Vandaag eerst in de auto van m'n ouders naar m'n werk. Het ziet er uit als een tuinhuisje, het rijdt als een tuinhuisje.
Op m'n werk aangekomen een leiding besteld voor m'n BX. Helaas was die leiding niet leverbaar. Gelukkig kon de niet-lokale Citroënboer wel de benodigde leiding leveren. Ligt morgen voor me klaar, wel (veel) duurder dan het zou zijn geweest als ik het ding via m'n werk had kunnen kopen.
Vervolgens maar eens aan het klooien geweest met thinner en lijm. Hele dag die dampen ingeademd, dat zal mede-oorzaak zijn van mijn hoofdpijn (de hoofdpijn van gister kwam overigens door mijn chemicijnen, dat weet ik zeker omdat ik dat type hoofdpijn al had voor ik met thinner werkte). Een collega stak nog even de lijm in brand waardoor ik voor de 2e keer in enkele weken met m'n kop in de vlammen hing. Gelukkig niets van mijn kop verbrand, zelfs geen har weggeschroeid. Wel een bult extra werk. Ook ging er bij een andere machine weer eens iets lek waardoor de olie in het rond spoot. Maar dat was zo gefixt.
Na werktijd weer in het tuinhuisje gestapt op weg naar huis.
En toch is mijn humeur lang niet slecht
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/