Leuke dromen heb je danquote:Op zondag 29 juni 2008 06:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Doe mij maar foto's. Filmpjes gaan hallo zeggen in mn dromen
Leuk is andersquote:
Ho, ho ook geesten kunnen haast hebben hequote:Op zondag 29 juni 2008 06:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Leuk is anders
Oh ja, die tweede foto in de OP, het moest toch echt lijken?Zie je een geest er al zo dramatisch bij staan?
Ze moeten altijd mij hebbenquote:Op zondag 29 juni 2008 06:19 schreef Locusta het volgende:
[..]
Ho, ho ook geesten kunnen haast hebben he![]()
Hartstikke druk met mensen bang maken!
Vandaar dat 'ie ook zo'n haast heeft!quote:
Jij wilde geen filmpjesquote:Op zondag 29 juni 2008 06:56 schreef Queen_Bee het volgende:
=Minder SC en meer filmpjes van enge spoken svp=
Edit by Bastardquote:Op zondag 29 juni 2008 09:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jij wilde geen filmpjes![]()
Maar het ziet er eigenlijk allemaal nep uit.
Al is die met die spiegels wel uhm...... tsja....
quote:Op zondag 29 juni 2008 09:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Edit by BastardIk heb dat niet gepost
Akelig he, moet je vooral s'nachts kijken als je alleen bentquote:
Nee hoorquote:Op zondag 29 juni 2008 14:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Hebben de filmpjes schrikeffecten?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:35 schreef Darkwolf het volgende:
Ik geloof niet zo in geesten op video vast leggen.
Zeker niet die dubieuze zooi op YouTube!
Foto's / filmpjes die geen overduidelijke hoax zijn ; dit topic is niet bedoeld om aan te tonen of er daadwerkelijk geesten bestaan ; dat is voor iedereen vrij of ze daarin geloven of nietquote:
ja, haal die 2e foto er uit dan, en anders niet zeiken dat ze echt moeten lijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Foto's / filmpjes die geen overduidelijke hoax zijn ; dit topic is niet bedoeld om aan te tonen of er daadwerkelijk geesten bestaan ; dat is voor iedereen vrij of ze daarin geloven of niet![]()
Ik zeik niet, ik plasquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
ja, haal die 2e foto er uit dan, en anders niet zeiken dat ze echt moeten lijken
In het donker met de lichten uit of gedimdquote:
Dr zitten wel een paar enge tussen zegquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:12 schreef Stoeprand het volgende:
Oke, even serieus deze is wel echt.
Je moet wel een beetje geduld hebben, wanthij duurt tien minuten...
WTF? Die laatste dan!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:12 schreef Stoeprand het volgende:
Oke, even serieus deze is wel echt.
Je moet wel een beetje geduld hebben, wanthij duurt tien minuten...
Haha dit is uit hetzelfde huis als de 1 na laatste uit de OPquote:
Heeft die man nagellak op ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:06 schreef VAgeNERATION het volgende:
http://www.ghostvideos.ws/demon-caught-on-tape-in-the-forest.html , staan er nog veel meer op, vond deze best freaky iig.
en deze is ook wel grappig :
Dat filmpje wordt altijd getoond als ze het over Chupacabra's hebben.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:06 schreef VAgeNERATION het volgende:
http://www.ghostvideos.ws/demon-caught-on-tape-in-the-forest.html , staan er nog veel meer op, vond deze best freaky iig.
D'r zijn ook mensen die na het drinken van een biertje zelfmoord hebben gepleegd. Je kunt maar beter geen bier drinken!quote:Op donderdag 10 juli 2008 07:20 schreef TLC het volgende:
Even wat schilderijtjes plaatsen hoor ;
*WAARSCHUWING ; BEKIJKEN OP EIGEN RISICO*![]()
ff in het kort een verhaaltje bij elk schilderij ;
In Japan maakt een meisje dit onderstaand werk, scant het, zet het online en pleegt zelfmoord.
Je kunt er maar beter niet langer dan 5 minuten naar staren, want er gaan verhalen dat er mensen zijn geweest die daarna zelfmoord hebben gepleegd.
Wat eena chterlijke post zegquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:20 schreef TLC het volgende:
Even wat schilderijtjes plaatsen hoor ;
*WAARSCHUWING ; BEKIJKEN OP EIGEN RISICO*![]()
ff in het kort een verhaaltje bij elk schilderij ;
In Japan maakt een meisje dit onderstaand werk, scant het, zet het online en pleegt zelfmoord.
Je kunt er maar beter niet langer dan 5 minuten naar staren, want er gaan verhalen dat er mensen zijn geweest die daarna zelfmoord hebben gepleegd.
Een goede tip als je dit schilderij van een huilend kind wilt zien ; zorg dat je huis een goede verzekering heeft tegen brand![]()
Een van de weinige dingen waar ik zelf niet volledig naar durf te kijken;
"Hands resist him"
Als je dit op E-bay ziet is het wel zo verstandig om dit niet te kopen.............
Dit meisje houdt je in de gaten ;
Kijken op eigen risico dus he !
Een post uit het hiernamaals!quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat eena chterlijke post zegEn die zelfmoord painting heb ik 3 jaar geleden al gezien en guess what
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |