Ik heb wel zo'n geniale hoed. En wel enigszins van die kaki-broeken ja. Ik ga gewoon vet als Indiana Jones, jeweett. Alle vrouwen achter me aan.quote:
Steve Irwin-style!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:36 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n geniale hoed. En wel enigszins van die kaki-broeken ja. Ik ga gewoon vet als Indiana Jones, jeweett. Alle vrouwen achter me aan.
Ook nog 's.quote:
Ja, hij was echt zó'n held! Maar ik kom toch maar even niet in de buurt van de roggen.quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat 't bij ons uit de flat kwam.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:52 schreef JH87 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat 't bij ons uit de flat kwam.(Zeeheldenbuurt zeker?
)
Je mag het best toegeven hoor Jopje.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:53 schreef JH87 het volgende:
Oh, op die foto lijkt het net alsof ik een spiegel op m'n kamer heb en allerlei andere meuk. Even for the record, dat is dus níet mijn kamer.
Juist.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:54 schreef Susi het volgende:
[..]
![]()
Je bedoelt de van Heemskerckstraat ? Ik zit in die erachter
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Je mag het best toegeven hoor Jopje.
Ik vind dat je schattige kettingen hebt.
Zwemmen klinkt altijd goed!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:39 schreef Kleiduif het volgende:
lekker rustig freecell.
esther had nog wat ideeën mocht je, je vervelen....
iets met zwemmen en varen dacht ik.
ik heb het lekker druk met het aanpassen van mijn afstudeer rapport
Ik heb net de was opgevouwen en opgeborgen en de afwasmachine ingepakt en een beetje opgeruimd. Er gebeurt hier nog wel wat zo af en toequote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:48 schreef Kleiduif het volgende:
prima, ze is zo terug van fitness.
het is geen excuus voor je huishoudelijke klusjes.
Ben ik even blij dat Jaina kortharig en redelijk donker isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:59 schreef teigan het volgende:
Wij hebben dit jaar ook al flink wat katten uit onze kat weten te halen qua haar....
Gelukkig verharen de kittens nog niet of nauwelijks....
Kapper weest? Pic?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:08 schreef JH87 het volgende:
Oef, het is wel écht kort geworden.
jaloers!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:58 schreef freecell het volgende:
Vanmiddag lekker dobberen in het Paterswoldsemeer!Wel jammer dat het niet waait.
quote:
Onze krabpaal is voor de sier. Daar heeft ze nog nóóit vrijwillig aan gekrabt. Wel aan ons behang en aan alles wat van hout is trouwens. En catnip aan de krabpaal smeren hielp ook al niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:41 schreef teigan het volgende:
De ikea heeft een rotan krabpaal, wist je dat? Maar hij is wel erg duur(wij hebben laatst het showroommodel gekocht...)
Ik denk dat je gewoon heel consequent moet zijn dan, dat als ze ergens aan gaat krabben wat niet mag, je de kat oppakt, en aan de krabpaal laat krabben zeg maar...
Heerlijk, hoe eigenwijs katten altijd kunnen zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Onze krabpaal is voor de sier. Daar heeft ze nog nóóit vrijwillig aan gekrabt. Wel aan ons behang en aan alles wat van hout is trouwens. En catnip aan de krabpaal smeren hielp ook al niet.
Misschien moeten we eens een andere krabpaal hebben, want cisal vindt ze dus geen interessant materiaal.
Nou, geniaalquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heerlijk, hoe eigenwijs katten altijd kunnen zijn
Ja, tondeuse eroverheen laten halen. M'n docent liep me daarstraks zelfs voorbij omdat ze me niet herkende. En m'n stageverslag was dus nog niet helemaal goed. Paupermarketing en krachtenveldschema's.quote:
Ik voel je pijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:03 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja, tondeuse eroverheen laten halen. M'n docent liep me daarstraks zelfs voorbij omdat ze me niet herkende.
Nu lang blond haar ipv stiekels?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:23 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik voel je pijn.![]()
Laats vroeg een studiegenootje van me waar ik dus al 3/4e jaar bij in colleges zit opeens "he, welke studie doe jij eigenlijk?". Hij was helemaal verbaast dat ik al eerder bij hem zat omdat hij me niet herkende.
Helaas pindakaas, eerder andersom.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nu lang blond haar ipv stiekels?
idd ik heb bob. nog nooit gezien![]()
FOTO!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:32 schreef JH87 het volgende:
Neeh, Bob. heeft mooi kort haar.![]()
Als ik nu een bomberjack aantrek ben ik net een neonazi geloof ik.
Voor beidequote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:16 schreef JH87 het volgende:
[..]
Noooooo.![]()
[..]
Ben je nu voor mij aan het prediken of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |