Eh wat?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:39 schreef sjerren het volgende:
[..]
Vooraleerst wordt op dezelfde dag sigaretten en tabak met 60 ct. verhoogt.
Tevens zal de pakjes weer minder inhoud krijgen.(tabak is nu 47,5 gr. Wordt 45 gr)
Ze komen nog wel even aan hun centjes hoor
Helaas zijn de meeste rokers gefrustreerd en moet er tussen het voor en hoofdgerecht nog even gerookt worden.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:01 schreef SHE het volgende:
Het is ook niet nodig.
De meeste etablissementen hebben een rookvoorziening en daarnaast kun je tijdens een diner best wel even niet roken.
Ik zie het probleem niet, maar ik ben dan ook een tevreden roker
Jeps!quote:Op maandag 30 juni 2008 14:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Eh wat?vandaag is de prijs van sigaretten weer met 60 cent verhoogd?
Willen ze dat het hele land massaal gaat stoppen met roken ofzeau?
allemaal jammerende kroegeigenaren en "live" gepresenteerd vanuit een kroeg waar toevallig iedereen rookt en elke klant even op een unieke manier kan mee delen hoe belachelijk en betuttelend dit verbod wel niet is... deze uitzending staat nu nog niet online, maar er komt heerlijk veel gejammer in voorquote:Kleine cafés te koop door rookverbod
Een flink aantal café-eigenaren ziet het niet meer zitten, het rookverbod dat morgen ingaat dwingt hen hun zaak te koop aan te bieden. De eigenaren voorspellen vanaf morgen veel minder klanten te kunnen bedienen. Vooral kleine cafés zijn de dupe van de nieuwe wet. Zij hopen op vrijstelling, zoals dat ook in België geregeld. EénVandaag ging wat drinken, in de kleine cafés die er volgens de eigenaren spoedig niet meer zullen zijn.
http://www.eenvandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=2&sid=33623&nav=33623,33621,33622,33620,0
Wat is daar raar aanquote:Op maandag 30 juni 2008 20:15 schreef MikeyMo het volgende:
ook zo mooi, een eigenaar van een klein kroegje; ja as dat rookverbod ingaat gaan ik failliet want dan blijven de klanten weg, ja zij gaan nog steeds uit maar ik kan de tent wel sluiten...
eh wtf; dus je klanten gaan na 1 juli naar andere kroegen toe en dat ligt dan aan het feit dat ze niet bij je mogen roken?
Je snapt wel dat het gaat om de gezondheid van niet-rokers toch?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:46 schreef wise het volgende:
vindt het maar triest dat rookverbod.
en dat zeg ik als niet-roker
Jankerds die niet tegen rook kunnen en zeggen dan hun kleding dat stinkt. Dan was je het toch de volgende dag
Roken hoort nou eenmaal bij het cafe. (in restaurant kan ik het nog enigzins begrijpen dat daar het verbod komt). Ik zal het missen, evenals mijn vrienden die dan even buiten moeten staan.
Dat zal nu wel geen probleem zijn aangezien het zomer is en iedereen buitenstaat. Maar als het weer kut weer wordt richting herft/winter/lente dan wel.
Leg mij AUB even uit waarom roken bij een café hoortquote:Op maandag 30 juni 2008 09:46 schreef wise het volgende:
vindt het maar triest dat rookverbod.
en dat zeg ik als niet-roker
Jankerds die niet tegen rook kunnen en zeggen dan hun kleding dat stinkt. Dan was je het toch de volgende dag
Roken hoort nou eenmaal bij het cafe. (in restaurant kan ik het nog enigzins begrijpen dat daar het verbod komt). Ik zal het missen, evenals mijn vrienden die dan even buiten moeten staan.
Dat zal nu wel geen probleem zijn aangezien het zomer is en iedereen buitenstaat. Maar als het weer kut weer wordt richting herft/winter/lente dan wel.
Van oudsher. Zoals bier in een cafe hoort. Supporters bij een voetbalwedstrijd, popcorn in de bioscoop, verlaagde BMW met een petje, shoarma met knoflooksaus etc.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Leg mij AUB even uit waarom roken bij een café hoort
Ik ben het met alles eens behalve dat sigaretje in het café.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Van oudsher. Zoals bier in een cafe hoort. Supporters bij een voetbalwedstrijd, popcorn in de bioscoop, verlaagde BMW met een petje, shoarma met knoflooksaus etc.
Wacht maar tot later in de week.... op maandagavond gaan niet zoveel mensen naar de kroeg. Zo tegen donderdagavond worden de kroegen voller, en zullen we vanzelf de klaagtopics van huilende rokers tegenkomen...quote:Op maandag 30 juni 2008 09:35 schreef DroogDok het volgende:
Er is niets leukers dan huilende verslaafden uit te lachen.
Maar helaas heb ik vandaga nog geen topic voorbij zien komen waarin rokers huien dat de vanaf morgen niet meer mogen roken in de horeca. De afgelopen maanden kwam je het ene na het andere topic tegen, maar nu we op de vooravond van het verbod staan, blijft het stil.
Klacht:
Rokers blijken weinig voorspelbaar met het openen van huiltopics.
Idem, wat is zo'n Lucky toch heerlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:53 schreef Susi het volgende:
Heb er zojuist maar een opgestoken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |