abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 juni 2008 @ 21:49:57 #81
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59780230
quote:
Op zondag 29 juni 2008 21:42 schreef E.T. het volgende:

[..]

das niet zo moeilijk..
ik vind die Lampo zooo mooi (en ben erg benieuw naar de feel van een Girasol, die toch wat 'onbekender' is dan een Storch, Hopp of Ellaroo
Ik vond hem er lekker zacht uitzien op het plaatje, daarom heb ik hem gekozen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59780245
quote:
Op zondag 29 juni 2008 21:49 schreef p_iglet het volgende:
webkim, voor in het lijstje staat dat je stoch 4.20m is... dus ergens klopt er iets niet.
Dank. Het is toch echt een 4.6.

Memmel, een doek wordt van wassen eerder stugger. Om em zacht te krijgen kan je -em vingerhaken, er op zitten/slapen of als je een droger hebt met een alleen koude lucht-stand kan je -em even doorblazen in de droger.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 29 juni 2008 @ 21:52:37 #83
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59780298
quote:
Op zondag 29 juni 2008 21:48 schreef TearSong het volgende:

[..]

Ik kan birdie's room overigens wel aanraden, maar *als* je er gaat bestellen zet dan in de opmerkingen er even bij dat ze hem als gift moet versturen en dan niet de volledige waarde voorop de envelop moet zetten. Ik had namelijk niks aangegeven en toen had ze hem uit zichzelf netjes als gift verzonden, maar wel netjes de volledige waarde voorop de envelop gezet. Toen kreeg ik dus alsnog een bedrag erbovenop gebaseerd op die waarde.
Ah bedankt voor de tip!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_59780343
quote:
Op zondag 29 juni 2008 21:48 schreef TearSong het volgende:

[..]

Ik kan birdie's room overigens wel aanraden, maar *als* je er gaat bestellen zet dan in de opmerkingen er even bij dat ze hem als gift moet versturen en dan niet de volledige waarde voorop de envelop moet zetten. Ik had namelijk niks aangegeven en toen had ze hem uit zichzelf netjes als gift verzonden, maar wel netjes de volledige waarde voorop de envelop gezet. Toen kreeg ik dus alsnog een bedrag erbovenop gebaseerd op die waarde.
Nog beter werkt het wanneer de verzender er USED babycarrier opschrijft.
Ik heb op heel veel doeken pas 1 keer hoeven betalen. En die doek was als gift aangekruist. De rest als USED carrier.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 29 juni 2008 @ 21:59:23 #85
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59780481
Ik vraag me trouwens af.. Zoals vanmiddag in het centrum van Rotterdam.. Nienke in de doek, Tijn in de buggy en Saskia lopend erbij..
Kijken die mensen nou vanwege Nienke in de doek of vanwege het 'grote' gezin?

Maar 1,5 uur winkelen is prima te doen.. zelfs met een draai in de EllaRoo (en ik maar denken.. wat zit er toch op m'n rug.. ?? )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 29 juni 2008 @ 22:13:42 #86
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59780922
Hier ook gestemd op de lampo. Die is zo mooi en een storch ken ik al.

Het is ws de doek E.T. Grote gezinnen zijn niet zo bijzonder in Rotterdam centrum, die zag ik dagelijks lopen. Doeken echter nooit.

doeken lopen sowieso nooit, maar jullie snappen vast wat ik bedoel
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 29 juni 2008 @ 22:30:31 #87
3011 E.T.
pi_59781365
Ik moet altijd wel inwendig lachen als ik sta te wiebelen in een winkel omdat ik niet stil mag staan van mevroi.. Dat moet er van achter raar uitzien.. (zeker als een jasje ofzo over de doek zit en je dus van achter geen doek en kind ziet).

Ik ga morgen eens proberen hoe ze het vind met de voeten buitenboord (ze zit tot nu toe nog steeds in kikker)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_59781438
hihi nog geen debiele vragen gehad ET?

wat zit daarin??
is dat niet zielig???
is dat een pop??
stikte ze zo niet??

ieuwwwwwww d'r steekt een voetje uit!!!
pi_59781544
quote:
Op zondag 29 juni 2008 21:54 schreef Webkim het volgende:

[..]

Nog beter werkt het wanneer de verzender er USED babycarrier opschrijft.
Ik heb op heel veel doeken pas 1 keer hoeven betalen. En die doek was als gift aangekruist. De rest als USED carrier.

Ik weet overigens niet in hoeverre dit een risco is voor een webshop. Zowel met gifts als used items, als ze het pakje openmaken als steekproef is het eerste wat ze zien een factuur
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_59781635
quote:
Op zondag 29 juni 2008 22:32 schreef p_iglet het volgende:

wat zit daarin??
is dat niet zielig???
is dat een pop??
stikte ze zo niet??

ieuwwwwwww d'r steekt een voetje uit!!!
en vergeet niet:
'valt ze er niet uit???'
'wat draag jij hoog! moet je nog lang?' (nee ze is er al en ik draag haar inderdaad, kijk maar eens in de doek )
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_59781666
quote:
Op zondag 29 juni 2008 21:49 schreef Memmel het volgende:

[..]

Mijn man zit in het import en export en douane gebeuren en volgens mij is het zo dat je wel bezwaar kunt maken tegen een te hoog ingeschatte waarde hoor, je hebt toch je order? Het is wel zo dat er bij invoer de waarde van de portokosten bij de waarde van je product geteld wordt. En als dat totaal dan onder een bepaalde grens blijft (dat verschilt of het als textiel of kleding of whatever wordt gezien) dan betaal je geen invoerrechten. maar als je het echt wilt weten, wil ik het hem wel even laten uitzoeken??

Vraagje: wordt mijn doek soepeler wanneer ik 'm een keer gewassen heb?
Ik ken een meisje die een heleboel ty beanies (collector knuffels) voor een mooi zacht prijsje had laten overkomen. Daar hebben ze zelf een waarde toen aangehangen, ze kon de paypal betaling overleggen, maar daar werd op gezegd van dat kan iedereen wel maken. Klopt idd dat er over zowel porto als de waarde invoerbelasting wordt gerekend.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zondag 29 juni 2008 @ 22:42:11 #92
3011 E.T.
pi_59781841
ik heb nog geen rare vragen gehad
Op school vinden alle moeders het alleen maar schattig En ze vinden het zo leuk om te zien dat Nienke nu regelmatig lekker rondkijkt (als ze niet al in slaap gevallen is) terwijl ze in het begin zo heerlijk verborgen lag.
Ze zien Nienke nu veel beter dan dat ze in een kinderwagen zou liggen
pi_59782013
volgens mij zijn er ook heel wat winkels die weigeren om er gift of used op te zetten. En terecht, ze worden behoorlijk bekeurd.

Macka, ik ken wolletjewinterlok wel (binnenkort maar weer eens wat wol/zijde spul voor Ronja en haar toekomstige zusje kopen. Niets is liever dan een peutertje met slaaphaar in een roze-wit gestreept wollen pyjamaatje ) maar ik wist niet dat ze draagdoeken maakten. Het kan ook een zelfgemaakte zijn, WW verkoopt vooral tricot dus ik denk dat het waarschijnlijk een tricotdoek is. Maar ik ga even mailen, bedankt
  maandag 30 juni 2008 @ 00:05:11 #94
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59784182
Wat is vingerhaken?

Dan stop ik 'm even in de droger met zo'n zachtmaak-doekje erbij.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_59784381
quote:
Op zondag 29 juni 2008 22:42 schreef E.T. het volgende:
ik heb nog geen rare vragen gehad
Op school vinden alle moeders het alleen maar schattig En ze vinden het zo leuk om te zien dat Nienke nu regelmatig lekker rondkijkt (als ze niet al in slaap gevallen is) terwijl ze in het begin zo heerlijk verborgen lag.
Ze zien Nienke nu veel beter dan dat ze in een kinderwagen zou liggen
Dat vinden ze hier ook zo schattig!! Hij kan zo zo lekker eigenwijs rondkijken zeggen ze dan!!
En raar kijken dat doen ze hier ook niet zo... Tenminste, niet van het mormeltje in de doek.... Als ik al de kinderen bij me heb wordt er wel eens gefluisterd, gestaard enz....

De kleuters vonden het in het begin wel raar hoor.... Toen zat ie nog lekker helemaal verstopt in de doek en dan zagen ze 'm heel af en toe wel en vroegen ze aan de juf hoe dat nou kon... Die mama had een baby eerst in de buik, daarna weer niet en toen weer wel en dat kon toch helemaal niet?!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59786942
vingerhaken, the movie

Een wasdrogerdoekje zou ik niet doen, eigenlijk. Het gaat er om dat de doek zelf soepel wordt, zo'n doekje legt meer een glad laagje om de vezels waardoor de stof zacht aan voelt maar ook gladder is en dus misschien lastiger knoopt.
  maandag 30 juni 2008 @ 12:49:22 #97
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59791655
Ik twijfel of ik wel mee durf te doen aan de "Doek op reis".

Ik vind het een superidee! Alleen ben ik bang dat ik helemaal geen zin heb om de doek weer op de post te doen als ik bijvoorbeeld de Lampo hier op de mat krijg... Whehehe..
Hebbuh! Hebbuh! Hebbuh!

Maar suggesties voor de doeken op reis: Lampo, Vicky, Polka en/of Inka.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_59793664
* Webkim gaat naar het postkantoor.
Het tourschema post ik hier morgen, als de doek op de eerste stop is aangekomen.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 30 juni 2008 @ 14:32:38 #99
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_59794034
Ik heb twee doeken, een TricotSlen en een korte, niet rekkende katoenen(?) doek. De laatste vind ik tot nu toe niet zo heel fijn, heb de neiging om scheef te gaan lopen. Het is wel handig om even snel te gebruiken.
De TricotSlen vind ik wel heel fijn, hoewel ik wel een poosje bezig ben met knopen (maar ik krijg er al steeds meer handigheid in). Marlien vindt het ook fijn in die doek, vaak slaapt ze al voordat ik klaar ben met knopen...
Alleen ga ik wel steeds naar achter hangen...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_59795164
Grijs, bij een tricotdoek kan je ook heel makkelijk van te voren de doek omknopen en dan je kindje er in zetten. Zonder kind is het misschien wat sneller en makkelijker knopen.
Als je naar achter of scheef gaat hangen dan zit de doek misschien niet strak/hoog genoeg. Hij moet zo veel mogelijk op borsthoogte hangen (je zou een kusje op het hoofdje moeten kunnen geven), dan hoef jij qua evenwicht minder te compenseren.
Wat fijn dat Marlien het zo prettig vindt! Wat voor type/merk niet-rekker heb je?
  † In Memoriam † maandag 30 juni 2008 @ 16:32:52 #101
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_59796860
Grijs, Maja ligt al vanaf haar geboorte in wieghouding in een niet rekkende doek en dat bevalt ons (mama, papa, Maja) goed. De truuk is om een schuifknoop te gebruiken zodat je de doek makkelijk bij kunt stellen, en bij het knopen de doek vooral goed te spreiden over je schouder. Je kunt zo ook makkelijk voeden in de doek.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 30 juni 2008 @ 17:09:05 #102
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_59797750
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:22 schreef owlet het volgende:
Wat voor type/merk niet-rekker heb je?
Dat weet ik niet, ik heb hem van iemand te leen en ik kan geen merkje o.i.d. erop vinden. Misschien is het een zelfgemaakte doek.
Macka, ik zal die knoop eens uitproberen

En die rekkende doek knoop ik gedeeltelijk zonder Marlien en het laatste stukje met (kun je nagaan hoe snel ze slaapt of hoe langzaam ik knoop )
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 30 juni 2008 @ 17:56:05 #103
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59798693
Webkim!
Kunnen er elk moment nog mensen instromen/mee doen met het doek-op-reis-project?

Maxi, Midi & Mini
pi_59799649
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:56 schreef Noli. het volgende:
Webkim!
Kunnen er elk moment nog mensen instromen/mee doen met het doek-op-reis-project?

Noli!
Je wil meedoen?
Hardloper.
IG @webkim
pi_59799752
Mijn Baby zit binnenkort in een Kristen.. Eens kijken of die hem net zo mooi staat als Floortje
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_59799796
gefeliciteerd! en dan wel mooie foto's showen hè?
pi_59799935
Dus het is een verrassing wie de doek morgen krijgt?
  maandag 30 juni 2008 @ 19:29:41 #108
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59800718
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:40 schreef Webkim het volgende:

[..]

Noli!
Je wil meedoen?
Hmmmmm. Mja. Toch eigenlijk heel graag wel ja.
Je hebt m'n vorige post gelezen he?
Maxi, Midi & Mini
pi_59802861
Icicle, wiehooe! Leuk! En idd: foto's willen we dan zien.
Noli, pm me even je adres en evt. weken waarin je -em niet kan hebben wegens op vakantie ofzo.

Wie -em morgen krijgt is inderdaad nog een verrassing. En ik hoop dat ze dan snel bewijsmateriaal post.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 30 juni 2008 @ 20:51:31 #110
14746 k_i_m
pi_59803054
Oh, het is een zij! Dat weten we dan alvast .

sorry, te flauw
In my life
Why do I smile
  maandag 30 juni 2008 @ 21:23:24 #111
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59803990
De doek is op reis gegaan, spannend
Heb je in stijl afscheid genomen, Webkim?
.... met gevoel voor drama....
pi_59804206
Ik ben benieuwd Ik vind het gewoon spannend
  maandag 30 juni 2008 @ 22:12:11 #113
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_59805374
Hier de beloofde foto van onze mijn eigen nieuwe doek!
We zijn zo naar ParkPop gegaan! Was erg gezellig & hadden veel bekijks!
Alleen waren die knietjes in me rug niet zo fijn! En heb ik hem op mij heup gedragen,
dit ging prima! Totdat meneer in slaap was gevallen...

Girasol - Espresso
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_59805630
Espresso!
Hij is superstoer t_igger! (Dat staat ook al op je shirt geloof ik.) Mooi! Hebbehebbehebbe. (Maar ik ben ff klaar voor nu.)
Is -ie net zo zacht als mijn Girasols? Mijn nieuwe Cocoa Almond was vers uit de verpakking nog best stug, voor een Girasol dan toch. Is -ie stevig genoeg voor Pepijn of ben je blijer met de Rio, qua 'draagkracht'?

Enne: dragende papa's.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 30 juni 2008 @ 22:26:45 #115
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59805795
T_igger, wat leuk!
En Pepijn's matchende sokjes maken het helemaal af
  † In Memoriam † maandag 30 juni 2008 @ 22:28:05 #116
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_59805836
Heel stoer t_igger! Vindt W. ook, ik heb 'm de foto even laten zien.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 30 juni 2008 @ 22:29:06 #117
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_59805875
De doek is niet zachter dan de Rio. Maar zal nog wel zachter worden, dat komt wel als we hem langer gebruiken!
Hij is wel stevig genoeg om Pepijn te dragen, nu nog andere technieken leren om hem te dragen...
De Rio is voor mij te lang & veeeel te warm!
  maandag 30 juni 2008 @ 22:29:32 #118
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59805884
Echt leuk! Echt een mannendoek zo, maar ik vrees dat zelfs deze foto J. niet kan overtuigen.

Dragen jullie overigens altijd zo? Ik ben maar aan het klooien om de banden met elkaar te 'verbinden'. Ben altijd bang dat de doek van mijn schouders glijdt. Kan natuurlijk niet, maar toch...
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_59805991
10 minuten later zat ie geknoopt met tibetian afwerking
Dat daagt toch fijner vinden wij, snijd minder in je oksels.

Wij zijn met rugdragen nog volop aan het uitproberen. Meneer wurmt iedere keer zijn billen uit de doek.
of weet zo te strekken dat hij in je broekband probeert af te zetten om over je schouder te kunnen kijken.
pi_59806015
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:29 schreef t_igger het volgende:
De doek is niet zachter dan de Rio. Maar zal nog wel zachter worden, dat komt wel als we hem langer gebruiken!
Hij is wel stevig genoeg om Pepijn te dragen, nu nog andere technieken leren om hem te dragen...
De Rio is voor mij te lang & veeeel te warm!
Is het nou uiteindelijk een 3.6 geworden of een 4.2?
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 30 juni 2008 @ 22:34:24 #121
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_59806033
Waar blijven de foto's van andere dragende pappa's ?!
Van de week zag een een stel lopen, pappa met doek, mamma met babybjorn & vlgns mij 1 in de kinderwagen.
Zag der gezellig uit!

Ps. Er staat idd stoer op mijn t-shirt! :-)
pi_59806099
het is een 3.6 geworden...
En daarmee kan t_igger zelfs nog een FWCC als hij heeeeeeeeeel hard zijn best doet.
Ok dan zit het wel erg strak
pi_59806359
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:32 schreef p_iglet het volgende:
10 minuten later zat ie geknoopt met tibetian afwerking
Dat daagt toch fijner vinden wij, snijd minder in je oksels.

Wij zijn met rugdragen nog volop aan het uitproberen. Meneer wurmt iedere keer zijn billen uit de doek.
of weet zo te strekken dat hij in je broekband probeert af te zetten om over je schouder te kunnen kijken.
Wiggle Proof Backcarry

[ Bericht 6% gewijzigd door Webkim op 30-06-2008 22:52:13 ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_59806397
prachtige voetjes in je linkje, maar geen wiggle proof backcarry
pi_59806627
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:46 schreef p_iglet het volgende:
prachtige voetjes in je linkje, maar geen wiggle proof backcarry
Nu wel.
Hardloper.
IG @webkim
pi_59806743
ok die gaan we proberen!
verder heb ik mijn hoop heel erg gevestigd op 26 juli!!!
  maandag 30 juni 2008 @ 23:39:52 #127
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59808113
Ok ok, ik ben te lui om te gaan zoeken, maar heeft iemand toevallig een linkje bij de hand van een stevige heupknoop? Van youtube ofzo?

T_igger: ziet er top uit hoor!

*gaat ondertussen even wat te drinken pakken, voetjes omhoog na een dag klussen en softballen en appeltje-R-en*
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_59808174
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 30 juni 2008 @ 23:43:58 #129
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59808236
quote:
Op maandag 30 juni 2008 23:41 schreef Webkim het volgende:
Alsjeblieft Memmel.
Dank je wel, wil je ook een slokje van mijn kopje thee?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 10:25:40 #130
14746 k_i_m
pi_59813394
En en en? Wie heeft de doek als eerste??
In my life
Why do I smile
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:01:42 #132
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59814163
Hier is vooralsnog ook niks bezorgd.
pi_59816075
*op nagels bijt*
Vandaag sinds lange tijd weer eens met de Bugaboo gaan boodschappen doen. Ik vind het te warm om te dragen: Thomas en ik zijn allebei behoorlijke zweterds.
Hardloper.
IG @webkim
pi_59816212
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:28 schreef LadyS het volgende:
Moest je hem afstoffen, die bugaboo?
Het stof eraf blazen. Ik gebruik hem soms wel hoor, als boodschappenwagentje. Gister nog mee naar het postkantoor gelopen, met pakjes erin, en kind-in-doek.
Hardloper.
IG @webkim
pi_59816290
Is hij toch niet volledig nutteloos. Duur boodschappenwagentje, dat wel
pi_59816968
Leuk wel.... Zo'n boodschappenwagentje ja!
Webkim... Krijg jij je zoon zelluf op je rug?

Het leek me met de bruiloft misschien ook wel fijn om t menneke 's op mn rug te dragen, maar weet niet zo goed of ik dat al wel durf...
kad op dat andere forum een topic gezien waar jij aangaf veel foto's te hebben geplaatst, maar kennut nu niet meer vinden natuurlijk!
pi_59817073
Ja, ik krijg hem goed zelf op mijn rug. Niet heel snel nog, maar dat vind ik ook niet zo belangrijk; als -ie maar stevig zit. Wanneer is die bruiloft? Je kan bij Macka vast heel goede tips krijgen de 12de en de 26ste sowieso van Eva.
Hardloper.
IG @webkim
pi_59817230
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:08 schreef Webkim het volgende:
Ja, ik krijg hem goed zelf op mijn rug. Niet heel snel nog, maar dat vind ik ook niet zo belangrijk; als -ie maar stevig zit. Wanneer is die bruiloft? Je kan bij Macka vast heel goede tips krijgen de 12de en de 26ste sowieso van Eva.
De bruiloft is overmorgen... Weet ook niet of ik het aandurf om er nu "vlug, vlug" mee te gaan experimenteren hoor....'

Volgens mij ben ik me vergeten aan te melden voor Eva, of heb ik dat in een helder moment tóch gedaan?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:01:56 #140
3011 E.T.
pi_59818259
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:03:30 #141
14746 k_i_m
pi_59818297
Jaaaa! Nou moet Webkim het schema posten! .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:05:07 #142
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59818331
Oooooooooooooh E.T.

*jaloers is* op doek (en inhoud )

en wacht nu uiteraard ook het lijstje af...... stuiter....stuiter....stuiter
pi_59818364

Wat mooooi!!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:07:35 #144
3011 E.T.
pi_59818387
12.30 DingDong.. de postbode met een pakketje

Openmaken:

Mooi op tijd om mee naar school te gaan

meteen ff door boodschappen doen.. en na dik drie kwartier dragen zien we er beiden nog niet oververhit uit:

De smaak is ook goedgekeurd door Nienke (randjeskluiver, zoals bijna allemaal geloof ik).

Hij voelt een beetje als de Hopp maar dan een stuk dunner, hoewel qua stevigheid ik 'm niet minder vind. De luchtigheid viel me 100% mee. IK had vanmorgen vroeg met de EllaRoo al het zweet op m'n buik en vreesde dus voor vanmiddag, maar het viel me echt heel erg mee. (nou had Nienke alleen een rompertje aan en ik had de doek anders dan normaal: op deze manier kun je met een laag over de rug toe en dat is minder warm natuurlijk).

So far, so good.. Lekkere doek (en lekker fleurig en licht met dit weer )
pi_59818418
Zo had ik het bedacht:
quote:
Lampo On Tour - Summer 2008

ET
2-12 juli

Vamperotica
14-24 juli (ivm Tilburgse kermis!)

Yppy
25 juli-4 aug

p_iglet
5 -15 aug

Chacama
16 - 26 aug

LadyS
27 aug - 5 sept

Kersjes
6-16 sept

Noli
17 - 27 sept

k_i_m
29 sept - 8 okt
Onderling ruilen of later instromen is geen probleem, but let me know!
Chaca, pm je me nog even je gegevens?

[ Bericht 4% gewijzigd door Webkim op 01-07-2008 14:28:31 ]
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:10:30 #146
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59818471
quote:
Op maandag 30 juni 2008 20:45 schreef Webkim het volgende:
Icicle, wiehooe! Leuk! En idd: foto's willen we dan zien.
Noli, pm me even je adres en evt. weken waarin je -em niet kan hebben wegens op vakantie ofzo.

Wie -em morgen krijgt is inderdaad nog een verrassing. En ik hoop dat ze dan snel bewijsmateriaal post.
Vakantie gaan we vanavond even over bakkeleien. We gaan in ieder geval niet langer dan een week. Michiel is aankomende week en de week daarop vrij, dus in die twee weken zou de vakantie dan vallen. Dan is de doek vast nog lang onderweg toch???
Maar ik hoop iig snel iets meer te weten.

[edit] oeh ik zie september!
Ik heb tot mijn verjaardag (9 aug) bedenktijd. Wil ik de Lampo dan nog steeds dan mocht ik 'm van bestellen.. (tenminste dat hééft ie gezegd!) Dan is het kijken welke ik eerder heb
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:10:42 #147
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59818478
Ohhhh, mag ik er nog bij in de planning.........pleazzzzz
pi_59818525
Hihi, ik vind het ZO leuk. Veel plezier Lampo!
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:18:31 #149
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59818676
K_I_M, zou jij misschien met me willen ruilen???? Dan kan de doek mee op vakantie naar een zweefvliegwedstrijd in Malden en dan zelfs nog wel even een dagje bij de vierdaagse kijken, als het weer mee wil doen...... als het niet gaat...no problemo...
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:22:34 #150
14746 k_i_m
pi_59818779
Ik moet sowieso ruilen, want ik heb geen idee hoelang post vanuit Frankrijk erover doet naar Nederland . Maar ik weet niet of ik me zolang kan inhouden om niet zelf een doek te kopen .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:23:28 #151
14746 k_i_m
pi_59818798
Maar het ruilen is okee hoor! (zag net dat ik dat er niet bijgepost had)
In my life
Why do I smile
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:26:10 #152
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59818868
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:22 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet sowieso ruilen, want ik heb geen idee hoelang post vanuit Frankrijk erover doet naar Nederland . Maar ik weet niet of ik me zolang kan inhouden om niet zelf een doek te kopen .
Nou, als ik dan in elk geval jouw plekje mag hebben, dan kun jij weer ruilen met iemand die eerder dan ik aan de beurt is en dat is iedereen
pi_59818870

Ik mag 'r na IETIEHIE, ik mag 'r na IETIEHIE!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:28:19 #154
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59818931
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:26 schreef vamperotica het volgende:

Ik mag 'r na IETIEHIE, ik mag 'r na IETIEHIE!

Kunnen we deze posts ook kopieren naar het logboek van Lampo
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:30:54 #155
14746 k_i_m
pi_59818991
Nouja, dan heb ik bij deze besloten dat ik gewoon zelf een doek ga kopen. Ik kan hem vast wel weer ergens kwijt als ie niet bevalt, toch? . Ik ga gelijk loeren wat de opties zijn, het is hier toch reterustig op mijn werk .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:35:59 #156
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59819129
K_I_M heb je wle al een doek of nog helemaal geen (te lui om in de OP te kijken)

En je bent er niet de 12e bij Macka of duurt dat ook nog te lang
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:39:45 #157
14746 k_i_m
pi_59819214
Ik heb een Ellaroo mei tai. Maar die vind ik nog te groot voor Lilah, vandaar de interesse voor een doek .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:41:26 #158
3011 E.T.
pi_59819246
ik heb even een nieuw topic gemaakt voor de tour van Lampo..
Dan sneeuwen de gewone draagdoek-dingen niet zo onder

[OUD] Lampo on tour!
pi_59819466
Gaaf die travel wrap
Ik doe niet mee maar ik ga het wel volgen.
Ben veel te bang dat de katten er een keer op gaan liggen en ermee spelen
Hebben ze nog nooit bij de mijne gedaan maar toch.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:51:13 #160
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59819472
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb een Ellaroo mei tai. Maar die vind ik nog te groot voor Lilah, vandaar de interesse voor een doek .
Als je wilt, kun je tijdelijk mijn tricotdoek van draagdoek.nl lenen tot je hebt kunnen testen. Hij is wel aan de warme kant, maar als hem doet zoals ET hem nu heeft geknoopt dan gaat het goed. En je moet hem binnenste buiten dragen...anders staat er Maud 16-11-2006 op.... maar dan heb je nu in elk geval even iets om uit te proberen. Ik vond hem bij die kleintjes in het begin erg prettig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')