29-jarige pleegt zelfmoord wegens oneindige piep in oren...quote:Op zondag 26 juli 2009 13:46 schreef Manke het volgende:
ik ben ermee gekapt, nu het nog kan.
en nog iets, hoe zal ik het zeggen...
ik hor nu ook stemmen in m'n linker oor, klinken precies als jijbentdaar.mp3, beluister het maar eens,
. het lijkt reacties te geven op vragn of opmerkingen, hoor ook gelach,. had hier al langer last van, maar nu ntenser. als ik me focus oop de piep in m'n oor, hoor ik de 'interferentie' dat woorden lijken, ook met oren dicht
schizo verschijnselen?![]()
wat ik ook bizar vond was dat de uitslag van de opname software tijdens opnemen en de 'stemmen' in m'n oor tegelijk verschenen.
ik weet het niet meer, ik laat het rusten, als ik die stemmen blijf horen zoek ik hulp.
voel ook steeds langs m'n gezicht,, ook een waanidee zeker?
Als ik jou was zou ik idd ff met iemand praten.(spiegeloog)quote:Op zondag 26 juli 2009 13:46 schreef Manke het volgende:
ik ben ermee gekapt, nu het nog kan.
en nog iets, hoe zal ik het zeggen...
ik hor nu ook stemmen in m'n linker oor, klinken precies als jijbentdaar.mp3, beluister het maar eens,
. het lijkt reacties te geven op vragn of opmerkingen, hoor ook gelach,. had hier al langer last van, maar nu ntenser. als ik me focus oop de piep in m'n oor, hoor ik de 'interferentie' dat woorden lijken, ook met oren dicht
schizo verschijnselen?![]()
wat ik ook bizar vond was dat de uitslag van de opname software tijdens opnemen en de 'stemmen' in m'n oor tegelijk verschenen.
ik weet het niet meer, ik laat het rusten, als ik die stemmen blijf horen zoek ik hulp.
voel ook steeds langs m'n gezicht,, ook een waanidee zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit snap ik niet.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:54 schreef Michielos het volgende:
ik raad aan om contact te zoeken met een GEDIPLOMEERD psycholoog.
Manke heeft een beetje gespeeld met EVP en wordt nou getreiterd door een paar plaaggeesten.
Wil je Manke nou aanpraten dat er een steekje los is bij hem?
De heenweg ging in geloof in entiteiten, lijkt me dat je de terugweg dan ook zo doet.-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
ik praat ook niet over een spiegiater. Maar, doe vooral waar je zelf het beste gevoel bij hebt.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:32 schreef Manke het volgende:
een spiegiater zal me enkel anti psychotische medicijnen voorschrijen.
oh ja, psycholoog. ik ga kijken. voor mij zijn er 2 opties, of het is echt, of psychisch.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik praat ook niet over een spiegiater. Maar, doe vooral waar je zelf het beste gevoel bij hebt.
nooit vriend, wat het ook moge zijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:08 schreef DemonRage het volgende:
[..]
29-jarige pleegt zelfmoord wegens oneindige piep in oren...
dat het wishful thinking is, gecreerd door een confirmation bias op je believe system. Maar aangezien die mening hier door TRU'ers wordt afgeschoten , kun je beter de spirituele aanhangen. Het zijn gewoon een paar etters die aangepakt moeten worden ! Huur een spiritueel medium en vraag je gidsen om steun.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:44 schreef Manke het volgende:
[..]
oh ja, psycholoog. ik ga kijken. voor mij zijn er 2 opties, of het is echt, of psychisch.
ik ga ze beiden uitzoeken.
wat kan je me er verder over vertellen vanuit jouw persepctief en ervaring?
ik geloof niet, ik benaderde het als skeptic, ik probeer zelf tot jouw conclusie te komen.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat het wishful thinking is, gecreerd door een confirmation bias op je believe system.
Zijn daar ook nederlandse termen voor?quote:Op zondag 26 juli 2009 17:58 schreef Michielos het volgende:
dat het wishful thinking is, gecreerd door een confirmation bias op je believe system. Maar aangezien die mening hier door TRU'ers wordt afgeschoten , kun je beter de spirituele aanhangen. Het zijn gewoon een paar etters die aangepakt moeten worden ! Huur een spiritueel medium en vraag je gidsen om steun.
Dit klinkt als een 'leuke test'quote:Op zondag 26 juli 2009 18:25 schreef Manke het volgende:
[..]
ik geloof niet, ik benaderde het als skeptic, ik probeer zelf tot jouw conclusie te komen.
ik heb een idee, aan iedereen die dit leest:
maak een opname op de manier hoe ik eerder beschreef, mute het gedeelte waar de vraag wordt gesteld [niet te veel muten], en post het hier, dan ga ik kijken wat ik hoor en post hier ik wat ik denk dat ik hoor. belangrijk dat de vraag niet te horen is, want dan ga ik correlaties horen met de vraag.
maak er een wma of mp3 van met hoge bitrate.
ben redelijk goed in het horen van de stemmen, hoop dat ik hiermee m'n ongelijk kan aantonen [of gelijk???]
Ik kan uit ervaring zeggen dat dit niet zo is. Puur afhankelijk van welke "problemen" je ondervindt.quote:een psychiater zal me enkel anti psychotische medicijnen voorschrijen.
Hmmm, maar goed dat je al bij de psychiatrie zit. Volgens mij ben je zo paranoide/schizofreen als je maar zijn kan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:51 schreef Manke het volgende:
ik zit nu bij de psychiatrie![]()
ben net wakker
maar het komt op 1 ding neer:
er is een onzichtbaar parallel bestaansniveau, of een energie aanwezigheid hier maar niet als elektromagnetiche govlen zoals licht.
ALLE esotherische ennergie zoalsi chi prana whtatver is ECHT, heb het ondervonden.\
was vreselijk angstig, mar nu niet meer
heb ook een duiveluitdrijving bij een kerk ondergaan, hielp wel, maaer ze schoten weer terugmn hoofd in, maar minder zelfverzekerd.
ze focken cmn hoofd door nu bijv duizeligheid te nducern
oph ja- het belangrijkste bewijs is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik kon op tape of telefoon recorder MIJN GEDACHTEN OPNEMEN!!!!!!!!!
de psychose werd rustig, maar dat zijn spellen van de duivel. toen ik thuis de mic aansluit hoorde ik IN MN OOR "Hij gaat het weer probereb"
gevolgd door MIJN GEDACHTEN op de pc, en een stormvloed demonen uit de omgeving naar mij.
ik vertel meer
Hoe heb je het bewezen dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:00 schreef Manke het volgende:
ben niet schozifreen
heb het over me gehaald met duie stemmen
ik ding door terwijl ze leken t willen dat ik stopte
dathet echt is heb ik bewezen bij de dokter door een opname van mn gedachte te maken, die stond ook nogal perplexed
Een opname van je gedachte maken? sinds wanneer kan dat?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:00 schreef Manke het volgende:
ben niet schozifreen
heb het over me gehaald met duie stemmen
ik ding door terwijl ze leken t willen dat ik stopte
dathet echt is heb ik bewezen bij de dokter door een opname van mn gedachte te maken, die stond ook nogal perplexed
Wat zei de dokter?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:03 schreef Manke het volgende:
zelfs op de autoradio hoorde je gescheld en m'n gedachten die steeds herhaald werden in mn hoofd.ze lachemn we vet bvaak uit
ik ben geestelijk open [hun woorden] hoe kna ik het sluiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |