abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59753855
Lijkt me wel cool om in de paradiso een keer te zitten. Alleen weer moeilijk drinken halen
  zaterdag 28 juni 2008 @ 15:08:04 #52
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_59753885
In paradiso zitten is vrij lastig met al die opstapjes/trapjes, vernauwingen, bar, zijbeuken etc. Gewoon lekker staan, dan kunnen er ook 5x zoveel mensen in, zeker als er ook nog een orkest mee komt. Anders was het wel sneller uitverkocht geraakt lijkt me.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 15:10:07 #53
134538 chansadres
Black & White
pi_59753929
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 15:08 schreef Pink_Floyd het volgende:
In paradiso zitten is vrij lastig met al die opstapjes/trapjes, vernauwingen, bar, zijbeuken etc. Gewoon lekker staan, dan kunnen er ook 5x zoveel mensen in, zeker als er ook nog een orkest mee komt. Anders was het wel sneller uitverkocht geraakt lijkt me.
Het is "maar" een 16 koppig orkest. Zelf wilden ze meer maar de platenmaatschappij gaf niet meer budget. Ik ben benieuwd
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_59754716
Platenmaatschappij niet meer budget?
Na hoeveel ze verdiend hebben aan de monkeys?
pi_59754805
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 14:13 schreef MaJo het volgende:
Best grappig, ik wist helemaal niet dat Last Shadow Puppets vandaag in de verkoop ging omdat ik al de hele week ziek ben. Zag net in het Lowlands topic staan dat het uitverkocht was en heb het toen toch geprobeerd, en ik kon zowaar het laatste kaartje scoren
Je vond de CD toch maar niets, of ben je intussen van mening veranderd? Trouwens, het is al zo'n 2 weken bekend .
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 15:10 schreef chansadres het volgende:

[..]

Het is "maar" een 16 koppig orkest. Zelf wilden ze meer maar de platenmaatschappij gaf niet meer budget. Ik ben benieuwd
Ik heb gelezen dat de platenmaatschappij helemáál geen orkest wilde betalen. Miles en Alex wilden niet zonder orkest optreden, dus heeft de platenmaatschappij alsnog water bij de wijn gedaan.
pi_59754839
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 15:53 schreef Leonos het volgende:
Platenmaatschappij niet meer budget?
Na hoeveel ze verdiend hebben aan de monkeys?
Sowieso is dat niet de taak van de platenmaatschappij, dus het zal wel weer kolder zijn.
pi_59755011
Ik heb het graag gedaan hoor majo
  Moderator zaterdag 28 juni 2008 @ 16:15:10 #58
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_59755068
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 15:59 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Je vond de CD toch maar niets, of ben je intussen van mening veranderd? Trouwens, het is al zo'n 2 weken bekend .
Nee denk er nog steeds hetzelfde over Maar heb de cd nog maar 2x beluisterd, steeds niet echt inspiratie gehad om het een kans te geven. Maar wil er toch wel bij zijn, aangezien het vrij uniek is

Twee weken geleden werd bekend dat het vorige week in de vvk zou gaan, maar dat verdween toen opeens. De rest van de week niet gechecked en vandaar dus dit nieuws gemist Maar dat moet ergens afgelopen week bekend zijn gemaakt Dat ze naar Paradiso kwamen wist ik wel.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator zaterdag 28 juni 2008 @ 16:15:28 #59
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_59755073
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 16:11 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Ik heb het graag gedaan hoor majo
Thanks
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_59755105
Maar hoe zit dat met die lidmaatschapskosten ofzoiets?
Op mijn kaartje staat: Lidm. (3,-) verplicht aan de zaal. Betekent dat dat je dat op de avond zelf moet betalen of ik die al wél heb betaald?
  Moderator zaterdag 28 juni 2008 @ 16:18:09 #61
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_59755116
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 16:17 schreef Markeerstift het volgende:
Op mijn kaartje staat: Lidm. (3,-) verplicht aan de zaal. Betekent dat dat je dat op de avond zelf moet betalen of ik die al wél heb betaald?
Ligt eraan of je met of zonder hebt gekocht Als het goed is kon je kiezen voor met of zonder lidmaatschap. Als je die dus niet hebt moet je het inderdaad aan de deur kopen.
pi_59755121
quote:
Ligt eraan of je die erbij besteld hebt.
Die moet je los kopen óf in de voorverkoop óf aan de kassa van Paradiso.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_59755182
quote:
Dat ligt er natuurlijk aan of je een kaartje met of zonder lidmaatschap hebt gekocht.

heb je een kaartje van ¤ 40 gekocht zit het lidmaatschap erbij, kaartje van ¤ 37 is zonder lidmaatschap en dat moet je dan los kopen bij de kassa van Paradiso.

edit: Wat MaJo en Felixa ook zeggen dus
pi_59755409
Wat ik ook al in het AM-topic zei:

Even een correctie trouwens, het live-debuut van TLSP was natuurlijk al in maart in New York. Je zou kunnen zeggen dat het live-debuut van TLSP inclusief strijkers bij Jools Holland was. Maar het eerste openbare voltallige optreden is toch op Reading/Leeds. Want...ook het optreden op Glastonbury vanavond is akoestisch.
pi_59756936
Wauw 3 reacties
Maar goed dan moet ik dat dus aan de deur doen want de mijne zijn 37,- Had de man van FRS dus niks over gezegd
pi_59757012
FRS is ook kut. Maar goed, tenzij je echt vooraan wilt zitten/staan is dit geen probleem. Is zo gepiept.
pi_59757108
Ik heb geen kaartje...
Dus als iemand er 1 (of 2) over heeft

Wil wel graag, maar via Marktplaats zal we uberduur zijn.
pi_59757287
Ik heb natuurlijk ook kaartjes
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_59757956
quote:
Arctic Monkeys To Join Forces At Glastonbury
Helders will join Turner onstage...
Arctic Monkeys To Join Forces At Glastonbury

Arctic Monkeys drummer Matt Helders is to join his bandmate Alex Turner on drums tonight during The Last Shadow Puppets secret show.

The Sheffield lad was walking around backstage while Gigwise was chatting with Zane Lowe and discussing the collaboration rumours surround Jay-Z's headline performance when Lowe screamed over to Helders and asked if he was collaborating, to which Helders said: "Nah, I turned him down."

After a couple of moments laughter he did however reveal that: "I might be doing something with Al (Turner) tonight though. "
http://www.gigwise.com/ne(...)orces-at-glastonbury
pi_59758076
Geweldig, ik weet wel waar dat op uitloopt.
pi_59758600
Oh ja, kennen jullie het nummer "The Edge Of The Understatement"? Als ik mijn The Last Shadow Puppets EPK DVD bekijk, krijg ik een clip met die titel te zien!
  zaterdag 28 juni 2008 @ 19:25:55 #72
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_59758692
Wat een oplichterij is zo'n lidmaatschap eigenlijk . Je hebt toch een kaartje, dan slaat zo'n lidmaatschap echt nergens op.
2000 light years from home
pi_59758754
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 19:25 schreef Merkie het volgende:
Wat een oplichterij is zo'n lidmaatschap eigenlijk . Je hebt toch een kaartje, dan slaat zo'n lidmaatschap echt nergens op.
Mooie manier om rechtstreeks de kas te spekken.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_59759234
Heeft te maken met subsidies. Op deze manier heeft een concertzaal 'leden', en krijgen ze meer geld van de overheid als 'vereniging'.
pi_59759374
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 18:07 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb geen kaartje...
Dus als iemand er 1 (of 2) over heeft

Wil wel graag, maar via Marktplaats zal we uberduur zijn.
Als je snel bent kan je via marktplaats nog kaarten krijgen voor rond de 50 euro, zal de komende tijd alleen maar meer worden denk ik...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')