Als enige op het postkantoor in 'de grote stad'?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:20 schreef Aisumasen het volgende:
Wat goed, ik heb mijzelf een lange tijd wachten bespaard. Ik schrok wakker om 09:55
. Als ik thuis was geweest had ik met een probleempje gezeten. Nu sliep ik vannacht toevallig in 'de grote stad', dus ik heb zo snel mogelijk mijn kleren aangetrokken en ben richting postkantoor gesprint
. Natuurlijk als enige op het postkantoor, tickets in the pocket!
Nou ja, 'één grote stad'... Laat ik zeggen dat het niet was gelukt als ik thuis was geweest. Of toch ook wel... Want zoals ik al zei: Het zijn geen Arctic Monkeys, er zijn nog steeds kaarten te koop.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als enige op het postkantoor in 'de grote stad'?
Ik was ook bij het postkantoor, maar kon weer weg toen ik hoorde dat het via internet al gelukt was.
Is het een zitconcert?? Waar staat dat?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:24 schreef Riches het volgende:
Heb volgens mij nog nooit zoveel betaald, afgezien van Radiohead.
Word ook de eerste keer een zitconcert voor me.
Nog nergens, maar elk optreden wat ze doen is een zit concert.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is het een zitconcert?? Waar staat dat?
Op het balkon kun je gaan zitten.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is het een zitconcert?? Waar staat dat?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nog nergens, maar elk optreden wat ze doen is een zit concert.
Ik hoop toch echt niet dat het AM publiek zal gaan trekkenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:38 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En het lijkt mij ook heel vreemd om deze band 'staand' te gaan zien. Als er hetzelfde publiek op afkomt als bij Arctic Monkeys concerten, wordt dat een vreemde bedoeling
.
"Leave yourself alone....lalala the chamber....*insert strijkers", en dan dat hossende en duwende publiek zeker?
Als dat het 1e concert is, dan misschien ook LL?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:58 schreef Aisumasen het volgende:
Ze maken hun live-debuut eerder dan verwacht! http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/lastshadowpuppets/
Vanavond.
Net nadat ik voor kaarten keek dusquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:36 schreef Tourniquet het volgende:
't is uitverkocht!
Ik zag het ook. 2 kaartjes bestellen kan niet meer, maar 1 nog wel!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:43 schreef TC03 het volgende:
Ik klikte zojuist op de site van Ticketmaster 8 kaartjes aan, om te kijken of het nog werkte. Kreeg ik deze melding: 'Voor uw selectie is het grootste aantal aaneengesloten stoelen 1'. Toch stoelen?
uuuh, neequote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:36 schreef Tourniquet het volgende:
't is uitverkocht!
Nu kan dat ook niet meer.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zag het ook. 2 kaartjes bestellen kan niet meer, maar 1 nog wel!
Wel, klik maar eens verder. Of tien minuten geleden kon het nog..quote:
Ben je me aan het achtervolgenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou dat gaat een dure maand worden. Maar wel ja, ben er ook bij
Iets na half één kon je geen 2 kaartjes meer bestellen, rond half 2 ook geen los kaartje meer. Misschien dat een paar mensen nog geluk hebben gehad omdat vastgehouden kaarten op de site later weer in de verkoop gaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:56 schreef frame-saw het volgende:
In hoeveel minuten was het nu uitverkocht?
Dit dusquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Iets na half één kon je geen 2 kaartjes meer bestellen, rond half 2 ook geen los kaartje meer. Misschien dat een paar mensen nog geluk hebben gehad omdat vastgehouden kaarten op de site later weer in de verkoop gaan.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:57 schreef Leonos het volgende:
Hoezo verkopen ze losse kaarten? Toch zitplaatsen?
Geen idee als dat staanplaatsen zijn of zitplaatsen...quote:U heeft 1 ticket(s) aangeschaft voor:
Plaatsomschrijving:
Vrije plaatskeuze
Het is "maar" een 16 koppig orkest. Zelf wilden ze meer maar de platenmaatschappij gaf niet meer budget. Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:08 schreef Pink_Floyd het volgende:
In paradiso zitten is vrij lastig met al die opstapjes/trapjes, vernauwingen, bar, zijbeuken etc. Gewoon lekker staan, dan kunnen er ook 5x zoveel mensen in, zeker als er ook nog een orkest mee komt. Anders was het wel sneller uitverkocht geraakt lijkt me.
Je vond de CD toch maar niets, of ben je intussen van mening veranderd?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:13 schreef MaJo het volgende:
Best grappig, ik wist helemaal niet dat Last Shadow Puppets vandaag in de verkoop ging omdat ik al de hele week ziek ben. Zag net in het Lowlands topic staan dat het uitverkocht was en heb het toen toch geprobeerd, en ik kon zowaar het laatste kaartje scoren
Ik heb gelezen dat de platenmaatschappij helemáál geen orkest wilde betalen. Miles en Alex wilden niet zonder orkest optreden, dus heeft de platenmaatschappij alsnog water bij de wijn gedaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het is "maar" een 16 koppig orkest. Zelf wilden ze meer maar de platenmaatschappij gaf niet meer budget. Ik ben benieuwd
Sowieso is dat niet de taak van de platenmaatschappij, dus het zal wel weer kolder zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:53 schreef Leonos het volgende:
Platenmaatschappij niet meer budget?
Na hoeveel ze verdiend hebben aan de monkeys?
Nee denk er nog steeds hetzelfde overquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:59 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Je vond de CD toch maar niets, of ben je intussen van mening veranderd?Trouwens, het is al zo'n 2 weken bekend
.
Thanksquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:11 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Ik heb het graag gedaan hoor majo
Ligt eraan of je met of zonder hebt gekochtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:17 schreef Markeerstift het volgende:
Maar hoe zit dat met die lidmaatschapskosten ofzoiets?
Op mijn kaartje staat: Lidm. (3,-) verplicht aan de zaal. Betekent dat dat je dat op de avond zelf moet betalen of ik die al wél heb betaald?
Ligt eraan of je die erbij besteld hebt.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:17 schreef Markeerstift het volgende:
Op mijn kaartje staat: Lidm. (3,-) verplicht aan de zaal. Betekent dat dat je dat op de avond zelf moet betalen of ik die al wél heb betaald?
Dat ligt er natuurlijk aan of je een kaartje met of zonder lidmaatschap hebt gekocht.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:17 schreef Markeerstift het volgende:
http://www.gigwise.com/ne(...)orces-at-glastonburyquote:Arctic Monkeys To Join Forces At Glastonbury
Helders will join Turner onstage...
Arctic Monkeys To Join Forces At Glastonbury
Arctic Monkeys drummer Matt Helders is to join his bandmate Alex Turner on drums tonight during The Last Shadow Puppets secret show.
The Sheffield lad was walking around backstage while Gigwise was chatting with Zane Lowe and discussing the collaboration rumours surround Jay-Z's headline performance when Lowe screamed over to Helders and asked if he was collaborating, to which Helders said: "Nah, I turned him down."
After a couple of moments laughter he did however reveal that: "I might be doing something with Al (Turner) tonight though. "
Mooie manier om rechtstreeks de kas te spekken.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:25 schreef Merkie het volgende:
Wat een oplichterij is zo'n lidmaatschap eigenlijk. Je hebt toch een kaartje, dan slaat zo'n lidmaatschap echt nergens op.
Als je snel bent kan je via marktplaats nog kaarten krijgen voor rond de 50 euro, zal de komende tijd alleen maar meer worden denk ik...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:07 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb geen kaartje...
Dus als iemand er 1 (of 2) over heeft
Wil wel graag, maar via Marktplaats zal we uberduur zijn.
http://grazforum.muziekagenda.nl/showpost.php?p=261761&postcount=38quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:07 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb geen kaartje...
Dus als iemand er 1 (of 2) over heeft
Wil wel graag, maar via Marktplaats zal we uberduur zijn.
Als je toevallig van plan bent wel aan medefans te denken mag je me PM-en en neem ik ze tegen kostprijs over voor je.quote:
* MaJo interesse heeftquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:19 schreef Merkie het volgende:
Ik heb misschien een kaartje over, die persoon weet nog niet of hij meegaat. Dacht van wel. Als een Fokker interesse heeft mag hij/zij het wel alvast melden, dan kom je op een eventueel lijstje te staan
. Verkoop uiteraard tegen kostprijs dan.
Valt mee, overschot aan kaartenhandelaren in combinatie met de toch al dure kaarten. Al die moeite voor die 2 tientjes.quote:
quote:The Last Shadow Puppets play secret Glastonbury gig with Jack White
The Last Shadow Puppets played a surprise gig at Glastonbury tonight (June 28) - and were joined by Jack White.
As rumours spread around the site, a large crowd gathered at the Park Stage to sww Alex Turner and Miles Kane play an acoustic set mainly drawn from their chart-topping album 'The Age Of The Understatement'.
Kicking off with 'My Mistakes Were Made For You' and 'Only The Truth', the pair played as a duo.
Joined by their keyboard player, they then played a stripped sown version of 'Calm Like You' after which the pair swapped guitars to play 'Standing Next To Me'.
The trio played 'The Chamber' and 'The Meeting Place', after which Arctic Monkeys drummer Matt Helders stepped in to add drums for the title track from 'The Age Of The Understatement'.
After the drummer left the stage, Turner explained "we've only got the chance for one more", as the pair put down the guitars and started singing along to a keyboard-led cover of 'Wondrous Place'.
Then several bars in White, who had played on the Pyramid Stage with The Raconteurs earlier in the evening, took the stage unannounced, playing a guitar solo, before departing after his work was done - leaving the duo to finish the song.
Speaking to NME.COM, the pair explained they had simply bumped into White backstage. "We just asked him and he said yes," explained Kane.
The Last Shadow Puppets played:
'My Mistakes Were Made For You'
'Only The Truth'
'Calm Like You'
'Standing Next To Me'
'The Chamber'
'Meeting Place'
'The Age Of The Understatement'
'Wondrous Place'
Lekker handigquote:Op zondag 29 juni 2008 01:49 schreef JeroenV het volgende:
Ik zit in Mexico...
Had met iemand afgesproken dat ze kaarten zou gaan halen, maar dat ging uiteindelijk niet door (zonder dat ik het wist zeg maar)
Ok tofquote:Op zondag 29 juni 2008 01:43 schreef Merkie het volgende:
Ik zal proberen zo snel mogelijk erachter te komen wat of de vijfde persoon nu meegaat of niet.
Op last.fm zag ik ook nog wat mensen die tegen de kostprijs kaartjes weg willen doen die ze over hadden.quote:Op zondag 29 juni 2008 02:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok tofAl heeft jeroen wel voorrang aangezien hij nog helemaal geen kaartje heeft. Hoop wel dat ik er nog 1 vind, een vriendin van me wil ook graag
Ja daarvoor heb ik ze niet gekocht he ik moet ook nog brood op de plank hebbenquote:Op zondag 29 juni 2008 01:18 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Als je toevallig van plan bent wel aan medefans te denken mag je me PM-en en neem ik ze tegen kostprijs over voor je.
En je moet nog in de stront zakken, vergeet dat niet.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:10 schreef D.zire het volgende:
[..]
Ja daarvoor heb ik ze niet gekocht he ik moet ook nog brood op de plank hebben
Ik op 3quote:Op zondag 29 juni 2008 02:04 schreef Merkie het volgende:
Dus de wachtlijst is nu:
1. JeroenV
2. MaJo
All we need to do is wait.
Wil jij even heel snel wegwezen uit dit topic. Hier is geen ruimte voor trieste paupers zoals jijquote:Op zondag 29 juni 2008 10:10 schreef D.zire het volgende:
[..]
Ja daarvoor heb ik ze niet gekocht he ik moet ook nog brood op de plank hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |