Ik vond hem er lekker zacht uitzien op het plaatje, daarom heb ik hem gekozenquote:Op zondag 29 juni 2008 21:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
das niet zo moeilijk..![]()
ik vind die Lampo zooo mooi(en ben erg benieuw naar de feel van een Girasol, die toch wat 'onbekender' is dan een Storch, Hopp of Ellaroo
Dank. Het is toch echt een 4.6.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:49 schreef p_iglet het volgende:
webkim, voor in het lijstje staat dat je stoch 4.20m is...dus ergens klopt er iets niet.
Ah bedankt voor de tip!quote:Op zondag 29 juni 2008 21:48 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik kan birdie's room overigens wel aanraden, maar *als* je er gaat bestellen zet dan in de opmerkingen er even bij dat ze hem als gift moet versturen en dan niet de volledige waarde voorop de envelop moet zetten. Ik had namelijk niks aangegeven en toen had ze hem uit zichzelf netjes als gift verzonden, maar wel netjes de volledige waarde voorop de envelop gezet. Toen kreeg ik dus alsnog een bedrag erbovenop gebaseerd op die waarde.
Nog beter werkt het wanneer de verzender er USED babycarrier opschrijft.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:48 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik kan birdie's room overigens wel aanraden, maar *als* je er gaat bestellen zet dan in de opmerkingen er even bij dat ze hem als gift moet versturen en dan niet de volledige waarde voorop de envelop moet zetten. Ik had namelijk niks aangegeven en toen had ze hem uit zichzelf netjes als gift verzonden, maar wel netjes de volledige waarde voorop de envelop gezet. Toen kreeg ik dus alsnog een bedrag erbovenop gebaseerd op die waarde.
quote:Op zondag 29 juni 2008 21:54 schreef Webkim het volgende:
[..]
Nog beter werkt het wanneer de verzender er USED babycarrier opschrijft.
Ik heb op heel veel doeken pas 1 keer hoeven betalen. En die doek was als gift aangekruist. De rest als USED carrier.
en vergeet niet:quote:Op zondag 29 juni 2008 22:32 schreef p_iglet het volgende:
wat zit daarin??
is dat niet zielig???
is dat een pop??
stikte ze zo niet??
ieuwwwwwww d'r steekt een voetje uit!!!
Ik ken een meisje die een heleboel ty beanies (collector knuffels) voor een mooi zacht prijsje had laten overkomen. Daar hebben ze zelf een waarde toen aangehangen, ze kon de paypal betaling overleggen, maar daar werd op gezegd van dat kan iedereen wel maken. Klopt idd dat er over zowel porto als de waarde invoerbelasting wordt gerekend.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:49 schreef Memmel het volgende:
[..]
Mijn man zit in het import en export en douane gebeuren en volgens mij is het zo dat je wel bezwaar kunt maken tegen een te hoog ingeschatte waarde hoor, je hebt toch je order? Het is wel zo dat er bij invoer de waarde van de portokosten bij de waarde van je product geteld wordt. En als dat totaal dan onder een bepaalde grens blijft (dat verschilt of het als textiel of kleding of whatever wordt gezien) dan betaal je geen invoerrechten. maar als je het echt wilt weten, wil ik het hem wel even laten uitzoeken??
Vraagje: wordt mijn doek soepeler wanneer ik 'm een keer gewassen heb?
Dat vinden ze hier ook zo schattig!! Hij kan zo zo lekker eigenwijs rondkijken zeggen ze dan!!quote:Op zondag 29 juni 2008 22:42 schreef E.T. het volgende:
ik heb nog geen rare vragen gehad
Op school vinden alle moeders het alleen maar schattigEn ze vinden het zo leuk om te zien dat Nienke nu regelmatig lekker rondkijkt (als ze niet al in slaap gevallen is) terwijl ze in het begin zo heerlijk verborgen lag.
Ze zien Nienke nu veel beter dan dat ze in een kinderwagen zou liggen
Dat weet ik niet, ik heb hem van iemand te leen en ik kan geen merkje o.i.d. erop vinden. Misschien is het een zelfgemaakte doek.quote:
Noli!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:56 schreef Noli. het volgende:
Webkim!
Kunnen er elk moment nog mensen instromen/mee doen met het doek-op-reis-project?
![]()
![]()
![]()
Is het nou uiteindelijk een 3.6 geworden of een 4.2?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:29 schreef t_igger het volgende:
De doek is niet zachter dan de Rio. Maar zal nog wel zachter worden, dat komt wel als we hem langer gebruiken!
Hij is wel stevig genoeg om Pepijn te dragen, nu nog andere technieken leren om hem te dragen...
De Rio is voor mij te lang & veeeel te warm!
Wiggle Proof Backcarryquote:Op maandag 30 juni 2008 22:32 schreef p_iglet het volgende:
10 minuten later zat ie geknoopt met tibetian afwerking
Dat daagt toch fijner vinden wij, snijd minder in je oksels.
Wij zijn met rugdragen nog volop aan het uitproberen. Meneer wurmt iedere keer zijn billen uit de doek.
of weet zo te strekken dat hij in je broekband probeert af te zetten om over je schouder te kunnen kijken.
Nu wel.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:46 schreef p_iglet het volgende:
prachtige voetjes in je linkje, maar geen wiggle proof backcarry
Dank je wel, wil je ook een slokje van mijn kopje thee?quote:
Het stof eraf blazen.quote:
De bruiloft is overmorgen... Weet ook niet of ik het aandurf om er nu "vlug, vlug" mee te gaan experimenteren hoor....'quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:08 schreef Webkim het volgende:
Ja, ik krijg hem goed zelf op mijn rug. Niet heel snel nog, maar dat vind ik ook niet zo belangrijk; als -ie maar stevig zit. Wanneer is die bruiloft? Je kan bij Macka vast heel goede tips krijgen de 12de en de 26ste sowieso van Eva.
Onderling ruilen of later instromen is geen probleem, but let me know!quote:Lampo On Tour - Summer 2008
ET
2-12 juli
Vamperotica
14-24 juli (ivm Tilburgse kermis!)
Yppy
25 juli-4 aug
p_iglet
5 -15 aug
Chacama
16 - 26 aug
LadyS
27 aug - 5 sept
Kersjes
6-16 sept
Noli
17 - 27 sept
k_i_m
29 sept - 8 okt
Vakantie gaan we vanavond even over bakkeleien. We gaan in ieder geval niet langer dan een week. Michiel is aankomende week en de week daarop vrij, dus in die twee weken zou de vakantie dan vallen. Dan is de doek vast nog lang onderweg toch???quote:Op maandag 30 juni 2008 20:45 schreef Webkim het volgende:
Icicle, wiehooe! Leuk! En idd: foto's willen we dan zien.
Noli, pm me even je adres en evt. weken waarin je -em niet kan hebben wegens op vakantie ofzo.
Wie -em morgen krijgt is inderdaad nog een verrassing. En ik hoop dat ze dan snel bewijsmateriaal post.
Nou, als ik dan in elk geval jouw plekje mag hebben, dan kun jij weer ruilen met iemand die eerder dan ik aan de beurt isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:22 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet sowieso ruilen, want ik heb geen idee hoelang post vanuit Frankrijk erover doet naar Nederland. Maar ik weet niet of ik me zolang kan inhouden om niet zelf een doek te kopen
.
Kunnen we deze posts ook kopieren naar het logboek van Lampoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:26 schreef vamperotica het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik mag 'r na IETIEHIE, ik mag 'r na IETIEHIE!
![]()
![]()
Als je wilt, kun je tijdelijk mijn tricotdoek van draagdoek.nl lenen tot je hebt kunnen testen. Hij is wel aan de warme kant, maar als hem doet zoals ET hem nu heeft geknoopt dan gaat het goed. En je moet hem binnenste buiten dragen...anders staat er Maud 16-11-2006 op.... maar dan heb je nu in elk geval even iets om uit te proberen. Ik vond hem bij die kleintjes in het begin erg prettig.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb een Ellaroo mei tai. Maar die vind ik nog te groot voor Lilah, vandaar de interesse voor een doek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |