quote:Tja Jongen. Ik heb je 3 jaar geleden nog gezegd dat je niet alles zo open en bloot op internet moet zetten.
Je runt 3 releasegroups in 4 jaar en dan verwacht je dat ze je nooit zullen pakken ( althans dat zei je altijd). Als je ook nog open publieke websites ect er bij hebt. (PROViSION) als laatste.
Tis jammer dat je je met dit soort dingen bezig houd. Was bij het Valve/Steam hacken gebleven.....
Noob.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:25 schreef Sebastian1 het volgende:
Heeft dit er misschien ook mee te maken:
#203247 +(5853)- [X]
<@maddox> FUCK!
<@maddox> my mom just found my website
<+DMTec> isn't she proud?
<+khoveraki> ha
<@naken> you've been on tv 2 times, in the newspapers several times, been banned from a country, has 40 million pageviews
<@naken> and you didn't tell your mother?
<@maddox> "what is this? Did you draw this? It looks like a penis." "No mom, I didn't draw a penis"
<+DMTec> ROFL
<+DMTec> "no mom, i didn't draw a penis" thats good
<@maddox> now she's crying
<RichK> haha, your mom doesn't know about your website?
<@maddox> (on the phone)
<+DMTec> maddox: did she see the "suprise - I have a penis"-greeting card?
<@maddox> dmtec: oh fuck, I forgot about that.. yeah I guess I did draw a penis.
<RichK> bahahahaha
<@maddox> hahahahahaha she just said "I wish I would have died and not raised you"
<+khoveraki> rofl
<@maddox> she hung up
<RichK> You are dispwned maddox
bron http://www.bash.org/?search=maddox&sort=0&show=25
Maak er je eigen verhaal van mij een zorg. Zoals ik al zeg ik keur zijn gedrag niet goed. Creditcard fraude gaat tegen alle principes in en vind ik dus dat ik een boekje open mag doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
jij bent wel heeeul goed en stoer en heeeul bang dat je gepakt word, maar je wil toch maar wat graag dat we vragen naar je bezigheden zodat je toch een beetje cool kan doen over je 'vroegere illegale activiteiten' in 'het wereldje'
Ja, dat zal ze nu wel denken jaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:28 schreef Thomass het volgende:
<@maddox> hahahahahaha she just said "I wish I would have died and not raised you"
Nee, kijk dát is dan weer levenloos.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:29 schreef flugeltje het volgende:
Dit is echt een briljante reeks aan het worden, werd gewoon tijdens het shoppen nog geSMSt met de boodschap dat Maikuuul het bevestigd had
Enfin, ik ben er weer, heb alles weer bijgelezen en wacht rustig af wat gaat komen
Dat vraag ik mij dus ook afquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Waar haalt iedereen die gare info vandaan?
Bite me, dit is de beste 'rel' sinds tijden, daar moet je gewoon van op de hoogte blijven...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, kijk dát is dan weer levenloos.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bite me, dit is de beste 'rel' sinds tijden, daar moet je gewoon van op de hoogte blijven...
Als je verder geen leven hebt, niet neequote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bite me, dit is de beste 'rel' sinds tijden, daar moet je gewoon van op de hoogte blijven...
Deze quote is veel te oud, deze gast is van deze site: http://maddox.xmission.com/quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:25 schreef Sebastian1 het volgende:
Heeft dit er misschien ook mee te maken:
#203247 +(5853)- [X]
<@maddox> FUCK!
<@maddox> my mom just found my website
<+DMTec> isn't she proud?
<+khoveraki> ha
<@naken> you've been on tv 2 times, in the newspapers several times, been banned from a country, has 40 million pageviews
<@naken> and you didn't tell your mother?
<@maddox> "what is this? Did you draw this? It looks like a penis." "No mom, I didn't draw a penis"
<+DMTec> ROFL
<+DMTec> "no mom, i didn't draw a penis" thats good
<@maddox> now she's crying
<RichK> haha, your mom doesn't know about your website?
<@maddox> (on the phone)
<+DMTec> maddox: did she see the "suprise - I have a penis"-greeting card?
<@maddox> dmtec: oh fuck, I forgot about that.. yeah I guess I did draw a penis.
<RichK> bahahahaha
<+khoveraki> rofl
<@maddox> she hung up
<RichK> You are dispwned maddox
bron http://www.bash.org/?search=maddox&sort=0&show=25
quote:This page is about me and why everything I like is great. If you disagree with anything you find on this page, you are wrong.
Goh meid wat heb je het toch moeilijkquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:35 schreef qltel het volgende:
Ik kan ook niet een uurtje weggaan, he.. Alweer een nieuwe..
ik heb je maar geen pm gestuurd.. alle topics staan vermeld in het fp berichtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hebben ze in Nederland zoiets als borg dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:35 schreef Syd het volgende:
hoeveel zal zijn borg zijn?
oh dacht dat die al naar Amerika was overgedragen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Hebben ze in Nederland zoiets als borg dan?
Erm, in Nederland kan je ook op borgtocht vrij komen..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:39 schreef Syd het volgende:
[..]
oh dacht dat die al naar Amerika was overgedragen.
Maar niet iets om op de hoogte te blijven over sms.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:38 schreef HuHu het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel gelijk, dit is een reeks om van te smullen.
ff snel doornemen kan geen kwaadquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
zijn die andere 5 topics de moeite waard om terug te lezen?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maarja, stel...wat zou dan zijn borg zijn? en hoe wordt zoiets bepaald dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:40 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Erm, in Nederland kan je ook op borgtocht vrij komen..
Ja, dat regelen ze wel in een dagje..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:39 schreef Syd het volgende:
[..]
oh dacht dat die al naar Amerika was overgedragen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar niet iets om op de hoogte te blijven over sms.
Ik zie haar vriend ofzo al achter de computer zitten van;
ZOMFG WAT EEN VERRASSENDE WENDING, WAT EEN ONTKNOPING, MUHAHAHHAH GNIFFEL [ afbeelding ]
SNEL MIJN VRIENDIN SMSEN@@111![]()
D:
!11
[/royalsadnessmode]
ja! doen dat wil je niet missen gek!!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
leer lezen !quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
jij bent wel heeeul goed en stoer en heeeul bang dat je gepakt word, maar je wil toch maar wat graag dat we vragen naar je bezigheden zodat je toch een beetje cool kan doen over je 'vroegere illegale activiteiten' in 'het wereldje'
Vreemd genoeg staat daar niks van in de OP?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:05 schreef gohan16 het volgende:
Ik ben inmiddels overtuigd dat maddoxx het echt is. Zie pwn_zoon's bijdrage vorige topic.
De vraag is echter of MaddoxX wel de echter hacker was...quote:the hacker bragged of his exploits, posting a 3.83 MB archive that includes a text file signed by MaddoxX & cIntX, unverified credit card numbers, transaction amounts, Valve's supposed bank balance, and data that reportedly allows the creation of counterfeit cafe certificates.
Also included in the package was a file named "lolhaxed.jpg", apparently created in MS Paint, featuring a caveman stalking a brontosaurus.
"The credit card details itself are stored in a MySQL database where I still have access to.
We also don't want money from VALVe, we want a simple message on their site.
Happy Easter hahahahah, I'm waiting for you VALVe."
quote:Diese seite hat mit MaddoxX Kooperiert und hat die News als allererstes gespreaded.
Nunja ich glaube ich hätte es nicht erwähnen sollen, weil die ruhm auf maddoxx abgefallen is =D
Ich geb mittlerweile kein wert mehr wie die #1 in der Szene ist.
Dat fenomeen bestaat al lang onder de naam 'bagger'. En daar had ik t in topic #3 (geloof ik) al overquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:40 schreef MrManiak het volgende:
Een nieuw fenomeen is geboren: FC (Fast Chat).
Is Maikuuul nog in de buurt, btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |