Ach, het is onschuldig vermaak..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Is het erg dat ik er niks van geloof?
schroothondjequote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:04 schreef gohan16 het volgende:
[..]
als hij het is, mag hij hopen dat hij niet wordt uitgeleverd aan de VS. Gezien het schroothondjesbeleid van Nederland jegens de VS, zal dat ook gebeuren. (Maar een Amerikaan aan Nederland uitleveren? Ho maar.)
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:07 schreef depax het volgende:
tja hoe makkelijk wil je het maken voor dat onderzoeksbureau he.
-weg-
Tel hier de uren af.
post 45
http://cyber.ret.ru/articles/?newsid=50
zoek op emporio ( zijn eerste group)
En dan verwacht jij buiten de rader te blijven, maar je kan zo vaak mensen waarschuwen, maar iedereen denkt dat ze onschendbaar zijn.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:06 schreef Yea het volgende:
MaddoxX t-shirts aan het ontwerpen!
Whehe, met zoeen afgeragde puistenkop op je T-shirt rondlopenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:10 schreef Yea het volgende:
[..]
Natuurlijk gephotoshopped, kom op het moet verkopen he!
Prachtig.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:07 schreef depax het volgende:
-geen warezlinks posten-
Tel hier de uren af.
post 45
En dan verwacht jij buiten de rader te blijven, maar je kan zo vaak mensen waarschuwen, maar iedereen denkt dat ze onschendbaar zijn.
allemaal leuk en aardig maar wat is dit precies voor bewijs?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:07 schreef depax het volgende:
-geen warezlinks posten-
Tel hier de uren af.
post 45
Dattie in een nietszeggend topic subtiel tussendoor ff een warezlinkje neerplemptquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:16 schreef roburt het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig maar wat is dit precies voor bewijs?
Naar een site van zijn releasegroup dus.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:17 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Dattie in een nietszeggend topic subtiel tussendoor ff een warezlinkje neerplempt
dat maddoxx op fok dezelfde maddoxx is als de maddoxx die lid is van 'emporio' , een hackgroep die steam etc. hackt(e)quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:16 schreef roburt het volgende:
[..]
Precies, en dat terwijl er op een spaans forum de release geplaatst word, met ernaast de tekst "Tnx Maddoxx" en het op een belgische server met de mapnaam "Zooi" zit..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:17 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Dattie in een nietszeggend topic subtiel tussendoor ff een warezlinkje neerplempt
Het bewijs is weggehaald want dat was een warezlinkquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:16 schreef roburt het volgende:
[..]
alshet waar is wil wel zo'n t-shirt hebben en dan gaan we met zijn alleen naar de rdchtbankquote:
Hé, te moeilijkquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:20 schreef depax het volgende:
[..]
Het bewijs is weggehaald want dat was een warezlink
Meneer MaddoXX was zo slim om alles wat te maken had met zijn groepen
EMPORiO PROViSION met zijn nickname erbij overal te plaatsen hij hield van respect en reputatie.
Dan kan je zo iemand blijven waarschuwen dat ze hem ooit wel eens pakken daar geloofde hij zelf niet in want hij koos als land ruslandbij forums en deed alles met gebrekkig engels om als een rus over te komen.
Zijn groepen waren niet gewenst in de scene door het grote beveiligingsrisico wat hij had. en toen ging hij het maar op torrents zetten. Ik heb een jaar met hem samen gewerkt. Doe nu niks meer in die wereld. Ik vond leuk wat hij met valve/steam deed, maar voor creditcard fraude kan ik geen respect op brengen dan mag hij van mij echt wel hangen.
Maar beter ook.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hé, te moeilijkSnap er geen kut van
Voor geen goudquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
alshet waar is wil wel zo'n t-shirt hebben en dan gaan we met zijn alleen naar de rdchtbank
Hij wilde blijkbaar graag erkenning (door overal duidelijk te maken van wie de warez afkwamen enzo) en die krijgt ie nu ookquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hé, te moeilijkSnap er geen kut van
Wat zijn dat in godsnaam?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:24 schreef remlof het volgende:
GEEN WAREZLINKS OF TORRENTS HIER POSTEN GRAAG
Dank u.
oh dan!quote:
Ik vind het meer een naam voor een calvé saus.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:31 schreef jpjedi het volgende:
Ik vind Maddoxx eigenlijk meer een naam voor een paard.
Nog niet..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:33 schreef JortK het volgende:
Iemand een kleine samenvatting, is er een bekentenis
Ga dat dan eens snel checken bij zijn ouwe....of vriendin...etcquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:41 schreef Maikuuul het volgende:
Ik weet niet eens welke dag hij opgepakt is.
Dus waarom is iedereen er zo zeker over ?
Wat denk je?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:41 schreef Maikuuul het volgende:
Ik weet niet eens welke dag hij opgepakt is.
Dus waarom is iedereen er zo zeker over ?
zeg stuur die link van zijn hyves eenquote:
Dat is nog het ergstequote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:42 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Ga dat dan eens snel checken bij zijn ouwe....of vriendin...etc
wel een LUL, 40 mln jatten en het niet met zijn vrienden (JIJ DUS) delen
OPquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg stuur die link van zijn hyves een
Staat in de OPquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg stuur die link van zijn hyves een
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:38 schreef MaddoxX het volgende:
Feesten, Chillen, Niksdoen, Slapen :/
Wow doe ook niet veel zo te zien
quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:48 schreef Maikuuul het volgende:
Ik weet het niet, mij lijkt het allemaal vrij sterk.
Dat hij dit zou hebben gedaan.
Edit:quote:AMSTERDAM - Een 20-jarige computernerd uit Maastricht heeft vanachter zijn computer op zijn slaapkamer bij zijn ouders thuis afgelopen jaren voor tussen de zestig en tachtig miljoen dollar gestolen.
De mbo-leerling werd dinsdag in de ouderlijke woning gearresteerd.
De diefstallen werden gepleegd bij twee Amerikaanse bedrijven en een Britse firma.
De jongen maakte twee jaar geleden eerst een bijna-gereed computerspel buit bij het bedrijf Activison in Los Angeles. De waarde van het spel, waarin spelers het opnemen tegen buitenlandse wezens, bedroeg 40 miljoen dollar.
Daarna wist de Maastrichtenaar binnen te dringen in een computer van een Brits bedrijf dat onlinetickets verkoopt. Daar stal hij de gegevens van 50.000 creditcardhouders. Hiermee haalde hij voor 20 miljoen euro krediet binnen.
De jongeman winkelde met dit tegoed uitgebreid op internet, waar hij laptops, beeldschermen en mp3-spelers kocht. Ook gaf hij vanaf zijn zolderkamer geld als water uit op diverse poker- en goksites. Zijn ouders hadden geen idee wat hun zoon op zijn kamer uitspookte.
"Andere jongens zitten gewoon stilletjes te internetten, maar deze verdachte voerde achter zijn scherm heel andere dingen uit", zegt woordvoerder Wim de Bruin van het landelijk parket.
Maddoxx
De politie kwam de mbo'er op het spoor, nadat het spelletjesbedrijf in Los Angeles aangifte deed van de diefstal van het nieuwe spel. Het liet een particulier onderzoeksbedrijf contact leggen met de Nederlander, die op internet opereerde onder de naam Maddoxx. Daarna droeg het de gegevens over aan de autoriteiten.
De hele topicreeks werd gestart na het bericht in de telegraaf als ik het goed heb, dus je zit een beetje te slapen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:50 schreef Adolecens het volgende:
Hoe zouden ze dan aan de onderstaane EXTRA info komen??
Zitten de Telegraaf journalisten ook te Fok!ken?
[..]
Viswijfjequote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:49 schreef leolinedance het volgende:
Welke Fok!user is Anna die ook in Maddox zijn hyves heeft gekrabbeld '' Die zou ik wel eens willen pwnageren
quote:
quote:
Staan nu in OP erbijquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:44 schreef DaMart het volgende:
Hollywood heeft de filmrechten al gekocht!
[ afbeelding ]
Het eerste bericht deed geen melding van zolderkamer en goksites naar ik meen...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De hele topicreeks werd gestart na het bericht in de telegraaf als ik het goed heb, dus je zit een beetje te slapen.
Hey, wij worden ook genoemdquote:"Andere jongens zitten gewoon stilletjes te internetten, maar deze verdachte voerde achter zijn scherm heel andere dingen uit", zegt woordvoerder Wim de Bruin van het landelijk parket.
Hij heeft wel terdege 40 miljoen, dat is de waarde van de broncodes van die game. Hij had het alleen niet in geldquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:51 schreef WiXX het volgende:
Waarom snapt niemand dat Madoxx geen 40 miljoen had? Hij had controle over die CC's, maar heeft ze alleen gebruikt voor spullen te kopen. De waarschijnlijke waarde aan geld die hij gejat heeft zou denk ik nog niet eens boven de 50 duizend euro komen.
Hij was echt niet ineens rijk ofzo. Maar het staat mooier in de media als ze zeggen dat hij zoveel miljoen heeft gejat. Terwijl hij dat bedrag theoretisch had kunnen jatten, maar dan was het wel heel duidelijk geworden dat hij het gedaan had. Want zoiets sluis je niet 1,2,3 weg. Als hij het is geweest, dan heeft hij gewoon dat spel van de servers gehaald omdat hij het kon. En heeft hij die gegevens van de CC's gebruikt om leuke spullen voor zichzelf te kopen. Niets meer, niets minder.
Jawel hoor, het ging er in #1 al over.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het eerste bericht deed geen melding van zolderkamer en goksites naar ik meen...
Als je zo redeneert is niemand in de Quote 500 eigenlijk echt miljonair.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:51 schreef WiXX het volgende:
Waarom snapt niemand dat Madoxx geen 40 miljoen had? Hij had controle over die CC's, maar heeft ze alleen gebruikt voor spullen te kopen. De waarschijnlijke waarde aan geld die hij gejat heeft zou denk ik nog niet eens boven de 50 duizend euro komen.
Hij was echt niet ineens rijk ofzo. Maar het staat mooier in de media als ze zeggen dat hij zoveel miljoen heeft gejat. Terwijl hij dat bedrag theoretisch had kunnen jatten, maar dan was het wel heel duidelijk geworden dat hij het gedaan had. Want zoiets sluis je niet 1,2,3 weg. Als hij het is geweest, dan heeft hij gewoon dat spel van de servers gehaald omdat hij het kon. En heeft hij die gegevens van de CC's gebruikt om leuke spullen voor zichzelf te kopen. Niets meer, niets minder.
Misschien wilde hij niet opvallen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:54 schreef Maikuuul het volgende:
Omdat ik dat denk ik wel zou merken als hij opeens allemaal veel te dure uitgaven zou doen etc ?
Enfin, ik ben weer van Fok! af.
Dat snappen de meesten volgens mij wel maar dat maakt het natuurlijk niet minder lollig.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:51 schreef WiXX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |