Je kan toch na een relatie nog goed contact hebben met elkaar, of heb jij met al je exen ruziequote:Op zondag 29 juni 2008 19:51 schreef LENUS het volgende:
En wat als het uitgaat? Tja, dan zit je dan met de rest van je leven met je ex aan het kerstdiner
Nee, maar om nu te zeggen dat ik een broer-zus contact met ze hebquote:Op zondag 29 juni 2008 20:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je kan toch na een relatie nog goed contact hebben met elkaar, of heb jij met al je exen ruzie
Ach, als ze allebij gek op elkaar zijn, ze zijn 18+ (hoewel dat bij sommige nog weinig zegt) dus lijkt me wel dat ze bij een eventuele beindiging van de relatie er goed mee om kunnen gaan.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:13 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nee, maar om nu te zeggen dat ik een broer-zus contact met ze heb. Wat ik wil zeggen, is dat er genoeg klamme dotten zijn om vol te slagroomspuiten. Waarom nu juist deze, terwijl je weet dat het geen ideale situatie is.
dat dus. Ik zou er gewoon voor gaan. "wat moeten we met kerstmis al het uitgaat" etc. dat zie je dan wel weer. Voor hetzelfde geld gaat het niet uit, dat weet je nooit.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik zou het persoonlijk best ziek vinden als jullie vanaf je 8e ofzo stiefbroer en -zus zouden zijn geweest, ook al slaat dat qua incest misschien nergens op. Als je allebei tegen het volwassene aanzit op het moment dat je elkaar ontmoet is het geen probleem toch?
Lol, flink mislukt rel-topic danquote:Op zondag 29 juni 2008 22:51 schreef Viking84 het volgende:
Hoi postmortum. Dat mensen die OP serieus nemen
.
quote:Op maandag 30 juni 2008 02:55 schreef Sjibble het volgende:
Gewoon met elkaar nemen dus. Niks mis mee.. Nicht is een ander verhaal..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Dat dus ookquote:
Kijk maar in Volendam, Katwijk, Urk of GBquote:Op maandag 30 juni 2008 02:55 schreef Sjibble het volgende:
Nicht is een ander verhaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |