Nee, dat je het *ook* over Nadal had.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En Nadal kan dus verder wat ik ook aangaf.
[..]
Om de een of andere reden denken ze dat ik het op Nadal richt..
Dan kunnen we heel Fok! wel afschaffen.quote:[..]
Maar goed, het gaat natuurlijk nergens over.
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:40 schreef Bruce117 het volgende:
"The Gods are with him"
Tsssss, laat Federer Martin erbuiten
Idd.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:53 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een saaie partijen zeg. Federer-Hewitt vond ik niks en Youzhny-Nadal tot nu toe ook niet. Hopelijk is Murray-Gasquet straks leuk.
Jup. Youzhny maakt te veel fouten om het Nadal enigzins lastig te maken en Hewitt had gewoon de wapens niet om het Federer lastig te maken.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:53 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een saaie partijen zeg. Federer-Hewitt vond ik niks en Youzhny-Nadal tot nu toe ook niet. Hopelijk is Murray-Gasquet straks leuk.
Precies. De stream doet het ook nietquote:Op maandag 30 juni 2008 18:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom is Lopez - Baggy nergens te zien?
Ik ook niet, en die van die broer ook niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:59 schreef T-Rigg het volgende:
Ik hoop dat Gasquet die irritante Schot van de baan mept. Ik kan die kop van die moeder niet meer aanzien, die van Murray trouwensook niet.
Op Sport1 wel. Dat is nou de enige vast last die ik niet met tegenzin betaal.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom is Lopez - Baggy nergens te zien?
Waarom doet de stream het dan nietquote:Op maandag 30 juni 2008 18:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op Sport1 wel. Dat is nou de enige vast last die ik niet met tegenzin betaal.
Vandaag vond ik hem bepaald geen treuzelaar. Het hele toernooi en op RG ook al niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:08 schreef pfaf het volgende:
Die treuzelaar gaat echt met 2 vingers in de neus de finale halen.
Wat bedoel je? Ik heb het over de tv-zender Sport1.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom doet de stream het dan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |