ben straks ook 3 a 4 keer in de week aan het werk, en overdag dus afwezig
Denk het wel. 2 van de groepen hier moet er optreden. Misschien zelfs 3. We zijn nog aan het onderhandelen met de organisatiequote:Op maandag 30 juni 2008 12:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar de uitmarkt in Amsterdam eind augustus??
Wil wel eens gaan
Over het hoofd gezien, sorryquote:
en die cavia's waren doof door genetische oorzaak of door overbelasting? Als ze geen binnenoorharen hadden klinkt het meer genetisch als overbelastquote:Op maandag 30 juni 2008 12:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het nietIk bedoel doofheid behandelen die is gekomen door een geluidsbelasting, niet een genetisch bepaalde doofheid
[..]
Wiki.
No problemoquote:
nicequote:Op maandag 30 juni 2008 12:13 schreef jna het volgende:
Denk het wel. 2 van de groepen hier moet er optreden. Misschien zelfs 3. We zijn nog aan het onderhandelen met de organisatie
Ze laten haarcellen teruggroeien, dus ze waren en er ooit, maar zijn verdwenen, dat impliceert dat het door overbelasting is gekomenquote:Op maandag 30 juni 2008 12:14 schreef Californium het volgende:
[..]
en die cavia's waren doof door genetische oorzaak of door overbelasting? Als ze geen binnenoorharen hadden klinkt het meer genetisch als overbelast![]()
overbelasting zorgt niet voor verdwijnen van haarcellen, volgens mij....quote:Op maandag 30 juni 2008 12:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze laten haarcellen teruggroeien, dus ze waren en er ooit, maar zijn verdwenen, dat impliceert dat het door overbelasting is gekomen
ook leuk. Eerst maar even wachten tot het volledige programma er is.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nice
ik ga dan puur voor het cabaret denk ik
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:18 schreef jna het volgende:
ook leuk. Eerst maar even wachten tot het volledige programma er is.
Lawaai-doofheid komt toch door overbelasting waardoor je haartjes afbreken ofzoquote:Op maandag 30 juni 2008 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
overbelasting zorgt niet voor verdwijnen van haarcellen, volgens mij....Hoewel genetische oorzaak dat wel kan veroorzaken...
Naja, je haarcellen beschadigen bij hard geluid, en zover ik weet worden die daarna opgeruimd door je lichaam, dus verdwijnen ze. Maar dat weet ik niet 100% zekerquote:Op maandag 30 juni 2008 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
overbelasting zorgt niet voor verdwijnen van haarcellen, volgens mij....Hoewel genetische oorzaak dat wel kan veroorzaken...
Waar heb je al wat gezien dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar wat ik tot nu toe heb gezien is het al erg goed
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, je haarcellen beschadigen bij hard geluid, en zover ik weet worden die daarna opgeruimd door je lichaam, dus verdwijnen ze. Maar dat weet ik niet 100% zeker
Er staat alleen "KLIK HIER VOOR DE OUDE SITE"quote:Op maandag 30 juni 2008 12:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
www.uitmarkt.nl
of is dat van vorig jaar? nee toch
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat de verlies van een functie van bepaalde eiwitten in de haarcellen het smangroeien en verdwijnen van je haarcellen betekend
![]()
Nu wil ik het weten
Oude site betekend niet dat het 'oude informatie' isquote:Op maandag 30 juni 2008 12:27 schreef nicomart het volgende:
Er staat alleen "KLIK HIER VOOR DE OUDE SITE"
Inderdaad, dat is de oudequote:Op maandag 30 juni 2008 12:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oude site betekend niet dat het 'oude informatie' is
maar in dit geval wel..
Stom dat ik dat daarnet niet zag, maargoed.. dan maar wachten..quote:Op maandag 30 juni 2008 12:32 schreef jna het volgende:
Inderdaad, dat is de oude![]()
Logisch ook aangezien dus nog vollop bezig zijn met de artiesten regelen.
Je kunt me vinden in de maccie of de wolvenschuur....quote:Op maandag 30 juni 2008 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
Daar komt Vjezze, holla at ya boy!
Saus op me shirt BA op me haute couture!quote:Op maandag 30 juni 2008 12:52 schreef jna het volgende:
[..]
Je kunt me vinden in de maccie of de wolvenschuur....
Welkom Litsoquote:Op maandag 30 juni 2008 12:54 schreef Litso het volgende:
Goedesmorgens
Ik zal me even voorstellen. Litso, nieuwe moderator hier (al ben ik niet helemaal niet) en aanstaand stagiair.
Ik studeer CMD op de HAN in Arnhem, ga nu net mijn 3e jaar in en daarbij doe ik een stage als webdesigner/developer bij BliXem in Nijmegen
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:54 schreef Litso het volgende:
Goedesmorgens
Ik zal me even voorstellen. Litso, nieuwe moderator hier (al ben ik niet helemaal niet) en aanstaand stagiair.
Ik studeer CMD op de HAN in Arnhem, ga nu net mijn 3e jaar in en daarbij doe ik een stage als webdesigner/developer bij BliXem in Nijmegen
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:54 schreef Litso het volgende:
Goedesmorgens
Welkomquote:Op maandag 30 juni 2008 12:54 schreef Litso het volgende:
Goedesmorgens
Je bent niet helemaal niet. Gelukkig maarquote:Op maandag 30 juni 2008 12:54 schreef Litso het volgende:
Goedesmorgens
Zit jij op de HANquote:Op maandag 30 juni 2008 12:54 schreef Litso het volgende:
Goedesmorgens
Volgens mij alle wedstrijd in de tweede ronde fout gegokt.. behalve Duitsland - Turkijequote:
Het valt nu nog meequote:Op maandag 30 juni 2008 13:08 schreef Litso het volgende:
Godkolere, ik ben er echt te lang uitgeweest
Dit topic gaat veel te snel
Get used to itquote:Op maandag 30 juni 2008 13:08 schreef Litso het volgende:
Jup, ik was de voorganger van crossoverquote:Op maandag 30 juni 2008 12:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Welkom Litso
Klopt het dat jij eerder ook een mod was in SES
Al aangepastquote:Op maandag 30 juni 2008 12:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bent niet helemaal niet. Gelukkig maar
Welkom
Jup, ICAquote:Op maandag 30 juni 2008 13:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zit jij op de HAN!
Welkom terug enzo.
Best langzaam eigenlijk nuquote:Op maandag 30 juni 2008 13:08 schreef Litso het volgende:
Idd ja.. maar ach hij zal er vast wel aan wennenquote:Op maandag 30 juni 2008 13:10 schreef Californium het volgende:
Best langzaam eigenlijk nuvakantie enzo
Och, ik heb ooit in één dag 1024 posts gezet met behulp van de BeF slowchatquote:
jij kent sander?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Jup, ik was de voorganger van crossover
[..]
Al aangepast
[..]
Jup, ICA
quote:Op maandag 30 juni 2008 13:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Och, ik heb ooit in één dag 1024 posts gezet met behulp van de BeF slowchat
Ik ben alleen F&F gewend nu, en daar is alles kalm en vredig
BeF sc.. dat klinkt foutquote:Op maandag 30 juni 2008 13:11 schreef Litso het volgende:
Ook hoiquote:Op maandag 30 juni 2008 13:09 schreef Sweety_girl het volgende:
Vies meisjequote:
1024quote:Op maandag 30 juni 2008 13:11 schreef Litso het volgende:
[..]
-edit-
en ik neem de tijd mijn post te editten als ik de PI vergeet
Je hebt nog ruimte voor verbetering dusquote:
Forum Opties | |