Laten we nog maar een weekje daarmee wachtenquote:Op maandag 30 juni 2008 09:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
![]()
Lekker knus.. Samen ongesteld worden dan maar?
das ook een vrouwtjequote:
+ en.. das dubbelquote:
pff.. jullie zijn hier ook niet op elkaar afgestemd. Op zich wel prima voor de afwisseling natuurlijkquote:Op maandag 30 juni 2008 09:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Laten we nog maar een weekje daarmee wachten
quote:
Daaromquote:
bij mij is er toch niks aan te merken.. dus dat valt wel meequote:Op maandag 30 juni 2008 09:45 schreef nicomart het volgende:
pff.. jullie zijn hier ook niet op elkaar afgestemd. Op zich wel prima voor de afwisseling natuurlijk
quote:
In dit topic zekerquote:Op maandag 30 juni 2008 09:45 schreef Jipje het volgende:
Daarom
Maar nu is Bart er ook. Das dus ook een vrouwtje
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
pff.. jullie zijn hier ook niet op elkaar afgestemd. Op zich wel prima voor de afwisseling natuurlijk
Smoesjesquote:Op maandag 30 juni 2008 09:45 schreef nicomart het volgende:
ik bedoelde het promgrammeertechnisch.. Ik blijf redelijk nerd natuurlijk..
helemaal nix?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
bij mij is er toch niks aan te merken.. dus dat valt wel mee
Ik ga het afwachtenquote:Op maandag 30 juni 2008 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
bij mij is er toch niks aan te merken.. dus dat valt wel mee
Verbrandquote:Op maandag 30 juni 2008 09:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat mijn kop wel zeer doet ervan
Uhm nee niet echt iets wat ik kan bedenkenquote:
Hier altijd volgens mijquote:Op maandag 30 juni 2008 09:47 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zo, toch nog een topicreeks die snel gaat op FOK!
Goedemorgen!
Wat heb je nu dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:47 schreef Jipje het volgende:
Ik ga het afwachtenNieuwe anticonceptie, nieuw humeur?
Goedemorgen nieuwelingquote:Op maandag 30 juni 2008 09:47 schreef MarkM het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Euhm. Ook geen bloed?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm nee niet echt iets wat ik kan bedenken
Morgenquote:Op maandag 30 juni 2008 09:47 schreef MarkM het volgende:
Goedemorgen!
Niet dat iemand zietquote:
Mirenaquote:
ik heb ook praktisch nergens last vanquote:
dat is dus even afwachtenquote:Op maandag 30 juni 2008 09:49 schreef Jipje het volgende:
Mirena
Zeg uuhquote:Op maandag 30 juni 2008 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In dit topic zeker
Hij is een wat ouder, met rimpels vrouwtje
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:49 schreef Californium het volgende:
ik heb ook praktisch nergens last van
Dat wil ik ook welquote:Op maandag 30 juni 2008 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet dat iemand ziet
ik merk het soms wel, heel af en toe buikkrampen, maar volgens mij merkt de buitenwereld er niks van
Ow en ze kan goed zeurenquote:
welleens van gehoordquote:
hele dat in de zon in het zand en met een flinke wind.. ja dan is het opeens een sluipschutterquote:
jammergenoegquote:Op maandag 30 juni 2008 09:49 schreef MarkM het volgende:
[..]
Whehe, ja! Ik volgde Bb.
Johnny is geen Ajax meer.
Jaquote:
Heb nu de nuvaring.. kan minder makkelijk overslaan (doorbraak dan), dat is wel kut.. maar qua last ervan, verschilt het bij mij weinig ivm de pilquote:Op maandag 30 juni 2008 09:50 schreef Jipje het volgende:
Dat wil ik ook wel
Niet dat ik chago ben hoor, maar heb wel (met pil had ik dat) last van buikkramp. Ben dus benieuwd of dat nu weer minder wordt
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:49 schreef MarkM het volgende:
[..]
Whehe, ja! Ik volgde Bb.
Johnny is geen Ajax meer.
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Goedemorgen nieuweling![]()
Jij loopt stage?
Dat weet ik wel zeker.. dat heeft meestal een paar maanden nodigquote:Op maandag 30 juni 2008 09:51 schreef Jipje het volgende:
JaHij zit er nu een week in en ben ondertussen al anderhalve week ongesteld... Maarja, wenperiode zullen we het maar op houden
zekerquote:Op maandag 30 juni 2008 09:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
hele dat in de zon in het zand en met een flinke wind.. ja dan is het opeens een sluipschutter
Hmm, ik had idd na een jaar ofzo, dat ik ineens veel minder menstrueerde met de nuvaring (toen was ik bang dat ik zwanger wasquote:Op maandag 30 juni 2008 09:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb nu de nuvaring.. kan minder makkelijk overslaan (doorbraak dan), dat is wel kut.. maar qua last ervan, verschilt het bij mij weinig ivm de pil
Ik moet em 3 maanden de kans gevenquote:Op maandag 30 juni 2008 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.. dat heeft meestal een paar maanden nodig
ehm....werkend leren....dat doen we op stage ook...alleen worden we niet betaaldquote:Op maandag 30 juni 2008 09:52 schreef MarkM het volgende:
[..]
.
Niet echt, werkend leren ook goed?
En verveelde me een beetje!
Lol, wilde net vragen waarom je dan weer was overgestaptquote:Op maandag 30 juni 2008 09:53 schreef Jipje het volgende:
Hmm, ik had idd na een jaar ofzo, dat ik ineens veel minder menstrueerde met de nuvaring (toen was ik bang dat ik zwanger was) En ik had dus veel minder last van alle andere klachten. Nadat ik weer aan de pil was kreeg ik enorme buikkrampen, veel zwaardere menstruatie en volgens mij werd ik er nog chago van ook nog
![]()
En omdat ik in australie niet kan garanderen dat die pillen of ringen onder de 40 graden blijven, wilde ik de mirena proberen
Nee, het Beest Johnny, Johnny Heitingaquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lol, wilde net vragen waarom je dan weer was overgestapt
Maar je kunt ook volledig stoppen, en gewoon niet neuken in autstralie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
ik ben nu een idioot inderdaadquote:Op maandag 30 juni 2008 09:52 schreef Californium het volgende:
[..]
zekerJe voelt de warmte niet goed...maar je verbrand wel als een idioot
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:55 schreef Jipje het volgende:I know, maarja het is en blijft een optieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grr.. in m'n nieuwe truitje zit een gat
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:54 schreef Californium het volgende:
[..]
ehm....werkend leren....dat doen we op stage ook...alleen worden we niet betaald
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
daar moet je hoofd of armen doorheenquote:Op maandag 30 juni 2008 09:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
I know, maarja het is en blijft een optie
Echt een Cue-opmerkingquote:Op maandag 30 juni 2008 09:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
aaioverdebolgeeftsmilie...quote:
Uhm kan nog , want het kaartje zit er nog aanquote:
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
daar moet je hoofd of armen doorheen
Staat dat niet op het kaartje of de bon?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm kan nog , want het kaartje zit er nog aan![]()
![]()
Maar weet neit of die winkel ook in E'de zit, weet al niet meer waar ik hem gehaald heb
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:57 schreef Californium het volgende:
[..]
aaioverdebolgeeftsmilie...
Niet te hard natuurlijk anders doet het pijn
Oja.quote:Op maandag 30 juni 2008 09:54 schreef Californium het volgende:
[..]
ehm....werkend leren....dat doen we op stage ook...alleen worden we niet betaald
dat vast welquote:
Mooi is datquote:
gelukkig werd je bod niet geaccepteerdquote:
maar dan ontdek je het elke keer opnieuw met zo'n schrikreactie als net..quote:Op maandag 30 juni 2008 10:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat vast wel
Ach kijk wel, tis maar klein gaatje.. wss ga ik het strax toch vergeten
Nee hoor.. nu weet ik hetquote:Op maandag 30 juni 2008 10:01 schreef nicomart het volgende:
maar dan ontdek je het elke keer opnieuw met zo'n schrikreactie als net..
nou.. nou.. uhm.. ja..quote:Op maandag 30 juni 2008 10:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
gelukkig werd je bod niet geaccepteerd
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat vast wel
Ach kijk wel, tis maar klein gaatje.. wss ga ik het strax toch vergeten
Vergeten terug te brengenquote:
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
![]()
en zeker niet te hard over mijn ka.. uhm.. plek met dun haar
Nee, stekker erin geduwdquote:
quote:
Mwa, viel tegen, gewoon een paar fikse stoten en het is gefikstquote:
Zie je wel:quote:
Gelukkigquote:
Ah, niveau.quote:
Ja wel okequote:
Goedemorgenquote:
Stalker!quote:Op maandag 30 juni 2008 10:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja wel okesorry nog van m'n lastig val praktijken
Deanquote:
quote:
I knowquote:
Neen, een heuze Dean ML:quote:Op maandag 30 juni 2008 10:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dean
Wat was dat nou voor gitaar die je nieuw heb gekocht? Geen Flying V toch?
Cuequote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:29 schreef Deansensitized het volgende:
Cue
Alles goed hier met iedereen op deze mooie maandagmorgen?
quote:
Met slechte mensen gaat het altijd goed.quote:
Bij de ITS, de goedkoopste,.. zitten goed en doen het goedquote:Op maandag 30 juni 2008 10:37 schreef G.Fawkes het volgende:
Mijn oordopjes zijn alleen stukEn ben aan het twijfelen welke ik moet kopen...
Ik zou gewoon een nieuwe iPod kopen.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:37 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Met slechte mensen gaat het altijd goed.
Vergaderen zouden ze moeten verbiedenquote:Op maandag 30 juni 2008 10:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Achja het gaat wel oke, strax eens eten als die knoepers van een vergaderaars weg zijn
Die van creativ.. Heb ze al een half jaar en gebruik ze intensiefquote:Op maandag 30 juni 2008 10:37 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan de oude naar mij sturen, gooi ik hem wel voor je wegquote:
Ow vergaderen is niet erg.. doe er zelf niet aan meequote:Op maandag 30 juni 2008 10:39 schreef The_Dean het volgende:
Vergaderen zouden ze moeten verbieden
Blij dat ik het nog niet hoef
Wel ideaal, 14.00 tot 22.30, 's ochtends lekker beetje wakker worden achter Fok! enzo
Hahaquote:Op maandag 30 juni 2008 10:37 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Met slechte mensen gaat het altijd goed.
Haha nee, werpt nu zijn vruchten afquote:Op maandag 30 juni 2008 10:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow vergaderen is niet erg.. doe er zelf niet aan mee
Maar vind het zo'n stom gezicht als ik boterhammen ga eten en zij zitten te vergaderen..
Je bent niet voor niets een nachtmens geworden
Jazzquote:
Ik ga enkelt niet met zulks een jetsers op m'n briljante haar lopen.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:40 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb deze, klinken perfect
[ afbeelding ]
Gebruik ze al een jaar intensief achter de pc en voor de mp3speler/telefoon. Alleen nu ik altijd met de auto ga alleen achter de laptop, maar geen centje pijn. Kunnen ook wel redelijk hard. Ofniet, mam.
Het is maar net welk ritme je bevalt..quote:Op maandag 30 juni 2008 10:43 schreef The_Dean het volgende:
Haha nee, werpt nu zijn vruchten af
Maar op een of andere manier liggen die nachtdiensten en onregelmatige tijden [vroeger] me veel beter...
Jetsers doet me aan iets anders denkenquote:Op maandag 30 juni 2008 10:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga enkelt niet met zulks een jetsers op m'n briljante haar lopen.
Geef mij maar oordopjes, daar kan je tenminste ook stiekem mee luisteren
Vies meisjequote:Op maandag 30 juni 2008 10:46 schreef Californium het volgende:
Jetsers doet me aan iets anders denken
afwisseld ritme is toch wel het prettigstequote:Op maandag 30 juni 2008 10:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is maar net welk ritme je bevalt..
het doet jou er ook aan denken geef toequote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
afwisseld ritme is toch wel het prettigste
Pas nadat jij het zeiquote:Op maandag 30 juni 2008 10:48 schreef Californium het volgende:
het doet jou er ook aan denken geef toe
Die term ken ik ook wel iddquote:Op maandag 30 juni 2008 10:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Jetsers doet me aan iets anders denken
vastquote:
Dus jetsers mogen jou briljante haar niet aanrakenquote:
quote:
Die jetsers mogen dat welquote:Op maandag 30 juni 2008 10:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Dus jetsers mogen jou briljante haar niet aanraken
o....quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die jetsers mogen dat wel
Daar maak ik graag een uitzondering voor
Maar ik hem gewoon gemillimeterd haar, dus valt niks te bedervenquote:Op maandag 30 juni 2008 10:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga enkelt niet met zulks een jetsers op m'n briljante haar lopen.
Geef mij maar oordopjes, daar kan je tenminste ook stiekem mee luisteren
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja ach, ik ben ook de moeilijkste niet
Ik weet niet wat voor onfatsoenlijke oordopjes je gehad hebt maar ik heb geen problemen met die van mij. Ik hou gewoon niet van grote dingen op m'n hoofd, tenzij het een hoed isquote:Op maandag 30 juni 2008 10:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ik hem gewoon gemillimeterd haar, dus valt niks te bederven
En als ik iets luister wil ik het graag goed horen, en dat schelle getetter van die kleine dingen krijg ik alleen maar hoofdpijn van
Dat zeker niet.... afwisselend is okequote:
dankuquote:Op maandag 30 juni 2008 10:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zeker niet.... afwisselend is oke
Mooi....quote:
Feit blijft wel dat een koptelefoon gewoon beter geluid heeft dan oordopjes (hoe goed ze ook zijn).quote:Op maandag 30 juni 2008 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor onfatsoenlijke oordopjes je gehad hebt maar ik heb geen problemen met die van mij. Ik hou gewoon niet van grote dingen op m'n hoofd, tenzij het een hoed is
Mijn oordopjes zijn prima, goed geluid, goeie dingen
Altijd de goedkoopste bij de Mediamarktquote:Op maandag 30 juni 2008 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor onfatsoenlijke oordopjes je gehad hebt maar ik heb geen problemen met die van mij. Ik hou gewoon niet van grote dingen op m'n hoofd, tenzij het een hoed is
Mijn oordopjes zijn prima, goed geluid, goeie dingen
Hangt er vanafquote:Op maandag 30 juni 2008 10:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Altijd de goedkoopste bij de Mediamarkt
Had een hele poos een paar van Philips, en die klonken best goed
Anderen opzich ook wel, maar na een half uur in te hebben gaan die kleine dingen altijd zeer doen
Mja.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:57 schreef jna het volgende:
[..]
Feit blijft wel dat een koptelefoon gewoon beter geluid heeft dan oordopjes (hoe goed ze ook zijn).
Het klinkt in iedergeval fout genoegquote:Op maandag 30 juni 2008 10:59 schreef G.Fawkes het volgende:
ik de skullcandy smokin' buds moet kopen...
Het is wat je er voor over hebt. Ik vind een koptelefoon niet zo fijn. Ik heb al een klein hoofd dus dat ziet er niet uit. En een beetje inears geven ook aardig geluid...quote:Op maandag 30 juni 2008 10:57 schreef jna het volgende:
[..]
Feit blijft wel dat een koptelefoon gewoon beter geluid heeft dan oordopjes (hoe goed ze ook zijn).
heb een setje aangeschaft voor 90 euro, maar daar ben ik echt heel blij mee. Bij mijn iphone zaten gewoon die standaard dingen van apple, maar die zijn inderdaad brak. Heb een duur setje laten overkomen uit Amerika en dat was echt bizar. Zoveel beter, echt een verademingquote:Op maandag 30 juni 2008 10:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Altijd de goedkoopste bij de Mediamarkt
Had een hele poos een paar van Philips, en die klonken best goed
Anderen opzich ook wel, maar na een half uur in te hebben gaan die kleine dingen altijd zeer doen
Naar zoiets was ik jaren op zoek. Ik kon alleen maar van die te kleine net niet helemaal dingen vinden. Maar nu heb ik ze eigenlijk niet meer nodig, want het wordt niet koud meerquote:Op maandag 30 juni 2008 10:40 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb deze, klinken perfect
[ afbeelding ]
Gebruik ze al een jaar intensief achter de pc en voor de mp3speler/telefoon. Alleen nu ik altijd met de auto ga alleen achter de laptop, maar geen centje pijn. Kunnen ook wel redelijk hard. Ofniet, mam.
Ze blijven wel goed zitten, en geven idd een veel beter geluid. Het volume kan ook ineens omlaag... Of ze kunnen juist veel harder, net hoe je het bekijktquote:Op maandag 30 juni 2008 11:01 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dat zijn van die dingen met van die toeters erop, ofniet? Dat vind ik dan ook weer niks...
Vaak is dat juist een uitkomstquote:Op maandag 30 juni 2008 11:01 schreef Cuegirllie het volgende:
van die inear dingen.. vind ik vaak dat het je teveel van de buitenwereld afsluit.. Ook niet heel prettig
quote:
Ook een voordeel van die dingen tijdens de winter jaquote:Op maandag 30 juni 2008 11:01 schreef Jipje het volgende:
[..]
Naar zoiets was ik jaren op zoek. Ik kon alleen maar van die te kleine net niet helemaal dingen vinden. Maar nu heb ik ze eigenlijk niet meer nodig, want het wordt niet koud meer
Zeker in de trein of busquote:
Vinden veel mensen van wel ja.. maar als ik op de fiets zit en ik heb die doppen in hoor ik graag nog wat omgevingsgeluid..quote:
Precies, ik had altijd kouwe oren, en oordopjes helpen daar niet tegen. Ik weiger een muts op te zetten (veeeeeeeeeeeeel te warm, en te idioot) en oorwarmers is al helemaal een no-goquote:Op maandag 30 juni 2008 11:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ook een voordeel van die dingen tijdens de winter ja
Inderdaadquote:Op maandag 30 juni 2008 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vinden veel mensen van wel ja.. maar als ik op de fiets zit en ik heb die doppen in hoor ik graag nog wat omgevingsgeluid..
vind het sowieso wel lekker om gewoon nog wat van je omgeving te horen, weet je wanneer je mensen moet gaan afluisteren in de trein
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vinden veel mensen van wel ja.. maar als ik op de fiets zit en ik heb die doppen in hoor ik graag nog wat omgevingsgeluid..
vind het sowieso wel lekker om gewoon nog wat van je omgeving te horen, weet je wanneer je mensen moet gaan afluisteren in de trein
Altijd maar 1 dopje in op de fietsquote:Op maandag 30 juni 2008 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Niet voor het afluisteren, maar ik hoor ook graag wat er om me heen gebeurdquote:vind het sowieso wel lekker om gewoon nog wat van je omgeving te horen, weet je wanneer je mensen moet gaan afluisteren in de trein
Ik ben zoo blij dat ik altijd mijn oordopjes en mijn muziek heb in de trein! ik kan niet tegen mensen die tegen je aanlullen of domme verhalen / opmerkingen maken of lopen te klagen dat er weer vertraging is( JE GAAT MET DE TREIN, DAN KUN JE ER NU EENMAAL OP REKENEN DAT JE VERTRAGING HEBTquote:Op maandag 30 juni 2008 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dan denken ze dat je gewoon naar de muziek luistertquote:Op maandag 30 juni 2008 11:05 schreef jna het volgende:
Ik doe ook vaak genoeg m'n mp3 speler uit om goed te kunnen horen wat andere mensen om me heen te vertellen hebben
Hoe kan je nou maar 1 dopje indoen? Dan zou ik bij sommige nummers de helft van de instrumenten missenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd maar 1 dopje in op de fiets
[..]
Niet voor het afluisteren, maar ik hoor ook graag wat er om me heen gebeurd
Halleluja! Praise the lord music!quote:Op maandag 30 juni 2008 11:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben zoo blij dat ik altijd mijn oordopjes en mijn muziek heb in de trein! ik kan niet tegen mensen die tegen je aanlullen of domme verhalen / opmerkingen maken of lopen te klagen dat er weer vertraging is( JE GAAT MET DE TREIN, DAN KUN JE ER NU EENMAAL OP REKENEN DAT JE VERTRAGING HEBT) dus amen voor oordopjes en muziek
Ze hoeven ook niet tegen mij aan te gaan praten.. maar ik heb gemerkt dat vieze mannetjes zich niks aantrekken van doppen in je orenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:06 schreef Californium het volgende:
Ik ben zoo blij dat ik altijd mijn oordopjes en mijn muziek heb in de trein! ik kan niet tegen mensen die tegen je aanlullen of domme verhalen / opmerkingen maken of lopen te klagen dat er weer vertraging is( JE GAAT MET DE TREIN, DAN KUN JE ER NU EENMAAL OP REKENEN DAT JE VERTRAGING HEBT) dus amen voor oordopjes en muziek
Totdat je je muziek weer aanzet en blijkt dat het nogal hard stond waarna iedereen om je heen hoort dat je je muziek weer aanzetquote:Op maandag 30 juni 2008 11:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dan denken ze dat je gewoon naar de muziek luistertAltijd goed
Ik heb dat nieuwe model oordopjes van Apple en dat zijn heel degelijke dingen.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
heb een setje aangeschaft voor 90 euro, maar daar ben ik echt heel blij mee. Bij mijn iphone zaten gewoon die standaard dingen van apple, maar die zijn inderdaad brak. Heb een duur setje laten overkomen uit Amerika en dat was echt bizar. Zoveel beter, echt een verademing
Treinenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:06 schreef Californium het volgende:
[..]
haha.. daar heb ik maar zeer zelden last van ..quote:Op maandag 30 juni 2008 11:07 schreef jna het volgende:
Hoe kan je nou maar 1 dopje indoen? Dan zou ik bij sommige nummers de helft van de instrumenten missen
Daar is het juist handig, aangezien je bij normale dopjes een enorme ruis hebt door de langssuizende windquote:Op maandag 30 juni 2008 11:03 schreef Jipje het volgende:
[..]
Zeker in de trein of bus
Op de fiets is het vaak net iets minder handig
Vind meiden met een muts op juist zoquote:Op maandag 30 juni 2008 11:05 schreef Jipje het volgende:
[..]
Precies, ik had altijd kouwe oren, en oordopjes helpen daar niet tegen. Ik weiger een muts op te zetten (veeeeeeeeeeeeel te warm, en te idioot) en oorwarmers is al helemaal een no-goDus ik dacht, waarom niet gewoon mn oordopjes combineren met oorwarmers, ideaal
Maarja, dan ging ik kijken, en dan vond ik alleen van die absurde dingen, zo net te klein, zo van, ik wil wel maar ik durf niet, of roze.... of een andere idiote kleur... Of ze waren gewoon over de honderd euro, en dat is meer dan mn ipod kost
Dus dat vond ik ook absurd... Maar nu ga ik alleen maar zomer tegemoet (tenzij het in oktober al winter is, dan kom ik er weer op terug
)
Wat kostte deze dean?
Bij sommige nummers is het niet altijd even leuk, maar beter als elke keer een hartverzakking als er een auto opeens vlak langs je rijdtquote:Op maandag 30 juni 2008 11:07 schreef jna het volgende:
Hoe kan je nou maar 1 dopje indoen? Dan zou ik bij sommige nummers de helft van de instrumenten missen
Je kunt tijdens dat je de muziek aan hebt, even de doppen uit je oren halen en luisteren wat de omgeving hoort.. in iedergeval weet je dan wel of je heel erg stoort of haast niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:08 schreef jna het volgende:
Totdat je je muziek weer aanzet en blijkt dat het nogal hard stond waarna iedereen om je heen hoort dat je je muziek weer aanzet
Maar dan schettert de ander de mensen tegemoedquote:Op maandag 30 juni 2008 11:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha.. daar heb ik maar zeer zelden last van ..1 dopje rules
Misschien ben ik gewoon niet zo'n aso die dat ding fucking hard heeft staanquote:Op maandag 30 juni 2008 11:10 schreef Bravebart het volgende:
Maar dan schettert de ander de mensen tegemoed
Dude, moderne [pop]muziek is allemaal centraal uitgemixed, dus dan heb je daar geen last vanquote:Op maandag 30 juni 2008 11:07 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb dat eens getest, maar hoe hard moet je ze dan wel niet zettenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:10 schreef Bravebart het volgende:
Maar dan schettert de ander de mensen tegemoed
Gewoon de muziek wat zachter zetten.. In de auto staat de muziek bij mij ook nooit hard aan.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:07 schreef jna het volgende:
[..]
In dit topic welquote:Op maandag 30 juni 2008 11:11 schreef Yesse het volgende:
Ik kan met zekerheid zeggen dat hij geen oud vrouwtje is![]()
Fout, je oor is een soort, um ja, trechter?? Hij schettert harder terug als je hem in je oor hebt dan los in je handquote:Op maandag 30 juni 2008 11:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je kunt tijdens dat je de muziek aan hebt, even de doppen uit je oren halen en luisteren wat de omgeving hoort.. in iedergeval weet je dan wel of je heel erg stoort of haast niet.
Daarbij kan het ook zijn dat je gewoon een goed nr ineens opzet die keihard moet
Wat is hard?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gewoon de muziek wat zachter zetten.. In de auto staat de muziek bij mij ook nooit hard aan.
En je hebt ook rare mensen in de trein waar ik me dan liever niets voor aantrek! Heb een keer naast iemand gezeten die haar tanden poetste en de tandpasta uitspugde in een zakje en dat tussen de stoelen stopte en vervolgens aan haar ehm...poes zat te krabbenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet tegen mij aan te gaan praten.. maar ik heb gemerkt dat vieze mannetjes zich niks aantrekken van doppen in je oren![]()
En idd, mensen moeten niet zo zeuren! wees blij dat het bestaat
Vind het erger wanneer mensen in de trein beginnen te zingen/neurieen/fluiten of wat dan ook
http://www.beyerdynamic.d(...)ucts/headphones.htmlquote:Op maandag 30 juni 2008 11:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vind meiden met een muts op juist zo
Deze was een schrikbarende 15 euro.
Al ben ik nu wel opzoek naar een echt goede, zeker omdat ik straks thuis gitaren/band dingen wil opnemen enzo, en als je dan tot laat in de nacht zit te mixen en masteren is een koptelefoon wel ideaal![]()
Jazz daar misschien tips voor?
dat dusquote:Op maandag 30 juni 2008 11:11 schreef Piles het volgende:
Ik heb dat eens getest, maar hoe hard moet je ze dan wel niet zetten![]()
Dat valt best mee hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 11:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb dat eens getest, maar hoe hard moet je ze dan wel niet zetten![]()
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:12 schreef Californium het volgende:
En je hebt ook rare mensen in de trein waar ik me dan liever niets voor aantrek!
[...]
dat zou heel goed kunnen, maar het geeft je wel een indicatie hequote:Op maandag 30 juni 2008 11:12 schreef The_Dean het volgende:
Fout, je oor is een soort, um ja, trechter?? Hij schettert harder terug als je hem in je oor hebt dan los in je hand
Mja, sommige lijken echt een lek te hebben van 95% ofsoquote:Op maandag 30 juni 2008 11:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat dus![]()
Oke sommige oordoppen laten meer lawaai door dan anderen, maar komop, je hoort toch wel als je ze even uit doet, hoeveel overlast je ermee bezorgd. Dan gewoon wat zachter zetten..
Zat altijd 1 meisje in de bus, waarvan je je afvroeg of ze geen speakers gebruikten, want daarbij kon je echt alles horen
Het zou ook alleen bij sommige nummers zijn. Maar sowieso veranderd de links/rechts balans af en toe in sommige (moderne) nummer.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, moderne [pop]muziek is allemaal centraal uitgemixed, dus dan heb je daar geen last van
Dan heb ik dus gewoon hele goede oordopjesquote:Op maandag 30 juni 2008 11:14 schreef Bravebart het volgende:
Mja, sommige lijken echt een lek te hebben van 95% ofso
Idd jaquote:Op maandag 30 juni 2008 11:14 schreef Bravebart het volgende:
Sommige mensen hequote:
Dat laatste heb ik ook wel gehadquote:Op maandag 30 juni 2008 11:12 schreef Californium het volgende:
[..]
En je hebt ook rare mensen in de trein waar ik me dan liever niets voor aantrek! Heb een keer naast iemand gezeten die haar tanden poetste en de tandpasta uitspugde in een zakje en dat tussen de stoelen stopte en vervolgens aan haar ehm...poes zat te krabben![]()
Iemand die haar nagels aan het vijlen en lakken was...iemand die zo ongelooflijk naar zweet stonk dat ik bijna ven me stokkie ging...en iemand die haar volledige gezicht aan het volplamuren was met allerlei middeltjes en poedertjes en potloden en lipgloss en shit
Kanquote:Op maandag 30 juni 2008 11:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan heb ik dus gewoon hele goede oordopjes
Vaak van die irritante hardcore muziek... Vraag me af of die mensen al bijna doof zijn dat ze het zo hard moeten zettenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En zie dat maar eens uit te leggenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:16 schreef Bravebart het volgende:
Inclusief 3 verschillende luchtjes, waar ik de helft van in mn gezicht kreeg
irritant is dat hequote:Op maandag 30 juni 2008 11:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook wel gehadZo'n barbie die naast me ging zitten en haar complete beautycase begon uit te pakken
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Vaak van die irritante hardcore muziek... Vraag me af of die mensen al bijna doof zijn dat ze het zo hard moeten zetten
Hey, die DT 880 PRO is wel tofquote:Op maandag 30 juni 2008 11:12 schreef jna het volgende:
[..]
http://www.beyerdynamic.d(...)ucts/headphones.html
Deze vind ik echt![]()
Wel duur maar als je ze wilt gebruiken voor een studio zeker het geld waard.
quote:
Mn moeder zei wel: zozo, 3 verschillende vandaag?quote:
aha vandaarquote:
Ach sommige mensen doen het de hele dag doorquote:Op maandag 30 juni 2008 11:18 schreef Californium het volgende:
[..]
irritant is dat hesta s'morgens een uur eerder op en doe dat thuis
Als je weet hoe hard de muziek tegenwoordig op die feesten staatquote:
Vrouwen die zich opmaken in de trein... Ooit eens moest de trein een noodstop maken.. en hup een streep lippenstift op de wang.. Probeer dan maar eens 30 minuten je lach in te houdenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook wel gehadZo'n barbie die naast me ging zitten en haar complete beautycase begon uit te pakken
http://www.feedback.nl/?id=26&a=96quote:Op maandag 30 juni 2008 11:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey, die DT 880 PRO is wel tof
Wat kost zo'n Beyer gemiddeld?
Ik heb het ook wel eens in de trein gedaanquote:Op maandag 30 juni 2008 11:18 schreef Californium het volgende:
irritant is dat hesta s'morgens een uur eerder op en doe dat thuis
vraag me dan altijd af waarom ze het nodig hebben...of ze zo'n lelijke kop hebben dat het moet ofzo?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach sommige mensen doen het de hele dag door
Ach welnee, pure stoerdoenerij. Kijk mij eens even hardcore zijn en die rommel hard luisteren. Hoe meer mensen zich er aan ergeren, hoe stoerder ze zijn.quote:
uhhh wat zeg je... dat was 3 uur na Sensation..quote:Op maandag 30 juni 2008 11:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je weet hoe hard de muziek tegenwoordig op die feesten staat
Gewenning.. met minder de deur niet meer uitdurven..quote:Op maandag 30 juni 2008 11:22 schreef Californium het volgende:
vraag me dan altijd af waarom ze het nodig hebben...of ze zo'n lelijke kop hebben dat het moet ofzo?
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vrouwen die zich opmaken in de trein... Ooit eens moest de trein een noodstop maken.. en hup een streep lippenstift op de wang.. Probeer dan maar eens 30 minuten je lach in te houden
stomd laatst op het beestfeest bij de speaker....maar je voelde het gewoon dreunen in je oren dus daar naar een tijdje weggegaan maar duurde mijns inziens te lang...een vriend van een vriendin vond het wel prima en had er geen last van...omdat hij regelmatig bij hard optredens bijd e speakers stond...quote:Op maandag 30 juni 2008 11:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is het ook wel jaquote:Op maandag 30 juni 2008 11:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ach welnee, pure stoerdoenerij. Kijk mij eens even hardcore zijn en die rommel hard luisteren. Hoe meer mensen zich er aan ergeren, hoe stoerder ze zijn.
Zat zo lekker en het was druk in de treinquote:Op maandag 30 juni 2008 11:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]Gewoon knetterhard uitlachen en wegrennen
Ze worden steeds dover, dus moet het wel steeds harderquote:Op maandag 30 juni 2008 11:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je normaal bij een speaker gaat staan, ben je in 1 minuut discodoofquote:Op maandag 30 juni 2008 11:24 schreef Californium het volgende:
[..]
stomd laatst op het beestfeest bij de speaker....maar je voelde het gewoon dreunen in je oren dus daar naar een tijdje weggegaan maar duurde mijns inziens te lang...een vriend van een vriendin vond het wel prima en had er geen last van...omdat hij regelmatig bij hard optredens bijd e speakers stond...Gezond joh
White neem ik aanquote:Op maandag 30 juni 2008 11:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhhh wat zeg je... dat was 3 uur na Sensation..
als ik zonder make-up de deur uitga ziet niemand het verschil....enigste wat erop gaat is mascara en aangezien ik wel vaker haast heb heb ik het eigenlijk vaker niet op dan wel...quote:Op maandag 30 juni 2008 11:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens in de trein gedaanMaar gelukkig gebruik ik maar weinig spul en ben ik binnen 5 minuten klaar
naturel...quote:Op maandag 30 juni 2008 11:26 schreef Californium het volgende:
[..]
als ik zonder make-up de deur uitga ziet niemand het verschil....enigste wat erop gaat is mascara en aangezien ik wel vaker haast heb heb ik het eigenlijk vaker niet op dan wel...
kan ookquote:Op maandag 30 juni 2008 11:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewenning.. met minder de deur niet meer uitdurven..
Ik probeer altijd het geluid dat uit de oordoppen komt zo minimaal te behouden voor de medereizigers.. en dat lukt gelukkig altijd.. mede omdat ik ook een geluidslimiet heb ingesteld op mijn iPod.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ach welnee, pure stoerdoenerij. Kijk mij eens even hardcore zijn en die rommel hard luisteren. Hoe meer mensen zich er aan ergeren, hoe stoerder ze zijn.
Yepquote:
Dat ookquote:Op maandag 30 juni 2008 11:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze worden steeds dover, dus moet het wel steeds harder
Uhm bij mij ook niet meer dan uh wat foundation (of hoe het spul ook mag heten, maar niet op m'n hele gezicht), mascara en oogpotlood.. ben je zo klaarquote:Op maandag 30 juni 2008 11:26 schreef Californium het volgende:
als ik zonder make-up de deur uitga ziet niemand het verschil....enigste wat erop gaat is mascara en aangezien ik wel vaker haast heb heb ik het eigenlijk vaker niet op dan wel...
is veel mooier...en wil ook geen spulletjes of poedertjes op me face smeren....raken je porien alleen van verstopt...quote:
Als het zo door gaat is White over 2 jaar hetzelfde als Sneakerzquote:Op maandag 30 juni 2008 11:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep
Zo best naar Black willen, omdat daar de line-up steeds sterker wordt en van white steeds minder
Waar je een groot verschil ziet tussen gezicht en hals.. dat niet door de zon komtquote:
Jep, en dat is daar het geval. Veel hard voor weinig geld, maar hoge entreeprijzen, dus dik incahsenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat ookAl lijkt de trend wel te zijn om steeds harder te moeten. En dat kan prima bij een kwalitatief goed geluidssysteem, maar als je al een kwalitatief wat minder systeem hebt staan, en dat harder zet, wordt dat echt heeel slecht voor je oren
dat is zo lelijkquote:Op maandag 30 juni 2008 11:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waar je een groot verschil ziet tussen gezicht en hals.. dat niet door de zon komt
vind ik ook....quote:
Ongeveer wel ja..quote:Op maandag 30 juni 2008 11:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als het zo door gaat is White over 2 jaar hetzelfde als Sneakerz
Op elke school loopt er wel zo'n wijf rond.. echt te lelijkquote:Op maandag 30 juni 2008 11:33 schreef Californium het volgende:
dat is zo lelijkWe hadden er ook 1 op school....Met hoog haar....Daar zat geen haartje verkeerd
en ze was zo lelijk door die make-up
En de kleren erbij maakten haar ook echt en barbie
En over 40 jaar loopt iedereen discodoof rondquote:Op maandag 30 juni 2008 11:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jep, en dat is daar het geval. Veel hard voor weinig geld, maar hoge entreeprijzen, dus dik incahsen
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op elke school loopt er wel zo'n wijf rond.. echt te lelijk
ja wat is dat nou voor heisa rond die kerel.. kan iemand dat kort eens uitleggen.. want ga niet tig topics doorlezen met een boel onzin ertussenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:35 schreef jna het volgende:
OMG die maddoxx is echt de sjaak. Ik zit nu nog een keer die topics te lezen
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ongeveer wel ja..
Vroeger had je nog een mooie lijn, dat doorgetrokken kon worden naar Black. (opbouwend van club naar trance en van hardtrance naar hardstyle etc) Nu wordt het gat steeds groter.
Jij gaat een carriere move maken hoor ikquote:Op maandag 30 juni 2008 11:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En over 40 jaar loopt iedereen discodoof rondAls je nu dik wil cashen moet je audicien worden, dan verdien je goud geld tot je 70ste
Eensquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eens
In Zweden een boel barbiepoppen gezien. Zeker in de winter, die gaven bijna licht in het donker zoveel fluorisende kleuren hadden zij op
Schijnt een spel gejat te hebben en creditcardfraude hebben gepleegd en iets van 80 miljoen buit gemaakt te hebben.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ja wat is dat nou voor heisa rond die kerel.. kan iemand dat kort eens uitleggen.. want ga niet tig topics doorlezen met een boel onzin ertussen
Als het allemaal waar isquote:Op maandag 30 juni 2008 11:35 schreef jna het volgende:
OMG die maddoxx is echt de sjaak. Ik zit nu nog een keer die topics te lezen
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:36 schreef Yesse het volgende:
Hoiii
Hij heeft wel gelijkquote:Op maandag 30 juni 2008 11:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij gaat een carriere move maken hoor ik![]()
Ik ga wel iets genetisch fixen zodat je de discodoofheid kan fixenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij gaat een carriere move maken hoor ik![]()
Mag ik de eerste klant zijnquote:Op maandag 30 juni 2008 11:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga wel iets genetisch fixen zodat je de discodoofheid kan fixen
Ik zag een bijzonder aantrekkelijk meisje in de bus zitten en het eerst wat ik zei tegen een vriend van mij die achter me stond..... Zo, die lippen zijn roze, hij zei meteen...dat is echt niet te missen manquote:
Heeft blijkbaar een lek gevonden bij een bedrijf waardoor ie aan de creditcardgegevens kon komen van klanten. Nu schijnt ie 13 miljoen euro te hebben gejat.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ja wat is dat nou voor heisa rond die kerel.. kan iemand dat kort eens uitleggen.. want ga niet tig topics doorlezen met een boel onzin ertussen
en dat heeft ie hier lopen verkondigen en daardoor opgepakt?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:38 schreef PieterBas het volgende:
Schijnt een spel gejat te hebben en creditcardfraude hebben gepleegd en iets van 80 miljoen buit gemaakt te hebben.
Ik geloof het wel hoor. Mijn docent natuurkunde/scheikunde zei het op de mavo al. Werd er een test gedaan naar met klasgenoten die wel elke week uitgingen en de nerds die niet gingen. Sommige meiden konden sommige tonen niet meer horen, terwijl ik nog 15 toonfrequenties kon horen. (ging toen nog niet uit)quote:Op maandag 30 juni 2008 11:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijkAlleen gelooft niemand het..
Je weet niet of je er niet opeens allemaal enge ziektes van krijgt hequote:
Nietquote:Op maandag 30 juni 2008 11:40 schreef jna het volgende:
Nu vraag ik me af: HOE KAN JE IN GODSNAAM 13 MILJOEN UITGEVEN ZONDER DAT IEMAND HET MERKT?!
Nee hij gebruikte overal dezelfde nicknamequote:Op maandag 30 juni 2008 11:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en dat heeft ie hier lopen verkondigen en daardoor opgepakt?
Erg slimquote:Op maandag 30 juni 2008 11:43 schreef jna het volgende:
Nee hij gebruikte overal dezelfde nickname![]()
Plus dat ie het op irc kanalen wel openbaar maakte tegen vrienden
Nee, dat niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en dat heeft ie hier lopen verkondigen en daardoor opgepakt?
Ik denk niet dat ie het op z'n easyblue rekening had staanquote:Op maandag 30 juni 2008 11:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet
Maar sowieso als je zoveel geld op de bank hebt staan, gaan zij je toch ook lastig vallen met van alles lijkt me?
Sowieso nog niet opgepakt enzo?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:43 schreef PieterBas het volgende:
Nee, dat niet.
Ik hoor ook bijna tot geen echt hoog, vanaf 15 kHz is het wel gebeurd... piepende tv's enzo hoor ik nietquote:Op maandag 30 juni 2008 11:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik geloof het wel hoor. Mijn docent natuurkunde/scheikunde zei het op de mavo al. Werd er een test gedaan naar met klasgenoten die wel elke week uitgingen en de nerds die niet gingen. Sommige meiden konden sommige tonen niet meer horen, terwijl ik nog 15 toonfrequenties kon horen. (ging toen nog niet uit)
Je weet het blijkbaar maar nooit bij hemquote:Op maandag 30 juni 2008 11:43 schreef jna het volgende:
Ik denk niet dat ie het op z'n easyblue rekening had staan
Denk niet dat dat gaatquote:Op maandag 30 juni 2008 11:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga wel iets genetisch fixen zodat je de discodoofheid kan fixen
* meldtquote:Op maandag 30 juni 2008 11:43 schreef jna het volgende:
[..]
Nee hij gebruikte overal dezelfde nickname![]()
Plus dat ie het op irc kanalen wel openbaar maakte tegen vrienden
Jawel, hij is vorige week ergens opgepakt. Toen is het in de media gekomen dat er een nederlandse hacker was genaamd maddoxx. Tjah toen was de link snel gemaakt naar de fok-userquote:
Misschien ook wel prettigquote:Op maandag 30 juni 2008 11:44 schreef The_Dean het volgende:
Ik hoor ook bijna tot geen echt hoog, vanaf 15 kHz is het wel gebeurd... piepende tv's enzo hoor ik niet
Ja maar jij bent natuurlijk wel de über-specialist op dat gebied.. Ik vertrouw je welquote:Op maandag 30 juni 2008 11:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je weet niet of je er niet opeens allemaal enge ziektes van krijgt hehet blijft wel genetisch klooien
Volgens mij was dat bij Steam.. Nou ja, het simpelste is om niet al te je geld in een keer uitgeven maar ik kleinere porties. Als je als 20jarige pikkie bij je locale Aston Martin, Ferrari of Bugatti dealer aan komt zetten... dan zullen ze heus wel even de FIOD op je afsturenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:40 schreef jna het volgende:
[..]
Heeft blijkbaar een lek gevonden bij een bedrijf waardoor ie aan de creditcardgegevens kon komen van klanten. Nu schijnt ie 13 miljoen euro te hebben gejat.
Nu vraag ik me af: HOE KAN JE IN GODSNAAM 13 MILJOEN UITGEVEN ZONDER DAT IEMAND HET MERKT?!
Aah kijk aanquote:Op maandag 30 juni 2008 11:45 schreef jna het volgende:
Jawel, hij is vorige week ergens opgepakt. Toen is het in de media gekomen dat er een nederlandse hacker was genaamd maddoxx. Tjah toen was de link snel gemaakt naar de fok-user
Ik geloof het wel hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 11:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijkAlleen gelooft niemand het..
Bij jou komt het door het podium neem ik aan?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik hoor ook bijna tot geen echt hoog, vanaf 15 kHz is het wel gebeurd... piepende tv's enzo hoor ik niet
Maarja, tijdens stage wel lastig... kom je bij de klant thuis... Meneer, mijn tv piept!quote:
Verhaal gaat ook dat ie het heeft opgemaakt aan tv's, laptops en aan *nu komt het* POKERquote:Op maandag 30 juni 2008 11:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij was dat bij Steam.. Nou ja, het simpelste is om niet al te je geld in een keer uitgeven maar ik kleinere porties. Als je als 20jarige pikkie bij je locale Aston Martin, Ferrari of Bugatti dealer aan komt zetten... dan zullen ze heus wel even de FIOD op je afsturen
Naja, altijd al wat geweest, maar denk inderdaad dat al dat oefenen en spelen niet heel goed is geweest...quote:Op maandag 30 juni 2008 11:46 schreef jna het volgende:
[..]
Bij jou komt het door het podium neem ik aan?
Miljoenen vergokkenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:47 schreef jna het volgende:
[..]
Verhaal gaat ook dat ie het heeft opgemaakt aan tv's, laptops en aan *nu komt het* POKER
Wat ben je dan een slechte pokerspeler als je dat verliest..quote:Op maandag 30 juni 2008 11:47 schreef jna het volgende:
[..]
Verhaal gaat ook dat ie het heeft opgemaakt aan tv's, laptops en aan *nu komt het* POKER
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat ben je dan een slechte pokerspeler als je dat verliest.....
Ik ga All-In met 13 miljoen... Ik weet het zeker dat ik de hand kan winnen..
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga All-In met 13 miljoen... Ik weet het zeker dat ik deze hand kan winnen..
Dan zou je denk ik wel wat mensen eruit bluffenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga All-In met 13 miljoen... Ik weet het zeker dat ik deze hand kan winnen..
SPOILER:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:51 schreef PieterBas het volgende:
Aangezien MaddoxX hier 47 posts heeft gemaakt.. moet onze ex-stagiair gesteund worden met een naamtopic of een referentie aan hem
Waar we geen miljoenen vergokken
Zal er net een oliesjeik zitten die "called"quote:Op maandag 30 juni 2008 11:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan zou je denk ik wel wat mensen eruit bluffen
Discodoofheid is ongeveer hetzelfde als gewone doofheid en dat valt genetisch wel te fixenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaater is geen genetisch oorzaak ervan het is gewoon een trauma dat dat ook heeft.... genetisch fixen wordt moeilijk
Poker.. de valkuil van alleman.. natuurlijk van die dikke tafels met hele hoge inzet.. ben je het zo kwijt.. maar hoe dom ben je danquote:Op maandag 30 juni 2008 11:47 schreef jna het volgende:
Ik wilde het net gaan voorstellenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:51 schreef PieterBas het volgende:
Aangezien MaddoxX hier 47 posts heeft gemaakt.. moet onze ex-stagiair gesteund worden met een naamtopic of een referentie aan hem
Waar we geen miljoenen vergokken
Of iemand met een royal flush... je weet maar nooitquote:Op maandag 30 juni 2008 11:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal er net een oliesjeik zitten die "called"
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar jij bent natuurlijk wel de über-specialist op dat gebied.. Ik vertrouw je wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |