127 is boven mijn daggemiddelde hoor.quote:
Wie zeggen dat ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:31 schreef RadioSlut het volgende:
Wow die Pheno heeft ook aardig wat gebaggerd.
En dan zeggen mensen dat ik veel post
Slowchat Junk, R&P , GC , DIG , ja zo kan ik ook 300 posts plaatsenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:31 schreef RadioSlut het volgende:
Wow die Pheno heeft ook aardig wat gebaggerd.
En dan zeggen mensen dat ik veel post
Stomme_Eend downloadt elke nacht alle topics waarin de voorgaande dag is gepost. Dat duurt - om de server niet teveel te belasten - ongeveer anderhalf uur en daarna worden de statistieken berekend.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:21 schreef Knevelt het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan die stats Stomme_Eend?
is het niet makkelijker een dever te vragen een php pagina te maken waarin in iedere user staat die in die 24 uur gepost heeft. kost ietst mindere load.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Stomme_Eend downloadt elke nacht alle topics waarin de voorgaande dag is gepost. Dat duurt - om de server niet teveel te belasten - ongeveer anderhalf uur en daarna worden de statistieken berekend.
Gemiddeld aantal posts is niet leuk, zou beter gemiddeld aantal posts over afgelopen 30 dagen kunnen zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:46 schreef -Beer- het volgende:
Ik heb gewoon nog steeds gemiddeld 3 posts per dag. Ga nu bijna over de 5000 heen. Heeft me wel ongeveer 5 jaar gekost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |