Ik denk dat als je het over twee weken gebruikt het gaat verschrompelen. Wat je wel kan doen is het in stukjes snijden en in een potje met wat olie doen (potje wel goed schoonmaken) en dat in de koelkast zetten, dan blijft het langer goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:39 schreef Chicolate het volgende:
Hoe lang is verse peper eigenlijk houdbaar? Of kan ik het invriezen? Heb er nog 1 over, en wil die over 2 weken ofzo pas gaan gebruiken ...
Maar ik vind ze specialer als ik ze niet het hele jaar door kan eten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:19 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Je kunt asperges ook best invriezen! Kun je ze door het jaar heen eten!
Ziet er lekker uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:39 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
mango/nectarine/appel salade met pittige suiker/olie/citroen/rode peperdressing en:
[ afbeelding]afbeelding ]
Rucolamix met gerookte kipreepjes, witlof, witte+rode grapefruit en sinaasappel, met een dressing van olie/azijn/citroensap/zout/peper/zoetstof.
Allemaal verse ingredienten(even heel erg trots, samen met mn broertje gemaakt terwijl mijn moeder gewoonlijk kookt. En nog wat lopen blunderen, maar uiteindelijk is alles gelukt
).
Hoe lang is verse peper eigenlijk houdbaar? Of kan ik het invriezen? Heb er nog 1 over, en wil die over 2 weken ofzo pas gaan gebruiken ...
Toch niet door elkaar mag ik hopen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:06 schreef Miam het volgende:
roosvicee en cornflakes
Whehe, nee niet door elkaar..quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Toch niet door elkaar mag ik hopen?![]()
Indien ja: Rare eetgewoontes!
Word je die sla nou nooit eens zat?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:25 schreef Sylvana het volgende:
nu een bak sla met cherrytomaatjes, komkommer en ei
vanavond Chinese zoetzuur
en hoe maken wij die zelfgemaakte ice tea met munt, gember en citroen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Een zuurdesembroodje met sla, tomaat, gerookte kipfilet en geitenkaas.![]()
En zelfgemaakte ice tea.Met verse munt, gember en citroen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |