Steer, my angel, zo blijven we altijd de silver lining zienquote:
als je genoeg drinkt dan heb je de volgende dag ook geen last meer van een pijnlijke nekquote:Op zondag 29 juni 2008 23:56 schreef SHE het volgende:
Lein die titel zuigt harder dan Jenna in wicked anthology![]()
Overigens heeft Isa gelijk. Naja, niet dat ik nu iets zinnigs ga toevoegen, maar mijn remedie tegen een pijnlijke rug is diclofenac en een shot whiskey. Beetje wandelen : klaar.
Lijkt erop toch?
Voor een zekere nek kun je ook drank gebruiken: Neem wodka en doordrenk een theedoek ermee.
Om je nek wikkelen en dan een wollen sjaal eromheen. Daarmee slapen.
Volgende dag is je pijn weg.
Maar goed, ik los dan ook echt alles op met drank
Verve heeft 1 grote hit gehad, alleen de inkomsten van die plaat gaan allemaal naar de Rolling Stonesquote:Op maandag 30 juni 2008 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Wie heeft er hier nog meer een zere nek?
Talk or it didn't happen
The verve nu op G'bury, niet echt lelijk
Ow mocht je er aanstonds meer over weten dan houd ik me aanbevolen..quote:Op maandag 30 juni 2008 00:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Nog even een tvp voor morgen want ik duik straks mijn nest in.
Schoonouders zijn gevoederd en voldaan vertrokken en we hebben lekker in de tuin gezeten.![]()
Iemand hier ervaring met spraaksoftware? Ik zit er ernstig over na te denken zoiets aan te schaffen maar het is allemaal zo duur dus ik wil wel een goede.
quote:Op maandag 30 juni 2008 00:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Iedereen een kusje op zijn zere lichaamsdelen!![]()
![]()
paar nummers(Its my life, Life's what you make it, such a shame verder ken ik niet direct titelsquote:Op maandag 30 juni 2008 00:11 schreef Bluezz het volgende:
Ze lijken in de verte soms op Talk Talk.
Weet niet of je dat nog wat zegt?
Idd, als je kotsend boven de plee hangt, voel je dat echt nietquote:Op maandag 30 juni 2008 00:02 schreef octopussy het volgende:
[..]
als je genoeg drinkt dan heb je de volgende dag ook geen last meer van een pijnlijke nek
quote:Op maandag 30 juni 2008 00:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Iedereen een kusje op zijn zere lichaamsdelen!![]()
![]()
Parkpop klinkt gezellig.Waaide het daar ook zo hard trouwens?
Naar wat ik begrepen heb is Dragon Naturally Speaking een heel goede maar die kost even bijna 200 euro.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ow mocht je er aanstonds meer over weten dan houd ik me aanbevolen..
Lijkt me nl. erg tof en handig.
bitterballenquote:Op maandag 30 juni 2008 00:19 schreef Leintjeuh het volgende:fuck ik heb een after-bier-vreet-kick nu. Iemand aanraders om deze trek te stillen?
Bakkie soepquote:Op maandag 30 juni 2008 00:19 schreef Leintjeuh het volgende:fuck ik heb een after-bier-vreet-kick nu. Iemand aanraders om deze trek te stillen?
wat een bedrag zegquote:Op maandag 30 juni 2008 00:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Naar wat ik begrepen heb is Dragon Naturally Speaking een heel goede maar die kost even bijna 200 euro.![]()
De illegale versie demois veelbelovend maar voor vista alleen in engels verkrijgbaar en ik wil het juist voor scripties e.d. dus dat is niet zo handig. Een openscource of freeware alternatief zou wel zo handig zijn voor mijn studentenbudget.
Stokbroodje met tapenade.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:19 schreef Leintjeuh het volgende:fuck ik heb een after-bier-vreet-kick nu. Iemand aanraders om deze trek te stillen?
Alle NSAID's zijn slecht voor je maag. Asperine, ibuprofen, diclofenac... Allemaal slecht. Paracetamol daarentegen is slechts slecht voor de lever, in grote doseringen (meer dan 8 tabletten per dag).Met 16 tabletten heb je al een garantie tot een langzame (3 weken durende) en pijnlijke (wegens kapotte lever) dood.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:24 schreef krakkemieke het volgende:
Diclofenac is haske slecht voor je maag.
Veel sterkte voor iedereen met allerlei pijn.........
Niet zo erg als vorig jaar toch??quote:
mmm voeg de bijsluiter bij...tenzij je met je beide pootjes omhoog wilt liggenquote:Op zondag 29 juni 2008 23:56 schreef SHE het volgende:
, niet dat ik nu iets zinnigs ga toevoegen, maar mijn remedie tegen een pijnlijke rug is diclofenac en een shot whiskey.
Voor een zekere nek kun je ook drank gebruiken: Neem wodka en doordrenk een theedoek ermee.
Laten we het bij mijn blauwe elleboog houden, OK?quote:Op maandag 30 juni 2008 00:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Wil ik eigenlijk wel weten waar ik iedereen nu gezoend heb?Ik bedoel... CF is op haar achterste de trap af gestuiterd... en wie weet wat anderen allemaal pijn doet...
16?quote:Op maandag 30 juni 2008 00:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Alle NSAID's zijn slecht voor je maag. Asperine, ibuprofen, diclofenac... Allemaal slecht. Paracetamol daarentegen is slechts slecht voor de lever, in grote doseringen (meer dan 8 tabletten per dag).Met 16 tabletten heb je al een garantie tot een langzame (3 weken durende) en pijnlijke (wegens kapotte lever) dood.
quote:Op zondag 29 juni 2008 23:59 schreef Ludootje het volgende:
Parkpop was idd gezellig vandaag... Singles meets CUL
Zonnebrand Isa, zonnebrand.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:31 schreef Isabeau het volgende:
Nee, het is maar een beetje verbrand en alleen op de zijkant van mijn linkerbeen (op mijn zij een boek gelezen).
En tegenwind is altijd irritant
Au revoirquote:Op maandag 30 juni 2008 00:31 schreef SHE het volgende:
Ik ga ook aftaaien. Morgen weer een grote dag.
Misschien wel mijn laatste.
Adieu!
8 gram paracetamol is al een zekerheid tot langzame pijnlijke dood. Beter kan je een paar slaappillen nemen en een plastic zak over je kop trekken zodra je slaperig begint te wordenquote:Op maandag 30 juni 2008 00:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
16?![]()
Dus als ik op een langzame en pijnlijke manier zelfmoord wil plegen moet ik 20 (better safe than sorry) parcetamolletjes nemen?
Slaap lekker lieverdquote:Op maandag 30 juni 2008 00:35 schreef Liejannuh het volgende:
Zonnebrand Isa, zonnebrand.
* Liejannuh mompelt iets over huidkanker en veroudering van de huid.
Ik ga mijn bed opzoeken. Truste lieverds!
quote:Op maandag 30 juni 2008 00:30 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Milou heeft mijn linkerschouder ingesmeerd vanmiddag.Die verbrandt de komende jaren niet meer.
Laatste werkdag neem ik aan? Niet je laatste dag op deze aarde mag ik hopen?quote:Op maandag 30 juni 2008 00:31 schreef SHE het volgende:
Ik ga ook aftaaien. Morgen weer een grote dag.
Misschien wel mijn laatste.
Adieu!
Lein, we zouden toch gaan slapen zeiden we netquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |