abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70935382
Nou ja, onmogelijk; dit soort dingen lijken me niet erg moeilijk te faken als je wat handig bent met grafische programma's
  maandag 13 juli 2009 @ 15:33:46 #102
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70935516
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:28 schreef Haushofer het volgende:
Nou ja, onmogelijk; dit soort dingen lijken me niet erg moeilijk te faken als je wat handig bent met grafische programma's
Onmogelijk in RL dan natuurlijk he!
CGI is altijd een optie met dit soort dingen.

Ik dacht alleen in de eerste instantie dat er niks raars te zien was, op een kind in een witte jurk na.

Maar het is hoe dan ook net echt, want aan de rechterkant zie je een schaduw op de deur verschijnen!

--

edit eind conclusie is dat het zo nep als de h@ck is..
Ik denk eigenlijk niet aan CGI, maar dat het 'spookje' zich verstopt op een plek net naast de deur.
Mogelijk zijn ze met zn 2n.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_70938637
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:50 schreef Haushofer het volgende:
Deze is ook wel apart. Maar als ik bij die goochelfilmpjes zie hoe makkelijk het is om mensen voor de gek te houden, denk ik dat dat hier ook wel het geval is
Ja als ik zo iets zou zien zou ik er niet eens op aflopen..
En als ik dat al deed en het was opeens verdwenen, dan was ik echt wel gaan rennen oid..

iig niet stilletjes blijven rondlopen
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_70958291
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:33 schreef Ticker het volgende:

[..]

Onmogelijk in RL dan natuurlijk he!
CGI is altijd een optie met dit soort dingen.

Ik dacht alleen in de eerste instantie dat er niks raars te zien was, op een kind in een witte jurk na.

Maar het is hoe dan ook net echt, want aan de rechterkant zie je een schaduw op de deur verschijnen!
Waarom zou een geest een schaduw werpen op een deur? Dat was voor mij juist reden om te denken dat het genept is.
quote:
edit eind conclusie is dat het zo nep als de h@ck is..
Ik denk eigenlijk niet aan CGI, maar dat het 'spookje' zich verstopt op een plek net naast de deur.
Mogelijk zijn ze met zn 2n.
?

-edit: zie nu pas dat er op het eind van het filmpje zowel boven als onder iets voor de ramen staat.
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:28:19 #105
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:17:36 #106
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_71210232
alles van
http://www.youtube.com/user/MadHobbit

heel erg overtugend
of het is 1 grote grap
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:35:02 #107
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71210759
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:17 schreef Manke het volgende:
alles van
http://www.youtube.com/user/MadHobbit

heel erg overtugend
of het is 1 grote grap
Behoorlijke collectie!
The truth was in here.
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:13:35 #108
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_71220864
ik heb vandaag voor de eerste keer evp's gemaakt, en kan je zeggen dat het behoorlijk echt is!
morgen laat ik wel weten of het gevaarlijk is, denk dat ik vannacht spijt ga krijgen

raad het iedereen aan die naar antwoorden op zoek is:
Zoek een microfoon, koptelefoon en wave editor, druk op rec, vraag iets, luister af.
soms hoor je direct wat, soms moet je de ruis filteren en versterken, maar je hoort onmiskenbaar gepraat, zelfs onderling.

Pareidolia, wellicht, ik ga het binnenkort weer proberen
pi_71225280
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:13 schreef Manke het volgende:
ik heb vandaag voor de eerste keer evp's gemaakt, en kan je zeggen dat het behoorlijk echt is!
morgen laat ik wel weten of het gevaarlijk is, denk dat ik vannacht spijt ga krijgen

Zoek een microfoon, koptelefoon en wave editor, druk op rec, vraag iets, luister af.
soms hoor je direct wat, soms moet je de ruis filteren en versterken, maar je hoort onmiskenbaar gepraat, zelfs onderling.

Leuk zet het online, dan kunnen wij ook luisteren
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_71229647
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:13 schreef Manke het volgende:

Pareidolie in combinatie met radiogolven die je oppikt via je microfoon/koptelefoon-kabel.
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:02:07 #111
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_71251717
ja wel waarschijnlijk

http://www.mediafire.com/(...)2a1ce04e75f6e8ebb871
jijbenthier.mp3 was de eerse en was meteen raak, meteen hoorbaar zonder versterking, what are the odds?
wat horen jullie in de rest?
ik weet wel wat ik denk te horen.
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:51:37 #112
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_71262644
ik heb nog een zip geplaatst in de bovenstaande link

ophouden.mp3 zegt volgens mij
ik wil met rust gelaten worden, wil je alsjeblieft ophoude nou
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:44:14 #113
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71264444
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:36 schreef Zon het volgende:

[..]

Pareidolie in combinatie met radiogolven die je oppikt via je microfoon/koptelefoon-kabel.
dat dus. bij mij kwam er ooit mozart uit de gitaarversterker
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:50:27 #114
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_71264675
Zelf een keer voor een fotowedstrijd deze foto gemaakt van het pand waar toen een deel van de organisatie zich ging vestigen.

Wedstrijd niet gewonnen, maar zag wel een gezicht op de foto in het schilderij

donderdag 23 juli 2009 @ 21:54:12 #115
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_71264811
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:44 schreef Michielos het volgende:

[..]

dat dus. bij mij kwam er ooit mozart uit de gitaarversterker
ik hoop t
begin nu beledigingen en gelach door te krijgen, ik kap ermee.

het is geen interferentie, het is ruis versterkt.
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:03:51 #116
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_71265190
nog 2 losse mp3's toegevoegd aan bovenstaande url
heel duidelijk kan je horen, hahaha.mp3:
"wat moet je nou etterbak, ophouden nu, kreng" en erdoorheen "ha ha ha ha"

"laat ons nou met rust, en hen allemaal,"
"en ?? ook, sukkel, mongool"
pi_71291143
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:54 schreef Manke het volgende:

[..]

ik hoop t
begin nu beledigingen en gelach door te krijgen, ik kap ermee.

het is geen interferentie, het is ruis versterkt.
Volgens mij is ruis allemaal interferentie...
quote:
Interferentie is de gezamenlijke werking van meerdere golven op dezelfde tijd en plaats. Daarbij kunnen zich verschillende verschijnselen voordoen, afhankelijk van de frequentie, amplitude en fase van de golven en de eigenschappen van het medium. Er ontstaat in alle gevallen een interferentiepatroon, waarbij er plaatsen ontstaan met een hogere intensiteit, wanneer de golven in fase zijn. De golven versterken elkaar en er ontstaat een buikpunt. Dit wordt constructieve interferentie genoemd. Er ontstaan ook plaatsen met een lagere intensiteit, of zelfs volledige uitdoving, waar de golven elkaar vernietigen. De golven zijn dan in tegenfase en er ontstaat een knooppunt. Dit wordt destructieve interferentie genoemd.

Interferentie kan optreden bij elektromagnetische golven, geluidsgolven, watergolven, etc.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Interferentie_(natuurkunde)

[ Bericht 54% gewijzigd door Zon op 24-07-2009 16:59:07 ]
pi_71291305
ik kan trouwens echt niets zinnigs uit die mp3's halen.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:03:07 #119
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_71291511
geen idee
tot nu toe heb ik allemaal intelligente antwoorden gehad, als het interferentie was zouden ze niet on topic praten.
bijvoorbeeld de telefoon ging: 1 stem: hallo - een andere: he! ik hoor een telefoon
m'n conclusie tot nu toe is dat we in de gaten worden gehouden, 'ze' zien ALLES :|

http://www.endandit.nl/tech/100110714/vervelende-kosmische-ruis
pi_71291534
quote:
Bij elk signaal dat verwerkt wordt door elektronische apparatuur, zal ruis worden toegevoegd. De kwaliteit van apparatuur wordt bepaald door signaal/ruisverhouding. Hoe meer signaal t.o.v ruis, hoe beter de apparatuur. Bij geluidsapparatuur is zelfs het Dolby-systeem ontwikkeld om ruis te onderdrukken. Ruis op geluidsopnamen met een constant niveau afhankelijk van de frequentie, wordt ook wel witte ruis genoemd.

Door het luid afspelen van 'stille' stukken van een bandopname zal het ruisgeluid zwaar versterkt worden. Filterbewerkingen zorgen voor hun eigen vorm van 'ruis'. Sommige mensen menen in deze ruis boodschappen te horen. Hier is sprake van een psychologisch effect, genaamd pareidolie, een type illusie of misperceptie waarbij een vage of onduidelijke stimulus wordt opgevat als iets duidelijks. Andere voorbeelden van pareidolie zijn: het zien van dieren, gezichten e.d. in wolken, het zien van het silhouet van Maria in aardappels, watervlekken e.d. of het horen van satanische boodschappen in achteruit afgespeelde rockmuziek. Er zijn ook gevallen bekend van mensen die stemmen meenden te horen in het gepruttel van koffiezetapparaten e.d.

Ook kunnen elektronische onderdelen van opnameapparaten slecht afgeschermd zijn voor elektromagnetische frequenties waarop spraak door de ether verzonden wordt, zoals die van radiozenders, mobiele telefoons, walkietalkies, babyfoons etc. De Panasonic RR-DR60-memorecorder bijvoorbeeld is door Panasonic van de markt gehaald vanwege dit euvel. Dit apparaat is echter zeer geliefd bij mensen die aan dit soort ongewenste ontvangst bovennatuurlijke oorzaken toedichten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bandstemmen
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:05:06 #121
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_71291571
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:57 schreef Zon het volgende:
ik kan trouwens echt niets zinnigs uit die mp3's halen.
ja ik dus wel hoop dat het aan mij ligt

ik plaats die van de telefoon
je moet een koptelefoon opdoen en blijven herhalen, try it, misschien 'zie' je het dan

hij staat er nu
http://www.mediafire.com/(...)2a1ce04e75f6e8ebb871

"hallo" aan het begin was bijna onhoorbaar
pi_71291579
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:03 schreef Manke het volgende:
geen idee
tot nu toe heb ik allemaal intelligente antwoorden gehad, als het interferentie was zouden ze niet on topic praten.
bijvoorbeeld de telefoon ging: 1 stem: hallo - een andere: he! ik hoor een telefoon
m'n conclusie tot nu toe is dat we in de gaten worden gehouden, 'ze' zien ALLES :|

http://www.endandit.nl/tech/100110714/vervelende-kosmische-ruis
Ik denk dat je alles uit die ruis kan halen wat je maar wilt horen.
10 verschillende mensen zullen 10 verschillende dingen horen.
pi_71291673
quote:
In deze link doelen ze waarschijnlijk op een signaal van buitenaards inteligent leven
pi_71291755
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:06 schreef DrDentz het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')