Nee, zat 'm te luisteren en vond de tekst wel van toepassingquote:
zit je nu in op een gesloten psych afdeling of niet?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:44 schreef tinoz het volgende:
vandaag is belangrijk ( voor mij ) dat ik makkelijk kan achterhalen wie het hier op het forum goed met me voor heeft en wie niet .( zonder al te veel heisa )
Verder vind ik het belangrijk om te weten of fok een filter handhaaft om bepaalde topics te censureren.
boven dat vind ik het belangrijk dat mensen gaan beginnen aan het onleden van culturelen verschillen van mensen en het gevolg daarvan . wat drijft mensen tot haat en hoe goort is de invloed van de media hierop. Waar is het allemaal begonnen en hoe kunnen wij iemand van zijn of haar haat loskoppelen om een gesprek te beginnen over het initieren van een gesprek met als uitgangspunt eenveiligere en stabielere wereld te creëren . Verder is er nog heel veel maar dat mogen andere mensen ook wel zeggen hier .
Dat ik naar een afgezonderd deel van de maatschappij moet vertrekken vind ik niet eens zo erg , als ik daar mijn netwerk kan opbouwen vind ik het ook goed , maar heb het idee dat dat niet echt tot de mogelijkheden behoort.....
Dat doet fok nietquote:Op zondag 22 februari 2009 20:44 schreef tinoz het volgende:
Verder vind ik het belangrijk om te weten of fok een filter handhaaft om bepaalde topics te censureren.
nee dat zit ik niet , ik zit op mijn kamer op een open afdeling via mijn mobiel met mijn laptop op internetquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
zit je nu in op een gesloten psych afdeling of niet?
Hee Tinoz,quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:49 schreef tinoz het volgende:
Die zien geen andere oplossing geloof ik , ik zou nog ergens anders heen kunnen als ik van de drugs afbleef .
Ik ben trouwens van de Risperdal over gegaan op triafon, weet niet of dat nou zo goed werkt .... Zou zo onderhand nou eens willen begrijpen wat er nou tot de fictie behoord en wat niet
je koppelt nu de missie van een persoon aan enkele kleine acties (bloemetje kopen, ongelukje voorkomen), maar wat als die missie een meer continue aard heeft zoals positief in het leven staan, je talent ten uitvoering brengen etc...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:01 schreef tinoz het volgende:
ach....
sinds kort heb ik een andere visie, mijn splinter visie staat niet meer op één.
mensen hebben het al maar over dat iedereen een andere waarheid heeft en iedereen in zijn of haar eigen werkelijkheid leeft. Awel, misschien is dat ook wel zo en is dat rede waarom we neit vooruit lijken te komen. In mijn nieuwe overtuiging ( die hopelijk van korte duur is ) kan iedereen zichzelf bewijzen op voor éénieder een andere manier. Zo zal de een een ongeluk moeten voorkomen en de ander een bloemetje aan zijn of haar moeder moeten geven. Dat zijn de persoonlijke stapjes die je naar de hemel brengen. Als je ( en ik mijn ) je persoonlijke missie hebt voltooid is er neits meer om voor te vechten want je hebt niets te maken met de rest van de wereld , dat zijn immers de waanbeelden van mensen die het zichzelf alleen maar moeilijk maken met het creëren van een eigen werkelijkheid waar ze hun missie voor hun ervaring zetten.
Sinds wanneer komt er iemand vooruit? Je kunt vooruitgang niet over het geheel niet definieren en al helemaal niet meten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:01 schreef tinoz het volgende:
ach....
sinds kort heb ik een andere visie, mijn splinter visie staat niet meer op één.
mensen hebben het al maar over dat iedereen een andere waarheid heeft en iedereen in zijn of haar eigen werkelijkheid leeft. Awel, misschien is dat ook wel zo en is dat rede [b]waarom we neit vooruit lijken te komen[b]. In mijn nieuwe overtuiging ( die hopelijk van korte duur is ) kan iedereen zichzelf bewijzen op voor éénieder een andere manier. Zo zal de een een ongeluk moeten voorkomen en de ander een bloemetje aan zijn of haar moeder moeten geven. Dat zijn de persoonlijke stapjes die je naar de hemel brengen. Als je ( en ik mijn ) je persoonlijke missie hebt voltooid is er neits meer om voor te vechten want je hebt niets te maken met de rest van de wereld , dat zijn immers de waanbeelden van mensen die het zichzelf alleen maar moeilijk maken met het creëren van een eigen werkelijkheid waar ze hun missie voor hun ervaring zetten.
+quote:Doordat Piet zijn moeder een bloemetje geeft, is moeder vrolijk en groet de buurvrouw, die hierdoor even een praatje maakt enzovoort enzovoort.
quote:maar wat als die missie een meer continue aard heeft zoals positief in het leven staan, je talent ten uitvoering brengen etc...
Wel opmerken toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:11 schreef Snuwerd het volgende:
Sinds wanneer komt er iemand vooruit? Je kunt vooruitgang niet over het geheel niet definieren en al helemaal niet meten.
Volgens mij doelt Tinoz op een oplossing van alles, maar die is er niet en kan ook niet bestaan. Zijn idee daarvan is volgens mij een afspiegeling van de voldoening van alle behoeften die alle mensen op dit momenten hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |