Dat lukt dus ook niet, heb zelfs een keer haar besteld toen ik bij een vriend was zodat ze het adres niet zouquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:49 schreef Hukkie het volgende:
Denk dat TS gewoon weer een keertje lekker moet neuken.
wapperen met geldquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:51 schreef Lidl het volgende:
[..]
Ik heb voldoende sex, alleen niet zoals het altijd geweest is..... hoe maak ik haar duidelijk dat ik haar wil, heb
haar allemaal lieve kaartjes gestuurd, gemailt, gebeld, PM's gestuurd, een nummer ingezongen als
liefdesverklaring maar niets helpt
het zingen heeft je laatste kansen waarschijnlijk de das omgedaanquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:51 schreef Lidl het volgende:
[..]
Ik heb voldoende sex, alleen niet zoals het altijd geweest is..... hoe maak ik haar duidelijk dat ik haar wil, heb
haar allemaal lieve kaartjes gestuurd, gemailt, gebeld, PM's gestuurd, een nummer ingezongen als
liefdesverklaring maar niets helpt
broertje, je las mijn gedachtenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
This tread is worthless without pics![]()
![]()
![]()
Whehehehe....quote:Op zondag 29 juni 2008 00:01 schreef Elfy het volgende:
[..]
het zingen heeft je laatste kansen waarschijnlijk de das omgedaan
Of een site of telefoonnummer waar ik haar kan bestellen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
This tread is worthless without pics![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:01 schreef Elfy het volgende:
[..]
het zingen heeft je laatste kansen waarschijnlijk de das omgedaan
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:04 schreef Lidl het volgende:
[..]
Nee serieus, dat is ook het gene waar ze op gevallen is bij mij, als hobby zing ik s'weekends in
restaurantjes met een achtergrondbandje. Ik weet wel dat ik een redelijk lekkere stem heb dus een
dooddoener was dat speciaal ingezongen nummer voor haar niet. Ze heeft zelf hier op Fok al haar
gegevens en foto's verwijderd en mij op hyves geblokkeerd en ook op partyflock staat alles prive
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |