Tsss ..quote:Op maandag 30 juni 2008 13:14 schreef flugeltje het volgende:
Geen Maikuuul vanavond mensen!!
E.e.a. berustte op een misverstand.
Het mag niet van het OM?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:14 schreef flugeltje het volgende:
Wrom nie?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:14 schreef flugeltje het volgende:
Ken je dat boek over vrouwen van Venus en mannen van Mars? Okay, picture this....quote:
ik wil ook een paarse naam, mag dat?quote:
There can be only one.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:09 schreef DarkManta het volgende:
[..]
ik wil ook een paarse naam, mag dat?
met d'r brabo accentquote:Op maandag 30 juni 2008 20:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Wa klinkt flugeltje lief.
Oh jah rozequote:Op maandag 30 juni 2008 20:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
There can be only one.
en het is roze, hé?
we call him chickenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar wie was nou die flapdrol die die david aan het afzeiken was maar zijn naam niet durfde te noemen?
Noem je dat zo tegenwoordig?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:57 schreef shmoopy het volgende:
ik mot nog een taart bakken.
Doe dat eens, wat dit persoon heeft gepost is opmerkelijk te noemen.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:59 schreef maastrischeweirdo het volgende:
martijn of flugel beantwoord eens de skype chat, want jullie zijn verkeerd bezig.
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:02 schreef no1uknow het volgende:
En dj's, ga alstublieft niet over games praten.
dat doe ik ook niet, ik las het in een post hierquote:
'fluugs' is tof.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet, ik las het in een post hier
Tis echt zo.quote:
Je hebt de krantenbezorger van de overbuurvrouw van Maddox gevonden?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:15 schreef maastrischeweirdo het volgende:
shmoopy kan jij straks even tegen fluug zeggen dat er informatie op haar pm staat
Netjes Sun, in 3 minuten op jouw leeftijdquote:Op maandag 30 juni 2008 21:10 schreef SunChaser het volgende:
Tot zo, ik ga me even aftrekken op Belle Perez
[ afbeelding ]
haar muziek is alleen kut, nep salsa meukquote:Op maandag 30 juni 2008 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Netjes Sun, in 3 minuten op jouw leeftijd
Het is wel een lekker ding idd.
Je vindt het wel heel belangrijk hè?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:15 schreef maastrischeweirdo het volgende:
shmoopy kan jij straks even tegen fluug zeggen dat er informatie op haar pm staat
Ik zal Danny even vragen je PM te lezen.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:15 schreef maastrischeweirdo het volgende:
IK EIS EEN RECERTIFICATIEquote:Op maandag 30 juni 2008 21:24 schreef no1uknow het volgende:
HET IS NO1UKNOW
NO ONE YOU KNOW
goedverdoemme
Oh oke, wisten we nog nietquote:Op maandag 30 juni 2008 21:26 schreef maastrischeweirdo het volgende:
hij heeft het juist wel beseft, hij heeft het heel bewust gedaan, net zo als de valve hack.
daarnaast zoals ik al zei deze jongen is ontoerekeningsvatbaar.
wat versta jij onder ontoerekeningsvatbaar?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:26 schreef maastrischeweirdo het volgende:
hij heeft het juist wel beseft, hij heeft het heel bewust gedaan, net zo als de valve hack.
daarnaast zoals ik al zei deze jongen is ontoerekeningsvatbaar.
hij is verstandelijk gehandicapt, en heeft absoluut niet het vermogen om met dit soort daden om te gaan, en hij heeft hier wel bewust voor gekozen maar ook weer niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:32 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
wat versta jij onder ontoerekeningsvatbaar?
Zijn gedrag is neit verwijtbaar door bepaalde omstandigheden/stoornissen/trauma's verzin het maar of hij is ontoerekeningsvatbaar... dat zijin verschillende dingen.
vooralsnog is het wat mij betreft een puisterige puber die wat lang in de knoop ligt met zijn puberhormonen en emoties.... eigenlijk best schattig dus.
Mijn voorstel zou zijn om hem één jaar in de bak te gooien, een paar jaar voor niets te laten werken omdat hij heel wat af te lossen heeft en hem verder met rust te laten.
Ow, en misschien moet je hem nog een droge broek geven.
Urine ruikt niet zo fris na een paar dagen.
ja dat hij uit limburg kwam wisten we al langquote:Op maandag 30 juni 2008 21:35 schreef maastrischeweirdo het volgende:
[..]
hij is verstandelijk gehandicapt, en heeft absoluut niet het vermogen om met dit soort daden om te gaan, en hij heeft hier wel bewust voor gekozen maar ook weer niet.
ik zou voorstellen een verplichte opnamen
een verplichte opname is dan niet wat hij nodig heeft.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:35 schreef maastrischeweirdo het volgende:
[..]
hij is verstandelijk gehandicapt, en heeft absoluut niet het vermogen om met dit soort daden om te gaan, en hij heeft hier wel bewust voor gekozen maar ook weer niet.
hij doet het niet bewust omdat dit gewoon een roep naar aandacht en macht is en door zijn handicapt kan hij daar niks aan doen, en ik denk persoonlijk ook aan pdd-nos
ik zou voorstellen een verplichte opnamen
wahhhhhhaaaaaaaaaahahaaahahhhaahahahaaahaaaaaaaaaa jaquote:Op maandag 30 juni 2008 21:40 schreef uniqueeeeeee het volgende:
whaaaaaaaaaaaahah als jullie denken dat ze daar op dat forum @ cs.rin.ru onrusig worden ben je niet 100% hahahahah
Oe, een hackert.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:40 schreef uniqueeeeeee het volgende:
whaaaaaaaaaaaahah als jullie denken dat ze daar op dat forum @ cs.rin.ru onrusig worden ben je niet 100% hahahahah
eva moralesquote:Op maandag 30 juni 2008 21:41 schreef SunChaser het volgende:
is Eva al gedraaid?
dat mag je per pm nog eens vragen, daar ga publiekelijk niet op in.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:43 schreef MinderMutsig het volgende:
Verstandelijk gehandicapt.![]()
Hoe kom je aan die wijsheid?
PM mij ook eens aub, ben wel benieuwd.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:44 schreef maastrischeweirdo het volgende:
[..]
dat mag je per pm nog eens vragen, daar ga publiekelijk niet op in.
ik zei dat je dat per pm mocht vragenquote:Op maandag 30 juni 2008 21:45 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
PM mij ook eens aub, ben wel benieuwd.
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:44 schreef maastrischeweirdo het volgende:
[..]
dat mag je per pm nog eens vragen, daar ga publiekelijk niet op in.
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat hij uit limburg kwam wisten we al lang
ik zei het niet als EEN ziekte, meer een combinatie.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:48 schreef Rimpelhond het volgende:
pdd nos is een handicap maar niet verstandelijk...
als jij een verstandelijke handicap en pddnos als het zelfde ziet lijkt het mij beter dat je er helemaal niet op in gaat.....
het is per definitie geen ziektequote:Op maandag 30 juni 2008 21:51 schreef maastrischeweirdo het volgende:
[..]
ik zei het niet als EEN ziekte, meer een combinatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |