Steer, my angel, zo blijven we altijd de silver lining zienquote:
als je genoeg drinkt dan heb je de volgende dag ook geen last meer van een pijnlijke nekquote:Op zondag 29 juni 2008 23:56 schreef SHE het volgende:
Lein die titel zuigt harder dan Jenna in wicked anthology![]()
Overigens heeft Isa gelijk. Naja, niet dat ik nu iets zinnigs ga toevoegen, maar mijn remedie tegen een pijnlijke rug is diclofenac en een shot whiskey. Beetje wandelen : klaar.
Lijkt erop toch?
Voor een zekere nek kun je ook drank gebruiken: Neem wodka en doordrenk een theedoek ermee.
Om je nek wikkelen en dan een wollen sjaal eromheen. Daarmee slapen.
Volgende dag is je pijn weg.
Maar goed, ik los dan ook echt alles op met drank
Verve heeft 1 grote hit gehad, alleen de inkomsten van die plaat gaan allemaal naar de Rolling Stonesquote:Op maandag 30 juni 2008 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Wie heeft er hier nog meer een zere nek?
Talk or it didn't happen
The verve nu op G'bury, niet echt lelijk
Ow mocht je er aanstonds meer over weten dan houd ik me aanbevolen..quote:Op maandag 30 juni 2008 00:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Nog even een tvp voor morgen want ik duik straks mijn nest in.
Schoonouders zijn gevoederd en voldaan vertrokken en we hebben lekker in de tuin gezeten.![]()
Iemand hier ervaring met spraaksoftware? Ik zit er ernstig over na te denken zoiets aan te schaffen maar het is allemaal zo duur dus ik wil wel een goede.
quote:Op maandag 30 juni 2008 00:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Iedereen een kusje op zijn zere lichaamsdelen!![]()
![]()
paar nummers(Its my life, Life's what you make it, such a shame verder ken ik niet direct titelsquote:Op maandag 30 juni 2008 00:11 schreef Bluezz het volgende:
Ze lijken in de verte soms op Talk Talk.
Weet niet of je dat nog wat zegt?
Idd, als je kotsend boven de plee hangt, voel je dat echt nietquote:Op maandag 30 juni 2008 00:02 schreef octopussy het volgende:
[..]
als je genoeg drinkt dan heb je de volgende dag ook geen last meer van een pijnlijke nek
quote:Op maandag 30 juni 2008 00:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Iedereen een kusje op zijn zere lichaamsdelen!![]()
![]()
Parkpop klinkt gezellig.Waaide het daar ook zo hard trouwens?
Naar wat ik begrepen heb is Dragon Naturally Speaking een heel goede maar die kost even bijna 200 euro.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ow mocht je er aanstonds meer over weten dan houd ik me aanbevolen..
Lijkt me nl. erg tof en handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |