quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:14 schreef mane het volgende:Oké JAM, ik zag dat je me hebt gebeld gisteren. Toen ik dat zag, overwoog ik even de opties over het WAAROM achter deze actie en ik kwam op het volgende uit.
1. je was dronken (ergens aan het begin van de middag...maar ach..) en je bent willekeurig mensen gaan bellen;
2. je was niet dronken, maar had wel last van een ernstige kater, zag het leven niet meer zitten en bedacht dat ik je daar wel bij kon helpen;
3. je had net een ongelooflijk goed verhaal geschreven en wilde je vreugde daarover met mij delen;
4. je had geen geld meer maar wel zin om dronken te worden en rekende erop dat ik zo ruimhartig ben dat ik je op mijn kosten met alle liefde dronken voer (en mezelf daarbij en dat doe ik inderdaad met alle liefde zoals je weet);
5. je lag bloedend op de grond midden in de stad na een vechtpartij met een ADO-aanhanger en ging de eerste de beste bellen die misschien in de buurt zou zijn om je naar huis te slepen;
6. je had zin om bij Florentia een kop koffie te gaan drinken en/of een ijsje te eten en dan denk je natuurlijk aan mij.
7. Je telefoon besloot geheel op eigen beweging mij te gaan bellen.
Maar ik zie nu dat het in ieder geval niet optie 2 en 5 geweest kan zijn, want je uit je schrijfsels hier maak ik op dat het goed met je gaat.

.
Lieve Mane,
Laten we het beestje bij z'n naam noemen: je slaat de plank volledig mis. Ik kan je dat ook moeilijk kwalijk nemen. De reden waarom ik je belde is wel werkelijk zo ongelooflijk,- tot dusver heeft niemand het willen geloven. Sindskort, we hebben het pas over een week, ben ik een CREATIVE COLOUR DESIGNER voor een niet nader te noemen veel te dure maar hele exclusive haarsalon (lees; kapper) alhier in het Haagse. Mijn leidinggevende, hoewel ik twijfel of ik hem wel zo moet noemen want hij zit onder de coke en neukt met een van de exen van Gordon, wil dat ik eerst vier á vijf MODELLEN verf voordat ik op de daadwerkelijke, betalende klanten overstap. Nu hebben mijn vriendinnetjes niet zo'n vertrouwen in mijn kunnen als CREATIVE COLOUR DESIGNER (hoewel ik werkelijk het de prachtigste tinten in elkaar flans) dus willen ze niet voor mij MODEL zitten. Ik belde je om te vragen of jij dat wel zou willen; het aanbod geldt nog steeds.
Voor meer informatie:
http://www.sassoon.comNiets van dit allen is om te zeggen dat ik een kop koffie bij Floren
cia af zou slaan.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."