quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
Arctic Monkeys zijn ook goed.
Ja idd 10'tje maximaal lijkt me.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:40 schreef Rosbief het volgende:
Voor een hoer vind ik haar anders maar een vadsig cellulitiswijf
Zeg jij terwijl je ava zoveel beter isquote:
Blijf eens weg uit topics waar ik ook post. Anders blijf ik telkens tien minuten gehypnotiseerd kijken naar die ava van jequote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:40 schreef McFearless het volgende:
Ik vind haar wel geil eigenlijk.
Jaja, ik ben gewoon geil, sorry.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zeg jij terwijl je ava zoveel beter is
Zou je willenquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Blijf eens weg uit topics waar ik ook post. Anders blijf ik telkens tien minuten gehypnotiseerd kijken naar die ava van je
quote:
quote:
1 van de vele britse kankerbandjes die allemaal hetzelfde klinkenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
Arctic Monkeys zijn ook goed.
Ze klinken juist heel anders dan de rest, dat maakt ze ook zo goedquote:Op zondag 29 juni 2008 11:34 schreef seto het volgende:
[..]
1 van de vele britse kankerbandjes die allemaal hetzelfde klinken
Echt he, je kunt al die zangers van al die bands gewoon ook door elkaar mixen, ze klinken toch allemaal hetzelfde, en kut.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:34 schreef seto het volgende:
[..]
1 van de vele britse kankerbandjes die allemaal hetzelfde klinken
Zeldzaam, maar eens met RickoKunquote:Op zondag 29 juni 2008 13:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
KANKERHARD OVER DIE TIETEN HEEN SPUITEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No0b!quote:Op zondag 29 juni 2008 14:21 schreef Scaurus het volgende:
Jezus, wat een kutmuziek, die Arctic Monkeys.
Eensch, voor deze ene keerquote:Op zondag 29 juni 2008 13:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
KANKERHARD OVER DIE TIETEN HEEN SPUITEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die cover zeg ik helemaal niks over, wat een kattengejank is dat zegquote:Op zondag 29 juni 2008 23:02 schreef TC03 het volgende:
Slechte cover. Net zoals The Kooks ook Arctic Monkeys coveren (Despair in The Departure Lounge). Ook al zo'n triest geval.Overigens vind ik het wel één van de mindere AM-nummers van het nieuwste album.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |