abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59941042
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:02 schreef Elvi het volgende:
Ok ehm... Homeopathie was maar n voorbeeld he
Tja, jammer dat een in potentie interessant topic weer eens wordt vernaggeld door een welles-nietes discussie over 1 klein ding, en de bekeringsdrang van gelovers tegen de 'ontmasker' drang van sceptici, terwijl dit niet was wat de topicstarter bedoelde te creeren.

Misschien handig om te lezen voor sommigen: Attentie! Lezen AUB]Nieuwe regel in TRU

Dit soort gedoe ontneemt mij iig al tijden de lust te reageren op dit forum, en al helemaal om mijn ervaringen te bespreken in dit topic.
Wees de verandering die je in de wereld wilt zien!
voor diegenen die willen weten waarom ik bijna "Ohforf'sake" had geheten
  maandag 7 juli 2008 @ 08:09:38 #27
8372 Bastard
Persona non grata
pi_59941079
quote:
Op maandag 7 juli 2008 08:01 schreef Fionn het volgende:

[..]

Tja, jammer dat een in potentie interessant topic weer eens wordt vernaggeld door een welles-nietes discussie over 1 klein ding, en de bekeringsdrang van gelovers tegen de 'ontmasker' drang van sceptici, terwijl dit niet was wat de topicstarter bedoelde te creeren.

Misschien handig om te lezen voor sommigen: Attentie! Lezen AUB]Nieuwe regel in TRU

Dit soort gedoe ontneemt mij iig al tijden de lust te reageren op dit forum, en al helemaal om mijn ervaringen te bespreken in dit topic.
Maar je zou wel ervaring hebben met een alternative opleiding begrijp ik?

Je hebt gelijk wat betreft het welles/nietes verhaal, daar moeten we scherper naar kijken.
The truth was in here.
pi_60011142
quote:
Op maandag 7 juli 2008 08:01 schreef Fionn het volgende:
De TS vraagt toch heel duidelijk of hij na een cursus "gediplomeerd homeopaat" is, daar kun je niet op antwoorden zonder uit te leggen dat gediplomeerd in dit verband helemaal niet echt bestaat. Verder vraagt hij of praktijkervaring misschien beter is dan zo'n opleiding. Wederom kun je daar niet op antwoorden zonder de onzekere onbewezen status van homeopathie te noemen. Het is op dit moment onmogelijk om te stellen of een opleiding en/of praktijk goed is, omdat er geen meetbare maatstafen zijn, omdat homeopathie helemaal niet aangetoond/gemeten kan worden.
quote:
Staat ook in dat je posts die je niet aanstaan gewoon kan negeren... Verder raar als een topic gestart mag worden met eisen over de reacties eronder. Dan kun je het geen openbaar forum meer noemen.
quote:
Waarom zou jij je positieve ervaringen wel mogen vertellen, maar de negatieve ervaringen moeten zwijgen? Dan mag dus niet welles/nietes gespeeld worden maar alleen welles/welles? Dan wordt het een waardeloos eenzijdig topic dat alleen plaats heeft op een partijdige (bv) homeopathisch site.

De vervelende "nietes" van die skeptici is niet zo negatief als je het nu laat klinken, maar gewoon ook objectief aangedragen informatie, die dus wel degelijk relevant is voor de vraag welke homeopathische opleidingen goed zijn.
De mensen hebben God niet bedacht, dat heeft God zelf gedaan.
  donderdag 10 juli 2008 @ 11:44:59 #29
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_60015657
binnen het kader van de katholieke kerk is de paus het hoogste orgaan. Dan kan je wel een discussie beginnen over het bestaan van god maar dat is niet erg relevant en geen antwoord op de vraag van TS.

Ok, voor de sceptici: binnen het kader van de homeopathie, of je het hele veld nou omstreden vindt of niet, zijn opleidingen erkend door de NVHK het beste. Zeker omdat je consulten dan vergoed worden door de verzekering (niet onbelangrijk als je je geld ermee wilt verdienen).
pi_60034118
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 11:44 schreef Vandaag... het volgende:
binnen het kader van de katholieke kerk is de paus het hoogste orgaan. Dan kan je wel een discussie beginnen over het bestaan van god maar dat is niet erg relevant en geen antwoord op de vraag van TS.
Als iemand een topic opent over waar hij het beste z'n exorcisme diploma kan halen dan krijg je net zulke kritische antwoorden over dat psyschiaters in die gevallen nuttiger zijn voor de patienten. Dat zou dan toch ook niet irrelevant zijn?
De mensen hebben God niet bedacht, dat heeft God zelf gedaan.
pi_60034150
Je kunt serieus een diploma halen om water te verkopen?
Geweldig.
There is no love sincerer than the love of food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')