abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59785483
quote:
Op maandag 30 juni 2008 01:43 schreef tinoz het volgende:

[..]

der klopt niets van je opstelling , ik had een goeie jeugd , ik ben zelfs nog Nederlands kampioen turnen geweest
In welk jaar dan?
  maandag 30 juni 2008 @ 02:39:22 #52
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59785647
in de 6c dus zo goed was ik ook weer niet
Save Us From Fashion !
  maandag 30 juni 2008 @ 02:40:25 #53
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59785649
quote:
Op maandag 30 juni 2008 01:58 schreef Juup© het volgende:

[..]

In welk jaar dan?
1994 ofzo
Save Us From Fashion !
pi_59785657
quote:
Op maandag 30 juni 2008 02:39 schreef tinoz het volgende:
in de 6c dus zo goed was ik ook weer niet
6c is geen jaar.

Antwoord is al gegeven.
pi_59785659
Is toch al weer een tijdje geleden dan.

Maar goed dat heeft niets met jouw OP te maken dus ik zal er verder niet op doorgaan
  maandag 30 juni 2008 @ 02:46:42 #56
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59785671
ja inderdaad , toen dacht ik dat de hele wereld nog een prachtige plaats was met allemaal leuke dingen ;-)
Save Us From Fashion !
pi_59785682
Ik ben weer volslagen de weg kwijt nu.
*****Kraak........
  maandag 30 juni 2008 @ 03:04:40 #58
6941 APK
Factual, I think.
pi_59785726
quote:
Op maandag 30 juni 2008 02:50 schreef kraakvandaal het volgende:

Ik ben weer volslagen de weg kwijt nu.
Open een eigen topic.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 30 juni 2008 @ 11:13:49 #59
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59789246
waar kan ik die topic vinden ?
Save Us From Fashion !
pi_59802303
quote:
Op maandag 30 juni 2008 02:46 schreef tinoz het volgende:
ja inderdaad , toen dacht ik dat de hele wereld nog een prachtige plaats was met allemaal leuke dingen ;-)
En nu?
  maandag 30 juni 2008 @ 21:04:37 #61
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_59803475
De OP is een grote warboel.
En ik ken ts niet zo lang. Maar je activiteiten hier op fok doen vermoeden dat een opname geen slecht plan is.
Ik ken niemand die zo in de war is als jij.
Sorry jongen.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_59833942
quote:
Op zondag 29 juni 2008 16:13 schreef m-niki het volgende:
tinoz, je schrijft zelf dat iemand met schizofrenie de wereld niet meer ziet zoals ie is, dat ie z'n eigen werkelijkheid heeft als het ware. Waarom ga je dan nog steeds voor jezelf in op de vraag of hulpverleners zijn te vertrouwen? Als je op dit moment niet psychotisch bent (maar er tegenaan lijkt te zitten), waarom doe je dan niet wat je (mag ik toch hopen) geleerd hebt: dat soort vragen die de psychose kunnen voeden niet proberen te beantwoorden?

en blijf vooral weg hier op FOK! De ervaring leert jou ook dat het niet gunstig is om hier te zijn... je krijgt veel te veel opmerkingen die jou alleen maar de verkeerde kant op helpen.

Een permanente opname hoeft niet nodig te zijn voor mensen met schizofrenie als ze dat wat ze geleerd hebben in de hulpverlening in de praktijk blijven brengen:
- netjes op tijd medicatie blijven nemen
- op tijd aangeven wanneer licht psychotische of waandenkbeelden weer de kop opsteken, zodat medicatie tijdelijk verhoogd of aangevuld kan worden (anafranil bv. werkt tegen angsten en het blijven hangen in bepaalde gedachten... kan heel handig zijn icm een antipsychoticum als risperdal of haldol)
- VAN DE DRUGS AFBLIJVEN (en alcohol ook for that matter) werkt zoooo averechts...zelfs voor mensen die niet last hebben van psychoses
- vroeg opstaan, vroeg naar bed, goed eten, goed slapen, regelmaat in je leven

zelfs voor mensen met schizofrenie kan het mogelijk zijn om semi-zelfstandig te wonen en er een baantje op na te houden als je bovenstaande gewoon netjes volgt.
Zorg er gewoon voor dat je uit de psychoses blijft, want bij elke psychose wordt je ziekte erger...en als je écht uit de opnames wilt blijven, dan wil je dus niet dat je ziekte erger wordt? Toch?

Succes Tinoz, neem afscheid hier voor je eigen bestwil en wie weet wat er allemaal nog mogelijk is in je leven!!
AMEN.

tinoz, dit forum zit vol met nare mannetjes die je in het dagelijks leven niks zouden durven zeggen of vragen, maar anoniem op een forum zijn ze zo bijdehand... pas goed op jezelf. Ik weet niet of het een van je problemen is, maar veel psychotische patienten gaan erg aan de haal met opmerkingen van anderen.
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_59833966
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:13 schreef tinoz het volgende:
waar kan ik die topic vinden ?
Sorry, ik krijg het nog niet onder woorden.
*****Kraak........
pi_59834011
Best wel raar dit forum, je weet dat je niet moet ingaan op al die reacties maar dat blijft lastig.
*****Kraak........
pi_60067869
Ik wil je best nog wel een atwoord te geven op je vraag uit de OP..
quote:
Op zondag 29 juni 2008 02:43 schreef tinoz het volgende:
de vraag die bij mij leeft is de volgende : > is het nou echt nodig om iemand die wel eens een troep maakt van zijn appartementje en af en toe een lijntje neemt onder het genot van een paar biertjes voor altijd opgesloten worden in een heus psychiatrisch oord waar hij niet naar toe wil ?

moet ik ?

van jullie ,

oook ?
Het antwoord op die vraag kunnen wij jou niet geven, want het ligt hélemaal in jouw handen! Als jij niet wil, dan mag ik hopen dat jij er vanaf nu àlles aan doet om het zo ver niet te laten komen. Als je dat niet lukt, dan zou ik het aanbod zeker niet afslaan.
pi_60074353
-edit- zo grappig huh...

[ Bericht 83% gewijzigd door Re op 13-07-2008 14:39:24 ]
pi_60126246
Als je eens ophield met blowen, en andere drugs, hoef je ook minder te worden opgenomen.
Het is een keuze, kiezen tussen 2 kwaden: blowen en opname of niet blowen, geen opname en het blowen missen.
pi_60127899
Tinoz,

hoe is het nu met je?
#geen
pi_60128875
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:33 schreef KonnieKipke het volgende:
Als je eens ophield met blowen, en andere drugs, hoef je ook minder te worden opgenomen.
Het is een keuze, kiezen tussen 2 kwaden: blowen en opname of niet blowen, geen opname en het blowen missen.
Beetje kort door de bocht.
pi_60134741
quote:
Op zondag 29 juni 2008 03:23 schreef Bleekmiddel het volgende:
fak lees nu net je OP en zie dat je hetzelfde slikt als ik
quote:
Op zondag 29 juni 2008 03:15 schreef Bleekmiddel het volgende:

[..]

nou serieus ik heb precies hetzelfde, Ik zit nu ook intern en de begeleiders heb ik mijn post history laten zien de mensen van cz kijken dus mee wat ik post. en ik vertrouw ze totaal niet. ik zit ook aan de lijntjes en toch proberen ze iets wat ik niet weet maar wel denk maar niet weet wat ik denk maar toch wel denk dat het zo is en weet/denk dat het maar weet niet wat ik denk/ weet maar weet wat ik denk weet wat ik denk denk wat ik weet en ook weer anderom en dat ook weer andersom nogmaals andersom zie omme zijde zijde omme zijde omme zijde zie zie zie zo bedoel ik het dus sos nee ibm ja dell. nee iphone. toch wel ibm en niet suiker toch wel suiker en geen melk ja toch nee toch ja toch nee toch nee ja nee ja nee oke dan niet dan wel zus en zo ja nee jij ik wij hij zij ik wij ik ik ik ik zij wij ik zij jullie nee ik oke dan niet dan wel dan niet ja toch nee toch ja toch nee toch abcdefghijklmnopqrstuvwxyz oke ja nee post forum nee topic ja tinoz nee ik ja tinoz ja ik nee andersom wederzijds

nee ik vertrouw mijn begeleiders niet
Jullie hebben precies hetzelfde? Slikken precies hetzelfde? Hebben allebei schizofrenie?
Als jullie op hetzelfde adres wonen zou dat een hoop verklaren .
pi_60134905
sorry dat ik zon melige reactie postte in zon serieus deel van het topic, maar dat moest gewoon. Tinoz, schizofrenie is een zware aandoening. Ik denk dat het voor jou nodig dat je clean wordt, als je nog normaal met mensen wil omgaan(ookal kan dat meer aan de andere mensen liggen dan aan jou, dat ze zeg maar nie tmeer met je willen omgaan omdat je bijvoorbeeld medicatie moet slikken of wazig bent of drugs neemt) maar het is denk ik ook nodig. Ik bedoel, als je een post(ik doel op je openingspost) waar je redelijk veel waarde aan hecht lijkt me, nog niet eens een beetje begrijpelijk kan schrijven, dan is er serieus wat aan de hand. Of je opgenomen moet worden?
Tsja
Ik hoor dat je er echt niet heen wil. Als je ergens eentje kan vinden waar je het uit zou kunnen houden en waar je op ieder moment zou stoppen, zou dat mooi zijn. Als je helemaal nergens heen wil om af te kicken, denk ik idd dat het wel nodig is, juist omdat het dan de enige mogelijkheid is om af te kicken.

Ik adviseer je sowieso veel te slapen en te denken en een tijdje goed voor jezelf te zorgen dus geen drugs of alcohol (en ik geloof dat veel alcohol nog veel slechter is dan een blowtje)
  zondag 28 september 2008 @ 08:00:53 #72
151199 tinoz
Alter Reality
pi_61964899
Geen idee of dat dat kan , maar ik heb Wanda gevraagd mijn angst te ontwortelen

Heidie wilde er niet aan beginnen wat die zei dat dat Wanda's pakkie an was.... Eerst gaat Wanda samen met mij mijn medisch dossier door nemen en als dat is gedaan en als het hoofdstuk van mijn psychiatrische verleden is afgesloten gaan we er toch echt aan beginnen....

ik heb al eens eerder een topic geschreven over het ontkrachtigen van een idee maar had nog niet aan angst ontworteling gedacht.

Het lijkt mij iets heel belangrijks, vooral omdat angsten veel al blijven hangen in de geest die daar last van heeft. Zo lijkt het me bijvoorbeeld fijn om de confrontatie aan te gaan en gewoon mijzelf te confronteren met mijn diepste angsten die diep van binnen nog ( onderdrukt of niet ) mijn obstakels zijn in mijn leven...

Het is dan ook niet voor niets dat ik de GGZ onder het kopje "corruptie" heb gezet op mijn forum.

Ergens in onder andere mijn hoofd leeft de angst voor de GGZ, ze zijn dan ook zo machtig in het afnemen van rechten en vrijheden, ze hebben zelfs het recht om de afspraken in Geneve te schenden zo heb ik gelezen, ze mogen de ontastbaarheid van het lichaam te niet doen.... als ze dat niet kunnen schakelen ze daar gewoon de politie in die gewillig of niet gewoon uitvoerd wat de GGZ wil.

Wat ik zelf merk aan mijn geestelijke gesteldheid is dat ik me steeds verder in een hoek gedreven voel diep van binnen , door te zeggen wat mijn angsten zijn op mijn heldere momenten geef ik mijn kennis van zaken namelijk ook bloot, dit is een redelijk zware taak voor mij, maar ik doe het toch.

Ik leg dus de bal bij de GGZ en deze zouden dus in het beste geval daar iets mee moeten doen....

Heidie heeft mij aanhoort over mijn angsten, en ontweek een aantal vragen zeer subtiel.....

Dit heeft ook te maken met mijn "muis" die leeft nogsteeds voor in mij en is nog niet gestorven...

Gentirio is dus nog niet volledig uit beeld....

Maar hoe stellen jullie een sessie angst ontwortelen je eigenlijk voor ? Mijn angsten komen onder andere voort uit mijn eigen plannen, daarmee wil ik zeggen dat ik het één en ander op de planning had staan voor bepaalde mensen, het is een soort karma verhaal, zoiets van : "Wat gij wilt dat U niet geschied , doe dat dan bij een ander niet" Ik heb nog nooit één van mijn plannen tot uitvoering gebracht maar het plan heeft zich op geestelijk niveau wel tegen me gekeerd. Het is namelijk zo dat ik nu angst heb voor mensen die helemaal niet angst aanjagend zijn maar dat maak ik ervan door mijn denken op hen te projecteren.

Waar de haat en nijd vandaan komt weet ik dus wel maar hoe deze verweven zit in mijn hoofd met mijn overige angsten weet ik niet .

Voor zover dat ik terug kan denken begon het toch allemaal met de plaatsing van die jongen zijn verhaal op mijn website, maar gelukkig gaat Wanda dat allemaal uitpluizen.

Daarna is het een vaag verhaal voor me geweest waar ik niet echt veel meer van kan herinneren.... Ik weet wel dat er vijandigheid woede tussen mij en de GGZ.

Ik zag de GGZ op een nog onbepaald tijdstip als een staatsgevangenis die uitgekiemd afrekende met mensen die de openbare orde verstoorden in hun invloedssfeer. Het netwerk was grandioos sterk verbonden en iedereen kende elkaar; mijn vijanden schaarde zich samen in een top van corruptie die de macht en wil had complete families te doen uitmoorden.

Deze top bestond al reeds in mijn beleving en had zich altijd al op de achtergrond weten te houden van een samenleving die ze georedend hadden naar een redelijk harmonieus lijkend geheel waar de top zo goed als altijd gevaren heeft weten te ontwrichten door verschrikkelijke daden uit te voeren.

De uitspattingen van mensen in de inrichting deden mij ook al vermoeden dat er iets echt grandioos fout zat.

Multinationals , bedrijven en politici speelde samen een spel met mij. Langzamerhand ontpopte er een dus een "muis" in mij....

Deze muis gaf toe aan de wanen en verleidde mij hem vaker te doen terug laten keren.
Maar hoe ontwortel je nou een angst die voortkomt uit reël lijkde met de iluminatie vergelijkbare geprojecteerde groep mensen ? Snappen jullie het nog ? Waar mensen over rappen en complot theoriën over gaan was voor mij een waanbeeld waar ik zonder medicatie echt niet onder uit kon... Dit werd mede veroorzaakt doordat ik er oplos filosofeerde en ik werd geconfronteerd met de machteloosheid van de burger , die met de psychiatrie te maken krijgt... Een schijnvertoning van rechtzaken genaamd "spoedrechtzaken" deden het ook erg goed verdere twijfels en achterdocht te doen opbloeien in mijn geestenstoestanden van toen....

Nu wil ik , en dat ga ik van Wanda vragen, samen met haar grote bedrijven opzoeken , naar de opta, naar politieke partijen en goede doelen schrijven om te beginnen om van deze bouwstenen van onze maatschapij te vragen of ze hun betrouwbaarheid kunnen verfieren op papier.... Het probleem is echter dat ik |( denk ik ) dit enkel kan realiseren als de muis er is .

De muis is er op dit moment nu ik dit typ wel maar zal wederom weer langzaam maar zeker wegtrekken naar een innerlijke verwevenlijkheid met de medicatie in mijn geest die continu twee weken aan een stuk het voor elkaarkrijgt de muis te doen wegblijven...

Waarom ik dus zo graag een Willibrod Frequen wil zijn is dus niet omdat ik dat leuk vind of zie als een roeping maar gewoon uit angst voor een mogelijke , niet zo mooie werkelijkheid die ik weg wil nemen uit mijn wereld visie...

Dit is onder andere de oorzaak geweest voor het opzetten van een netwerk dat ik als "een jostie" blijf proberen te laten integreren in de maatschappij....

Hopend iedereen voldoende geinformeerd te hebben en de souvereinheid van fok buiten beschouwing te hebben gelaten, vraag ik met dit verhaal aandacht voor de werkwijze van de psychiatrie en diens gevolgen op hun cliënten....

Wanda , de bal ligt bij jou....

[ Bericht 0% gewijzigd door tinoz op 28-09-2008 08:17:44 ]
Save Us From Fashion !
pi_61965139
als ik lees wat je schrijft is het best dubbel..
aan de ene kant zeg je te beseffen dat het je wanen zijn die je het wantrouwen geven, maar tegelijkertijd zoek je naar bewijs dat die denkbeelden niet kloppen...
het lijkt erop dat je nog steeds niet erkent dat er iets mis met je is...
angsten heb ik ook gehad, realistische en onrealistische...
volgens mij zijn angsten pas een probleem als je ze als raadgever gebruikt en je hele leven ernaar inricht...
er bestaat echt iets als gezond wantrouwen...
maar anderen zich laten bewijzen dat je niet bang voor ze hoeft te zijn? zeker grote bedrijven?
tinoz ik hoop het beste voor je, maar denk dat je daar eerder komt door de positieve dingen te ervaren dan je te laten leiden door je angsten en negatieve gedachten...
  zondag 28 september 2008 @ 09:21:26 #74
151199 tinoz
Alter Reality
pi_61965150
Sorry, maar ik wil me laten leiden door de weet dat er helemaal neits fout zit bij die bedrijven enzo... dat is toch positief ?
Save Us From Fashion !
pi_61965310
quote:
Op zondag 28 september 2008 09:21 schreef tinoz het volgende:
Sorry, maar ik wil me laten leiden door de weet dat er helemaal neits fout zit bij die bedrijven enzo... dat is toch positief ?
in hoeverre zullen die bedrijven jou kunnen overtuigen?
wanneer is het genoeg?
en als de bedrijven die jij kiest nu het genoeg voor jou kunnen bewijzen, kan je andere bedrijven of zelfs de regering wel voldoende vertrouwen?
moet de hele wereld zijn eerlijkheid aan jou bewijzen, omdat jij irrationele angsten hebt?
of durf je zelf te beseffen dat die angsten irrationeel zijn?
is het niet mogelijk te leven in een wereld waar je niet 100% van alles weet?
iemand die bang is voor spinnen is meestal ook niet van zijn/haar angst af door te vertellen dat de spin geen gevaar vormt en de spin zelf zal het niet kunnen bewijzen...
  zondag 28 september 2008 @ 09:55:51 #76
151199 tinoz
Alter Reality
pi_61965328
toen ik vroeger sporte toen moest ik als ik viel meteen de zelfde oefening opnieuw doen maar dan goed om over mijn net gekregen angst te te komen en die zo te overwinnen , misschien werkt dat het zelfde met andere dingen , het zou toch kunnen , wat moet ik doen dan ? heel mijn leven met een veranderde emotie rond lopen ?

[ Bericht 3% gewijzigd door tinoz op 28-09-2008 09:57:59 (taal foutje) ]
Save Us From Fashion !
pi_61965395
wat bedoel je met veranderde emotie?
ik vind het alleen erg apart van je dat jij denkt dat jij door je irrationele angsten recht hebt om van iedereen een bewijs van goed gedrag te vragen...
en de vergelijking met sport loopt behoorlijk spaak... of wil je zeggen dat je al onderzoek deed naar deze dingen, maar dat fout ging en je het nu weer moet doen omdat het anders wel eens geestelijke problemen kan opleveren?
pi_61965416
oh nog even dit..

ik heb meerdere topics van je gelezen tinoz en de manier van schrijven in dit topic en het reageren op mijn uitlatingen stemt mij blij...
je komt veel realistischer over zonder gevangen te zijn in complete rationaliteit...
  zondag 28 september 2008 @ 10:14:28 #79
151199 tinoz
Alter Reality
pi_61965486
dankje
Save Us From Fashion !
  zondag 28 september 2008 @ 12:00:12 #80
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61966997
Goed helder verhaal hoor tinoz ... jouw innerlijke strijd zullen weinig mensen begrijpen. alsof je door alles en iedereen (jezelf, medicijen, GGZ etc) uit elkaar wordt getrokken en weer langzaam in elkaar gezet moet worden.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_61967293
quote:
Op zondag 28 september 2008 12:00 schreef Re het volgende:
....en weer langzaam in elkaar gezet moet worden.
het eerste deel van je posting ben ik het mee eens, maar dit licht ik er even uit...
"moet worden" is mij te passief namelijk...
onder begeleiding jezelf weer een voor jezelf acceptabele vorm geven, klinkt al beter...
het is moeilijk om jezelf te zijn/blijven als je zo uitelkaargetrokken wordt, maar het ontdekken van de kern van wie je bent en dat als startpunt gebruiken om jezelf als geheel weer vorm te geven lijkt mij erg belangrijk...
hoop iig dat tinoz niet gaat zitten wachten tot iemand anders hem in elkaar zet...
pi_61967332
Tinoz, ik vind het 'fascinerend' dit te lezen. Het is bijzonder hoe anders jij de wereld ziet en over de wereld denkt als bijvoorbeeld ik zelf doe. Maakt mij dat naïef? Of jou paranoia? Dat is iets wat we nooit zullen weten, ieder z'n eigen waarheid denk ik. Wel lijkt het me ontzettend moeilijk voor jou om te leven in een wereld waar je de volledige controle en zekerheid over lijkt te willen hebben, iets wat me haast niet mogelijk lijkt?

Wat wil je precies van de grote bedrijven? Wat wil je van ze horen? En zoals Edwin aangeeft: wanneer heb je voldoende informatie en dus voldoende zekerheid? Wanneer kun je dus je angsten overwinnen? Welke bedrijven wil je allemaal aanschrijven/aanspreken? Is dat wel haalbaar?

Wat ik me ook afvraag: je hebt een afkeer tegen de GGZ. Wie zijn Wanda en Heidi dan? Kun je hen wel vertrouwen?
  zondag 28 september 2008 @ 16:28:00 #83
151199 tinoz
Alter Reality
pi_61973256
Van de bedrijven wil ik weten of ze ethiek hebben die strookt met de wereld die wij denken te zien.... heidie is mijn persoonlijk begeleider en Wanda is mijn behandelaarster en psycholooge...

de éne keer vertrouw ik ze wel en de andere keer niet .....

het heeft ool te maken met wat ik van ze verwacht , ik ben onder dwang in de psychiatrie geplaatst dus ik verwacht ook een correcte efficiënte behandeling
Save Us From Fashion !
pi_61973469
tinoz, waarom ben je opgenomen?
pi_61973693
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:28 schreef tinoz het volgende:
Van de bedrijven wil ik weten of ze ethiek hebben die strookt met de wereld die wij denken te zien.... heidie is mijn persoonlijk begeleider en Wanda is mijn behandelaarster en psycholooge...

de éne keer vertrouw ik ze wel en de andere keer niet .....

het heeft ool te maken met wat ik van ze verwacht , ik ben onder dwang in de psychiatrie geplaatst dus ik verwacht ook een correcte efficiënte behandeling
Bedankt voor je reactie! Roept meteen weer een aantal vragen op:

Je hebt het over de wereld 'die wij denken te zien'. Wat maakt dat jij denkt dat iedereen de wereld op eenzelfde manier ziet/ervaart? Wat gebeurt er als de ethiek (wat versta je hier eigenlijk onder?) níet overeenkomt met de wereld die in ieder geval jíj denkt te zien?

Zijn Heidi en Wanda medewerkers van de GGZ? Wat verwacht je precies van ze? Ik heb het idee dat jij van hen verwacht mee te gaan in jouw realiteitsvisie, terwijl ik denk dat hulpverleners juist altijd zullen proberen jou de 'algeheel geaccepteerde realiteit' te laten zien en ervaren. Lijkt me dat dat voor ontzettend veel wrijving moet zorgen! Iets wat voor jou weer het wantrouwen bevestigt.

Ben je het eens met je plaatsing in de psychiatrie? Waar ben je eigenlijk geplaatst? En met welke diagnose? Ben je het eens met die diagnose? Denk jíj dat er 'iets' mis is met je? En zo ja, wat dan?

En dan de laatste vraag: wat verwacht jij van een behandeling? Waartegen wil jij behandeld worden? De angsten dus iig, maar is er meer? En wanneer is volgens jou een behandeling efficiënt?

Sorry voor alle vragen, vind dit zoals ik eerder postte erg bijzonder
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:37:17 #86
151199 tinoz
Alter Reality
pi_62028778
geloof maar in me , ik rapporteer nog wel een keer hierover....

[ Bericht 96% gewijzigd door tinoz op 30-09-2008 17:43:20 ]
Save Us From Fashion !
pi_62035496
hoi tinoz..

ik weet/geloof dat geloven voor jou ook weinig betekenis heeft...
maar als je liever wil wachten met inhoudelijke reacties is dat jouw keuze...
de vragen die ik hier zie zijn in ieder geval uit interesse en niet bedoeld om jou als rare/gestoorde/domme gast neer te zetten...
hoop dat je door hebt dat mensen werkelijk geinteresseerd zijn in wat je te vertellen hebt, nu je coherenter overkomt dan in het verleden...

ik wens je succes met je reis...
want een grote ontdekkingstocht ligt voor je...
pi_62067654
quote:
Op zondag 28 september 2008 09:21 schreef tinoz het volgende:
Nou ik heb je OP niet gelezen. Maar bedrijven willen omzet maken en een leugen her en daar hoort er allemaal gewoon bij. Daar kan je vanuit gaan. Ik zeg niet dat ik voor ben maar het is de realiteit. Eentje die wordt ontkent maar met een beetjke verstand weet je dat het aan de orde van de dag is. Toch?
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:08:29 #89
151199 tinoz
Alter Reality
pi_62295940
quote:
Bedankt voor je reactie! Roept meteen weer een aantal vragen op:

Je hebt het over de wereld 'die wij denken te zien'. Wat maakt dat jij denkt dat iedereen de wereld op eenzelfde manier ziet/ervaart?
er is volgens mij een bepaalde universele manier van beschouwing op de wereld.... een NBCI achtige visie dus>> discovery etc. zo wordt de wereld beschreven en belicht op een wijze die de algemene kennis van de middenklasse beinvloed
quote:
Wat gebeurt er als de ethiek (wat versta je hier eigenlijk onder?)
ethiek is voor mij iets wat met belangrijke beslissingen wordt te horen gebruikt
quote:
níet overeenkomt met de wereld die in ieder geval jíj denkt te zien?
dan hebben we nog veel te regelen als volk om de bedrijven terug op het rechte ad te krijgen ;-
quote:
Zijn Heidi en Wanda medewerkers van de GGZ?
Ja dus
quote:
Wat verwacht je precies van ze?
Ik verwacht dat ze mij verassen met diepgaande therapiën en uitgedachtte testen zoas ik die nooit zelf verzonnen zou kunnen hebben
quote:
Ik heb het idee dat jij van hen verwacht mee te gaan in jouw realiteitsvisie,
tot op zekere hoogte verwacht ik wel inlevings vermogen van ze , Heidi heeft mijn 1ste Blog gelezen en was zwaar onder de indruk, ze zei me dat ik iets had geschreven dat iedere leerling aan de GGZ eens zou kunnen gaan lezen voor meer inzicht in schizofrenie te krijgen !!!
quote:
terwijl ik denk dat hulpverleners juist altijd zullen proberen jou de 'algeheel geaccepteerde realiteit' te laten zien en ervaren.
Zoals je waarschijnlijk al vermoedde , ga ik daar niet mee in zee
quote:
Lijkt me dat dat voor ontzettend veel wrijving moet zorgen! Iets wat voor jou weer het wantrouwen bevestigt.
verder kijken dan je neus lang is is voor mij de juiste instelling
quote:
Ben je het eens met je plaatsing in de psychiatrie?
op deze manier niet , ik wordt gehospetilaiseert en afhankelijk gemaakt
quote:
Waar ben je eigenlijk geplaatst? in een inrichting in Breda op een afdeling voor mensen die psychoses hebben mee gemaakt of er nog inzitten , of dit proberen te voorkomen En met welke diagnose?
Schizofrenie dus , van het paranoïde type
quote:
Ben je het eens met die diagnose?
Tja wat zou ik daar nou eens op zeggen ? het komt misschien wel in de buurt van hoe ik het leven ervaar maar het is en blijft een stempel met alle stigma's die daar mee gepaard gaan
quote:
Denk jíj dat er 'iets' mis is met je? En zo ja, wat dan?
Ikzelf denk dat ik overmatig veel fantaseer over dingen waar ik geen zicht op heb
quote:
En dan de laatste vraag: wat verwacht jij van een behandeling?
Ik heb nog steeds de stille hoop dat vandaag of morgen iemand naar me toekomt en zegt : " je zit hier al zolang die onozele therapiën te volgen , het wordt nu eens tijd voor je vervolg traject en we gaan nu eens echt uitzoeken wat waardoor komt en hoe we dat gaan veranderen!"
quote:
Waartegen wil jij behandeld worden?
Zoals ik al veel eerder in mijn behandeling heb aangegeven , ongeveer een jaartje terug is dat ik een beter in-schattings vermogen wil ontwikkelen, verder wil ik mijn kennis ontwikkelen op de gebieden die mijn onderbewuste blijven prikkelen en vertrouwen leren krijgen in de mensheid en van mijn wanen afkomen lijkt me ook wel fijn .
quote:
De angsten dus iig, maar is er meer?
Ja, ik kan als ik lang genoeg naar iemand of iets kijk een trip-achtige" visie " visuele vervormingkrijgen waarin hoofden vervormen en soms bijna doorzichtig lijken te worden , ook wil ik me fijner in mijn vel voelen door getraind te worden in een harde maatschappij mee te draaien.
quote:
En wanneer is volgens jou een behandeling efficiënt?
ls er binnen een redelijk korte periode verandering te zien is en vooruitgang wordt geboekt o verschillende hiaten in mijn leven
quote:

Sorry voor alle vragen, vind dit zoals ik eerder postte erg bijzonder
No probllemmo

[ Bericht 0% gewijzigd door tinoz op 10-10-2008 20:25:57 (alweer een foutje ) ]
Save Us From Fashion !
  dinsdag 3 februari 2009 @ 00:31:51 #90
151199 tinoz
Alter Reality
pi_65680037
Hoe denkt men , of hoe denken jullie dat er in de psychiatrie te werk gegaan wordt met informatie over een (in dit geval psychotische ) patiënt zijn/haar dagelijkse toestand ( tijdens een opname) ?

Denken jullie dat hiervoor richtlijnen zijn ? Zo ja, welke ?

Om een onderwerp te pakken dat dicht bij mij staat wil ik het over psychoses hebben ; wat is de "streef tijd" om iemand uit een psychose te halen , wat komt daar allemaal bij kijken en hoe gaat men , al dan niet , stapsgewijs te werk?

• Zijn er verschillende strategieën om mensen uit een psychose te halen ?
  • Bestaan er verschillende manieren als het aankomt op het graderen van de psychose
  • Hebben mensen die in de psychiatrie werkende zijn, een aantal "check points" die dienen om de realiteitsverstoring in kaart te brengen?
  • Werken mensen in de psychiatrie constructief genoeg aan de oorzaken van de psychische problemen, of worden enkel de symptomen te lijf gegaan met medicatie ( al dan niet compleet mogelijk ) ?
  • Bestaan er bewerkbare gespecificeerde trajecten om mensen te behandelen ?
  • Hoe ver mag / moet men gan als het aankomt van het ontwortelen van een angst of het tegen gaan van een waan ?
  • Is er iedere nieuwe dag van de opname een vervolgplan opgemaakt van de voorgaande dagen en komen deze in de gesprekken terug ?

Succes!
  • Save Us From Fashion !
      dinsdag 3 februari 2009 @ 00:41:24 #91
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_65680226
    quote:
    Voor zover dat ik terug kan denken begon het toch allemaal met de plaatsing van die jongen zijn verhaal op mijn website, maar gelukkig gaat Wanda dat allemaal uitpluizen.

Wanda is er van tussen.... Ik heb inmiddels een samenvatting van mijn medisch dossier gevraagt dat op chronologische volgorde is samen gesteld maar uit ervaring weet ik dat ik het beter compleet moet laten copiëren en zelf zal moeten orden voor zo ver er nuttige info in te vinden is....

(Heidie maakte zich zorgen om me omdat ik een heel weekend neit "gefolkt"had dus vandaar deze laten post en kick)
    Save Us From Fashion !
      dinsdag 3 februari 2009 @ 00:45:50 #92
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_65680298
    en tinoz... hoe gaat het nu verder?

je algemene topic is alweer vol (hoe is het met tinoz), maar ik weet dat veel mensen willen weten hoe het met je gaat
      dinsdag 3 februari 2009 @ 00:57:22 #93
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_65680438
    Vandaag heb ik een gesprek gehad met mijn persoonlijke begeleigers en mijn ouders daarbij , ze wilden weten hoe ik nu over mijn permanente en langdurige opname in de psychiatrie dacht.

Ik heb ze verteld dat ik me alleen voelde en een "klankbord"miste, maaar nu ga ik slapen, heb net een rustgever op en een slaapmiddel en mijn kamergenoot kan neit slapen als ik typ....

groetjes

Tinoz

PS: ik denk helderder , zit weer vol ideeën maar ben ook weer soms angstig ....

doei !!!
    Save Us From Fashion !
    pi_65680448
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 00:41 schreef tinoz het volgende:

[..]

Wanda is er van tussen.... Ik heb inmiddels een samenvatting van mijn medisch dossier gevraagt dat op chronologische volgorde is samen gesteld maar uit ervaring weet ik dat ik het beter compleet moet laten copiëren en zelf zal moeten orden voor zo ver er nuttige info in te vinden is....

(Heidie maakte zich zorgen om me omdat ik een heel weekend neit "gefolkt"had dus vandaar deze laten post en kick)
    succes!

laat je niet overtuigen door hun denkbeelden, maar besef dat jouw denkbeelden niet de enige of enige juiste zijn...
    iedereen kent zijn/haar eigen waarheid en dat maakt de jouwe niets meer of minder waard...
    idealen blijven idealen...
    dus ik denk dat je beter niet het doel kunt tonen, maar de richting...
    verandering is niet alleen voor jou eng...
    wees niet verheven en vraag niet "kom hier"
    sta liever naast mensen met je arm om hun schouder en zeg:" kijk daar!"

wie weet zien ze wat jij ziet, misschien ook niet..
    accepteer en respecteer dat...

nogmaals...

succes tinoz!
      dinsdag 3 februari 2009 @ 00:59:16 #95
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_65680464
    hoi tinoz, ik weet niet hoe het met je Engels is, maar hier een document over de NICE guidelines, misschien dat hier iets bijstaat

http://www.nice.org.uk/guidance/index.jsp?action=download&o=29033
    pi_65680546
    Kan iemand Arcee op trommelen om uit te vinden hoeveelste R&P topic dit is van Tinoz over de gruwelijke en wrede handelingen in de Nederlandse Psychiatrie?

Tinoz, je hebt het o zo slecht man. Ik voel met je mee, net als de Guantanamo gevangenen, de bitches in de gevangenissen van thailand en zo voorts... Nee echt.

Re, Dr Phil, Held!
    pi_65680594
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 00:41 schreef tinoz het volgende:

[..]

God ik hoop zo dat ze administratieve kosten in rekening brengen.

"chronologische volgorde is samen gesteld" Brengt echt van die visioenen in mijn hoofd van Tinoz die maandelijks zijn dosier laat uitprinten in 3 voud om erover te debateren met Heidie, klaartje en klara.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2009 01:10:47 ]
      dinsdag 3 februari 2009 @ 06:34:38 #98
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_65681456
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 01:09 schreef Aneurism het volgende:

[..]

God ik hoop zo dat ze administratieve kosten in rekening brengen.

"chronologische volgorde is samen gesteld" Brengt echt van die visioenen in mijn hoofd van Tinoz die maandelijks zijn dosier laat uitprinten in 3 voud om erover te debateren met Heidie, klaartje en klara.
    Jij betekent voor mij netzoveel als spyware dat pop-up vensters bewerktstelligt en me voorduurendongevraagd confronteerd met zaken waar ik helemaal niet om gevraagd heb.

Leuke levens missie heb jij zeg
    Save Us From Fashion !
      dinsdag 3 februari 2009 @ 08:58:58 #99
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_65682512
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 01:04 schreef Aneurism het volgende:
    Kan iemand Arcee op trommelen om uit te vinden hoeveelste R&P topic dit is van Tinoz over de gruwelijke en wrede handelingen in de Nederlandse Psychiatrie?

Tinoz, je hebt het o zo slecht man. Ik voel met je mee, net als de Guantanamo gevangenen, de bitches in de gevangenissen van thailand en zo voorts... Nee echt.

Re, Dr Phil, Held!
    Ik zie geen verwijten in de OP eigenlijk, dus je overdreven reactie mag gewoon lekker wegblijven, jouw crusade is ook buitenproportioneel
    pi_65686170
    Al eens gedacht aan het gewoon te vragen aan een instellingen die patienten met psychoses behandelen?

Het lijkt mij dat er in (semi-)overheidsinstellingen overal procedures, protocollen en regels voor zijn. Als die er zijn, staan ze op papier. En zijn ze dus op te vragen. Of je ze krijgt, is deel 2 natuurijk. Maar aangezien je vraag niet specifiek gaat over trajecten waar specifieke mensen inzitten, denk ik dat het qua privacy wel goed zit.
    Weer ww vergeten van mn kl00n :$
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')