Als enige op het postkantoor in 'de grote stad'?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:20 schreef Aisumasen het volgende:
Wat goed, ik heb mijzelf een lange tijd wachten bespaard. Ik schrok wakker om 09:55
. Als ik thuis was geweest had ik met een probleempje gezeten. Nu sliep ik vannacht toevallig in 'de grote stad', dus ik heb zo snel mogelijk mijn kleren aangetrokken en ben richting postkantoor gesprint
. Natuurlijk als enige op het postkantoor, tickets in the pocket!
Nou ja, 'één grote stad'... Laat ik zeggen dat het niet was gelukt als ik thuis was geweest. Of toch ook wel... Want zoals ik al zei: Het zijn geen Arctic Monkeys, er zijn nog steeds kaarten te koop.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als enige op het postkantoor in 'de grote stad'?
Ik was ook bij het postkantoor, maar kon weer weg toen ik hoorde dat het via internet al gelukt was.
Is het een zitconcert?? Waar staat dat?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:24 schreef Riches het volgende:
Heb volgens mij nog nooit zoveel betaald, afgezien van Radiohead.
Word ook de eerste keer een zitconcert voor me.
Nog nergens, maar elk optreden wat ze doen is een zit concert.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is het een zitconcert?? Waar staat dat?
Op het balkon kun je gaan zitten.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is het een zitconcert?? Waar staat dat?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nog nergens, maar elk optreden wat ze doen is een zit concert.
Ik hoop toch echt niet dat het AM publiek zal gaan trekkenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:38 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En het lijkt mij ook heel vreemd om deze band 'staand' te gaan zien. Als er hetzelfde publiek op afkomt als bij Arctic Monkeys concerten, wordt dat een vreemde bedoeling
.
"Leave yourself alone....lalala the chamber....*insert strijkers", en dan dat hossende en duwende publiek zeker?
Als dat het 1e concert is, dan misschien ook LL?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:58 schreef Aisumasen het volgende:
Ze maken hun live-debuut eerder dan verwacht! http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/lastshadowpuppets/
Vanavond.
Net nadat ik voor kaarten keek dusquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:36 schreef Tourniquet het volgende:
't is uitverkocht!
Ik zag het ook. 2 kaartjes bestellen kan niet meer, maar 1 nog wel!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:43 schreef TC03 het volgende:
Ik klikte zojuist op de site van Ticketmaster 8 kaartjes aan, om te kijken of het nog werkte. Kreeg ik deze melding: 'Voor uw selectie is het grootste aantal aaneengesloten stoelen 1'. Toch stoelen?
uuuh, neequote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:36 schreef Tourniquet het volgende:
't is uitverkocht!
Nu kan dat ook niet meer.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zag het ook. 2 kaartjes bestellen kan niet meer, maar 1 nog wel!
Wel, klik maar eens verder. Of tien minuten geleden kon het nog..quote:
Ben je me aan het achtervolgenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou dat gaat een dure maand worden. Maar wel ja, ben er ook bij
Iets na half één kon je geen 2 kaartjes meer bestellen, rond half 2 ook geen los kaartje meer. Misschien dat een paar mensen nog geluk hebben gehad omdat vastgehouden kaarten op de site later weer in de verkoop gaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:56 schreef frame-saw het volgende:
In hoeveel minuten was het nu uitverkocht?
Dit dusquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Iets na half één kon je geen 2 kaartjes meer bestellen, rond half 2 ook geen los kaartje meer. Misschien dat een paar mensen nog geluk hebben gehad omdat vastgehouden kaarten op de site later weer in de verkoop gaan.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:57 schreef Leonos het volgende:
Hoezo verkopen ze losse kaarten? Toch zitplaatsen?
Geen idee als dat staanplaatsen zijn of zitplaatsen...quote:U heeft 1 ticket(s) aangeschaft voor:
Plaatsomschrijving:
Vrije plaatskeuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |