abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60053141
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 22:16 schreef Gellius het volgende:
Hé, is dat Barbara Stok?
Jep.

Ik ben net voor het eerst in een rookvrije kroeg geweest en dat bevalt me prima, je kon zelfs de meisjes ruiken
Aldus.
pi_60053195
Meisjes ruiken in een kroeg. Ik heb zelfs het concept nooit overwogen. Er gaat een wereld voor me open.
pi_60053230
Toen ik naar de wc liep rook ik allerlei parfummetjes, laat ik het dan zo zeggen.
Aldus.
pi_60053274
O, parfummetjes. . Nu ja, als het niet te overdadig is.
pi_60053319
Zo was het nou ook weer niet, hmpf. Kan je niet gewoon even begrijpen wat ik precies bedoel?
Aldus.
pi_60053383
Nu doe je weer net of ik iets heel oneerbaars bedoel. Wat ik helemaal niet bedoel.
Ik snàk naar preutsheid.
pi_60053417
Het was ook allemaal preutsig, ik bedoel, de geur van meisjes. Misschien moet Claudia maar oordelen. Ik ga naar bed.
Aldus.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 02:13:26 #278
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_60054577
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:14 schreef mane het volgende:
Oké JAM, ik zag dat je me hebt gebeld gisteren. Toen ik dat zag, overwoog ik even de opties over het WAAROM achter deze actie en ik kwam op het volgende uit.

1. je was dronken (ergens aan het begin van de middag...maar ach..) en je bent willekeurig mensen gaan bellen;
2. je was niet dronken, maar had wel last van een ernstige kater, zag het leven niet meer zitten en bedacht dat ik je daar wel bij kon helpen;
3. je had net een ongelooflijk goed verhaal geschreven en wilde je vreugde daarover met mij delen;
4. je had geen geld meer maar wel zin om dronken te worden en rekende erop dat ik zo ruimhartig ben dat ik je op mijn kosten met alle liefde dronken voer (en mezelf daarbij en dat doe ik inderdaad met alle liefde zoals je weet);
5. je lag bloedend op de grond midden in de stad na een vechtpartij met een ADO-aanhanger en ging de eerste de beste bellen die misschien in de buurt zou zijn om je naar huis te slepen;
6. je had zin om bij Florentia een kop koffie te gaan drinken en/of een ijsje te eten en dan denk je natuurlijk aan mij.
7. Je telefoon besloot geheel op eigen beweging mij te gaan bellen.

Maar ik zie nu dat het in ieder geval niet optie 2 en 5 geweest kan zijn, want je uit je schrijfsels hier maak ik op dat het goed met je gaat. .
Lieve Mane,

Laten we het beestje bij z'n naam noemen: je slaat de plank volledig mis. Ik kan je dat ook moeilijk kwalijk nemen. De reden waarom ik je belde is wel werkelijk zo ongelooflijk,- tot dusver heeft niemand het willen geloven. Sindskort, we hebben het pas over een week, ben ik een CREATIVE COLOUR DESIGNER voor een niet nader te noemen veel te dure maar hele exclusive haarsalon (lees; kapper) alhier in het Haagse. Mijn leidinggevende, hoewel ik twijfel of ik hem wel zo moet noemen want hij zit onder de coke en neukt met een van de exen van Gordon, wil dat ik eerst vier á vijf MODELLEN verf voordat ik op de daadwerkelijke, betalende klanten overstap. Nu hebben mijn vriendinnetjes niet zo'n vertrouwen in mijn kunnen als CREATIVE COLOUR DESIGNER (hoewel ik werkelijk het de prachtigste tinten in elkaar flans) dus willen ze niet voor mij MODEL zitten. Ik belde je om te vragen of jij dat wel zou willen; het aanbod geldt nog steeds.

Voor meer informatie: http://www.sassoon.com

Niets van dit allen is om te zeggen dat ik een kop koffie bij Florencia af zou slaan.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zaterdag 12 juli 2008 @ 09:42:27 #279
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_60055656
Zeg JAM, ik ben dagelijks in Den Haag en wil dolgraag m'n haar verven. Koekepan deed dat immers ook. Doe je ook jongens?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 09:42:54 #280
11923 I.R.Baboon
pi_60055660
Wegens treinwerkzaamheden ga ik trouwens alsnog 60km fietsen zodirect.
pi_60058407
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 09:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
en wil dolgraag m'n haar verven.
Als ik me ergens geen voorstelling van kan maken...!
pi_60059288
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 02:13 schreef JAM het volgende:

Nu hebben mijn vriendinnetjes niet zo'n vertrouwen in mijn kunnen als CREATIVE COLOUR DESIGNER (hoewel ik werkelijk het de prachtigste tinten in elkaar flans) dus willen ze niet voor mij MODEL zitten. Ik belde je om te vragen of jij dat wel zou willen; het aanbod geldt nog steeds.

Voor meer informatie: http://www.sassoon.com

Niets van dit allen is om te zeggen dat ik een kop koffie bij Florencia af zou slaan.
Het zou geloofwaardiger zijn geweest als je had geschreven dat je die jackpot van 25 miljoen had gewonnen.

Ik zal het eens aan Fenneke vragen, maar ik denk dat ie alleen maar sarcastisch gaat staan grijnzen. Ik hoop dat je gaat lijden daar in die kapsalon. Verder niets dan liefde uiteraard. .
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_60063007
Fiets 'm d'r in is op tv!
  zaterdag 12 juli 2008 @ 20:04:10 #284
6536 dwerg
chagrijn
pi_60063843
Bijna net zo spannend als Federer - Nadal!
Of de massasprint die Cavendish vandaag won!
I intend to live forever, or die trying.
pi_60069342
Ik heb vanavond een Claw Boys Claw optreden gezien zoals die optredens vijftien jaar geleden waren, maar dan uitgevoerd door vier uitgezakte heren met grijs haar. Top!

Verder een uiterst dansbaar electro-duo genaamd Yacht, een ander duo (John & Jen) die een soort Dresden Dolls waren, en twee 'folkmetal' bands (Myrkvar, Heidevolk) met middeleeuwse Vikingoutfits. En dat was dan nog maar de eerste avond van een hele week zomerfeesten
  Moderator zondag 13 juli 2008 @ 10:09:17 #286
42184 crew  DaMart
pi_60071257
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:17 schreef ShadyLane het volgende:
Fiets 'm d'r in is op tv!
Deed I.R. ook nog mee?
quote:
Wegens treinwerkzaamheden ga ik trouwens alsnog 60km fietsen zodirect.
  zondag 13 juli 2008 @ 11:01:15 #287
11923 I.R.Baboon
pi_60071626
Ik heb een vriend met dezelfde tic voor het onthouden van totaal zinloze feiten als ik. Zo kwamen we vorige week over de filmpjes van Lucky Ten te spreken. Elke dag de uitslag (ik dacht op SBS6), waarbij 20 cijfers getrokken werden, en per cijfer een kort filmpje. Hij kon zich nog herinneren dat 'negenenvijftig' door een surinamer uitgesproken werd, en volgens mij bestond 'eenenvijftig' uit iemand die heel verrast naar een verkeersbord met '51' erop keek. Ook waren er watertrappelende kinderen (bij 9?) en een dove bejaarde (bij 80).

Maar goed, dan heb je dus zo'n wereldwijd netwerk van computers en dan blijkt er nergens iemand te zijn die dat ooit opgenomen heeft. Kutinternet. .
pi_60071728
80 was het leukst van alle nummers. Dat was een blije oude man met sigaar en borrel. Doof was hij niet volgens mij.
Aldus.
pi_60071906
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:50 schreef ShadyLane het volgende:
Claw Boys Claw
.
pi_60074733
M'n stukje staat inmiddels online
pi_60074818
Ik was gister naar Leonard Cohen dus, met vader. Was verrassend leuk! De setting daar in het Westerpark is ook gewoon erg goed.
Aldus.
  zondag 13 juli 2008 @ 17:02:55 #292
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_60077900
quote:
Zeg JAM, ik ben dagelijks in Den Haag en wil dolgraag m'n haar verven. Koekepan deed dat immers ook. Doe je ook jongens?
Ja hoor. Met liefde zelfs. Laat me maar weten wanneer je wil.

Gaat je wel 20 euro kosten, trouwens. Voor de verf.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zondag 13 juli 2008 @ 17:06:18 #293
11923 I.R.Baboon
pi_60077968
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:12 schreef Z het volgende:
Ik was gister naar Leonard Cohen dus, met vader. Was verrassend leuk! De setting daar in het Westerpark is ook gewoon erg goed.
Ik heb daar vanmiddag even staan tennissen. Tot we werden weggestuurd door een vrouw met een regenjas en vier kinderen.

Daar hoorde ik overigens ook dat een vriend - die het geld voor ons allemaal zou moeten binnenhalen - min of meer ontslagen is als analist bij een bank omdat ie niet elke dag van half 8 tot half 8 aanwezig was.
pi_60078811
DaDo2's slaapkamergeheimen

Speciaal voor Gellius.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 13 juli 2008 @ 18:09:39 #295
11923 I.R.Baboon
pi_60079064
quote:
Op zondag 13 juli 2008 17:02 schreef JAM het volgende:

[..]

Ja hoor. Met liefde zelfs. Laat me maar weten wanneer je wil.

Gaat je wel 20 euro kosten, trouwens. Voor de verf.
Welke kleuren heb je zoal in je assortiment? Van Dyke Brown? Sap green?
pi_60079123
Ik.. ik weet niet wat ik moet zeggen, DevilsAndDust. Ontroering en trots vechten om de poll position in mijn borst. Meer, zou ik zeggen. Méér!
pi_60079545
Je had toch zeker niet gedacht dat ik je niet zou laten weten waar bij ons the magic happens?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_60080044
Neenee, ik ben me doorlopend bewust van het naderend onheil.

Sap green zou je voortreffelijk staan overigens, IR.
pi_60080229
Ik zou het gewoon bij je Van Dyck Brown houden als ik jou was.
Aldus.
pi_60082098
Ik sprak vandaag op een verjaardag met iemand die op een spirituele vakantie ging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')