quote:Op maandag 7 juli 2008 18:07 schreef Isegrim het volgende:
Ik maak vandaag serranoham met galiameloen, een quiche met zeewolf en Gruyère (recept was eigenlijk met kabeljauw maar dat was meer dan 40 euro per kg bij Schmidt), een salade van rucola met honing-geitenkaas, frambozen, croutons en een dressing met ahornsiroop ( ahornsiroop!
! ). Als toetje de restjes van de choco-pecankoek van gisteren.
Dat klinkt echt heel vreemd, ik ken stroganoff als iets wat je eet met aardappelen (gekookt of puree o.i.d.). Is 't echt lekker met pasta?quote:
ja vind ik ook vreemd, maar ik zie hier ook wel eens mensen macaroni met ragout etenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:12 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel vreemd, ik ken stroganoff als iets wat je eet met aardappelen (gekookt of puree o.i.d.). Is 't echt lekker met pasta?
Huuu, dat klinkt niet lekkerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:28 schreef Xennia het volgende:
[..]
ja vind ik ook vreemd, maar ik zie hier ook wel eens mensen macaroni met ragout eten
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
gisteravond een sushi-assorti
vanavond denk ik iets van pasta
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
![]()
en het was ZO lekker!
vooral de salade, en het toetje, en de zeewolf, en en... hmmm
Het was lekker!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga vanavond iets lekker maken uit mijn nieuwe tajine.![]()
Iets met kip en veel groente en dan met couscous.
Paddo's? Lekkere trippy maaltijd!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
Scaloppini met paddo's en sherry en veel peterselie
Erbij gestoomde broccoli.
Dan maak je toch gewoon chili con carne en gooi je jouw deel nog 5 minuten in een wrap in de oven?quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:13 schreef Qwea het volgende:
bakkie yoghurt. Ik heb eigenlijk wel zin in tortillia's vanaaf, maar ws wordt het groente want anders moet ik 2x koken aangezien mn wederhelft geen totrillia vreet
Ok dat eten we dus vanavond, gisteren hadden we zin in broodjes met ossenworst en rosbief enzoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:37 schreef DarkElf het volgende:
vanavond lekker simpel: rundervink, kort gekookte broccoli, gebakken champignons en eventueel een pofaardappeltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |