'fluugs' is tof.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet, ik las het in een post hier
Tis echt zo.quote:
Je hebt de krantenbezorger van de overbuurvrouw van Maddox gevonden?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:15 schreef maastrischeweirdo het volgende:
shmoopy kan jij straks even tegen fluug zeggen dat er informatie op haar pm staat
Netjes Sun, in 3 minuten op jouw leeftijdquote:Op maandag 30 juni 2008 21:10 schreef SunChaser het volgende:
Tot zo, ik ga me even aftrekken op Belle Perez
[ afbeelding ]
haar muziek is alleen kut, nep salsa meukquote:Op maandag 30 juni 2008 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Netjes Sun, in 3 minuten op jouw leeftijd
Het is wel een lekker ding idd.
Je vindt het wel heel belangrijk hè?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:15 schreef maastrischeweirdo het volgende:
shmoopy kan jij straks even tegen fluug zeggen dat er informatie op haar pm staat
Ik zal Danny even vragen je PM te lezen.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:15 schreef maastrischeweirdo het volgende:
IK EIS EEN RECERTIFICATIEquote:Op maandag 30 juni 2008 21:24 schreef no1uknow het volgende:
HET IS NO1UKNOW
NO ONE YOU KNOW
goedverdoemme
Oh oke, wisten we nog nietquote:Op maandag 30 juni 2008 21:26 schreef maastrischeweirdo het volgende:
hij heeft het juist wel beseft, hij heeft het heel bewust gedaan, net zo als de valve hack.
daarnaast zoals ik al zei deze jongen is ontoerekeningsvatbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |