Dat dus, maar erbij nog een lekkere simpele salade.. veldsla, tomaat, mozzarella, eitjes, bosuitjes en wat spul eroverheen.. alles was lekkerrquote:Op zondag 29 juni 2008 16:18 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb vandaag twee verse bruine boterhammen met pindakaas op.. met een banaan en een Yakultje.
Vanavond maak ik tomatensoep met daarbij gehaktflapjes en surimiflapjes.
Lekker, alleen ben ik uitgeschoten met de wodka flesquote:Screwdriver
Ingredienten:
1 geschilde sinaasappel
1/2 geschilde citroen
1 eetlepel suiker ( zoetstof of honing)
1/8 liter water
ijsblokjes
1 1/2 scheut wodka
schijfje sinaasappel voor garnering
Bereidingswijze:
Doe de sinaasappel , de citroen met de lepel suiker en het water in de blender en mix dit tot een vloeibaar geheel. Even door de zeef halen.
Vul je longdrinkglas helemaal met ijblokjes, giet de wodka over de ijsblokjes. Vul aan met het sinaasappelsap. Garneer met een schijfje sinaasappel
hij is errug lekkerquote:Op maandag 30 juni 2008 17:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Trouwens Qwea, die Turkse salade uit het vorige topic klinkt goed.
recept! recept!!!quote:Op maandag 30 juni 2008 18:37 schreef LastRequest het volgende:
Lekker Tezz!
Ik twijfel nog, ik heb zin in Shepherd's Pie (Engels gerecht) maar dat gaat dan nog wel even duren... en ik weet niet wat ik anders moet eten haha. Hmm pasta carbonara heb ik ook wel zin in. Eén van de twee dus, zo maar eens naar de supermarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |