Laten we nog maar een weekje daarmee wachtenquote:Op maandag 30 juni 2008 09:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
![]()
Lekker knus.. Samen ongesteld worden dan maar?
das ook een vrouwtjequote:
+ en.. das dubbelquote:
pff.. jullie zijn hier ook niet op elkaar afgestemd. Op zich wel prima voor de afwisseling natuurlijkquote:Op maandag 30 juni 2008 09:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Laten we nog maar een weekje daarmee wachten
quote:
Daaromquote:
bij mij is er toch niks aan te merken.. dus dat valt wel meequote:Op maandag 30 juni 2008 09:45 schreef nicomart het volgende:
pff.. jullie zijn hier ook niet op elkaar afgestemd. Op zich wel prima voor de afwisseling natuurlijk
quote:
In dit topic zekerquote:Op maandag 30 juni 2008 09:45 schreef Jipje het volgende:
Daarom
Maar nu is Bart er ook. Das dus ook een vrouwtje
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
pff.. jullie zijn hier ook niet op elkaar afgestemd. Op zich wel prima voor de afwisseling natuurlijk
Smoesjesquote:Op maandag 30 juni 2008 09:45 schreef nicomart het volgende:
ik bedoelde het promgrammeertechnisch.. Ik blijf redelijk nerd natuurlijk..
helemaal nix?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
bij mij is er toch niks aan te merken.. dus dat valt wel mee
Ik ga het afwachtenquote:Op maandag 30 juni 2008 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
bij mij is er toch niks aan te merken.. dus dat valt wel mee
Verbrandquote:Op maandag 30 juni 2008 09:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat mijn kop wel zeer doet ervan
Uhm nee niet echt iets wat ik kan bedenkenquote:
Hier altijd volgens mijquote:Op maandag 30 juni 2008 09:47 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zo, toch nog een topicreeks die snel gaat op FOK!
Goedemorgen!
Wat heb je nu dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:47 schreef Jipje het volgende:
Ik ga het afwachtenNieuwe anticonceptie, nieuw humeur?
Goedemorgen nieuwelingquote:Op maandag 30 juni 2008 09:47 schreef MarkM het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Euhm. Ook geen bloed?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm nee niet echt iets wat ik kan bedenken
Morgenquote:Op maandag 30 juni 2008 09:47 schreef MarkM het volgende:
Goedemorgen!
Niet dat iemand zietquote:
Mirenaquote:
ik heb ook praktisch nergens last vanquote:
dat is dus even afwachtenquote:Op maandag 30 juni 2008 09:49 schreef Jipje het volgende:
Mirena
Zeg uuhquote:Op maandag 30 juni 2008 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In dit topic zeker
Hij is een wat ouder, met rimpels vrouwtje
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:49 schreef Californium het volgende:
ik heb ook praktisch nergens last van
Dat wil ik ook welquote:Op maandag 30 juni 2008 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet dat iemand ziet
ik merk het soms wel, heel af en toe buikkrampen, maar volgens mij merkt de buitenwereld er niks van
Ow en ze kan goed zeurenquote:
welleens van gehoordquote:
hele dat in de zon in het zand en met een flinke wind.. ja dan is het opeens een sluipschutterquote:
jammergenoegquote:Op maandag 30 juni 2008 09:49 schreef MarkM het volgende:
[..]
Whehe, ja! Ik volgde Bb.
Johnny is geen Ajax meer.
Jaquote:
Heb nu de nuvaring.. kan minder makkelijk overslaan (doorbraak dan), dat is wel kut.. maar qua last ervan, verschilt het bij mij weinig ivm de pilquote:Op maandag 30 juni 2008 09:50 schreef Jipje het volgende:
Dat wil ik ook wel
Niet dat ik chago ben hoor, maar heb wel (met pil had ik dat) last van buikkramp. Ben dus benieuwd of dat nu weer minder wordt
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:49 schreef MarkM het volgende:
[..]
Whehe, ja! Ik volgde Bb.
Johnny is geen Ajax meer.
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Goedemorgen nieuweling![]()
Jij loopt stage?
Dat weet ik wel zeker.. dat heeft meestal een paar maanden nodigquote:Op maandag 30 juni 2008 09:51 schreef Jipje het volgende:
JaHij zit er nu een week in en ben ondertussen al anderhalve week ongesteld... Maarja, wenperiode zullen we het maar op houden
zekerquote:Op maandag 30 juni 2008 09:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
hele dat in de zon in het zand en met een flinke wind.. ja dan is het opeens een sluipschutter
Hmm, ik had idd na een jaar ofzo, dat ik ineens veel minder menstrueerde met de nuvaring (toen was ik bang dat ik zwanger wasquote:Op maandag 30 juni 2008 09:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb nu de nuvaring.. kan minder makkelijk overslaan (doorbraak dan), dat is wel kut.. maar qua last ervan, verschilt het bij mij weinig ivm de pil
Ik moet em 3 maanden de kans gevenquote:Op maandag 30 juni 2008 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.. dat heeft meestal een paar maanden nodig
ehm....werkend leren....dat doen we op stage ook...alleen worden we niet betaaldquote:Op maandag 30 juni 2008 09:52 schreef MarkM het volgende:
[..]
.
Niet echt, werkend leren ook goed?
En verveelde me een beetje!
Lol, wilde net vragen waarom je dan weer was overgestaptquote:Op maandag 30 juni 2008 09:53 schreef Jipje het volgende:
Hmm, ik had idd na een jaar ofzo, dat ik ineens veel minder menstrueerde met de nuvaring (toen was ik bang dat ik zwanger was) En ik had dus veel minder last van alle andere klachten. Nadat ik weer aan de pil was kreeg ik enorme buikkrampen, veel zwaardere menstruatie en volgens mij werd ik er nog chago van ook nog
![]()
En omdat ik in australie niet kan garanderen dat die pillen of ringen onder de 40 graden blijven, wilde ik de mirena proberen
Nee, het Beest Johnny, Johnny Heitingaquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lol, wilde net vragen waarom je dan weer was overgestapt
Maar je kunt ook volledig stoppen, en gewoon niet neuken in autstralie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
ik ben nu een idioot inderdaadquote:Op maandag 30 juni 2008 09:52 schreef Californium het volgende:
[..]
zekerJe voelt de warmte niet goed...maar je verbrand wel als een idioot
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:55 schreef Jipje het volgende:I know, maarja het is en blijft een optieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grr.. in m'n nieuwe truitje zit een gat
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:54 schreef Californium het volgende:
[..]
ehm....werkend leren....dat doen we op stage ook...alleen worden we niet betaald
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
daar moet je hoofd of armen doorheenquote:Op maandag 30 juni 2008 09:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
I know, maarja het is en blijft een optie
Echt een Cue-opmerkingquote:Op maandag 30 juni 2008 09:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
aaioverdebolgeeftsmilie...quote:
Uhm kan nog , want het kaartje zit er nog aanquote:
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
daar moet je hoofd of armen doorheen
Staat dat niet op het kaartje of de bon?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm kan nog , want het kaartje zit er nog aan![]()
![]()
Maar weet neit of die winkel ook in E'de zit, weet al niet meer waar ik hem gehaald heb
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:57 schreef Californium het volgende:
[..]
aaioverdebolgeeftsmilie...
Niet te hard natuurlijk anders doet het pijn
Oja.quote:Op maandag 30 juni 2008 09:54 schreef Californium het volgende:
[..]
ehm....werkend leren....dat doen we op stage ook...alleen worden we niet betaald
dat vast welquote:
Mooi is datquote:
gelukkig werd je bod niet geaccepteerdquote:
maar dan ontdek je het elke keer opnieuw met zo'n schrikreactie als net..quote:Op maandag 30 juni 2008 10:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat vast wel
Ach kijk wel, tis maar klein gaatje.. wss ga ik het strax toch vergeten
Nee hoor.. nu weet ik hetquote:Op maandag 30 juni 2008 10:01 schreef nicomart het volgende:
maar dan ontdek je het elke keer opnieuw met zo'n schrikreactie als net..
nou.. nou.. uhm.. ja..quote:Op maandag 30 juni 2008 10:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
gelukkig werd je bod niet geaccepteerd
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat vast wel
Ach kijk wel, tis maar klein gaatje.. wss ga ik het strax toch vergeten
Vergeten terug te brengenquote:
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
![]()
en zeker niet te hard over mijn ka.. uhm.. plek met dun haar
Nee, stekker erin geduwdquote:
quote:
Mwa, viel tegen, gewoon een paar fikse stoten en het is gefikstquote:
Zie je wel:quote:
Gelukkigquote:
Ah, niveau.quote:
Ja wel okequote:
Goedemorgenquote:
Stalker!quote:Op maandag 30 juni 2008 10:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja wel okesorry nog van m'n lastig val praktijken
Deanquote:
quote:
I knowquote:
Neen, een heuze Dean ML:quote:Op maandag 30 juni 2008 10:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dean
Wat was dat nou voor gitaar die je nieuw heb gekocht? Geen Flying V toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |