Je hebt altijd nog het mes.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:12 schreef DeeCruise het volgende:
Niet elke maand met een "probleem" hoeven te zitten...
Ow, en geen kinderen hoeven te baren, man wat lijkt me dat waardeloos
En ook dat lijkt me arelaxed..quote:
Dat zal ook altijd raar blijven, mag ik hopen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:54 schreef Bellatrix het volgende:
Seks met mannen.Anno 2008 is het toch nog raar om als man een man te neuken volgens sommige mensen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom zie je zo weinig meisjes / vrouwen in de fitnesszaal.![]()
En je hebt gelijk: sport
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:28 schreef Upsetter het volgende:
[..]
Ik (man) ben gelukkig nog nooit serieus genomen. Maar ik ben blij om te horen dat jij af een toe wel eens goed serieus genomen wordt.
Hahaha tis zo lekker om vrouw te zijn, wij snappen dat soort dingen!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:34 schreef 7nightwing7 het volgende:
Vrouwen en kledingGek wordt ik ervan. Wij mannen gaan gewoon de winkel in, lopen meteen naar het juiste kledingrek, we passen het en hoppa kopen die handel.
Vrouwen gaan eerst 5 verschillende winkels in, alles wordt gepast. en dik 7 uur later komen ze thuis aan met legen handen. In de trend van: "er was niet echt iets bij wat ik leuk vond".
Maar wel natuurlijk dikke ¤ 50 uitgeven aan een oogpotlood. Komop zeg.![]()
Ik vind het zo sneu hoe mensen haar foto's misbruiken, ze is een geweldig wijf gewoon!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:10 schreef kyraaa het volgende:
mensen die meer dan tien euro besteden aan make upMoet je je zo verbergen dan?
[ afbeelding ]
je hoeft gelukkig niet te rukken aan iets dat scheelt welquote:Op zondag 29 juni 2008 00:00 schreef Pyjama het volgende:
Geen penus hebben.
Nog even en iedereen is als jijquote:Op zondag 29 juni 2008 14:11 schreef VBVFV het volgende:
Ondanks alle voordelen die we als man zijnde hebben is dat allemaal niks waard, want een beetje vrouw heeft een man binnen no-time zo ver dat hij alles (voor haar) doet wat ze zelf niet kan. Met andere woorden vrouwen zijn gewoon de baas. En dat zeg ik als man jah
dat je als vrouw zijnde met ongegeneert aan je zak krabben komt baart mij toch zorgenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:09 schreef kyraaa het volgende:
nou, zo te horen hebben mannen de meeste voordelen.![]()
Lekker ongegeneert aan je zak krabben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.luciferhout, en niets anders!
hier had uw reclame kunnen staan!
Dat dusquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:08 schreef Dandror het volgende:
Het beste van een man zijn vind ik nog wel aangetrokken tot vrouwen zijn.
Ik, als man zijnde, lees dit stukje en snap er nog steeds geen reet vanquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:23 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hahaha tis zo lekker om vrouw te zijn, wij snappen dat soort dingen!
Heerlijk!
Gewoon het idee van als ik dat koop dan, en dan fantaseren we een paar minuten over dat kledingstuk etc, maar we nemen hem niet..
We vragen eerst tig keer aan jou of het wel leuk staat en of we het nu wel moeten doen, en jij vertwijfelt geraakt door onze vragen, raakt geheel geirriteerd, en dan zeg je neem het DAHANNNNNNNN!
En dan zeggen wij eh nee toch maar niet en hangen het snel terug en lopen naar een ander rek want daar hing ook wat leuks etc etc..
einde verhaal idem, we kopen of niks bijzonders maar omdat we dus niks gekocht hebben moeten we het geld
dat in onze zak brand gewoon, toch uitgeven.
Aangezien we dus ongeveer iets wilden uitgeven van 80 euro die dag, kopen we op de valreep toch maar een mega duur oogpotlood als beloning voor ons beheerste koopgedrag, en kijk aan tis zelfs 30 euro goedkoper dan we in gedachten hadden gehad wat een mazzel.
En ja zo denkt een vrouw nu eenmaal.
En genieten joh!
Jij zit duidelijk onder "de plak"quote:Op zondag 29 juni 2008 14:11 schreef VBVFV het volgende:
Ondanks alle voordelen die we als man zijnde hebben is dat allemaal niks waard, want een beetje vrouw heeft een man binnen no-time zo ver dat hij alles (voor haar) doet wat ze zelf niet kan. Met andere woorden vrouwen zijn gewoon de baas. En dat zeg ik als man jah
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:10 schreef Yoda87 het volgende:
Lekker op bank met een biertje flauwe tekenfilms kijken
tip voor de volgende verjaardag: Een bak plamuur.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:40 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Mijn wederhelft met een groot gat in haar hand. Onder het mom van: "Deze is echt goed hoor"
Waar heb je dat tweede paar voor nodig dan?quote:Op zondag 29 juni 2008 13:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
* genoeg hebben aan 2 paar schoenen
sterf vieze kankerhoerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:07 schreef Breathtaking het volgende:
Het gemakkelijk manipuleren van mannen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |